Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 75 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Heroes Season 1 + 2 (4-9-2008)

    Op 4 september zouden Heroes Season 1 en 2 op Blu-ray uit moeten komen, althans, volgens DVD-Home en de lijst op dit forum. Echter zie ik dit staan bij DVD Outlet:

    Heroes Season 1 (niet ondertiteld)
    Heroes Season 2 (niet ondertiteld)

    Niet ondertiteld ? Maar het is een Nederlandse release ? Iemand ?

    Ik heb de vraag echter al gesteld aan DVD Outlet, alleen nog geen antwoord. Wellicht dat iemand hier al wat meer weet ?
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong Bekijk bericht
    Op 4 september zouden Heroes Season 1 en 2 op Blu-ray uit moeten komen, althans, volgens DVD-Home en de lijst op dit forum. Echter zie ik dit staan bij DVD Outlet:

    Heroes Season 1 (niet ondertiteld)
    Heroes Season 2 (niet ondertiteld)

    Niet ondertiteld ? Maar het is een Nederlandse release ? Iemand ?

    Ik heb de vraag echter al gesteld aan DVD Outlet, alleen nog geen antwoord. Wellicht dat iemand hier al wat meer weet ?
    Ten eerste komen deze twee seizoen op 11 september in plaats van 4 september.
    Dit is het officieel bericht van Universal te lezen in het laatste nummer van dvdbizz.

    Op 11 september releast Universal PB de eerste twee seizoenen van de tv-serie Heroes op Blu-ray. Opmerkelijk is echter dat het de Engelstalige versie betreft en Nederlandse onderschriften niet tot het optiepakket behoren. Een versie met Nederlandse subtitels wordt niet op Blu-ray verwacht, omdat de oplage voor het Nederlandstalig gebied te klein wordt geacht.
    Laatst aangepast door BASIL : 07-08-2008 om 00:43

  3. #3

    Standaard

    Ok, dus wat gaan we weer krijgen? Veel mensen die dit niet volgen en gewoon de box gaat kopen zonder te letten of er NL ondertiteling op te vinden is of niet. Die mensen komen thuis of geven dit als een cadeau aan iemand, die steken dan vervolgens de BR in hun speler en merken dat er geen ondertiteling op te vinden is waardoor ze gaan klagen. Universal is goed bezig tegenwoordig... Dan laat ik S2 nog maar aan me voorbij gaan voorlopig.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  4. #4

    Standaard

    Wordt dan maar de UK versie aanschaffen. Erg jammer trouwens.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  5. #5

    Standaard

    Een versie met Nederlandse subtitels wordt niet op Blu-ray verwacht, omdat de oplage voor het Nederlandstalig gebied te klein wordt geacht.
    En dit vind ik nou een vervelende situatie. Universal kan 2 dingen doen.
    Of geen BRD release in de Benelux of later uitbrengen op later uitbrengen op BRD.
    Maaja wie ben ik.

    Ik hoop dat het niet een trend gaat worden.

  6. #6

    Standaard

    Ik snap eigenlijk niet waarom ze niet doen zoals Warner doet. 1 release alle subs geven. Zo moeten ze zich niet druk maken i.v.m. de markt.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  7. #7

    Standaard

    Ze zijn toch al voor DVD ondertiteld?
    Dan is het toch een kweste van synchroon leggen, converteren en authoren maar?
    Mafkezen!

  8. #8

    Standaard

    Het zou toch technisch mogelijk zijn om de ondertitels te downloaden en af te spelen? Nooit meer iets over gehoord nu blu-ray heeft gewonnen.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dai Bekijk bericht
    Het zou toch technisch mogelijk zijn om de ondertitels te downloaden en af te spelen? Nooit meer iets over gehoord nu blu-ray heeft gewonnen.
    Dit is een HD-DVD optie (net als ander menu's downloaden).

    Doordat Blu-ray van BD-Java gebruik maakt en BD geen standaard is, zijn de problemen en risico's te groot voor de maatschappijen hiermee te experimenteren.

    Google maar eens op de "Samsung class action aanklacht".

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong Bekijk bericht
    Op 4 september zouden Heroes Season 1 en 2 op Blu-ray uit moeten komen, althans, volgens DVD-Home en de lijst op dit forum. Echter zie ik dit staan bij DVD Outlet:

    Heroes Season 1 (niet ondertiteld)
    Heroes Season 2 (niet ondertiteld)

    Niet ondertiteld ? Maar het is een Nederlandse release ? Iemand ?
    Volgens Bol.com
    Heroes-Seizoen 1 (Niet Ondertiteld)

    Milo Ventimiglia, Ali Larter, Hayden Panettiere & Adrian Pasdar
    Geregisseerd door: Tim Kring
    Adviesprijs: € 116,99
    bol.com prijs: € 99,99
    U bespaart: </SPAN>15 %
    (Nog niet verschenen - U kunt deze titel reserveren) Beschikbaar op 04.09.2008

    Regio: 2 (geschikt voor Europa & Japan)
    Releasedatum: 04.09.2008
    EAN: 5050582583502
    </H1>en
    Heroes Season 1


    Adviesprijs: € 94,99
    bol.com prijs: € 89,99
    U bespaart: </SPAN>5 %
    (Nog niet verschenen - U kunt deze titel reserveren) Beschikbaar op 25.08.2008
    5 items
    Releasedatum: 25.08.2008
    EAN: 5050582570878

    Heroes Season 2

    Adrian Pasdar, Sendhil Ramamurthy, Jack Coleman & Masi Oka
    Geregisseerd door: Tim Kring
    Adviesprijs: € 94,99
    bol.com prijs: € 89,99
    U bespaart: </SPAN>5 %
    (Nog niet verschenen - U kunt deze titel reserveren) Beschikbaar op 04.09.2008
    4 items
    Regio: 2 (geschikt voor Europa & Japan)
    Releasedatum: 04.09.2008
    EAN: 5050582583540
    Blu-ray = Future

  11. #11

    Standaard

    Als ze niet ondertitelen is er geen enkele reden meer om 't niet te importeren. Zo verdiend Universal Nederland er nog minder aan want in 't buitenland is 't een stuk goedkoper. Zelfs bij play, waar blu-rays toch behoorlijk prijzig zijn.
    http://www.play.com/DVD/Blu-ray/4-/5...t/Product.html
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  12. #12

    Standaard

    Ze gooien hun eigen ruiten in!
    Ben benieuwd wat ie bij Saturn gaat kosten, die zijn goedkoper dan die krentenBOL.com.

    Had de HD DVD seizoen 1 wel NL subs?

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V Bekijk bericht
    Als ze niet ondertitelen is er geen enkele reden meer om 't niet te importeren. Zo verdiend Universal Nederland er nog minder aan want in 't buitenland is 't een stuk goedkoper. Zelfs bij play, waar blu-rays toch behoorlijk prijzig zijn.
    http://www.play.com/DVD/Blu-ray/4-/5...t/Product.html
    Volgens bol.com komen 2 verschillende versies (ik bedoel geen imprt versie) van season 1. 1 wel ondertiteld en een niet
    en season 2 zou volgens hun wel ondertiteld zijn
    Blu-ray = Future

  14. #14

    Standaard

    De informatie die Bol.com bij hun artikelen plaatst (als ze het al doen) is vaak incompleet of gewoon onjuist, naar mijn ervaring.
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  15. #15

    Standaard

    dan gaan we toch Universal boycotten
    Blu-ray = Future

  16. #16

    Standaard

    99 euro voor seizoen 1 en 90 voor seizoen 2, gek dat er een kleine afzetmarkt is voor Blu-Ray

    M'n importversie van S2 kostte me 33 euro inclusief verzenden

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door diederik Bekijk bericht
    99 euro voor seizoen 1 en 90 voor seizoen 2, gek dat er een kleine afzetmarkt is voor Blu-Ray

    M'n importversie van S2 kostte me 33 euro inclusief verzenden
    De US-editie kost evenveel voor seizoen 1 (99,98$) en iets goedkoper voor seizoen 2 (69,98$).
    Dank zij de € is het voor jou goedkoper maar niet voor een amerikaan

  18. #18

    Standaard

    Deze prijzen zijn om te JANKEN!
    Warner Bros verlaagt de prijzen, en Universal gooit ze omhoog.
    De Blu-ray set van The Sarah Conner Chronicles kost maar 24 euro, ook een TV serie.
    Waarom zo'n absurd verschil?

    Universal doet feitelijk: We zijn van mening dat deze Blu-ray uitgaves een kleine afzetmarkt hebben en om daar zeker van te zijn, creeeren we die situatie zelf!

    Wat zeggen jullie?

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    De US-editie kost evenveel voor seizoen 1 (99,98$) en iets goedkoper voor seizoen 2 (69,98$).
    Dank zij de € is het voor jou goedkoper maar niet voor een amerikaan
    Dat zijn de adviesprijzen - die bij vrijwel geen winkel wordt gehanteerd, bij Amazon kost seizoen 1 bv $69, seizoen 2 $40. Als ik bol.com mag geloven liggen de adviesprijzen voor 'onze' releases nog hoger

    edit: Overigens zijn bij Free Record Shop beide seizoenen 70 euro p/s. Nog steeds veel te veel, maar het scheelt weer wat

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door diederik Bekijk bericht
    Dat zijn de adviesprijzen - die bij vrijwel geen winkel wordt gehanteerd, bij Amazon kost seizoen 1 bv $69, seizoen 2 $40. Als ik bol.com mag geloven liggen de adviesprijzen voor 'onze' releases nog hoger

    edit: Overigens zijn bij Free Record Shop beide seizoenen 70 euro p/s. Nog steeds veel te veel, maar het scheelt weer wat
    Ik spreek niet van online winkels maar echte winkels in de stijl van MediaMarkt en co. Daar zijn de prijzen zoals ik eerder vermeld.

    Ik betrouw nooit de prijzen van bol.com want die zijn overdrevend duur. vb. Close encounter of the Third Kind. Bij bol.nl was het 45€ en bij mediadis is het 35€.

    Dus in andere woorden, de adviesprijzen op de amerikaanse sites zijn de echte prijzen in de winkels (ik spreek niet van online winkels want prijs zonder btw., Amerikanen van andere staten moeten extra taxen betalen wat op de adviesprijs overeenkomt). En de prijs bij Bol.nl is meer voor mensen die teveel geld hebben en die het geld door de vensters willen gooien want de normale prijs is veel veel lager en niet hoger zoals je beweert. Aangezien Free Record Shop ook een dure winkel is ben ik zeker dan MM nog goedkoper zal zijn.
    Het komt op neer dat als 1€=1$ en we de prijzen vergelijken in echte winkels in bijde landen (VS en België) dan kan ik je verzekeren dat we evenveel zullen betalen.

  21. #21

    Standaard

    Als je voor de importversie gaat, net als ik, dan kan je bij AxelMusic.com terecht. Daar is seizoen 1 € 54,77 en seizoen 2 € 33,02.

    Aangezien ondertitels mij sowieso niet boeien, zal ik ze gewoon bij AxelMusic.com aanschaffen. Voor € 95,62 inclusief verzendkosten heb ik dan beide boxen.
    Three-Star Trader

    Mijn Blu-ray's : Collectie | Wishlist | TKA/TRA

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rick Lanting Bekijk bericht
    Als je voor de importversie gaat, net als ik, dan kan je bij AxelMusic.com terecht. Daar is seizoen 1 € 54,77 en seizoen 2 € 33,02.

    Aangezien ondertitels mij sowieso niet boeien, zal ik ze gewoon bij AxelMusic.com aanschaffen. Voor € 95,62 inclusief verzendkosten heb ik dan beide boxen.
    Zie dat je ook een HD DVD speler hebt, dus je kan evt. ook S1 op HD DVD kopen voor ca. 25 euro

  23. #23

    Standaard

    Op 11 september releast Universal PB de eerste twee seizoenen van de tv-serie Heroes op Blu-ray. Opmerkelijk is echter dat het de Engelstalige versie betreft en Nederlandse onderschriften niet tot het optiepakket behoren. Een versie met Nederlandse subtitels wordt niet op Blu-ray verwacht, omdat de oplage voor het Nederlandstalig gebied te klein wordt geacht.
    Op dvd kan het wel en op blu-ray niet? Zever in pakskes.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  24. #24

    Standaard

    En dan klagen de distributeurs erover dat mensen gaan importeren. Dan moeten ze vooral met dit soort geintjes doorgaan.

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door diederik Bekijk bericht
    Zie dat je ook een HD DVD speler hebt, dus je kan evt. ook S1 op HD DVD kopen voor ca. 25 euro
    De HD DVD box heb ik al. Ik wil hem juist op Blu-ray vervangen aangezien er op HD DVD niks meer uitgegeven wordt. En ik wil niet met S1 op HD DVD en S2 op Blu-ray zitten, dan wil ik alles gelijkgetrokken hebben.
    Three-Star Trader

    Mijn Blu-ray's : Collectie | Wishlist | TKA/TRA

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •