De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Driedubbele Seastone-doosjes.

    Ik heb het toch maar eens gewaagd om driedubbele doosjes voor Seastone te bestellen om 3 Blu-rays in weg te steken. Zo wil ik bij mijn Tarzan de oorspronkelijke 2 dvd's behouden in één Blu-ray doosje.
    Ik ben dan maar op aanraden van enkele forumgangers mijn licht gaan opsteken bij http://www.iwonatec.de, en heb daar 20 driedubbele doosjes besteld:
    http://www.iwonatec.de/product_info....oducts_id=5494

    Er komt wel 12,95 verzending van DHL aan, maar (1) die vertrouw ik beter dan de post, en (2) ik laat ze op mijn werk afleveren. Omgerekend is dat zo'n 1,5 euro per doosje. Indien interesse zal ik hier mijn bevindingen posten.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  2. #2
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Ben benieuwd naar je bevindingen Werner, enne bedankt voor de iwonatec link.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  3. #3

    Standaard

    Wow! werner bedankt! Ik zoek al een hele tijd naar een 3-dubbel doosje voor de 2-disc dvd's bij de 1-dics Blu te steken van The Incredibles. Bij deze dus gevonden. Idd jammer van de erg dure verzendingskosten. Dat jaagt echt de prijs per stuk serieus omhoog. Hebben ze deze ook in slim versie?

  4. #4

    Standaard

    Heb ze net aangekregen, ze zijn net iets dikker dan de gewone Blu-raydoosjes, vergelijkbaar met Engelse keepcases, maar om bijvoorbeeld dan een cover "over te planten" valt het niet té erg op (omgekeerd zou erger zijn want dan moest je een stuk van de cover afknippen).
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •