De resultaten 1 tot 15 van 15 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Prison Break Season 3 (BD)

    Nu bij DVD Outlet te pre-orderen voor €60 (normaal €75).
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    Eur. 44.29 + verzendkosten bij AxelMusic. US versie, maar regiovrij (geen NL subs).

  4. #4

    Standaard

    Mediadis: 67,99 excl. verzenden
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  5. #5

  6. #6

    Standaard

    MM Arnhem: 59

  7. #7

    Standaard

    Saturn Antwerpen en Wilrijk: 59,90
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  8. #8

    Standaard

    Media Markt Breda € 76,99
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  9. #9

    Standaard

    hoi allemaal,

    zijn er mensen die de blu-ray box van het derde seizoen van prison break in huis hebben? Zoja, kan iemand me vertellen hoe het eruitziet? Is het mooi HD beeld of kon het beter?

    Bedankt op voorhand....

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gwen Leroi Bekijk bericht
    hoi allemaal,

    zijn er mensen die de blu-ray box van het derde seizoen van prison break in huis hebben? Zoja, kan iemand me vertellen hoe het eruitziet? Is het mooi HD beeld of kon het beter?

    Bedankt op voorhand....
    Even googlen en je ziet het....

  11. #11

    Standaard

    Axelmusic € 44,29 excl verzendkosten. Import maar bevat Nederlandse ondertiteling (niet vanuit het menu te kiezen, wel met de subtitle knop van de AB).
    Wel een opmerking hierbij. Het menu van ondertitels bevat alleen Deens Noors Fins en Zweeds maar er staan 12 ondertitels op waarvan Nederlands de eerste is. Op de hoes staat alleen Engels, Spaans en Frans vermeld. Misschien bij fabricage iets verkeerd gegaan bij een batch? In ieder geval meldt DVD Beaver ook NL ondertiteling.
    Laatst aangepast door Edwin V : 20-09-2008 om 23:07
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  12. #12

    Standaard

    € 70,21 bij de Makro.
    Three-Star Trader.

    322 Blu-rays in bezit.

    StarMars.nl

  13. #13

    Standaard

    FRS.Nl: 49,99
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  14. #14

    Standaard

    € 31,50 incl verzending bij Amazon

    Sjekitout!
    Just me...P12 :-)

  15. #15
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2005
    Woonplaats
    Destelbergen, België

    Standaard

    Vandaag bij Fnac Gent toch wel een koopje gedaan voor deze box, hij ligt er voor 14.90€. Als je dan nog een kortingsbon van 3€ gebruikt (normaal mag het niet want hij is al afgeprijst maar aan de kassa hebben ze niks gezegd ) is hij wel heel goedkoop. Er lagen er nog een 5-tal.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •