Pagina 4 van 54 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 1341 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Als er een derde film komt dan gaan ze zeker weten niet meer voor een good vs. evil formule. daar is Nolan voorlopig even klaar mee. Ik vind TDK nl. ook een goede opzet naar een klopjacht naar de held. Harvey zegt het zelf al " (...) long enough to become the villain." Nolan kennende zit hier meer achter dan alleen Harvey zelf.

    Je zag ook in TDK dat Batman steeds meer zijn eigen grenzen verlegd en een inbreuk op een grondwettelijk recht niet uitsluit. Als er een derde komt dan zet ik mijn geld op de meeste donkere Batman flick evah!


  2. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kwhuisman Bekijk bericht
    Als er een derde film komt dan gaan ze zeker weten niet meer voor een good vs. evil formule. daar is Nolan voorlopig even klaar mee. Ik vind TDK nl. ook een goede opzet naar een klopjacht naar de held. Harvey zegt het zelf al " (...) long enough to become the villain." Nolan kennende zit hier meer achter dan alleen Harvey zelf.

    Je zag ook in TDK dat Batman steeds meer zijn eigen grenzen verlegd en een inbreuk op een grondwettelijk recht niet uitsluit. Als er een derde komt dan zet ik mijn geld op de meeste donkere Batman flick evah!
    De hoofdlijn van een Batman-film zal altijd bestaan uit de confrontatie tussen Batman en een of meerdere villains. In die zin zal het wel degelijk een good versus evil-formule zijn. Bovendien denk ik dat Nolan de uitspraak van Harvey in het verhaal van Dark Knight beter afgerond heeft dan hij in een eventuele derde film zou kunnen; De uitspraak wordt in het licht van de afloop van Dark Knight wrang (want ze wordt van toepassing op degene die de uitspraak doet op het moment dat hij daadwerkelijk de slechterik wordt) . Die impact is m.i. niet meer te herhalen (of overtreffen) door de uitspraak van toepassing te laten zijn op iemand anders -laat staan in een andere film. Bovendien, zoals gezegd, zal Batman geen villain worden (zodat de uitspraak niet van toepassing op hem kan zijn, want hij wordt immers niet daadwerkelijk de slechterik .

    Het zal inderdaad wel zo zijn dat Batman ook opgejaagd wild wordt. Ik denk dat een van de centrale thema's in een derde film daarom Batman's dilemma zal zijn tussen het doorvechten voor de burgers die hem achter tralies willen hebben en het zwichten voor de verleiding van een comfortabel, Batman-loos bestaan waar hij diezelfde, kennelijk ondankbare burgers aan hun lot overlaat. Niet helemaal nieuw, maar dat waren de thema's in Dark Knight ook niet.
    Met het oog op dat dilemma, is een voor de hand liggende villain iemand die het publiek kan bespelen en manipuleren en zo hun weerstand tegen Batman kan voeden. En/of iemand die Batman probeert te verleiden voor eigenbelang te kiezen -hetzij door z'n cape aan de wilgen te hangen (een keuze die in de moderne superheldenfilm wel vaker voorkomt), hetzij door actief de burgers te 'bestraffen' (hetgeen dan wel weer een beetje een herhalingsoefening van de eerste film zou zijn).

    Overigens kwam het dilemma hoe ver je kunt gaan in de strijd tegen misdaad (niet erg subtiel verwerkt en verder ook niet bijzonder origineel) ook al aan bod in de eerste film. Daar zelfs nog duidelijker; De organisatie die tegen gecorrumpeerde waarden en normen vecht (op papier toch het streven van de nobele held) is nota bene de tegenstander van Batman. Die beslist dat het middel erger is dan de kwaal .
    Laatst aangepast door mark t : 22-08-2008 om 14:31
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  3. #78

  4. #79

    Standaard

    Harley Quinn ziet er vet uit zeg


  5. #80

    Standaard

    Jep

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  6. #81

    Standaard

    Mooie posters inderdaad, maar de titel, "Gotham City"?

    Betere titels voor een deel drie zouden "The Dark Knight Returns" of "the Caped Crusader" zijn, hoewel the Dark Knight Returns natuurlijk de titel is van de graphic novel.

    Iemand een idee voor een titel die te maken heeft met het feit dat Batman nu als crimineel gezien wordt?

    Batman - Wanted Dead or Alive
    Laatst aangepast door Dennis van H. : 22-08-2008 om 15:08
    "I've seen things you people wouldn't believe."

  7. #82

    Standaard

    Het is dat de titel al eens gebruikt is dat het er waarschijnlijk niet van zal komen, maar ik zou Batman Returns nog wel een gepaste titel vinden als de volgende film begint met een Batman die gezocht wordt voor zijn misdaden en die uiteindelijk toch terug de held van Gotham wordt. Dan heb je ook Begins en Returns als mooie boekeindes van de trilogie.

    Ik vraag me vooral af of ze in de volgende film terug Batman in de titel gaan gebruiken of niet.

  8. #83

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor Bekijk bericht
    Ik vraag me vooral af of ze in de volgende film terug Batman in de titel gaan gebruiken of niet.
    Daarom dacht ik ook al aan the Caped Crusader.
    "I've seen things you people wouldn't believe."

  9. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor Bekijk bericht
    Het is dat de titel al eens gebruikt is dat het er waarschijnlijk niet van zal komen, maar ik zou Batman Returns nog wel een gepaste titel vinden als de volgende film begint met een Batman die gezocht wordt voor zijn misdaden en die uiteindelijk toch terug de held van Gotham wordt. Dan heb je ook Begins en Returns als mooie boekeindes van de trilogie.

    Ik vraag me vooral af of ze in de volgende film terug Batman in de titel gaan gebruiken of niet.
    Batman Begins, The Dark Knight, Batman Returns. Ja, het past wel bij het plaatje. Maar het is dezelfde titel als de 2e Batman film uit de oude reeks. Doe dan ''Batman Ends'' ofzo. Nee, ik zat de denken aan ''The Hunted Protector''. Of roep ik nu iets doms?
    ''I was there to spark and fan the flame of man's awakening, to spin the wheel of civilization. And when the forest would grow rank and needed clearing for new growth, I was there to set it ablaze''

  10. #85

    Standaard

    David Tennant als the Riddler zie ik wel zitten... Behalve als ie daardoor Doctor Who zou moeten opgeven... Dan niet... Maar mocht hij Doctor Who na de aankomende specials of de 5e NuWho serie verlaten... Daan zou the Riddler best wel een goede rol voor hem kunnen zijn...

    Simon Pegg lijkt me ook wel een goede keuze...

    Naast 'The Caped Crusader' zat ik ook aan 'Gotham Knight' te denken als mogelijke titel of 'Shadow Of The Bat'

    Zijn beide dan ook titels geweest van Batman comics... Dus ik weet niet of ze daar voor zouden gaan...


    Is het erg dat ik geen flauw idee heb wie Marion Cotillard is?!?

  11. #86

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco VC Bekijk bericht
    David Tennant als the Riddler zie ik wel zitten... Behalve als ie daardoor Doctor Who zou moeten opgeven... Dan niet... Maar mocht hij Doctor Who na de aankomende specials of de 5e NuWho serie verlaten... Daan zou the Riddler best wel een goede rol voor hem kunnen zijn...

    Simon Pegg lijkt me ook wel een goede keuze...

    Naast 'The Caped Crusader' zat ik ook aan 'Gotham Knight' te denken als mogelijke titel of 'Shadow Of The Bat'

    Zijn beide dan ook titels geweest van Batman comics... Dus ik weet niet of ze daar voor zouden gaan...


    Is het erg dat ik geen flauw idee heb wie Marion Cotillard is?!?
    Marion Cotillard
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  12. #87

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco VC Bekijk bericht
    Is het erg dat ik geen flauw idee heb wie Marion Cotillard is?!?
    Heeft op de meest recente ceremonie nog een Oscar gewonnen, maar eerlijk gezegd ken ik haar ook alleen daarom.

  13. #88

    Standaard

    lol, Catwoman ziet er afschuwelijk uit XD

    Harley Quinn zie ik eigenlijk wel in de 3de voorkomen.

  14. #89

    Standaard

    Catwoman vindt ik ook niet echt heel leuk, dan vind ik Harley Quinn toch de leukste

  15. #90

    Standaard

    Ja maar sinds de dood van Rachel in TDK heeft Bruce natuurlijk wel een nieuwe 'love interest' nodig in de volgende film dus wie dan beter dan Selina Kyle/Catwoman?!?

    En Catwoman is een realistische villain zonder superpowers die weinig introductie nodig heeft...

    Terwijl Harley Quinn helemaal geintroduceerd moet worden... Zeker mbt haar Joker connectie... en zonder Joker in de film gaat dat imo toch een stuk moeilijker...

  16. #91

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco VC Bekijk bericht
    Ja maar sinds de dood van Rachel in TDK heeft Bruce natuurlijk wel een nieuwe 'love interest' nodig in de volgende film dus wie dan beter dan Selina Kyle/Catwoman?!?

    En Catwoman is een realistische villain zonder superpowers die weinig introductie nodig heeft...

    Terwijl Harley Quinn helemaal geintroduceerd moet worden... Zeker mbt haar Joker connectie... en zonder Joker in de film gaat dat imo toch een stuk moeilijker...
    True, daar heb je gelijk. Toch hoeven ze niet persee The Joker in beeld te laten zien, maar wel duidelijk maken dat hij er wel is.

  17. #92

    Standaard

    De stem van de joker zou door iemand die de stem na doet gedaan kunnen worden. En tegenwoordig kunnen ze heel realistisch iemand digitaal tot leven wekken. Maar ik denk dat we niet weten hoe goed totdat Avatar van James Cameron volgend jaar uitkomt.
    "I've seen things you people wouldn't believe."

  18. #93

  19. #94

  20. #95

    Standaard

    Hoe meer plaatjes er van Harley Quinn in beeld komen, hoe meer ik haar in de volgende film wil hebben. Maar ik betwijfel of Christopher Nolan hier aan begint. Er wordt ook van alles gezegd over The Riddler terwijl dat ook slechts geruchten zijn.

    Wie weet krijgen we wel een film met Killer Croc en Clayface. Wat ik persoonlijke een enorme ramp zou vinden. Want dat haalt het realisme van de huidige filmreeks flink omlaag. Alhoewel niets meer onmogelijk lijkt voor Nolan.
    ''I was there to spark and fan the flame of man's awakening, to spin the wheel of civilization. And when the forest would grow rank and needed clearing for new growth, I was there to set it ablaze''

  21. #96

    Standaard

    Hmmmmm... ik hoop echt dat het volgende niet meer dan een gerucht is: Nolan zou weldegelijk Catwoman in de volgende film willen gebruiken en volgens een insider is zijn eerste keuze voor die rol: zangeres Cher

    http://www.telegraph.co.uk/news/news...tman-film.html

    Ik weet dat er bij de aankondiging dat Ledger de rol van Joker zou spelen ook nogal ontgoocheld en verontwaardigd werd gereageerd en dat dit uiteindelijk een fantastische keuze bleek te zijn, maar Cher? serieus? Haar irritante stem even terzijde gelaten heeft ze ook nauwelijks acteerervaring en bovendien is ze 62!

    Ben benieuwd of dit bericht nog een vervolg krijgt of dat het bij een gerucht blijft.

    EDIT: aangezien het bericht ook claimt dat Depp gecast is als The Riddler en men volgend jaar al begint te filmen, doe ik het voorlopig af als onzin van een sensatiekrant.
    Laatst aangepast door intexor : 25-08-2008 om 13:43

  22. #97

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor Bekijk bericht
    EDIT: aangezien het bericht ook claimt dat Depp gecast is als The Riddler en men volgend jaar al begint te filmen, doe ik het voorlopig af als onzin van een sensatiekrant.
    De Telegraaf is in Engeland blijkbaar net zo'n roddelkrant als in Nederland.

    Officieel is er nog niet eens sprake van een 3e film. Nolan heeft nog niet getekend en ik denk dat hij eerst een andere film wil maken (net als tussen Batman Begins en Dark Knight) voordat hij zich eventueel aan een 3e deel wil wagen. En tot nogtoe is er nog niets definitief over het verhaal, welke personages (tegenstanders) daarin te pas komen en wie deze rollen gaat vertolken.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  23. #98

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor Bekijk bericht
    Hmmmmm... ik hoop echt dat het volgende niet meer dan een gerucht is: Nolan zou weldegelijk Catwoman in de volgende film willen gebruiken en volgens een insider is zijn eerste keuze voor die rol: zangeres Cher

    http://www.telegraph.co.uk/news/news...tman-film.html

    Ik weet dat er bij de aankondiging dat Ledger de rol van Joker zou spelen ook nogal ontgoocheld en verontwaardigd werd gereageerd en dat dit uiteindelijk een fantastische keuze bleek te zijn, maar Cher? serieus? Haar irritante stem even terzijde gelaten heeft ze ook nauwelijks acteerervaring en bovendien is ze 62!

    Ben benieuwd of dit bericht nog een vervolg krijgt of dat het bij een gerucht blijft.

    EDIT: aangezien het bericht ook claimt dat Depp gecast is als The Riddler en men volgend jaar al begint te filmen, doe ik het voorlopig af als onzin van een sensatiekrant.
    mwah, acteerervaring heeft Cher wel degelijk (The Mask, Moonstruck etc.). Daarnaast is het een van de weinige actrices die er weinig moeite mee zal hebben om iets te laten wegsnijden om beter in de catsuit te passen .

    Maar alle gekheid op een stokje, zo'n bericht kun je bijna niet serieus gaan nemen (of ze moeten gaan werken met moeder en dochter catwoman, dat zal toch ook niet).

    Ik denk zelf dat ondanks alle tegenspraak toch met een Riddler zullen aankomen. Hopelijk nemen ze dan een niet voor de hand liggende acteur (laat Depp eens een film overslaan) en een duistere invulling (maar daar vertrouw ik Nolan ondertussen wel in).
    Send a maniac to catch a maniac...

  24. #99

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor Bekijk bericht
    Ik weet dat er bij de aankondiging dat Ledger de rol van Joker zou spelen ook nogal ontgoocheld en verontwaardigd werd gereageerd en dat dit uiteindelijk een fantastische keuze bleek te zijn, maar Cher? serieus? Haar irritante stem even terzijde gelaten heeft ze ook nauwelijks acteerervaring en bovendien is ze 62!
    Met "nauwelijks acteerervaring" heeft ze anders wel een oscar (voor Moonstruck) en een oscar-nominatie (voor Silkwood) in de wacht gesleept. Dan ben je in ieder geval geen slechte actrice dunkt me.

    Mij lijkt het wel wat om haar in de rol van Catwoman te zien. En het zal ongetwijfeld een heeeeeel andere rol worden als dat wat mensen nog in hun hoofd hebben van Michelle Pfeiffer's en Halle Berry's versies.

  25. #100

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Met "nauwelijks acteerervaring" heeft ze anders wel een oscar (voor Moonstruck) en een oscar-nominatie (voor Silkwood) in de wacht gesleept. Dan ben je in ieder geval geen slechte actrice dunkt me.
    Da's ondertussen ook al 20 jaar geleden, sindsdien heeft ze niet echt nog noemenswaardige acteerprestaties op haar naam staan. Daarnaast, een andere interpretatie van Catwoman is zeker welkom, maar iemand als Cher lijkt me in iedere denkbare interpretatie van dat personage te oud voor de rol, ondanks dat ze er door de veelvuldige plastische chirurgie misschien een paar jaartjes jonger uitziet dan ze eigenlijk is. Anyway, het heeft ook niet veel zin om er over verder te gaan zolang het maar een onbevestigde roddel is.

Pagina 4 van 54 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •