Pagina 51 van 54 EersteEerste ... 414748495051525354 LaatsteLaatste
De resultaten 1.251 tot 1.275 van 1341 worden weergegeven.
  1. #1251

    Standaard

    Ze zouden bij de release van de BR en DVD ook een geluids spoor met de eerste originele Bain stem kunnen zetten. Zodat mensen zelf kunnen kiezen welke versie ze willen afspelen.

  2. #1252

    Standaard

    Dat zou iig al een reden voor mij zijn om het te kopen.

  3. #1253

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cnet Bekijk bericht
    Ze zouden bij de release van de BR en DVD ook een geluids spoor met de eerste originele Bain stem kunnen zetten. Zodat mensen zelf kunnen kiezen welke versie ze willen afspelen.
    Dat zou te gek zijn

  4. #1254

    Standaard

    The Dark Knight Rises - Director's Cut Ahead?
    Rumors About a Possibly Longer Cut on Blu-ray



    After The Dark Knight, the expectations regarding The Dark Knight Rises were immense. However, not everybody saw them met and critics weren't as blown away as they were by the predecessor. One contributing fact might be that Bane didn't get as much attention as he was supposed to have.
    The home video release on Blu-ray might change this situation, though. As NuketheFridge reports, their sources tell them that Warner Bros. is currently working on a Director's Cut of The Dark Knight Rises. According to them, this new version runs about 30 minutes longer and would lengthen the film's runtime to a slim 194 minutes.
    The new material is said to deal with the origins of Bane and should integrate him more in the film in general. On top of that, Ra's Al Ghul would get more screentime.
    The fact that Christopher Nolan has never done a longer version of any of his other films before could pose as a counterargument. However, as the saying goes, "never say never". Maybe the upcoming announcement of the DVD and Blu-ray release by Warner Bros. reveals if there might be a Director's Cut of The Dark Knight. Otherwise, it's also possible that this might be made public later on to make more cash.
    The home video releases are expected to come out late in 2012.
    BD (1243) What i Watch

  5. #1255

    Standaard

    194 minuten.........dat zou echt te gek zijn.

  6. #1256

    Standaard

    Nu nog een mooie Trilogy Box, met enkele overkoepelende en retrospectieve extra's.

  7. #1257

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    The Dark Knight Rises - Director's Cut Ahead?
    Rumors About a Possibly Longer Cut on Blu-ray
    We waren er al over bezig...

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    Volgens Nuke the Fridge zou er een director's cut op blu ray uitkomen die 30 minuten langer duurt. Deze zou onder andere meer over de vroege jaren van Bane behandelen.

    Veel filmblogs nemen het gerucht over omdat het (nog) niet ontkend is, maar zetten er terecht wat kanttekeningen bij. Neem het maar met een behoorlijke korrel zout.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  8. #1258

    Standaard

    Jammer genoeg ontkracht

    Geen director's cut op blu-ray The Dark Knight Rises
    Er gaat geen director's cut komen op de blu-ray van The Dark Knight Rises.

    Afgelopen week gonsde het van de geruchten dat er een director's cut zou komen op de blu-ray van The Dark Knight Rises. Kostuumdesigner Lindsey Hemming gaf namelijk aan dat er een eerdere filmversie is opgenomen waarin het masker van Bane nader wordt verklaard. Tevens gaf ze aan dat de crew een scéne had opgenomen waarin het achtergrondverhaal en de training van slechterik Bane centraal staat.

    Ook gaf regisseur Christopher Nolan aan dat hij werd beperkt door de geringe opslagruimte die het filmen in IMAX met zich meedraagt. Klaarblijkelijk heeft de Brit een selectie moeten maken van diverse scénes die de film niet hebben gehaald.

    Inmiddels is bevestigd dat er geen director's cut komt en dat de uiteindelijk speelduur net zoals in de bioscoop 165 minuten bedraagt. Geheel verrassend is dit niet aangezien Nolan in het verleden geen gebruik heeft gemaakt van director's cut versies en eigenlijk zelden deleted scenes op dvd of blu-ray uitbrengt.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  9. #1259

    Standaard

    OK,maar dat we een mooie bluray krijgen staat vast.

  10. #1260

    Standaard

    Ind..

    Ik heb voor een 2e keer Dark Knight Rises gezien en had het gevoel dat niet alle gesprekken die door Bane gevoerd worden ADR zijn..maar overeenkomen met de eerste teasers..misschien kwam het omdat de zaal leeg was en dat het geluid anders viel maar ik had een impressie dat Bane's stem anders klonk.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  11. #1261

    Standaard

    Net de film gekeken.

    Ik wou dat het anders was maar ik had na afloop zoiets van ;

    is dit het nou ?


    Batman Begins en (vooral) The Dark Knight zijn van een veel hoger niveau.
    Grootste probleem vind ik Bane. Een schurk van niks. Vooral die hoge stem van hem af en toe is erg slecht gedaan.

    Jammer.

  12. #1262

    Standaard

    Hier 3 ongebruikte Filmposters :






  13. #1263

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Net de film gekeken.

    Ik wou dat het anders was maar ik had na afloop zoiets van ;

    is dit het nou ?


    Batman Begins en (vooral) The Dark Knight zijn van een veel hoger niveau.
    Grootste probleem vind ik Bane. Een schurk van niks. Vooral die hoge stem van hem af en toe is erg slecht gedaan.

    Jammer.
    Ja klopt ook nog dat zeikerige hoge Engelse accent van Bane.
    Ze hadden beter een zware dominerende stem kunnen gebruiken.

  14. #1264

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Ind..

    Ik heb voor een 2e keer Dark Knight Rises gezien en had het gevoel dat niet alle gesprekken die door Bane gevoerd worden ADR zijn..maar overeenkomen met de eerste teasers..misschien kwam het omdat de zaal leeg was en dat het geluid anders viel maar ik had een impressie dat Bane's stem anders klonk.
    Voor mensen die niet weten waarvoor de afkorting ADR staan.
    Dit is dus Automated Dialogue Replacement (ADR)= met andere woorden
    Nasynchronisatie.

  15. #1265

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Ik heb voor een 2e keer Dark Knight Rises gezien en had het gevoel dat niet alle gesprekken die door Bane gevoerd worden ADR zijn..maar overeenkomen met de eerste teasers.
    Wat bedoel je daar nou mee te zeggen? Zo'n beetje alles van Bane is hoogstwaarschijnlijk ADR.

    Heel veel films in Amerika worden achteraf in een studio opnieuw ingesproken. Vooral wanneer de geluidsomstandigheden niet goed zijn, vanwege bijgeluiden, etc. worden de geluidsopnames door - doorgaans - dezelfde acteur vervangen. Dialogue replacement dus inderdaad.

    Dat systeem gebruikten we vroeger in Nederland trouwens standaard maar het resultaat klonk dan vaak erbarmelijk nep en opgelezen... Alle oudere films, ook bijv. Soldaat van Oranje, zijn naderhand volledig opnieuw ingesproken in de studio door Rutger Hauer, Jeroen Krabbé etc.

    Nederlandse geluidsmannen als Thom Tholen en Peter Flamman hebben het geluid bij films in Nederland naar een hoger plan gebracht en zijn 'direct geluid' gaan toepassen, waarbij zoveel mogelijk het originele setgeluid wordt gebruikt. Maar goed, dan nog steeds moeten er regelmatig dingen over.

    Je kunt er inderdaad wel redelijk zeker van zijn dat de dialogen van Bane achteraf in een geluidsstudio zijn toegevoegd, bewerkt, evt. met pitch hier en daar een tikje verlaagd, etc.
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  16. #1266
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Net de film gekeken.

    Ik wou dat het anders was maar ik had na afloop zoiets van ;

    is dit het nou ?


    Batman Begins en (vooral) The Dark Knight zijn van een veel hoger niveau.
    Grootste probleem vind ik Bane. Een schurk van niks. Vooral die hoge stem van hem af en toe is erg slecht gedaan.

    Jammer.
    Ik vond die stem ook apart, maar ook weer niet zo storend. Het heeft natuurlijk een achtergrond na al die negatieve commentaren van de eerste trailer.

    Wellicht wou men op die manier benadrukken dat Bane niet de echte nemesis was, maar niet meer dan het hulpje.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  17. #1267

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Ik vond die stem ook apart, maar ook weer niet zo storend. Het heeft natuurlijk een achtergrond na al die negatieve commentaren van de eerste trailer.

    Wellicht wou men op die manier benadrukken dat Bane niet de echte nemesis was, maar niet meer dan het hulpje.
    Wauw,zo had ik het nog niet bekeken claudio....
    Gaat wel diep maar daar zit wel wat in!
    this is my boomstick!!!

  18. #1268

    Standaard

    Hier een filmpje met de stem van Bane, in het begin & de definitieve stem : http://www.youtube.com/watch?v=dZW5qyc2g6U

  19. #1269

    Standaard

    Ik merkte hooguit 2 keer een hoge pitch in zijn stem en dat de meeste dialogen overeenkwamen met de stem uit de eerste teaser, dat lagere en dominante toon dus vandaar dacht ik dat niet alles met ADR bewerkt is, maar kan het mis hebben want ik bekeek de film dan ook in een lege zaal.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  20. #1270

    Standaard

    Maar die stem van Bane is het grootste probleem niet.
    Het hele personage komt een beetje lachwekkend over.

    De film is op alle vlakken minder dan de vorige 2. Vooral het voorspelbare/simpele verhaal is erg teleurstellend. De film duurt ook veel te lang.

    Ik ben een grote Nolan fan.........dit is de eerste keer dat hij me teleurstelt.
    Laatst aangepast door Jeroen D : 19-11-2012 om 11:43

  21. #1271

    Standaard

    Ik zelf vond het persoonlijk beter..Bekeek de film dan ook meer uit oogpunt van Bruce Wayne, moedeloos weer Batman worden, zichzelf omhoog halen en mentaal sterk moeten maken. Deel 2 is fantastisch, deel 3 is goed. De film heeft zeker zijn flaws, maar heb wel enorm genoten ..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  22. #1272

    Standaard

    Ik vond Bane wel geslaagd als slechterik. De Joker was bijvoorbeeld knettergek en deed wat hij deed vanuit die gekte. Bane lijkt er met zijn volle verstand bij en dat maakt hem gevaarlijker. Die wat hoge stem en het accent maakten hem intelligenter in mijn ogen.

  23. #1273

  24. #1274

    Standaard

    Jammer geen verwijderde scenes of dir cut.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  25. #1275

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Jammer geen verwijderde scenes of dir cut.
    Nolan en director's cut is inmiddels toch al een bekend verhaal?
    The future is Blu

Pagina 51 van 54 EersteEerste ... 414748495051525354 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •