Pagina 38 van 54 EersteEerste ... 2834353637383940414248 ... LaatsteLaatste
De resultaten 926 tot 950 van 1341 worden weergegeven.
  1. #926

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Nee hoor om 06.15 is de 1e IMAX vertoning in NL. Daarvoor moet je wel in Rotterdam zijn en niet in Eindhoven

    BTW: om 06.01 begint TDKR tijdens de Batman marathon. Gelijktijdig met de 1e voorstellingen die in de USA beginnen.
    Wat belachelijk! Die tijdstippen... Daardoor is ook in België de release uitgesteld...

  2. #927

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Wat belachelijk! Die tijdstippen... Daardoor is ook in België de release uitgesteld...
    Daarvoor vertonen ze toch deel 1 en 2, vandaar dat ze rond 6 uur dan beginnen met TDKR .

    Al zou ik echt niet zo vroeg in de bios gaan zitten, die film loopt niet weg

  3. #928

  4. #929

    Standaard

    Ik weet toevallig dat Warner vanochtend een persvoorstelling gaf in Pathe Arena.... en dit is de eerst NL-talige review die ik zo 1 2 3 kreeg gevonden.....

    http://www.filmpjekijken.com/recensi...k-knight-rises
    "All the money does is buy you the bed... it's getting out of it thats the problem" - Shane Black

  5. #930

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Juist. Daarom poste ik hier ook al dat ik medelijden heb met de IMDB Top 250. Er zitten zoveel fanboys achter deze franchise dat je er gewoon misselijk van zou worden. Voor hetzelfde geld is deze hele film dikke vette prut. Who knows.

  6. #931

    Standaard

    Jij gaat weer de andere kant op met je 'dikke vette prut'.........is ook weer zwaar overdreven, vind je zelf ook niet ?

  7. #932

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Jij gaat weer de andere kant op met je 'dikke vette prut'.........is ook weer zwaar overdreven, vind je zelf ook niet ?
    Heb jij de film gezien? Ik niet. Daarom zeg ik "voor hetzelfde geld is de film dikke vette prut" Who knows?

    Ik vind alle superlatieven voor The Dark Knight nog steeds overdreven en ik betwijfel dan ook of deze 3e Batman film het niveau van zijn voorganger gaat halen. Het is toch niet verplicht om deze film op voorhand al fantastisch te vinden ofwel?

  8. #933

    Standaard

    hoppa, kaarten voor aanstaande zaterdag, 22:30 uur in Pathe de Kuip.
    Man Man Man, wat heb ik hier zin in zeg!

  9. #934

    Standaard

    Tjonge..........de eerste reviews liegen er niet om..........kijk uit naar de eerste reacties hier

  10. #935

    Standaard

    http://www.movies.com/movie-news/cop...ve-review/8805

    Image of the Day: How to Cope With a Negative 'Dark Knight Rises' Review


  11. #936

  12. #937

    Standaard

    en wat hebben wij? een valse nicht die met een paar c-sterretjes in rtl boulevard een paar batman grapjes maakt

  13. #938

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    en wat hebben wij? een valse nicht die met een paar c-sterretjes in rtl boulevard een paar batman grapjes maakt
    Haha..........Albert loopt alleen maar warm voor die (verschrikkelijke) nederlandse musicals...............

  14. #939

    Standaard

    Weet niet of deze trailer hier al stond ;

    http://trailers.apple.com/movies/wb/...tlr4_h480p.mov

    Tjonge jonge..........supergaaf

  15. #940
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik ga ff helemaal geen trailers kijken of reviews lezen. Ik ga vrijdag zelf onbevangen bepalen of ik 'm goed vindt. En meestal weet ik dat pas na een dag.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  16. #941

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Weet niet of deze trailer hier al stond ;

    http://trailers.apple.com/movies/wb/...tlr4_h480p.mov

    Tjonge jonge..........supergaaf

    Dat is de Nokia Trailer... staat al een maandje online denk ik...

  17. #942

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    en wat hebben wij? een valse nicht die met een paar c-sterretjes in rtl boulevard een paar batman grapjes maakt
    Herinner me nog een uitzending van Carlo & Irene van zo'n 10 jaar terug. Jac Goderie zat in de studio en men had het over de Oscars.
    Traffic (imo een topfilm) werd afgezeken; saai! Nee, enkele (uiteraard niet genomineerde) romcoms en NL bagger (weet niet eens meer welke) waren de beste van dat jaar!
    Goderie gaf -tevergeefs- tegengas.

    Toppunt blijft voor mij Mioch in 1997; (jaja, de fanboy spreekt) toen hij Allstars 4 sterren gaf.....en de Star Wars special edition 3.

  18. #943

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Heb jij de film gezien? Ik niet. Daarom zeg ik "voor hetzelfde geld is de film dikke vette prut" Who knows?

    Ik vind alle superlatieven voor The Dark Knight nog steeds overdreven en ik betwijfel dan ook of deze 3e Batman film het niveau van zijn voorganger gaat halen. Het is toch niet verplicht om deze film op voorhand al fantastisch te vinden ofwel?
    Eea doet me denken aan de hype omtrent deel 2 en 3 van The Matrix. De hype nam ongekende vormen aan waardoor eea alleen nog maar kon tegenvallen.

    Met Episode I eigenlijk idem (eerlijk is eerlijk), al is dat weer een apart verhaal.

    De enige 'sequel/prequel' die vrijwel onmogelijk kan tegenvallen is The Hobbit. (behalve dan wellicht voor degenen die het boek niet kennen)

    Mbt TDKR: woensdag staat ie voor mij in de planning.

  19. #944

    Standaard

    Toch is het misschien verstandig de verwachtingen iets te temperen. De film heeft vooralsnog een keurige score op rottentomatoes, zowel in de score als in de verhouding positieve tegen negatieve besprekingen. Maar veel recensies waarderen hem minder dan Dark Knight. En het aantal negatieve besprekingen is weliswaar klein, maar wel al net zo veel als bij Dark Knight.

    Daarnaast vind ik de bespreking van über-geek Harry Knowles van aint-it-cool-news opvallend. Normaliter is hij ook over middelmatige genre-films enthousiast, maar z'n mening over Dark Knight Rises is er een van bittere teleurstelling. Wat me daarbij zorgen baart, is dat hij een aantal punten noemt die me in het algemeen al tegenvielen bij Dark Knight.
    Laatst aangepast door mark t : 19-07-2012 om 09:30
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  20. #945

    Standaard

    Ik zou de film gewoon gaan bekijken en er van genieten en je niet zozeer druk maken om reviews van anderen.

  21. #946

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Ik zou de film gewoon gaan bekijken en er van genieten en je niet zozeer druk maken om reviews van anderen.
    Wijze woorden

  22. #947

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Ik zou de film gewoon gaan bekijken en er van genieten en je niet zozeer druk maken om reviews van anderen.
    Dat is zeker een waar woord. Alleen waarom wordt dit onderwerp hier aangekaart? Omdat er zoveel gekken zijn die negatieve reacties over deze film niet accepteren. Het plaatje wat ik hierboven heb geplaatst is niet zozeer sarcastisch, maar het is gebaseerd op een serieuze ondertoon die er heerst rondom deze films.

    Ik kan me dan ook niet herinneren wanneer mensen elkaar met de dood hebben bedreigd om een slechte review. Weet iemand misschien een voorbeeld aan te halen?

    De hype rondom deze films gaat dan ook volledig aan me voorbij. Ik vind het leuke films over het algemeen, maar ze zijn niet vermakelijker dan Indy, de Matrix, Pirates of welke andere reeks dan ook.

  23. #948

  24. #949

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Ik kan me dan ook niet herinneren wanneer mensen elkaar met de dood hebben bedreigd om een slechte review. Weet iemand misschien een voorbeeld aan te halen?
    De geschiedenis herhaalt zich, want bij The Dark Knight was er ook al ophef om de belachelijk agressieve reacties op een van de eerste negatieve besprekingen. De betreffende recensent heeft er zelfs nog een reactie op gegeven in een nieuw artikel.

    Serieuze kritiek op de film (ook al zat die vaak in meningen die per saldo wel positief over de film waren) werd op praktisch elk forum afgedaan als snobisme of aandachttrekkerij. De meningen over films als deze zijn de laatste jaren sterk gepolariseerd. Kijk de imdb-fora bij films als Prometheus en The Avengers er maar op na; Ongenuanceerde reacties in de sfeer van 'als je deze film niet goed vindt ben je een snob/homo/dommerik' en 'als je deze film wel goed vindt ben je een puber/zwakzinnige/fanboy' overheersen, zeker in de weken vlak voor en na de film uitkomt. Genuanceerdere (positieve of negatieve) meningen zijn in zo'n periode een stuk schaarser.

    Het is met alle promotiegeweld van tegenwoordig ook moeilijk om je niet te laten meeslepen. Van de andere kant hoort de voorpret er ook een beetje bij. Zeker bij dit soort projecten in een bekende franchise.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  25. #950

    Standaard

    Mensen die reviewers met de dood bedreigen omdat ze een negatieve review schrijven zijn zielepieten. Niet teveel aandacht aan besteden.

    Heeft iemand de film hier al gezien ?

Pagina 38 van 54 EersteEerste ... 2834353637383940414248 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •