Pagina 46 van 54 EersteEerste ... 36424344454647484950 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.126 tot 1.150 van 1341 worden weergegeven.
  1. #1126

    Standaard

    Ja klopt topbioscoop

    Ik ga er ook regelmatig heen
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  2. #1127

    Standaard

    zal deze film zeer zeker gaan kijken zoals zovelen,
    wat er rondom deze film is gebeurd is diep triest.
    deze mensen waren net zoals wij filmliefhebbers en zullen het nooit meer kunnen naar vertellen.
    tuurlijk er gebeuren over de hele wereld zulke dingen en daar staan we ook niet bij stil omdat dit ver van ons weg is en ons waarschijnlijk toch niet gebeurt.
    ik zal persoonlijk de film nu toch met andere ogen gaan bekijken en zal er zeker plezier aan hebben maar toch na afloop nog even aan de slachttoffers denken wie net als wij deze film graag hadden willen afkijken en er een mooie avond aan hadden er over gehouden.
    the dark night rises alleen niet voor de nabestaanden,
    het zal je maar overkomen
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  3. #1128

    Standaard

    Gisteren gezien in Hoyts IMAX Cinema in Sydney, mijn eerste IMAX-ervaring, wel leuk bij deze film met 72 minuten IMAX-materiaal.

    Qua film een beetje wat ik verwachtte na de eerste 2 Nolans: veel spektakel en een verhaal waar je maar in mee moet gaan zonder teveel na te denken (zoals in de meeste superheld-films). De tweede film uit de trilogie blijft toch mijn favoriet, Batman Begins en Dark Knight Rises hebben allebei teveel van die Oosterse Ra's al Ghul onzin die mij niet zo boeit .
    Laatst aangepast door Oakey : 29-07-2012 om 07:40

  4. #1129

    Standaard

    Is dit de Imax zaal in Pathé Schouwburg plein ?
    Of ben ik helemaal fout ?

    http://www.flickr.com/photos/pathenl/4436220574/

  5. #1130

    Standaard

    TDKR is zeer zeker de minste van trilogy.Er zaten toffe actiescenes in en Bane is een komt sterk en gevaarlijk over als de vijand.Catwoman is ook sterk neergezet.maar de film zit vol met plotholes.
    heel jammer.Cinematografisch is de film wel top! trouwens.

    hoe bv..... kan het zo zijn dat bruce weer zo makkelijk in gotham kan komen terwijl het helemaal afgesloten zit van alles?

    Batman had nooit de kern explosie kunnen overleven,al was die er eerder uit gesprongen of zoiets. en ga zo maar door.

  6. #1131

    Standaard

    Het is en blijft een comic verfilming, dus enige Suspension of disbelief zal aanwezig moeten zijn.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BatMotor Bekijk bericht
    TDKR is zeer zeker de minste van trilogy.Er zaten toffe actiescenes in en Bane is een komt sterk en gevaarlijk over als de vijand.Catwoman is ook sterk neergezet.maar de film zit vol met plotholes.
    heel jammer.Cinematografisch is de film wel top! trouwens.

    hoe bv..... kan het zo zijn dat bruce weer zo makkelijk in gotham kan komen terwijl het helemaal afgesloten zit van alles?

    Batman had nooit de kern explosie kunnen overleven,al was die er eerder uit gesprongen of zoiets. en ga zo maar door.

  7. #1132

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BatMotor Bekijk bericht
    Batman had nooit de kern explosie kunnen overleven,al was die er eerder uit gesprongen of zoiets. en ga zo maar door.
    Volgens mij, zoals meerdere mensen denken, droomde Alfred dat hij Bruce Wayne zag zitten met een vriendin in dit geval Selena Kyle. en is hij wel degelijk dood. Mocht ik Alfred zijn sloeg ik Wayne in z'n gezicht als ik em daar zag zitten. Hij huilde met tuiten bij z'n graf 2 scènes daarvoor. Op de een of andere manier zou ik dit een bevredigender einde vinden dat mocht hij echt dood. Want het einde nu is nolan-onwaardig.

  8. #1133

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Volgens mij, zoals meerdere mensen denken, droomde Alfred dat hij Bruce Wayne zag zitten met een vriendin in dit geval Selena Kyle. en is hij wel degelijk dood. Mocht ik Alfred zijn sloeg ik Wayne in z'n gezicht als ik em daar zag zitten. Hij huilde met tuiten bij z'n graf 2 scènes daarvoor. Op de een of andere manier zou ik dit een bevredigender einde vinden dat mocht hij echt dood. Want het einde nu is nolan-onwaardig.
    ik denk dus ook dat ie gewoon dood is inderdaad.

    met die laaste scene waar bruce en selina aan die tafel zitten,heeft nolan duidelijk expres die scene op een droomscene laten lijken,mischien was het niet eens dromen maar alfred's verbeelding.

  9. #1134

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joslyn Bekijk bericht
    Ook gister gezien, deze keer niet in IMAX.

    Het is een erg goede film met toch een keer paar vervelende foutjes:

    - Dat Miranda Tate Ra's dochter blijkt te zijn doet afbreuk aan Bane motivatie
    - De plotselinge verhuizing van Bruce Wayne naar de andere kant van de wereld, was dat echt nodig?
    - Vorige punt maakt Bruce zijn snelle terugkeer naar Gotham weer minder geloofwaardig
    - Continuiteits fout: Als Gordon en de anderen door Crane (leuke terugkeer) worden berecht zegt Bane: "De girl (Tate) stays here" Het volgende moment dat Bruce bij Fox terecht komt is daar Tate alsnog om vervolgens weer te verdwijnen als Gordon en de anderen te horen krijgen dat ze het ijs op moeten: slordig
    - Waarom moet John Blake dan in het echt Robin heten? Was Dick Grayson (die Robin wordt) wellicht subtieler en leuker geweest
    - Alfred zou Bruce NOOIT in de steek laten


    Is het een slechte film? Zeer zeker niet. Het zal zeker weer in van de beste films van dit jaar worden. Maar BB en met name TDK waren al zo goed dat het bijna onmogelijk is om die te overtreffen. De verwijzing die de overlevende football player Ward heet (Burt Ward speelde Robin in de Batman tv series) vond ik grappig, Catwoman is erg goed. Ondanks gegoochel met het script een zeer goede film, zeker als zomer blockbuster.
    Al je punten zijn gemakkelijk te weerleggen.


    -De twist doet juist helemaal geen afbreuk Bane was zeer intelligent, dit kon je zien met het eerste gevecht met Catwoman en Batman die haar hielp op het dak van Dagget, Bane aanschouwde dat (scene waarbij ze wegvlogen in The Bat) en trok zo zijn plan om haar ervoor te laten zorgen dat ze Batman naar de riolen zou lokken en het plan (the fire) was al in werking voor de film begon Miranda Tate zat al in het bestuur van Wayne Enterprises dit was hun gezamenlijke masterplan want beide waren league of shadows en eerden Ra's Al Guhl.
    -De plotselinge verhuizing van Bruce tja misschien wel ver maar ik vond het een mooie referentie naar BB waar hij ook in een Aziatische gevangenis zit beide gaan om iets te leren. In BB om criminelen te leren kennen en in TDKR om zichzelf weer op te beuren (why do we fall?).
    -Die snelle terugkeer is slechts een snelle cut die Nolan (zo vaak al) doet komt waarschijnlijk over als snel maar daar zitten echt wel dagen tussen.
    -De continuiteitsfout was helemaal geen fout ik neem aan dat je de rest van de film hebt gezien waarbij ze uiteindelijk Talia blijkt te zijn? Zij wordt bewust bij het verzet geplaatst om ze tegen te werken (de bom in de truck scene met Gordon die een lege truck aantreft).
    -Als John Blake Dick Grayson had geheten dan had iedereen het al door gehad en waarschijnlijker dan dat hij Robin wordt neemt hij juist het Batman pak en symbool over.
    -Tja dat laatste punt liet mooi zien hoe afhankelijk Bruce eigenlijk is van Alfred die hem gelijk van het begin afraadde om nog als Batman de straat op te gaan. Je ziet in de rest van de film wel wat dat met Bruce deed.
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  10. #1135

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BatMotor Bekijk bericht
    ik denk dus ook dat ie gewoon dood is inderdaad.

    met die laaste scene waar bruce en selina aan die tafel zitten,heeft nolan duidelijk expres die scene op een droomscene laten lijken,mischien was het niet eens dromen maar alfred's verbeelding.
    Dit menen jullie niet?

    Allemaal de scene gemist met Lucius Fox (hé die leefde ook nog inderdaad) en de 2 engineers die uitlegden aan hem dat er een software update voor The Bat is geweest uit naam van Bruce Wayne waardoor de autopilot werkte? Bruce leeft gewoon en bezoekt ook dan dat terras in Florence waar naar Alfred eerder refereerde in de film en voor dezelfde redenen als eerder ging hij aan het einde van TDKR ook gewoon naar het terras toe hopende daar Bruce in leven te zien.
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  11. #1136

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurgen V Bekijk bericht
    Dit menen jullie niet?

    Allemaal de scene gemist met Lucius Fox (hé die leefde ook nog inderdaad) en de 2 engineers die uitlegden aan hem dat er een software update voor The Bat is geweest uit naam van Bruce Wayne waardoor de autopilot werkte? Bruce leeft gewoon en bezoekt ook dan dat terras in Florence waar naar Alfred eerder refereerde in de film en voor dezelfde redenen als eerder ging hij aan het einde van TDKR ook gewoon naar het terras toe hopende daar Bruce in leven te zien.
    Ja wel dat is inderdaad een scène die dat tegenspreekt. Al denk ik die liever weg want het einde nu is echt belachelijk.

  12. #1137

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurgen V Bekijk bericht
    Dit menen jullie niet?

    Allemaal de scene gemist met Lucius Fox (hé die leefde ook nog inderdaad) en de 2 engineers die uitlegden aan hem dat er een software update voor The Bat is geweest uit naam van Bruce Wayne waardoor de autopilot werkte? Bruce leeft gewoon en bezoekt ook dan dat terras in Florence waar naar Alfred eerder refereerde in de film en voor dezelfde redenen als eerder ging hij aan het einde van TDKR ook gewoon naar het terras toe hopende daar Bruce in leven te zien.
    ik meen het zeer zeker autopilot of niet.batman kqn het realistisch gezien het niet overleeft hebben.

  13. #1138

    Standaard

    Joh, die hele film is totale fictie dus om het nu over realistische gebeurtenissen te hebben...
    En Jrugen, de punten die je weerlegt zijn duidelijk een andere interpretatie en mening, dus niet echt een weerlegging van de feiten. Iedereen beleeft die momenten weer anders en heeft er den andere mening over. Maar over het einde ben ik het wel met je eens. Als dit een droom was geweest dan had Nolan dit toch wel veel beter kunnen vertellen en had hij dit ook we gedaan. Kijk maar naar het einde van Inception, die is pas echt voor meerdere interpretaties mogelijk.

  14. #1139

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Joh, die hele film is totale fictie dus om het nu over realistische gebeurtenissen te hebben...
    En Jrugen, de punten die je weerlegt zijn duidelijk een andere interpretatie en mening, dus niet echt een weerlegging van de feiten. Iedereen beleeft die momenten weer anders en heeft er den andere mening over. Maar over het einde ben ik het wel met je eens. Als dit een droom was geweest dan had Nolan dit toch wel veel beter kunnen vertellen en had hij dit ook we gedaan. Kijk maar naar het einde van Inception, die is pas echt voor meerdere interpretaties mogelijk.
    Nolan zei zelf dat ie het allemaal realistisch wou laten overkomen in zijn batmantrilogie.

  15. #1140

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Joh, die hele film is totale fictie dus om het nu over realistische gebeurtenissen te hebben...
    En Jrugen, de punten die je weerlegt zijn duidelijk een andere interpretatie en mening, dus niet echt een weerlegging van de feiten. Iedereen beleeft die momenten weer anders en heeft er den andere mening over. Maar over het einde ben ik het wel met je eens. Als dit een droom was geweest dan had Nolan dit toch wel veel beter kunnen vertellen en had hij dit ook we gedaan. Kijk maar naar het einde van Inception, die is pas echt voor meerdere interpretaties mogelijk.
    De punten die ik neerleg leken mij wel vrij duidelijk. Het is inderdaad wat ik ervan maakte en het leek mij eigenlijk vrij logisch als je erover denkt.

    Het einde is gewoon zoals het is je kan het anders pretenderen maar dat moet ieder voor zich dan maar uitmaken.
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  16. #1141

    Standaard

    WB heeft waarschijnlijk tegen Nolan gezegd "laat het inderiedergeval lijken alsof Bruce nog leeft" maar wij als kijker weten wel dat ie daadwerkelijk dood.Waarom zou je anders een scene zo erg laten lijken op die eerdere terras scene over alfred's verbeelding?.Nolan vertrouwd erop dat de kijker zich niet gek laat maken door al die zogenaamde hints van oh hij leeft nog.

    hier een hint die ik kan weerleggen.


    1.De batsignal is weer gemaakt (kan door John Blake gedaan zijn)
    2.de locatie van de batcave kunnen door alfred vertelt zijn aan john blake.

  17. #1142

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BatMotor Bekijk bericht
    WB heeft waarschijnlijk tegen Nolan gezegd "laat het inderiedergeval lijken alsof Bruce nog leeft" maar wij als kijker weten wel dat ie daadwerkelijk dood.Waarom zou je anders een scene zo erg laten lijken op die eerdere terras scene over alfred's verbeelding?.Nolan vertrouwd erop dat de kijker zich niet gek laat maken door al die zogenaamde hints van oh hij leeft nog.

    hier een hint die ik kan weerleggen.


    1.De batsignal is weer gemaakt (kan door John Blake gedaan zijn)
    2.de locatie van de batcave kunnen door alfred vertelt zijn aan john blake.
    Of het eerste waar is geen idee. Ik denk dat het bewust zo gedaan is door Nolan zodat er toch nog hoop is en een beetje een positief einde van de trilogie .

    Je twee andere punten kan ik ook weer weerleggen.

    Bruce had waarschijnlijk het batsignal laten maken (vandaar Gordon's verbazing). Bruce heeft een tas voor John Blake achter gelaten onder zijn naam Robin waarin spullen en de hints naar de Batcave zaten. Waarschijnlijk zodat hij het stokje kan overnemen.

    Maar nogmaals het is wat je zelf wilt.
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  18. #1143

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurgen V Bekijk bericht
    Of het eerste waar is geen idee. Ik denk dat het bewust zo gedaan is door Nolan zodat er toch nog hoop is en een beetje een positief einde van de trilogie .

    Je twee andere punten kan ik ook weer weerleggen.

    Bruce had waarschijnlijk het batsignal laten maken (vandaar Gordon's verbazing). Bruce heeft een tas voor John Blake achter gelaten onder zijn naam Robin waarin spullen en de hints naar de Batcave zaten. Waarschijnlijk zodat hij het stokje kan overnemen.

    Maar nogmaals het is wat je zelf wilt.
    die tas is voor het geval dat ie het niet zou overleven.blake is door bruce van tevoren gekozen om het overtenemen .

  19. #1144

    Standaard

    Dat die snelle terugkeer is slechts een snelle cut die Nolan (zo vaak al) doet komt waarschijnlijk over als snel maar daar zitten echt wel dagen tussen.
    -De continuiteitsfout was helemaal geen fout ik neem aan dat je de rest van de film hebt gezien waarbij ze uiteindelijk Talia blijkt te zijn? Zij wordt bewust bij het verzet geplaatst om ze tegen te werken (de bom in de truck scene met Gordon die een lege truck aantreft).

    Kan het niet zijn dat Catwoman dan nog de pearl ketting om heeft zodat Bruce haar snel heeft kunnen vinden. Catwoman weet tenslotte niet dat er een zender in die ketting zit.

    Er is sprake geweest of Nolan Batman zou laten overlijden of niet. Ik denk dat ind Warner Bros heeft gezegd dat dit niet kon..het is Batman waar we het over hebben en die kan/mag niet dood in de striphelden wereld en ook voor de fans zou dit een onwerkelijke gebeurtenis zijn net zoals the Joker die nooit dood mag zijn..Ik denk ind dat Bruce het overleefd heeft..maar the Batman is dood/..opoffering is wat hij besefte om zijn Gotham te redden..maar Bruce is levend..


    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  20. #1145

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht


    Er is sprake geweest of Nolan Batman zou laten overlijden of niet. Ik denk dat ind Warner Bros heeft gezegd dat dit niet kon..het is Batman waar we het over hebben en die kan/mag niet dood in de striphelden wereld en ook voor de fans zou dit een onwerkelijke gebeurtenis zijn net zoals the Joker die nooit dood mag zijn..Ik denk ind dat Bruce het overleefd heeft..maar the Batman is dood/..opoffering is wat hij besefte om zijn Gotham te redden..maar Bruce is levend..

    In X-Men 3 legt ook een heel pak bekende comichelden het loodje (Cyclops, Jean Grey/Phoenix etc etc. , dus waarom zou het hier niet kunnen?

  21. #1146

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Dat die snelle terugkeer is slechts een snelle cut die Nolan (zo vaak al) doet komt waarschijnlijk over als snel maar daar zitten echt wel dagen tussen.
    -De continuiteitsfout was helemaal geen fout ik neem aan dat je de rest van de film hebt gezien waarbij ze uiteindelijk Talia blijkt te zijn? Zij wordt bewust bij het verzet geplaatst om ze tegen te werken (de bom in de truck scene met Gordon die een lege truck aantreft).

    Kan het niet zijn dat Catwoman dan nog de pearl ketting om heeft zodat Bruce haar snel heeft kunnen vinden. Catwoman weet tenslotte niet dat er een zender in die ketting zit.

    Er is sprake geweest of Nolan Batman zou laten overlijden of niet. Ik denk dat ind Warner Bros heeft gezegd dat dit niet kon..het is Batman waar we het over hebben en die kan/mag niet dood in de striphelden wereld en ook voor de fans zou dit een onwerkelijke gebeurtenis zijn net zoals the Joker die nooit dood mag zijn..Ik denk ind dat Bruce het overleefd heeft..maar the Batman is dood/..opoffering is wat hij besefte om zijn Gotham te redden..maar Bruce is levend..

    Dat zou inderdaad gewoon de manier zijn om Selina te vinden.

    Ik weet niet of Nolan zijn plannen waren Batman dood te laten gaan en dat WB dit niet wilde. Wel heb ik zelf het idee dat dit gewoon altijd zo de bedoeling is geweest door Nolan de Batman wordt geofferd en Bruce kan daardoor zelf door met z'n leven onder een andere identiteit (de databank wis dinges).
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  22. #1147

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    In X-Men 3 legt ook een heel pak bekende comichelden het loodje (Cyclops, Jean Grey/Phoenix etc etc. , dus waarom zou het hier niet kunnen?
    Het zou zeker kunnen hoor, daar niet van..maar ik schat dat er een grotere fanbase is mbt tot Batman..ik denk dat het in de comic wereld voor Batman fans veels te onnatuurlijk zijn..op vele fan websites las ik hier al enkele frustraties over..Nolan heeft ook veel onderzoek gedaan in comics..of op bepaalde lijnen hieruit zijn inspiratie gehaald..ik denk dat als Batman dood gaat in een film een grotere impact zal hebben dan als een ander superheld.
    Laatst aangepast door RobinB : 29-07-2012 om 15:34

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  23. #1148

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BatMotor Bekijk bericht
    Nolan zei zelf dat ie het allemaal realistisch wou laten overkomen in zijn batmantrilogie.
    Klopt ook, het zijn realistische emoties die de karakters kunnen hebben. Maar de gehele wereld en alles eromheen is fictief. En als je gelooft dat vele mensen Batman niet herkennen, zelfs een toch wel erge intelligente politiecommisaris, omdat hij een gruntstem opzet dan kan vind ik het 'nitpicking' over enige discrepanties in de tijdlijn of bezigheden wel grappig....

    En @Jurgen: Het zijn idd jouw logische dagdachtengangen maar voor een ander weer niet. En het grappge daarna vind ik weer dat je twee punten met zekerheid weerlegt terwijl je in je onderbouwing tot 2 keer toe het woord 'waarschijnlijk' gebruikt...
    Ik heb met dit soort zoiets van (net als het tijdreizen in de Terminator films): als je het teveel wilt gaan uitleggen of gaan rationaliseren dan haal je de hele film onderuit (zie bovenstaand voorbeeld van de herkenbaarheid van Batman zelf) met de meest simpele voorbeelden van aangenomen waarheden. En daar moet zo'n film ook op draaien, op -zoals eerder gezegd- suspension of disbelief. Andersis het IMO niet leuk meer.....

  24. #1149

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Klopt ook, het zijn realistische emoties die de karakters kunnen hebben. Maar de gehele wereld en alles eromheen is fictief. En als je gelooft dat vele mensen Batman niet herkennen, zelfs een toch wel erge intelligente politiecommisaris, omdat hij een gruntstem opzet dan kan vind ik het 'nitpicking' over enige discrepanties in de tijdlijn of bezigheden wel grappig....

    En @Jurgen: Het zijn idd jouw logische dagdachtengangen maar voor een ander weer niet. En het grappge daarna vind ik weer dat je twee punten met zekerheid weerlegt terwijl je in je onderbouwing tot 2 keer toe het woord 'waarschijnlijk' gebruikt...
    Ik heb met dit soort zoiets van (net als het tijdreizen in de Terminator films): als je het teveel wilt gaan uitleggen of gaan rationaliseren dan haal je de hele film onderuit (zie bovenstaand voorbeeld van de herkenbaarheid van Batman zelf) met de meest simpele voorbeelden van aangenomen waarheden. En daar moet zo'n film ook op draaien, op -zoals eerder gezegd- suspension of disbelief. Andersis het IMO niet leuk meer.....
    Klopt maar ook ik moet de film nog een keer zien om sommige punten duidelijker te merken waarbij ik men sommige scenes zie afschrijven als plothole of goof terwijl dat niet het geval is als men een beetje oplet. Ach ja zo kunnen we eeuwig doorgaan natuurlijk.
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  25. #1150

    Standaard

    1 minpunt
    wat ze met de stem van bane hebben gedaan was erg jammer, te hard, voice over, geen gevoel, ze hadden het moeten laten zoals het was

    wij hebben ondertiteling en de engelsen kunnen echt wel grotendeels raden wat hij zegt

Pagina 46 van 54 EersteEerste ... 36424344454647484950 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •