Pagina 40 van 54 EersteEerste ... 3036373839404142434450 ... LaatsteLaatste
De resultaten 976 tot 1.000 van 1341 worden weergegeven.
  1. #976

    Standaard

    Wat een onzin!
    Sowieso om Pathe te vragen om een reactie, en ten tweede om eventueel maatregelen te nemen.

    Als er een schietpartij is in een supermarkt in Amerika, moet Albert Heyn of de Jumbo dan ook een reactie geven?
    Dit heeft waarschijnlijk helemaal niks te maken met de film, gewoon een gek dat bioscoop binnenloopt en begint te schieten.

  2. #977

    Standaard

    Ik ga volgende week wel een keer naar TDKR, omdat ik het nu nog veels te druk vind.

    Maar ik ga echt niet met een ander gevoel naar de voorstelling, nu die schietpartij is geweest.

    Vooropgesteld : Ik vind het uiteraard vreselijk en leef met de slachtoffers mee, maar dit kan helaas overal gebeuren.

    Ik vind dat je positief moet blijven denken, en als je dit in je gedachten meeneemt naar de film ofzo, dan kan je alles wel meenemen en heb je geen leven meer.

    Er gebeuren zoveel vreselijke dingen, en zijn er zovelen gebeurd, dat is helaas iets wat bij het leven hoort.

    Nogmaals, ik vind het heel erg, maar hierdoor laat ik mijn leven niet verpesten.

    Maar terug op de film, ben er benieuwd naar.

  3. #978
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Nou ik zit klaar. Controle valt mee. Sterker nog er stond helemaal niemand voor de zaal. Iedereen kan zo naar binnen. Dat is normaal nooit, moet je altíjd nog je kaartje laten zien. Maar nu dus totaal niet. Dat is dan best een beetje krom met wat men hier bij Pathé arena als persbericht naar buiten stuurde. Wellicht omdat het vrijdagmiddag is. Anyways verstand op nul want nog héél eventjes.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  4. #979

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Nou ik zit klaar. Controle valt mee. Sterker nog er stond helemaal niemand voor de zaal. Iedereen kan zo naar binnen. Dat is normaal nooit, moet je altíjd nog je kaartje laten zien. Maar nu dus totaal niet. Dat is dan best een beetje krom met wat men hier bij Pathé arena als persbericht naar buiten stuurde. Wellicht omdat het vrijdagmiddag is. Anyways verstand op nul want nog héél eventjes.
    Have Fun Claudio, Fijne voorstelling, Geniet ervan.

  5. #980

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dida Bekijk bericht
    Blijkbaar had de schutter een gasmasker op. Bane imitator?
    Yup, een copycat.

    Wat ik nog veel erger vind: nu gaan alle mensen weer de schuld steken op de 'gewelddadigheid' van de film. Dat ze g*dverd*mme eerst die zotte Amerikanen eens al hun wapens afpakken.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #981

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Yup, een copycat.

    Wat ik nog veel erger vind: nu gaan alle mensen weer de schuld steken op de 'gewelddadigheid' van de film. Dat ze g*dverd*mme eerst die zotte Amerikanen eens al hun wapens afpakken.
    Alsof het afpakken van wapens zin heeft. Als mensen willen moorden, zullen ze moorden. Of ze nou wapens tot hun beschikking hebben of niet. Het hebben van wapens is een recht in de VS. Kun je gebruiken voor zelfverdediging.

    Laatst nog kwam er een video naar buiten waarin een bejaarde man op 2 criminelen schiet die een internet-café willen beroven. Ze vluchten weg. Daar kan het dus ook voor gebruikt worden.

    Jij loopt toch ook niet willekeurige mensen te steken omdat je messen in huis hebt?

  7. #982

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Alsof het afpakken van wapens zin heeft. Als mensen willen moorden, zullen ze moorden.
    Je moet de kat niet bij het spek willen zetten. Als moorden zo makkelijk is, dan moet het maar wat moeilijker gemaakt worden, dan neemt het aantal potentiële daders af.

    Het hebben van wapens is een recht in de VS. Kun je gebruiken voor zelfverdediging.
    Dan moet dat recht maar beknot worden. Die wetgeving stamt overigens nog uit zeer primitieve tijden, en enkele doorgedraaide lobbyisten (NRA) proberen nog met zielige argumenten hun gelijk te halen, terwijl het duidelijk is wat de gevolgen zijn. Je ziet nu wel wat er van komt. Kijk naar in Canada, waar strengere wapenwetten gelden, er zijn veel minder schietincidenten. Jij wil er terug het wilde westen van maken en iedereen, geestelijk labiel of niet, een geweer in zijn poten duwen. Fijne maatschappijvisie hoor.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  8. #983

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Je moet de kat niet bij het spek willen zetten. Als moorden zo makkelijk is, dan moet het maar wat moeilijker gemaakt worden, dan neemt het aantal potentiële daders af.



    Dan moet dat recht maar beknot worden. Die wetgeving stamt overigens nog uit zeer primitieve tijden, en enkele doorgedraaide lobbyisten (NRA) proberen nog met zielige argumenten hun gelijk te halen, terwijl het duidelijk is wat de gevolgen zijn. Je ziet nu wel wat er van komt. Kijk naar in Canada, waar strengere wapenwetten gelden, er zijn veel minder schietincidenten. Jij wil er terug het wilde westen van maken en iedereen, geestelijk labiel of niet, een geweer in zijn poten duwen. Fijne maatschappijvisie hoor.
    Eens met Werner. Wat zou je in hemelsnaam bezielen om een vuurwapen in huis te nemen? Omdat het recht is? Omdat het kan? Omdat het mag?

    Vuurwapenbezit moet gewoon verboden worden. Punt uit.

  9. #984

    Standaard

    Om Eddie Izzard maar even te citeren: The National Rifle Association says that guns don't kill people, people do. But I think the guns help.

    Natuurlijk blijven mensen ook moorden als ze niet makkelijk aan wapens kunnen komen, maar het zal niet zo makkelijk zijn en dus niet zo vaak voorkomen. Het is geen geheim dat het aantal moorden in Amerika relatief gezien ver boven dat van andere westerse landen ligt.

    Alleen ligt het in Amerika politiek zo gevoelig dat aankaarten van zelfs maar strengere regulering al gelijkstaat aan politieke zelfmoord. De vanzelfsprekendheid van het recht op wapenbezit zit diep in de Amerikaanse maatschappij geworteld. En je ziet die mentaliteit ook weerspiegeld in films, ook al is het vaak subtiel. Om maar even een link terug te maken naar Batman: Lucius Fox kreeg in de vorige film last van z'n geweten toen hij erachter kwam dat Wayne Enterprises een technologie aan het ontwikkelen was waarmee Batman burgers zou kunnen afluisteren. Dàt ging te ver. Niet het ontwikkelen van potentieel dodelijk wapentuig waar hij zonder enige schroom aan meewerkte. Die dubieuze morele lading was een van de zaken waaraan ik me bij Dark Knight behoorlijk aan stoorde. Niet dat het een anti-wapenboodschap had moeten hebben, maar de verontwaardiging over iets wat veel minder schadelijk is werd wel buiten proporties aangedikt.

    Voor de duidelijkheid: Daarmee bedoel ik niet dat er films als Dark Knight tot dit soort geweld in de echte wereld aanzetten.
    Laatst aangepast door mark t : 20-07-2012 om 17:12
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  10. #985

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    Voor de duidelijkheid: Daarmee bedoel ik niet dat er films als Dark Knight tot dit soort geweld in de echte wereld aanzetten.
    Integendeel, als er één boodschap is die in dit soort films verspreid wordt, dan is het wel dat de schurk (Bane) uiteindelijk altijd het onderspit moet delven tegen de held (Batman).

    Messen vind ik overigens niet noodzakelijk wapens. Een mes - we hebben het dan niet over een samoeraizwaard of zo - heeft nog andere doeleinden (groenten snijden), met een vuurwapen daarentegen kan je niets anders doen dan je medemens overhoop knallen.

    Ik vind het ook bijzonder jammer dat nu deze Batmanfilm altijd zal geassocieerd worden met deze slachtpartij, net zoals de dood van Heath Ledger zijn stempel drukte op The Dark Knight.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  11. #986

    Standaard

    Je kunt met een pistool ook op iemand zijn hoofd slaan...

    Je hoeft dus niet altijd te schieten.



    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Integendeel, als er één boodschap is die in dit soort films verspreid wordt, dan is het wel dat de schurk (Bane) uiteindelijk altijd het onderspit moet delven tegen de held (Batman).

    Messen vind ik overigens niet noodzakelijk wapens. Een mes - we hebben het dan niet over een samoeraizwaard of zo - heeft nog andere doeleinden (groenten snijden), met een vuurwapen daarentegen kan je niets anders doen dan je medemens overhoop knallen.

    Ik vind het ook bijzonder jammer dat nu deze Batmanfilm altijd zal geassocieerd worden met deze slachtpartij, net zoals de dood van Heath Ledger zijn stempel drukte op The Dark Knight.

  12. #987
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Niets in deze film leidt tot de acties van die malloot. Sterker nog, die gast had die film ook niet gezien, dus het kan geen eens... Ik net dus wel, en ik zou niet weten waarom er een reden moet zijn. Een bedorven geest is nu eenmaal een bedorven geest.

    Anyways is ie goed? Is ie beter als TDK? Is het de film van het jaar. Halverwege had ik sterke twijfels, maar dat nam steeds meer af toen de film vorderde. De film vloog voorbij. Dus dat zegt genoeg. Meestal heb ik ff nodig om een mening te vormen. Nu eigenlijk niet. Ik vond het een topper. Neemt niet weg dat voor mij Bane niet de Joker overtreft. Maar film lost dat probleem zelf op met een character plot die ik al in de eerste 10min zag aankomen maar de rol van Bane wel een stuk logischer maakt. Selina vond ik wel erg goed uitkomen. Lekker ding zeg maar.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 20-07-2012 om 18:15
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  13. #988

    Standaard

    Ik vind het sowieso sensatiezucht van de media dit weer uit te smeren als een link met TDKR, hoewel die er uiteraard wel is.
    Wat dan met films als Saw, Hobo with a shotgun, en andere geweldverheerlijkende vehikels waar geweld en goor zelfs tot een kunst verheven worden.

    Niettegenstaande blijft het een alweer gruwelijke gebeurtenis.

    Wat de film zelf betreft, moet ik toegeven dat ik waarschijnlijk wel weer wacht tot ie op dvd of Prime uitkomt.

    Mvg
    Laatst aangepast door Man with no name : 20-07-2012 om 18:23
    "Names are for friends, So I don't need one" (47)

  14. #989

    Standaard

    Vannochtend ook The Dark Knight Rises gezien bij Pathe de Kuip!

    Wat een superfilm , heb er echt van genoten

    ik kan deze ook iedereen aanbevelen!

    #GOSEEITNOW!!!!!!!!!

  15. #990

    Standaard

    hebbe, hebbe , hebbe op blu-ray...


    Citaat Oorspronkelijk gepost door videlleke Bekijk bericht
    Vannochtend ook The Dark Knight Rises gezien bij Pathe de Kuip!

    Wat een superfilm , heb er echt van genoten

    ik kan deze ook iedereen aanbevelen!

    #GOSEEITNOW!!!!!!!!!

  16. #991

    Standaard

    Dat is toch ook gebeurd met die schutter in noorwegen.

    WOW (world of warcraft) kreeg de schuld, maar had er totaal niets mee te maken...De dingen waar ze het over hadden zit niet eens in WOW

    Je kunt helaas niets doen tegen deze gekken.


    Citaat Oorspronkelijk gepost door Man with no name Bekijk bericht
    Ik vind het sowieso sensatiezucht van de media dit weer uit te smeren als een link met TDKR, hoewel die er uiteraard wel is.
    Wat dan met films als Saw, Hobo with a shotgun, en andere geweldverheerlijkende vehikels waar geweld en goor zelfs tot een kunst verheven worden.

    Niettegenstaande blijft het een alweer gruwelijke gebeurtenis.

    Wat de film zelf betreft, moet ik toegeven dat ik waarschijnlijk wel weer wacht tot ie op dvd of Prime uitkomt.

    Mvg

  17. #992

    Standaard

    Hmm kogelvrij vest meenemen naar deze film? Het moet toch niet veel gekker worden.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  18. #993

    Standaard

    In zijn woning vond speurders verschillende boobytraps (dodelijke valstrikken). Dat hebben politie en FBI bekend gemaakt. Het zou gaan om zeer gesofisticeerde tuigen met hoogst explosief en ontvlambaar materiaal.
    Bron: destandaard.be

    Nou, dan heeft 'ie nog naar Saw gekeken ook.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  19. #994

    Standaard

    Net thuis, ben sprakeloos, wat een film...

  20. #995

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Net thuis, ben sprakeloos, wat een film...
    Is ie zo goed ?

  21. #996

    Standaard

    Dit had ik letterlijk een maand geleden gepost.

    Ik heb zo'n gevoel dat aan het einde van de film Joseph gordon-levitt de nieuwe batman wordt. Bale draagt zijn batman pakje over aan een jongere generatie, Bale is dan dood of verlamd. Pure speculatie van mijn kant.

    Klopje over mijn eigen schouders.. bijna goed.
    Heerlijke einde van een trilogie.

  22. #997
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ja bijna... Maar dan geheel anders.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  23. #998

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Ja bijna... Maar dan geheel anders.
    Ik zit er eigenlijk volledig naast maar toch dicht in de buurt

  24. #999

    Standaard

    Jammer dat de release in Belgie later is want ik wil `m per se in de Kinepolis in Hasselt gaan zien. Nog even wachten dus
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  25. #1000
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dai Bekijk bericht
    Ik zit er eigenlijk volledig naast maar toch dicht in de buurt
    Ha, jammer dat het afgelopen is, want het schreeuwt letterlijk om meer.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 40 van 54 EersteEerste ... 3036373839404142434450 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •