Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 75 van 75 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door le-nnart Bekijk bericht
    ooit weleens op de achterkant van ee dvd/bluray gekeken?
    Veel mensen nemen gewoon aan dat als ze hier uitgebracht worden, gewoon Nl ondertiteling hebben en vinden het dus onnodig om de achterkant te raadplegen.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  2. #52

    Standaard

    Als je iets koopt kijk je toch WAT je koopt? Het zou alleen wel getuigen van goede service als ze bij de div FR's etc. even erop attenderen.

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Veel mensen nemen gewoon aan dat als ze hier uitgebracht worden, gewoon Nl ondertiteling hebben en vinden het dus onnodig om de achterkant te raadplegen.
    dat is dan hen probleem.

    Ik check altijd de regio en de ondertitels.

  4. #54

    Standaard

    Je gaat me niet vertellen dat het merendeel van dit forum hier, telkens als ze in de winkel een paar DVD's vast nemen, de regio en NL-ondertiteling checken?
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door le-nnart Bekijk bericht
    dat is dan hen probleem.

    Ik check altijd de regio en de ondertitels.
    Dat doe ik altijd,ook bij Nederlandse film moet er ondertiteling bij staan anders laat ik ze liggen.
    Blu-ray (301) HD-DVD (60) DVD (600)

  6. #56

    Standaard

    Ik zag vandaag de blu-ray staan bij VanLeest in Eindhoven. De verpakking was gelijk aan de UK-release en er zat een sticker op de voorkant met de mededeling dat Nederlandse en Franse ondertiteling ontbraken. Toen ik echter door het assortiment aan het snuffelen was werden beide exemplaren echter uit het rek gehaald en achter de toonbank gelegd.

  7. #57
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Nu blijkt dat sezioen 2 door de staking feitelijk maar een half sezioen is, kijk ik toch anders tegen de releases aan.
    11 afleveringen voor toch een stevige prijs.
    Los van het feit dat het natuurlijk nooit de bedoeling was om een sezoen zo kort te maken.
    Seizoen 2 is eigenlijk niet meer dan een warm makertje voor seizoen 3

    Donderdag werd de laatste aflevering uitgezonden.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 08-09-2008 om 10:17
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #58

    Standaard

    Even voor alle fans van heroes die een blu-ray versie willen aanschaffen.

    ik heb nu een splinternieuwe versie van heroes seizoen 2 op blu-ray.
    Op ebay geplaatst voor maar liefs 59,99 euro
    Hij is echt nieuw gisteren gekocht in de winkel

    http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?...=tab%3DSelling

    wees er snel bij !

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dead Like Me Bekijk bericht
    Even voor alle fans van heroes die een blu-ray versie willen aanschaffen.

    ik heb nu een splinternieuwe versie van heroes seizoen 2 op blu-ray.
    Op ebay geplaatst voor maar liefs 59,99 euro
    Hij is echt nieuw gisteren gekocht in de winkel

    http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?...=tab%3DSelling

    wees er snel bij !
    Of je kan naar de Freerecordshop binnenlopen en het voor dat bedrag kopen. Los van het feit dat dit de verkeerde topic is, zie ik de meerwaarde van jouw aanbieding niet. Het is nu even duur, met verzendkosten duurder en het is overal te verkrijgen:razz: zonder NL subs.

  10. #60

    Standaard

    Je hebt helemaal gelijk Dai.
    Daarom heb ik de box nu voor 49,99 aangeboden.. lijkt me toch wel fair

    http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?...m=130256596014

    Nou wees er nu wel snel bij dan

  11. #61

    Standaard

    Dan ken je hem beter bij AxelMusic.com kopen voor 37,58:
    http://www.axelmusic.com/productDetails/025195041508

    Komt alleen nog 3,96 verzendkosten bij, maar alsnog stukken goedkoper.
    Three-Star Trader

    Mijn Blu-ray's : Collectie | Wishlist | TKA/TRA

  12. #62

  13. #63

    Standaard Heroes 1

    Ik wou maar beginnen met Heroes 1 te kopen- weet iemand waar deze goedkoop is met nl ondertitels?
    Is er een buitenlandse versie met nl ondertitels?
    En er is nu ook een 1 + 2 doos, hoe zit het daarmee?
    Vragen, vragen...toch hoop ik dat iemand iets meer weet!
    Barend

  14. #64

    Standaard

    Er bestaat geen uitgave met Nederlandse ondertitels, ook niet in het buitenland.

  15. #65

    Standaard

    Er is wel gezegd dat er een uitgave met nl-ot gaat komen, vermoedelijk ergens volgend jaar.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  16. #66

    Standaard 1-2

    Omdat ik geen zin heb om op de nl versie te wachten maar bij The Hut besteld, daar hadden ze series 1+2 met een eigenaardige actie "everything -10% between 12-2 hrs GMT" dus daarvan geprofiteerd (toch handig om m'n werk thuis te hebben! )
    76.44 euri plus 1.25 verzendkosten.
    Niet zo gek (dacht ik...).

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rhodanos Bekijk bericht
    Er is wel gezegd dat er een uitgave met nl-ot gaat komen, vermoedelijk ergens volgend jaar.
    Is er al iets bekend over seizoen 1&2 met NL ondertitleling. Volgens mij komt seizoen 3 met NL ondertitleling binnenkort uit.

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door verypsb Bekijk bericht
    Is er al iets bekend over seizoen 1&2 met NL ondertitleling. Volgens mij komt seizoen 3 met NL ondertitleling binnenkort uit.
    Nee, want de BD verkopen vallen tegen. Pas als de BD markt groter is, en groot genoeg zal er meer met NL ot uit gaan komen.

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Nee, want de BD verkopen vallen tegen. Pas als de BD markt groter is, en groot genoeg zal er meer met NL ot uit gaan komen.
    Bron?
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  20. #70

    Standaard

    Dat is rond de release van Season 1 + 2 toendertijd gezegd door de uitgever.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Nee, want de BD verkopen vallen tegen. Pas als de BD markt groter is, en groot genoeg zal er meer met NL ot uit gaan komen.
    Dan zal die tijd aangebroken zijn, seizoen 3 komt wél met ondertitels. Maar waar blijven 1 en 2? (zoals beloofd)
    Laatst aangepast door verypsb : 20-08-2009 om 20:28

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door verypsb Bekijk bericht
    Dan zal die tijd aagebroken zijn, seizoen 3 komt wél met ondertitels. Maar waar blijven 1 en 2? (zoals beloofd)
    Bron?
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  23. #73

    Standaard

    Ben bang dat hij dan niet in NL word uitgebracht. Want via de normale wegen ( frs.nl / dvd-home.nl ) staat hij nog niet aangekondigd in ieder geval.

    En als ik kijk op de Universal site is hij alleen maar als dvd aangekondigd:

    http://www.universalpictures-dvd.nl/...db_next_page=4
    Laatst aangepast door Hellboy : 18-08-2009 om 13:13
    Michael Scott:If I had a gun, with two bullets, and I was in a room with Hitler, Bin Laden and Toby, I would shoot Toby twice.

  24. #74

    Standaard

    Gek zeg dat mensen die ondertiteling willen dus Seizoen 3 al gezien hebben met ondertiteling, gedownload via torrentsite oid. De filmmaatschappijen vragen er blijkbaar zelf om.

    - Hoge prijzen
    - Belachelijke releasedata
    - en nu ook nog eens de ondertiteling weg

    Ongelooflijk hoe dit soort maatschappijen nog voor de dag durft te komen, gek zeg dat ze bij bosjes omvallen en nieuwe slimme maatschappijen stapje voor stapje opstaan.

    En maar klagen bij Brein etc, achtelijk...

    Ik ben eigenlijk overgegaan naar br's kopen, maar alles bij elkaar vraag ik me af waarom ik niet gewoon lekker de boel weer download. Beetje minder beeld is nog wel mee te leven, voor niks mag je immers ook minder verwachten. Net zolang tot die gasten onderuit gaan, topseries overleven bij de volgende (slimme!!) maatschappij dan wel weer..

    Kan me zo ergeren aan die idiote houdingen van dit soort maatschappijen terwijl ze ook nog durven klagen ipv te innoveren, sukkels....

    (p.s. ik kijk nooit achterop de hoes als ik in NL een dvd/bluray koop, dan verwacht (lees: eis) ik gewoon dat er NL ondertiteling opstaat. Anders ren ik zowieso door naar Amazon, weg 'meerwaarde' )
    | Blu-Ray: +/- 70 | DVD: +/-800 | Music: +70.000 songs |
    | JVC LT-32A90 | Onkyo TX-SR606 | Panasonic DMP-BD35 | XBOX360 |
    | KEF Q7 | KEF CRESTA 20C | KEF Q3 |

  25. #75

    Standaard

    Als die maatschappijen omvallen, hebben ze aan eigen te danken.

    Stel Heroes doen ze wel met NL ondertitel, dan wil ik wel vooraan van serie beginnen bij season 1 en niet halvewege beginnen.

    Star Trek season 1 voor blu-ray is veel beter dan dvd versie.
    Blu-ray = Future

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •