Pagina 14 van 14 EersteEerste ... 41011121314
De resultaten 326 tot 330 van 330 worden weergegeven.

Discussie: Prijzen blu-rays

  1. #326

    Post

    Citaat Oorspronkelijk gepost door socko Bekijk bericht
    Bij sommige banken is de creditcard niet gratis en betaal je er per kwartaal een paar euro voor.
    Als je zo redeneert moet je ook de auto- en parkeerkosten erbij rekenen als je een BD in de winkel in de stad koopt. En van je pin-pas natuurlijk, want die is ook niet gratis

  2. #327

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Als je zo redeneert moet je ook de auto- en parkeerkosten erbij rekenen als je een BD in de winkel in de stad koopt. En van je pin-pas natuurlijk, want die is ook niet gratis
    Bij een aanschaf moet je naar mij mening naast de prijs voor het schijfje ook de bijkomende kosten rekenen. Dit zijn minimaal de directe kosten als het verzenden, benzine en parkeergeld.

    Dat doe ik ook (lach dan ook om die personen die kilometers rijden om enkele euro's te besparen en dit dan met trots posten), en daarom is voor mij bv de MM altijd duurder dan de FRS.

    Voor een MM moet ik 25-40 km enkle reis + parkeerkosten maken, terwijl de FRS op 10 min. lopen zit

    Bij een aanschaf moet je naar mij mening naast de prijs voor het schijfje ook de bijkomende kosten rekenen. Dit zijn minimaal de directe kosten als het verzend, benzine en parkeergeld.

  3. #328

    Standaard

    Voor wat betreft de CC.

    Ik heb zelf al jaren een CC en gebruik deze volop om films te importeren, en dan met name uit de UK.

    Nu ben ik in het bezit van een Rabocard die ik gratis bij mijn totaalpakket krijg, dit pakket was "alles bij elkaar genomen" in verhouding goedkoper dan het pakket zonder CC. Hiervoor heb ik een CC van ABN-AMRO gehad met een minimaal te besteden bedrag van iets van €13,- per maand.

    Net als enkele van mijn voorganger kijk ik aan het einde van een bestelling even op XE.com en bekijk op welke koers de Pond staat. Er zit op mijn uiteindelijke afschrift slecht een verschil in van enkele centen op een bedrag van meer dan €25,-.
    Nergens is er een opslag te vinden van €4,- en daar bovenop wordt er bij amazon.co.uk ook nog eens gratis verzonden bij een besteding van €25,- (Pond).

    Zoals gezegd, het verschilt per bank/CC-aanbieder.

    Maar volgens mij ging dit topic niet over CC's, maar over de prijzen van Blu-ray Discs in Nederland .

  4. #329

    Standaard

    Ik zit nu in Hong Kong en daar is het met de prijzen van blu-rays ook niet veel bijzonders (althans bij de HMV bij Central). Thor voor HK$295, dat werk. De lage € helpt ook niet natuurlijk, maar los daarvan hoef je voor de winkelprijzen niet hierheen te komen.

  5. #330

    Standaard

    [QUOTE=theregiment;1843167]
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nico Mos Bekijk bericht

    BS!
    Idd! LOL
    I Love My Sci-Fi

Pagina 14 van 14 EersteEerste ... 41011121314

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •