Pagina 7 van 8 EersteEerste ... 345678 LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 176 worden weergegeven.

Discussie: True Blood

  1. #151

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Seizoen 5 is toch wel weer redelijk hoor Coen, helaas beletten spoilers mij om meer te vertellen .
    Ik blijf doorkijken hoor! En seizoen 4 kreeg 'gewoon' nog een 7.5 van me dus het is niet dat de serie door de kamer vloog
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  2. #152

    Standaard

    Cover blu-ray seizoen 5 NL. Vind deze niet zo mooi als die van Seizoen 3 en 4. Maar goed. Ben fan en benieuwd naar seizoen 5. Altijd leuk om de zomer mee te beginnen.

  3. #153

  4. #154

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    De serie is toch gestopt?
    Seizoen 6 start blijkbaar juni 2013, volgens imdb.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  5. #155

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    De serie is toch gestopt?
    Seizoen 6 is het laatste seizoen waarvan maar 10 afleveringen zullen worden gemaakt ipv de reguliere 12 episodes. Ook Rutger Hauer heeft een belangrijke rol in het zesde seizoen.

  6. #156

    Standaard

    Zover ik weet is het 6de seizoen niet het laatste seizoen maar komt er gewoon een 7ende seizoen.

  7. #157

  8. #158

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Ziet er ook wel leuk ... en duur uit.
    http://www.bol.com/nl/p/true-blood-s...2004013620080/
    Ik ben een beetje afkerig van dit soort giftsets voor televisiereeksen die nog lopen. Volgend jaar komt er een set met seizoenen 1-6 en dan is deze niets meer waard.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  9. #159

    Standaard

    Spijtig dat ik ze al heb, zou wel zo'n glas willen
    BD (1243) What i Watch

  10. #160

    Standaard

    (ook gemeld in BluRay aankopen thread..) Vandaag binnen van Amazon.co.uk: seizoen 5 voor GBP 27,81 (zonder verzendkosten, super saver delivery omdat 'ie meer dan 25 pond is). bevat NL ondertitels. FWIW !
    "Only one human captain has ever survived battle with a Minbari fleet. He is behind me, you are in front of me. If you value your lives, be somewhere else." (Babylon 5)

  11. #161

    Standaard

    Deze serie is echt *** geworden. Doodzonde.

  12. #162

    Standaard

    Bu True Blood seizoen 6 op Fox HD TV live wordt verzonden (inbegrepen in het Ziggo Extra abo), 't Is wel een beetje een ratjetoe. Zie spoilers onder. Wie een logische uitleg weet mag het zeggen...
    In ieder geval, qua verhaallijn, the plot thickens...
    (selecteer voor zicht)

    De ene aflevering heeft Sookie nauwelijks meer krachten om feëenlicht te maken volgens haarzelf en vervolgens (afl. 6) na bijna te zijn verzopen (=uitgeput...) transporteert zij haarzelf en een ander naar een ander vlak, verzegelt touwen 2x met lichtkracht, bedrijft de liefde met een enorme lichts'explosie'... (of komt dat licht misschien van de ander, in een 'Hancock' achtig orgasme ...) Hoezo bijna uitgeputte krachten...

    De feëenvierling wordt leeggedronken met maar één overlevende, terwijl de één wordt leeggedronken doen de andere drie niets -- terwijl ze wel weten lichtbollen te maken-- en verder veranderen de andere drie niet in stof (wat wel met Sookies opa gebeurde, alhoewel <gewrongen redenatie>het eten van een lichtappel misschien het verschil maakt</gewrongen redenatie>).

    Consistentie? Anyone?
    Laatst aangepast door EricO : 26-07-2013 om 09:43
    "Only one human captain has ever survived battle with a Minbari fleet. He is behind me, you are in front of me. If you value your lives, be somewhere else." (Babylon 5)

  13. #163

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R.ené Bekijk bericht
    Deze serie is echt *** geworden. Doodzonde.
    Inderdaad seizoen 5 was niet om aan te zien... De eerste 4 afleveringen zijn rampzalig slecht, gelukkig werd het iets beter naarmate het vorderde maar uiteindelijk was het niet teveel soeps.
    Ik vond dat je al in de trailer zag dat het nergens op ging slaan seizoen 5. Seizoen 6 zag er weer iets beter uit. Ga alsnog kijken maar als seizoen 6 ook tegenslaat hou ik het voor bekeken. En te denken dat er nog seizoenen komen.

  14. #164

    Standaard

    True Blood stopt na zeven seizoenen

    De Amerikaanse tv-serie True Blood stopt volgend jaar na het zevende seizoen. Dat liet programmabaas Michael Lombardo van de zender HBO dinsdag weten.


    True Blood is sinds het eerste seizoen in 2008 zeer populair in de Verenigde Staten, met regelmatig meer dan tien miljoen kijkers per aflevering. Ook in Nederland heeft de show een grote schare fans verzameld.
    "True Blood heeft HBO op de kaart gezet", liet Lombardo in een verklaring weten. "Het wordt voor ons en voor de fans moeilijk om afscheid te nemen van de bewoners van Bon Temps, maar ik zie uit naar een fantastische finale van deze ongelofelijke show."
    ]In True Blood leven mensen en vampiers in betrekkelijke vrede naast elkaar, dankzij de uitvinding van een synthetisch bloeddrankje. Het drama bestaat uit de momenten dat de contacten wat stroever verlopen. Acteurs Anna Paquin en Stephen Moyer spelen de hoofdrollen als respectievelijk telepathische serveerster Sookie Stackhouse en vampier Bill Compton in het fictieve stadje Bon Temps in Louisiana. De serie is gebaseerd op de inmiddels 13-delige boekenreeks The Southern Vampire Mysteries van de 61-jarige auteur Charlaine Harris.

    --

    Volg de serie, maar ben eigenlijk best blij met dit nieuws. Was er wel een beetje op uitgekeken.

  15. #165

    Standaard

    Was inderdaad te verwachten. Zeven seizoen is een mooi aantal. Ik ben erg benieuwd. Ik vond het vijfde seizoen wat tegenvallen, maar seizoen zes was weer erg goed.

  16. #166

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martijn0432 Bekijk bericht
    Was inderdaad te verwachten. Zeven seizoen is een mooi aantal. Ik ben erg benieuwd. Ik vond het vijfde seizoen wat tegenvallen, maar seizoen zes was weer erg goed.
    Ben ook "blij" dat ze hebben beslist om er een punt achter te zetten. Het moet ergens eindigen en ik denk dat seizoen 10 ofzo teveel van het goeie zou zijn. De serie is stillaan leegezogen. Seizoen 5 was een dikke tegenvaller. Hopelijk is seizoen 6 een stuk beter en krijgt de serie een mooi afgerond einde. Maar het nieuwe enzo is er nu wel na 4 seizoen af.

  17. #167

    Standaard

    Gisteren de Series finale gezien.
    Het zevende seizoen voelde een beetje als een "langzame dood sterven"
    Ik snap de gedachte waarom de serie zo moest eindigen, maar het geheel kwam een beetje afgeraffeld over.
    Jammer ook dat sommige vaste spelers geen rol meer hadden in de laatste afleveringen, maar wel nog even een minuutje mochten opdraven voor een laatste scene.

  18. #168

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door promat Bekijk bericht
    Gisteren de Series finale gezien.
    Het zevende seizoen voelde een beetje als een "langzame dood sterven"
    Ik snap de gedachte waarom de serie zo moest eindigen, maar het geheel kwam een beetje afgeraffeld over.
    Jammer ook dat sommige vaste spelers geen rol meer hadden in de laatste afleveringen, maar wel nog even een minuutje mochten opdraven voor een laatste scene.
    Spijtig Seizoen 6 was geen slecht opbouw naar de finale… Lijkt wel een Dexter geval.

  19. #169

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    De serie is stillaan leegezogen.
    Pun intended?

    Anyway, volgens play.com komt op 14 november het laatste seizoen alweer uit op Blu-ray.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  20. #170

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Pun intended?

    Anyway, volgens play.com komt op 14 november het laatste seizoen alweer uit op Blu-ray.
    Dat klopt niet, want seizoen 7 is nog niet uit op Blu-ray.

  21. #171

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martijn0432 Bekijk bericht
    Dat klopt niet, want seizoen 7 is nog niet uit op Blu-ray.
    Nee, ik zeg het net, die komt 14 november uit. Begrijpend lezen...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  22. #172

    Standaard

    Je zegt dat hij op 14 november alweer op Blu-ray uitkomt. Dat kan alleen als hij al uit is.

  23. #173

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martijn0432 Bekijk bericht
    Je zegt dat hij op 14 november alweer op Blu-ray uitkomt. Dat kan alleen als hij al uit is.
    Met 'alweer' bedoel ik niet dat die al eerder uit was, maar dat er nog maar eens een seizoen verschijnt. Zoals in: 'het is alweer herfst', 'het is alweer tijd voor ons jaarlijks griepvaccin' etc.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  24. #174

    Standaard

    Dan bedoel je dus 'al weer' in plaats van 'alweer'. Die spatie maakt een groot verschil.

  25. #175

    Standaard

    Price watch voor seizoen 6 aangemaakt.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

Pagina 7 van 8 EersteEerste ... 345678 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •