De resultaten 1 tot 11 van 11 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard

    Moderator Edit: Even een thread over deze serie aangemaakt en berichten uit de pricewatch verplaatst, zodat deze vrij kan blijven van off topic geklets over deze release.

    Het gaat om deze releases:

    Regio 1:


    Regio 2 UK:






    Even ter info, De regio 2 UK zal wat ik gelezen heb NL ondertiteling bevatten maar mist wel alle extra,s van de regio 1 versie.
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 13-08-2008 om 16:21 Reden: Nieuw topic gemaakt.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  2. #2

    Standaard

    Wat zijn de extra's of de R1 versie? Ik zit er toch wel heel hard aan te denken op de R2 versie te kopen op play.com
    uh, uh, It's a dinosaur

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper Bekijk bericht
    Even ter info, De regio 2 UK zal wat ik gelezen heb NL ondertiteling bevatten maar mist wel alle extra,s van de regio 1 versie.
    Hoi Dennis, waar heb je die informatie vandaan dat de regio 2 versie NL ondertiteling zou hebben? Ik zie bijvoorbeeld bij Zavvi UK dat de Blueray alleen Engelse, Franse en Spaanse ondertiteling heeft (bij de DVD versie staat helaas niet vermeld welke ondertiteling die heeft).
    Tevens heeft de Blueray versie wel degelijk extra's....
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

  4. #4
    Nick Goossens
    Guest

    Standaard

    Hier een screen geplaatst door DVDtimes.co.uk:



    http://www.dvdtimes.co.uk/content.php?contentid=68314
    Laatst aangepast door Nick Goossens : 12-08-2008 om 14:18

  5. #5

    Standaard

    Bedankt Nick. Kom je bij de Blueray versie mooi bedrogen uit. Die heeft derhalve alleen Engels, Frans en Spaanse ondertiteling... Erg jammer als je aan een Blueray verzameling werkt...
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door reusla Bekijk bericht
    Bedankt Nick. Kom je bij de Blueray versie mooi bedrogen uit. Die heeft derhalve alleen Engels, Frans en Spaanse ondertiteling... Erg jammer als je aan een Blueray verzameling werkt...
    Hoezo bedrogen? Alles is beter dan de dvd. Wat maken subs dan uit. Ik heb ze niet nodig...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Hoezo bedrogen? Alles is beter dan de dvd. Wat maken subs dan uit. Ik heb ze niet nodig...
    We zijn niet allemaal hetzelfde he? Uiteraard is het beeld belangrijk, maar wil gewoon rustig een filmpje kunnen kijken zonder mee te vertalen....dus dan klopt de statement wel he?
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

  8. #8

    Standaard

    Deze serie zal heus ook ooit wel een R2NL blu-ray release krijgen.

    Vond het maar een middelmatige serie, als de prijs van de R2NL DVD's serieus gezakt is koop ik hem ooit wel.

  9. #9

    Standaard

    Toch even afwachten wat de blu-ray uit de UK ons brengen zal: ondertitels? Extra's? Er begint eindelijk een beetje schot te komen in het op BR uitbrengen van televisiereeksen; Prison Break en The Tudors komen eraan, Heroes spijtig genoeg zonder NL ondertitels... 24 lijkt me ook nog een leuke om op BR te hebben. SCC ga ik zeker ter zijner tijd wel aanschaffen, 'k heb er al een paar afleveringen van gezien en het is toch wel een franchise die potentieel heeft.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  10. #10

    Standaard

    Deze zou ik wel op BR kopen indien de prijs goed meevalt.
    Ik wacht eerlijk gezegd op Lost en Battlestar Galactica op BR.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Deze zou ik wel op BR kopen indien de prijs goed meevalt.
    Ik ben iemand die zeeeeer op de prijs let (anders had ik ook niet meer dan 5000 koop dvd's), maar 23.50 voor de BD versie noem ik redelijk goedkoop, zeker voor een splinternieuwe serie.. http://www.axelmusic.com/productDetails/883929025176
    De huidige BD's zijn mij veeeel te duur.. zodra ze onder de 10 euro komen ga ik er wel eens aan denken (heb inmiddels een stuk of 6 BD's die onder de 10 euro waren)

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •