Pagina 54 van 54 EersteEerste ... 4445051525354
De resultaten 1.326 tot 1.341 van 1341 worden weergegeven.
  1. #1326

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    punt 1, post 1313

    punt 2: gaat er niet om wat ik vind, is gewoon niet logisch dat je iemand, die sterker is dan jij in hand to hand combat, op deze manier te lijf gaat, verzin iets anders, gebruik je fantasie

    punt 4 en algemeen; gaat erom dat de getoonde acties onlogisch zijn en je snapt zelf ook wel dat de keuzemogelijkheden voor scriptschrijvers enorm zijn; ik zelf ben voorstander van minder Hollywood einde, b.v. dat de bom iets dichterbij afgaat en toch schade aanricht
    punt 1: thanks voor jouw verwijzing!
    Naar mijn idee heeft een slachtoffer eerder het idee om te kunnen overleven door over het ijs te lopen dan de strijd aan te gaan tegen gewapende bad guys die in de meerderheid zijn. Al met al begrijp ik wel waar jij heen wilt. Toch zullen we het moeten doen met hetgeen wat wij voorgeschoteld krijgen.

    punt 2+4: ook hier begrijp ik jouw beredenatie en zouden jouw suggesties niet verkeerd zijn geweest. Maar ook hier zeg ik dat we het moeten doen met wat we voorgeschoteld krijgen. En al met al zijn het op zich niet zo heel verkeerd gekozen keuzes van Nolan.

  2. #1327

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door NickM Bekijk bericht
    Ik denk dat we hier met 2 verschillende eindes te maken hebben:
    Jeroen D doelt meer op het (veel te korte en niet zo spannende) eindgevecht tussen Batman en Bane, terwijl BatMotor meer het einde als geheel bedoeld vanaf het moment dat Batman terugkomt van de gevangenis en alles gericht is op het onschadelijk maken van de bom
    Inderdaad.

  3. #1328

    Standaard

    Ik wil niet als zo'n uberfan klinken.maar ik vind het eind van TDKR perfect.

  4. #1329

    Standaard

    Vond de film wel goed eigenlijk. Maar jammer dat het gevecht tussen Batman en Bane halverwege de film imo totaal niet spannend was. Miste ook meteen de muziek die het dan misschien nog spannend had kunnen maken.

  5. #1330

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Vond de film wel goed eigenlijk. Maar jammer dat het gevecht tussen Batman en Bane halverwege de film imo totaal niet spannend was. Miste ook meteen de muziek die het dan misschien nog spannend had kunnen maken.
    Vond ik juist niet. Was blij dat Nolan de Zimmer knop even uit zette. Door enkel geluidseffecten te laten horen werd het gevecht realistischer en opwindender. Ik vind het goedkoop dat men soms nodeloos actie muziek zet onder actie scènes terwijl ze soms beter hun effect hebben zonder muziek... Ieder z'n mening.

  6. #1331

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Vond ik juist niet. Was blij dat Nolan de Zimmer knop even uit zette. Door enkel geluidseffecten te laten horen werd het gevecht realistischer en opwindender. Ik vind het goedkoop dat men soms nodeloos actie muziek zet onder actie scènes terwijl ze soms beter hun effect hebben zonder muziek... Ieder z'n mening.
    Ik denk dat het een lastige keuze voor Nolan is geweest om de muziek wel/niet in het gevecht te gebruiken,echt een smaak ding.

    Zelf vond ik het zonder muziek goed werken.

  7. #1332

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Vond ik juist niet. Was blij dat Nolan de Zimmer knop even uit zette. Door enkel geluidseffecten te laten horen werd het gevecht realistischer en opwindender. Ik vind het goedkoop dat men soms nodeloos actie muziek zet onder actie scènes terwijl ze soms beter hun effect hebben zonder muziek... Ieder z'n mening.
    helemaal mee eens.vond 't ook wel fijn dat daar geen muziek bij zat.

  8. #1333

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BatMotor Bekijk bericht
    helemaal mee eens.vond 't ook wel fijn dat daar geen muziek bij zat.
    Precies! Zelf vind ik actie scenes zonder film muziek de beste. Met goeie geluid effecten kun je zoveel meer spanning creëren.

  9. #1334

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cnet Bekijk bericht
    Precies! Zelf vind ik actie scenes zonder film muziek de beste. Met goeie geluid effecten kun je zoveel meer spanning creëren.
    Klopt helemaal.Als je vuistslagen hoort is veel cooler.

  10. #1335

    Standaard

    Alles dat mis is met 'The Dark Knight Rises' (video)



    Disclaimer: dit is een filmgerelateerd artikel ter vermaak en bevat mogelijk spoilers.

    De box office opbrengst van meer dan een miljard wil nog niet zeggen dat een film ook daadwerkelijk feilloos in elkaar is gezet door de makers. Hieronder zie je de "Everything Wrong With The Dark Knight Rises In 3 Minutes Or Less" video van de film van regisseur Christopher Nolan. Onlangs plaatsten we al de vergelijkbare video van Joss Whedons The Avengers en de makers CinemaSins maakten eerder een "Everything Wrong With" video van Marc Webbs The Amazing Spider-Man.

    Hieronder de video van TDKR waarin meer dan 70 fouten worden besproken. Check ook de eerdere Honest trailer. Je kunt het er mee eens zijn of niet. Laat je reactie achter op de gebruikelijke plek.

    FILMPJE!

    Bron : Filmtotaal.nl

  11. #1336

    Standaard

    Toevallig de film gisteravond zitten kijken en om eerlijk te zijn kan ik me wel vinden in sommige punten die dat filmpje aanhaalt. Laat ik beginnen met het feit dat de eerste 45 minuten ronduit saai zijn omdat het lijkt alsof Nolan maar niet weet hoe hij Batman zover moet krijgen terug te komen naar Gotham; het blijft dan ook allemaal vrij vaag en fragmentarisch totdat eindelijk een keer duidelijk wordt in hoeverre alle losse scènes leiden naar de mogelijke atoombom die Wayne zelf heeft laten ontwikkelen . Vanaf dat moment krijgt de film gelukkig wel wat meer schwung, maar is het grote hekele punt van deze film - het plot - simpelweg niet zo sterk te noemen als dat van de vorige twee delen. De film leunt veels te veel op toevalligheden en gebeurtenissen die simpelweg onverklaarbaar zijn waardoor er teveel plot holes ontstaan. Als villain vond ik Bane wel geslaagd, alleen paste zijn stem absoluut niet bij zijn fysiek. Verder viel me op in hoeverre er opzichtig veel gebruik is gemaakt van New York terwijl toch juist de illusie moet worden gewekt dat we met de metropool Gotham te maken hebben. Uiteindelijk heb ik me best vermaakt met deze derde Batman van Nolan's hand, maar is het tegelijkertijd ook een teleurstelling in vergelijking met wat hij zo zorgvuldig had opgebouwd met Batman Begins en the Dark Knight.

  12. #1337

    Standaard

    Ik had het niet beter kunnen zeggen Jordy. Precies mijn gedachten.

  13. #1338

    Standaard

    De Honest trailer is al een paar keer voorbij gekomen..ik noem het mierenneuken..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  14. #1339

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    De Honest trailer is al een paar keer voorbij gekomen..ik noem het mierenneuken..
    Veel punten van die honest trailer zijn hier op het forum al aangegeven; en ze maken wel degelijk de film een stuk minder dan hij had kunnen zijn.
    Desondanks ben ik geen fan van die honest trailers; er zitten ook genoeg non-issues in, en de echt grote fouten kun je er wel zelf uithalen.

  15. #1340

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Alles dat mis is met 'The Dark Knight Rises' (video)

    ...

    Hieronder de video van TDKR waarin meer dan 70 fouten worden besproken.
    En Filmtotaal slaat weer eens toe. Ik wil niet de taalnazi uithangen, dus over de titel van het stukje zullen we het maar niet hebben (ook al maken de grote, vetgedrukte letters de verleiding wel erg groot). Maar de heren die het spotje hebben gemaakt hebben het niet per sé over fouten, maar ook over zaken die hen gewoon storen. Ze noemen het niet voor niets met een vette knipoog 'sins'. Daar zitten fouten bij, maar ook slordigheden, onwaarschijnlijkheden en gewoon bepaalde artistieke keuzes die hen niet bevallen.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  16. #1341

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Vond ik juist niet. Was blij dat Nolan de Zimmer knop even uit zette. Door enkel geluidseffecten te laten horen werd het gevecht realistischer en opwindender. Ik vind het goedkoop dat men soms nodeloos actie muziek zet onder actie scènes terwijl ze soms beter hun effect hebben zonder muziek... Ieder z'n mening.
    Komt ook gewoon doordat het gevecht voor mij totaal spanning miste. Ik vond het niet het epische gevecht dat het had kunnen zijn. Als het gevecht spannend had geweest had ik de muziek ws. ook niet gemist. Eigenlijk vond ik het zo saai dat ik de neiging had koffie te gaan zetten oid.

Pagina 54 van 54 EersteEerste ... 4445051525354

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •