Pagina 45 van 54 EersteEerste ... 35414243444546474849 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.101 tot 1.125 van 1341 worden weergegeven.
  1. #1101

    Standaard

    Wat een gezeik hier zeg! Nolan heeft met deze film een trilogy afgesloten die kwalitatief op eenzame hoogte staat tov andere films die afgelopen jaren zijn uitgebracht. Natuurlijk zijn bepaalde dingen niet logisch maar daar moet je maar niet op letten en gewoon van deze topfilm genieten!

    Verder lees ik een aantal keer dat de film te lang duurt. Vooraf was al bekend dat de film 164 minuten duurt, dat weet je van te voren dus dat kan geen argument zijn of je de film goed vindt of niet.

  2. #1102

    Standaard

    LOL. The Dark Knight is korter, maar die vond ikzelf langdradiger dan deze film. Smaken kunnen verschillen

  3. #1103

    Standaard

    Wanneer ik bijvoorbeeld zeg dat de film 'te lang duurde', bedoel ik dat meer op gevoel. De film voelde voor mij niet als 164 minuten, maar eerder 520 minuten. Het kan dus zeker een argument zijn. Sommige films van 3 uur lijken zo voorbij, maar deze film, hoe langer hij duurde hoe meer dingen erbij gehaald werden of gebeurde, waar ik me aan kon storen (zie mijn vorige post).
    **** me gently with a chainsaw.

  4. #1104
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ha iedereen mag toch vinden wat ie vindt. Is een beetje een open deur intrappen om te verwachten dat iedereen deze film net zo goed of slecht vindt. Net zo goed als de één helemaal los gaat bij een duitse auto en de andere alleen maar warm wordt voor italiaanse auto's. Verschil moet er zijn. En dat heeft verder niks te maken met het wel of niet meelopen achter de massa. En ook daar is de één gevoeliger voor dan de andere. Mijnziens is alleen belangrijk wat je zelf van een film vindt zonder de andere te willen overtuigen van je eigen relatieve gelijk. Niks is zwart of juist wit, maar shades of grey...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  5. #1105

  6. #1106
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Blaffende honden bijten niet zeg maar...
    Maar wat betreft het wapenbezit in amerika valt daar wat voor te zeggen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  7. #1107

    Standaard

    Zojuist dan eindelijk gezien nadat ik gister nog even The Dark Knight heb gezien.

    Met deze film fris in het geheugen kom je al snel tot de conclusie dat The Dark Knight Rises tegenover zijn voorgangers niets aan kwaliteit heeft ingeboet. Ook zijn er een aantal interessante characters bijgekomen. Bane wordt prima neergezet, maar met de the Dark Knight nog zo fris in het geheugen blijft Heath Ledger zijn Joker onovertroffen.
    Daarmee vind ik het tweede deel het beste uit de trilogie en is dit een prima (voorlopige?) afsluiter
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  8. #1108

    Standaard

    Is het de moeite om deze film in Imax te bekijken in Nederland want volgens mij zijn de zalen daar aangepast aan Imax en geen volwaardige imax ? Iemand de film gezien in Pathé Schouwburgplein ?

  9. #1109

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Is het de moeite om deze film in Imax te bekijken in Nederland want volgens mij zijn de zalen daar aangepast aan Imax en geen volwaardige imax ? Iemand de film gezien in Pathé Schouwburgplein ?
    Yep, ik van de week. Had één van de laatste kaartjes en belandde op rij 3 in het midden. (rij 3 vanaf het scherm...)
    Was redelijk overdonderd. Wees erop voorbereid dat het geluid ècht flink open is gedraaid. (vond ik overigens prima, maar daar zijn de meningen over verdeeld)
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  10. #1110

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Tak Bekijk bericht
    Yep, ik van de week. Had één van de laatste kaartjes en belandde op rij 3 in het midden. (rij 3 vanaf het scherm...)
    Was redelijk overdonderd. Wees erop voorbereid dat het geluid ècht flink open is gedraaid. (vond ik overigens prima, maar daar zijn de meningen over verdeeld)
    Vind ik niet erg hier in België staat alles veels te stil!

  11. #1111

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Vind ik niet erg hier in België staat alles veels te stil!
    Hoewel het iets persoonlijks blijft : Nonsens. Vandaar dat er op basis van algemene vraag en marktonderzoek allerhande besloten is dit wat terug te schroeven in verscheidene grote ketens. 'Drag Me to Hell' (2009) was net vóór die beslissing dit effectief door te voeren de laatste film die ik zag in de bioscopen. Toen zat dit op z'n hoogtepunt. Hoewel ik iemand ben waarbij iedereen klaagt dat ik het geluid té luid zet bij het bekijken van een blu-ray, stoorde het overdreven volume me toen mateloos. Zelfs wanneer personages praatten klonk het alsof ze het naast je oren stonden de roepen. Het overdreven volume jaagde zelfs mensen uit de zaal en ikzelf (die het graag luider dan luid heeft) heb zelfs op een bepaald moment mijn handen op m'n oren gelegd omdat het niet uit te houden was.

  12. #1112

    Standaard

    Ben ook speciaal uit Belgie naar Pathé Schouwburgplein gewees om "The Dark Knight Rises" in IMAX te zien, eerste keer en laatste keer dat ik dat doe want ik vond de zaal echt niks waard. Iedereen zit op elkaar geperst en als er iemand voorbij komt moet je telkens rechtstaan en tijdens de film gebeurde da jammer genoeg vaak en dat irriteerde me mateloos. Ook het feit als er iemand voor je zit al 1/3 van je scherm niet meer zag en ben nogtans zelf niet zo klein (1m78) waardoor ik hele tijd stokstijf op puntje van me stoel moest zitten om alles te zien en dat heb ik aan me rug gevoeld. Nooit meer dus !!!
    BD (1243) What i Watch

  13. #1113

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Ben ook speciaal uit Belgie naar Pathé Schouwburgplein gewees om "The Dark Knight Rises" in IMAX te zien, eerste keer en laatste keer dat ik dat doe want ik vond de zaal echt niks waard. Iedereen zit op elkaar geperst en als er iemand voorbij komt moet je telkens rechtstaan en tijdens de film gebeurde da jammer genoeg vaak en dat irriteerde me mateloos. Ook het feit als er iemand voor je zit al 1/3 van je scherm niet meer zag en ben nogtans zelf niet zo klein (1m78) waardoor ik hele tijd stokstijf op puntje van me stoel moest zitten om alles te zien en dat heb ik aan me rug gevoeld. Nooit meer dus !!!
    Ga dan naar pathe Eindhoven, was nog een stuk dichterbij geweest oook voor je

  14. #1114

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ga dan naar pathe Eindhoven, was nog een stuk dichterbij geweest oook voor je
    Is het daar beter?
    BD (1243) What i Watch

  15. #1115

    Standaard

    Iemand vond het geweldig en de andere vreselijk en niet de moeite...

    Wat moet ik er nu van denken...

  16. #1116

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Iemand vond het geweldig en de andere vreselijk en niet de moeite...

    Wat moet ik er nu van denken...
    Waar heb je het nu over? De verschillende Imax theaters of de film zelf?

  17. #1117

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    Waar heb je het nu over? De verschillende Imax theaters of de film zelf?
    Imax theaters..

  18. #1118

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Ben ook speciaal uit Belgie naar Pathé Schouwburgplein gewees om "The Dark Knight Rises" in IMAX te zien, eerste keer en laatste keer dat ik dat doe want ik vond de zaal echt niks waard. Iedereen zit op elkaar geperst en als er iemand voorbij komt moet je telkens rechtstaan en tijdens de film gebeurde da jammer genoeg vaak en dat irriteerde me mateloos. Ook het feit als er iemand voor je zit al 1/3 van je scherm niet meer zag en ben nogtans zelf niet zo klein (1m78) waardoor ik hele tijd stokstijf op puntje van me stoel moest zitten om alles te zien en dat heb ik aan me rug gevoeld. Nooit meer dus !!!
    1 van de reden waarom ik reserveer bij zulke films..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  19. #1119

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    1 van de reden waarom ik reserveer bij zulke films..
    Mijn plaats was ook gereserveerd, één maand voordien dusja...
    BD (1243) What i Watch

  20. #1120

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Is het daar beter?
    Afstand tussen de stoelen is voldoende mijn inziens, en zowiezo ga ik altijd zitten in de rij achteraan bij het gangpad, want dat vind ik persoonlijk het fijnste zitten.

    Film heb ik donderdag gezien, en vond hem wel aardig, al vond ik die met The Joker beter.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 28-07-2012 om 16:55

  21. #1121

    Standaard

    Ik zat ook op de laatste rij, bij Kinepolis hoef je tenminste niet recht te staan als er iemand wilt passeren.
    BD (1243) What i Watch

  22. #1122

    Standaard

    Eerlijk gezegd, ik ben één keer in Nederland bij Pathé geweest te Scheveningen en we wisten niet wat ons overkwam. Nooit meer.

    Eerst moest je in een soort wachtplaats gaan staan, met hekken. What the hell? Uiteindelijk ging de zaal open, mocht je één voor één doorgaan naar de ingang van de zaal en daar moest je wachten tot iemand je kwam halen om je vervolgens op basis van pure willekeur naar een zitplaats te verwijzen. Nog steeds geen idee waarom, want het ging zonder nummers. Heel omslachtig ook. Gaan zitten had niet veel zin, want er was geen beenruimte en er moesten constant mensen voorbij komen tot de zaal zogenaamd 'vol' was. Beeldkwaliteit viel mee, geluid was toch aan de povere kant. Dat er tijdens de reclame (trailers) opvallend veel en luid gepraat werd kon er mee door, maar dat er links, rechts, voor en achter luidop commentaar gegeven werd tijdens de film ... zonder dat ook iemand dat blijkt te storen ... nog nooit meegemaakt.

    En dat voor 9 €, wat destijds al 2,50 € duurder was dat een ticket bij Kinepolis (grote Belgische keten) op dat moment. En dat terwijl die keten op zowat alle gebieden al lichtjaren (spreekwoordelijke overdrijving) voor stond op zowat alle gebieden. Geen idee hoe dat tegenwoordig met Pathé zit of met andere complexen, maar de herinnering is niet positief.

    Bon, ik denk dat ik toch wat teveel off-topic aan't gaan ben. The Dark Knight Rises in IMAX, ik zou er niet voor te vinden zijn. 2 x in mijn leven gedaan en de film gaat aan je neus voorbij terwijl je vreemd genoeg de helft mist wegens veel te groot in vergelijking met de afstand. Dat is mijn ervaring.

  23. #1123

    Standaard

    het grappige is, al die lemmings die bij the dark knight alleen maar zaten te blaten, heath ledger was zo goed, de joker was zo eng'

    nu hoor ik gewoon helemaal niks het gros kwam dus echt puur naar de film voor die achterlijke joker en de rest zal gestolen worden...

    zunde

    morgen is mijn dag!! helaas wel in de bios, dus ik hoop dat ik geen pubers en Marokkaantjes hoef af te bekken

  24. #1124

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Eerlijk gezegd, ik ben één keer in Nederland bij Pathé geweest te Scheveningen en we wisten niet wat ons overkwam. Nooit meer.

    Eerst moest je in een soort wachtplaats gaan staan, met hekken. What the hell? Uiteindelijk ging de zaal open, mocht je één voor één doorgaan naar de ingang van de zaal en daar moest je wachten tot iemand je kwam halen om je vervolgens op basis van pure willekeur naar een zitplaats te verwijzen. Nog steeds geen idee waarom, want het ging zonder nummers. Heel omslachtig ook. Gaan zitten had niet veel zin, want er was geen beenruimte en er moesten constant mensen voorbij komen tot de zaal zogenaamd 'vol' was. Beeldkwaliteit viel mee, geluid was toch aan de povere kant. Dat er tijdens de reclame (trailers) opvallend veel en luid gepraat werd kon er mee door, maar dat er links, rechts, voor en achter luidop commentaar gegeven werd tijdens de film ... zonder dat ook iemand dat blijkt te storen ... nog nooit meegemaakt.

    En dat voor 9 €, wat destijds al 2,50 € duurder was dat een ticket bij Kinepolis (grote Belgische keten) op dat moment. En dat terwijl die keten op zowat alle gebieden al lichtjaren (spreekwoordelijke overdrijving) voor stond op zowat alle gebieden. Geen idee hoe dat tegenwoordig met Pathé zit of met andere complexen, maar de herinnering is niet positief.

    Bon, ik denk dat ik toch wat teveel off-topic aan't gaan ben. The Dark Knight Rises in IMAX, ik zou er niet voor te vinden zijn. 2 x in mijn leven gedaan en de film gaat aan je neus voorbij terwijl je vreemd genoeg de helft mist wegens veel te groot in vergelijking met de afstand. Dat is mijn ervaring.
    Pathe Arena (Amsterdam) viel me mee afgelopen zaterdag. Zelf ga ik, als Nederlander zijnde, het liefst naar Kinepolis Antwerpen. Over het algemeen is het publiek meer respectvol naar elkaar toe (praten stukken minder, komen veel minder tijdens de film nog binnen), zijn de installaties beter en de stoelen/plekken (ben aan de forse kant) veel ruimer opgezet. Bereikbaarheid is prima (vanuit provincie Utrecht ben ik binnen het uur er) en is dan voor mij altijd een leuk dagje uit.

  25. #1125

    Standaard

    Vraag me af of bij jullie Euroscoop in Tilburg inmiddels bekend is.
    Volgens mij nog niet zo.
    Zeer grote schermen, lekker beenruimtes, zeer goede prijs.Dat in vergelijking met Pathe in de binnenstad.

    Zou ik als ik jullie was een keer proberen.

Pagina 45 van 54 EersteEerste ... 35414243444546474849 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •