De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Lord of the Rings Statues

    Ik heb volgende beelden te koop staan, prijzen zijn excl. verzending. Ik woon niet ver van de nederlandse grens, m.a.w. kan ik ook verzenden vanuit Nederland. Ophalen of ergens centraal afspreken om de beelden te overhandigen bij voorkeur.

    Uruk-Hai Scout Swordsman 500€:

    A new, fearless breed of Orc, the Uruk-hai were created by Saruman the White and dispatched under their captain, Lurtz, to scout out and lay hold of the One Ring. Unafraid of the light and standing fully erect, the Uruk-hai scouts were formidable adversaries. Their raid on the Fellowship would have devastating consequences.

    Product Type: polystone figure
    Product Size: 11.75 inches
    Est. Product Ship Weight: 6.00 lbs (2.59 Kg)



    Moria Orc Archer 450€:

    A cruel and vile breed, the Orcs of the Misty Mountains invaded the Dwarf-realm of Moria. Cunning marksmen, their evil archers sent arrows raining among the Fellowship when they attempted to pass through the mines.

    Product Type: Polystone Figure
    Product Size: 9.25" H x 9" D x 5" W
    Product Weight: 5.00 lbs (2.16 Kg)



    Moria Orc Swordsman 450€:

    A cruel and vile breed, the orcs of the Misty Mountains invaded the dwarf-realm of Moria. Having slaughtered the Dwarves, their ruthless swordsmen pursued and attacked the Fellowship of the Ring through the Moria Mines.

    Product Type: Polystone Figure
    Product Size: 9.5 (308mm)
    Est. Product Ship Weight: 6.00 lbs (2.59 Kg)



    Alle beelden zijn in nieuwstaat en zijn nooit gedisplayed. Niet eens met de prijs, doe een goed bod.
    Laatst aangepast door Kevin Baeckelandt : 12-08-2008 om 14:25

  2. #2

    Standaard

    Effe een vraagje Kevin,

    Die Uruk-Hai Scout Swordsman is er van de rechterflap aan zijn been geen stuk af?


  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robert Slegers Bekijk bericht
    Effe een vraagje Kevin,

    Die Uruk-Hai Scout Swordsman is er van de rechterflap aan zijn been geen stuk af?
    Nee, waarschijnlijk zichtsbedrog. Het beeld is perfect geen beschadiging.



  4. #4

    Standaard

    Ok, bedankt voor de toelichting

  5. #5

    Standaard

    Niemand die interesse heeft in deze prachtbeelden?
    Ik heb de prijsverlaagd!
    Bij aankoop van 2 beelden (of meer) kan er een speciale prijs worden gemaakt.

  6. #6

    Standaard

    Niemand?
    Niet eens met de prijs, doe een bod!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •