Pagina 39 van 54 EersteEerste ... 2935363738394041424349 ... LaatsteLaatste
De resultaten 951 tot 975 van 1341 worden weergegeven.
  1. #951

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tyler_Durden Bekijk bericht
    Roger Ebert geeft de film 'maar' 3 sterren.

    This is a dark and heavy film
    Zeer zwakke argumentatie:

    1 Er zijn volgens hem teveel nieuwe personages: Nolan werkt met een vaste cast in zijn films en er zijn dus misschien 3 of 4 nieuwe personages!

    2 Te weinig batman: In een film van 164 minuten is er echt wel genoeg batman te zien afgaande op de trailers, verder focust Nolan zich gewoon heel erg op Bruce Wayne en misschien iets minder op batman.

    Dit is gewoon weer zo'n zuurpruim die zijn mening erg belangrijk vindt, waarschijnlijk ook 1 van die zuurpruimen die in 2008 Wall-E beter vond dan The Dark Knight?!

  2. #952

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    In een film van 164 minuten is er echt wel genoeg batman te zien afgaande op de trailers
    Dat is een conclusie die kant noch wal raakt. Je zult toch echt de film moeten zien om dat argument te beoordelen.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Dit is gewoon weer zo'n zuurpruim die zijn mening erg belangrijk vindt, waarschijnlijk ook 1 van die zuurpruimen die in 2008 Wall-E beter vond dan The Dark Knight?!
    De zuurpruim had Wall-E en Dark Knight allebei in z'n 'best of'-lijstje van dat jaar opgenomen. De zuurpruim zet de films in zo'n lijstjes in willekeurige volgorde. Maar als je de scores bekijkt die de zuurpruim aan beide films gaf, dan had je kunnen zien dat de zuurpruim Dark Knights een hogere score gaf dan Wall-E.

    En als je de review goed had gelezen, dan had je gezien dat dezuurpruim het helemaal geen slechte film vindt. Er is alleen het een en ander op aan te merken. Jouw samenvatting van de argumenten van de zuurpruim is wat kort door de bocht.

    Iets zegt me dat je de film ongezien al een meesterwerk vindt. Zeker als je nu al mensen tot 'zuurpruim' reduceert omdat ze het wagen kritiek op de film te hebben terwijl je de film zelf nog niet hebt gezien -en dus niet kunt oordelen of ze misschien wel een punt hebben.
    Laatst aangepast door mark t : 19-07-2012 om 12:12
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  3. #953

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Zeer zwakke argumentatie:

    1 Er zijn volgens hem teveel nieuwe personages: Nolan werkt met een vaste cast in zijn films en er zijn dus misschien 3 of 4 nieuwe personages!

    2 Te weinig batman: In een film van 164 minuten is er echt wel genoeg batman te zien afgaande op de trailers, verder focust Nolan zich gewoon heel erg op Bruce Wayne en misschien iets minder op batman.

    Dit is gewoon weer zo'n zuurpruim die zijn mening erg belangrijk vindt, waarschijnlijk ook 1 van die zuurpruimen die in 2008 Wall-E beter vond dan The Dark Knight?!
    Je HOEFT TDKR ook geen goede film te vinden natuurlijk. Maar goed: ik zie het zo: de film heet the Dark Knight RISES. Dan is het niet meer dan logisch dat Batman minder in beeld is. Waarschijnlijk concentreert het eerste deel van de film zich op Bane en op de dilemma's van Wayne die retired is als Batman, TOT er een moment komt waarop Bane zo losgaat dat Wayne niet anders kan dan de handschoen oppakken en zn pak weer aantrekken. Wil je dat geloofwaardig doen overkomen dan ben je zowat een halve film verder. Wat helemaal niet slecht hoeft te zijn, als die drama enzo maar wordt afgewisseld met wat actie. En dan zal het in deel 2 van de film wel losgaan.

    Wat veel mensen vergeten is dat TDK ook niet bol stond van scenes met Batman erin. Dat werd ook gedoseerd. En met succes.

  4. #954
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dit is het enigste waar ik ook een beetje bang voor ben.
    This is a dark and heavy film
    Desondanks wacht ik het gewoon af. Ik ben vanaf het begin al een beetje sceptisch over Bane. En ja ik ken vrijwel alle comics, dus ook alle Bane verhaallijnen. Maar dan nog.

    Aan de andere kant. Verstand op nul en pas echt oordelen als ik hem gezien heb. Maar toch wat die quote steld vermoed ik ook een beetje. Zolang Batman maar niet een al te groot watje is geworden vind ik het best.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  5. #955

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    Dat is een conclusie die kant noch wal raakt. Je zult toch echt de film moeten zien om dat argument te beoordelen..
    De film zal denk ik het grootste gedeelte over Bruce Wayne gaan maar met een speelduur van ruim 2,5 uur zal er ook wel genoeg van Batman te zien zijn, dat kun je echt wel uit de trailers afleiden. Verder gaat het mij vooral om het eerste argument, er zouden volgens de reviewer teveel nieuwe personages zijn, naast Baine zijn het er maar 3, het is toch niet zo moeilijk om die uit elkaar te houden.

    De zuurpruim had Wall-E en Dark Knight allebei in z'n 'best of'-lijstje van dat jaar opgenomen. De zuurpruim zet de films in zo'n lijstjes in willekeurige volgorde. Maar als je de scores bekijkt die de zuurpruim aan beide films gaf, dan had je kunnen zien dat de zuurpruim Dark Knights een hogere score gaf dan Wall-E.
    Dat heb ik niet gezien en neem ik dan ook terug.

    [/QUOTE]En als je de review goed had gelezen, dan had je gezien dat dezuurpruim het helemaal geen slechte film vindt. Er is alleen het een en ander op aan te merken. Jouw samenvatting van de argumenten van de zuurpruim is wat kort door de bocht.
    Iets zegt me dat je de film ongezien al een meesterwerk vindt. Zeker als je nu al mensen tot 'zuurpruim' reduceert omdat ze het wagen kritiek op de film te hebben terwijl je de film zelf nog niet hebt gezien -en dus niet kunt oordelen of ze misschien wel een punt hebben.[/QUOTE]

    Afgaande op de vorige films (Batman Begins, The Dark Knight) en Nolan als director heb ik inderdaad hoge verwachtingen van deze film. De trailers lieten in ieder geval zien dat er een goede opbouw zit in de film en Baine lijkt me een schurk die goed in het verhaal past dus het zal ook wel een uitstekende film zijn!

    Zaterdagavond ga ik hem waarschijnlijk kijken, ik heb er nu al zin in!
    Laatst aangepast door wimv : 19-07-2012 om 12:52

  6. #956

    Standaard

    Zaterdag? Vanavond naar de marathon. Zin om Batman Begins en The Dark Knight ook in de bios te zien.

  7. #957

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    Dat is een conclusie die kant noch wal raakt. Je zult toch echt de film moeten zien om dat argument te beoordelen.
    De zuurpruim had Wall-E en Dark Knight allebei in z'n 'best of'-lijstje van dat jaar opgenomen. De zuurpruim zet de films in zo'n lijstjes in willekeurige volgorde. Maar als je de scores bekijkt die de zuurpruim aan beide films gaf, dan had je kunnen zien dat de zuurpruim Dark Knights een hogere score gaf dan Wall-E.

    En als je de review goed had gelezen, dan had je gezien dat dezuurpruim het helemaal geen slechte film vindt. Er is alleen het een en ander op aan te merken. Jouw samenvatting van de argumenten van de zuurpruim is wat kort door de bocht.

    Iets zegt me dat je de film ongezien al een meesterwerk vindt. Zeker als je nu al mensen tot 'zuurpruim' reduceert omdat ze het wagen kritiek op de film te hebben terwijl je de film zelf nog niet hebt gezien -en dus niet kunt oordelen of ze misschien wel een punt hebben.

  8. #958

    Standaard

    Ik kon het niet vinden in dit topic, maar ik las dat er 72 minuten IMAX materiaal in de film zit. Dat is ERG veel.
    Ik heb al spijt dat ik nu een keer niet naar de IMAX ga om Batman te zien. De eerste 2 heb ik wel in de IMAX gezien in Pathe Arena.

    Misschien verander ik nog van gedachten dit weekend.
    Morgen ga ik in ieder geval naar "gewone" bioscoop toe.

  9. #959

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door socko Bekijk bericht
    Ik kon het niet vinden in dit topic, maar ik las dat er 72 minuten IMAX materiaal in de film zit. Dat is ERG veel.
    Ik heb al spijt dat ik nu een keer niet naar de IMAX ga om Batman te zien. De eerste 2 heb ik wel in de IMAX gezien in Pathe Arena.

    Misschien verander ik nog van gedachten dit weekend.
    Morgen ga ik in ieder geval naar "gewone" bioscoop toe.
    Persoonlijk vind ik dat dat IMAX-gebeuren niet de reden zou moeten zijn om een film wel of niet goed te vinden. Tuurlijk is het leuk zon groot beeld, maar een film moet het hebben van het acteren , storyline etc, en niet van het formaat.
    Wat ik bedoel: als die film echt zo goed is zul je ook in een gewone bios echt niet teleurgesteld worden. Ik heb TDK in de gewone bios gezien het het hele IMAX-verhaal absoluut niet gemist. Maar het kan natuurlijk een leuke toegevoegde waarde zijn als je toch een IMAX-theater in de buurt hebt. Maar ik zelf ga bijv. geen 3 kwartier daarvoor rijden naar Rotterdam. Dan toch maar naar de bios 7 km verderop.

  10. #960

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Dit is gewoon weer zo'n zuurpruim die zijn mening erg belangrijk vindt, waarschijnlijk ook 1 van die zuurpruimen die in 2008 Wall-E beter vond dan The Dark Knight?!
    Ik vind Wall-E óók beter dan TDK, maar ik ben geen zuurpruim. Er zitten een aantal leuke scenes in TDK, maar alles lijkt om The Joker te gaan en niet om de film zelf (die ik veel te zwaar vind, te lang, 'saai' eigenlijk). Erg overrated IMO. Matter of taste??

  11. #961
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Persoonlijk vind ik dat dat IMAX-gebeuren niet de reden zou moeten zijn om een film wel of niet goed te vinden. Tuurlijk is het leuk zon groot beeld, maar een film moet het hebben van het acteren , storyline etc, en niet van het formaat.
    Wat ik bedoel: als die film echt zo goed is zul je ook in een gewone bios echt niet teleurgesteld worden. Ik heb TDK in de gewone bios gezien het het hele IMAX-verhaal absoluut niet gemist. Maar het kan natuurlijk een leuke toegevoegde waarde zijn als je toch een IMAX-theater in de buurt hebt. Maar ik zelf ga bijv. geen 3 kwartier daarvoor rijden naar Rotterdam. Dan toch maar naar de bios 7 km verderop.
    Laat ik het zo zeggen
    IMAX is als BLU-RAY qua beeld resolutie en geluid.
    Een gewone zaal is als een dvd met ditto beeld en geluid.

    De film kan dan wel goed of fout zijn. Maar ik wil er niet op achteruit gaan in vergelijking met de kwaliteit thuis. Dus dan is zo'n 'gewoon' zaaltje niks voor mij. IMAX zelf doet me idd niks.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  12. #962
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Ik vind Wall-E óók beter dan TDK, maar ik ben geen zuurpruim. Er zitten een aantal leuke scenes in TDK, maar alles lijkt om The Joker te gaan en niet om de film zelf (die ik veel te zwaar vind, te lang, 'saai' eigenlijk). Erg overrated IMO. Matter of taste??
    Ik zie dat dus weer precies andersom. Dat had ik met Wall-E
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  13. #963

    Standaard

    Sorry maar waarom gaat men hier Wall-E (animatiefilm) met een Batman film maken..zijn totaal verschillende films en totaal niet vergelijkbaar..persoonlijk vond ik Wall-E langdradig, flauw en miste in mijn mening de humor..The Dark Knight is in mijn ogen een hele goede film en niet volledig op the joker focust..de film heeft zijn flaws maar is in mijn mening wel 1 van de betere films in lange tijden.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  14. #964

    Standaard

    Local media say 10 people killed in shooting at Dark Knight Rises film premiere in Aurora, Colorado



    In totaal zouden 13 personen geraakt zijn door kogels, die werden afgevuurd door twee gemaskerde mannen. Ook zouden er traangasgranaten zijn gebruikt.

  15. #965

  16. #966

    Standaard

    Inderdaad vreselijk, en afgaande op wat ik heb gelezen is dit incident ook een thema dat wordt aangesneden in de film.

    Vanavond ga ik hem zien, ben echt benieuwd.
    Is iemand al geweest, draaien ze Man Of Steel teaser?

  17. #967

    Standaard

    en wééééér ontopic! Batman dark knight rises woeha!!

  18. #968

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tyler_Durden Bekijk bericht
    Local media say 10 people killed in shooting at Dark Knight Rises film premiere in Aurora, Colorado



    In totaal zouden 13 personen geraakt zijn door kogels, die werden afgevuurd door twee gemaskerde mannen. Ook zouden er traangasgranaten zijn gebruikt.
    Damn...........ongelovelijk.......

  19. #969

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    en wééééér ontopic! Batman dark knight rises woeha!!
    Fanboy?


    OFFtopic: Bovenstaande massamoordenaar zal wel weer een geweer in het wapenkastje van papa hebben gevonden o.i.d. Wat een totale gekte in deze wereld zeg.

  20. #970

    Standaard

    FBI considering raising national security level across the United States following Denver shooting

  21. #971

    Standaard

    Blijkbaar had de schutter een gasmasker op. Bane imitator?

  22. #972

    Standaard

    Je kunt niet eens meer normaal naar een film gaan.........het moet echt niet gekker meer worden.

  23. #973

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Je kunt niet eens meer normaal naar een film gaan
    Dat geldt in Amerika al jaren voor zo'n beetje alle publieke lokaties. Scholen, postkantoren, winkelcentra enz. zijn allemaal al wel eens het toneel geweest van dergelijke slachtpartijen. Met de machtige positie van de NRA in Amerika zal daar helaas ook weinig verandering in komen.

    De vraag is nu of het weer een verdwaasde gek is die toevallig deze lokatie heeft uitgekozen of dat het een verdwaasde gek is die een statement wilde maken met betrekking tot deze film (of de film-industrie in het algemeen).
    Laatst aangepast door mark t : 20-07-2012 om 10:41
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  24. #974

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    Dat geldt in Amerika al jaren voor zo'n beetje alle publieke lokaties. Scholen, postkantoren, winkelcentra enz. zijn allemaal al wel eens het toneel geweest van dergelijke slachtpartijen. Met de machtige positie van de NRA in Amerika zal daar helaas ook weinig verandering in komen.

    De vraag is nu of het weer een verdwaasde gek is die toevallig deze lokatie heeft uitgekozen of dat het een verdwaasde gek is die een statement wilde maken met betrekking tot deze film.
    Wat zei Heston toen ook alweer? "From my cold dead hands!" en toen brulde de massa. Want geweren en veiligheid gaan volgens die NRA idioten hand in hand.

  25. #975

    Standaard

    Ik weet dat dit OT is. Maar ik ook ben geschokt. Ga vanavond toch met een ander gevoel naar de bios. Daar ontkom je niet aan. Althans, dat geldt voor mij. Verder wellicht het vermelden waard;

    12.30 uur Pathé Nederland laat weten 'geschokt' te zijn door de schietpartij in een bioscoop in Denver. In Nederland is de film vandaag ook voor het eerst te zien. De bioscoopketen zal, afhankelijk van een motief van de dader, zeer nadrukkelijk nadenken over maatregelen. Te denken valt dan aan extra beveiliging, maar de woordvoerder vindt dat nu veel te prematuur. 'Extra bewaking zou de bezoekers juist ook weer een gevoel van onveiligheid kunnen geven.'
    Bron: volkskrant.nl
    Laatst aangepast door Martin van Tuijl : 20-07-2012 om 12:34
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

Pagina 39 van 54 EersteEerste ... 2935363738394041424349 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •