Pagina 36 van 54 EersteEerste ... 2632333435363738394046 ... LaatsteLaatste
De resultaten 876 tot 900 van 1341 worden weergegeven.
  1. #876

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Het is natuurlijk wel 1 van de redenen dat de Nolan films zo goed zijn: hij neemt de tijd om het verhaal goed uit te diepen. Dat mag ik wel. Plus dat niemand je verplicht de film in de bios te gaan zien. Als je het van te voren al te lang vindt, laat je hem toch voorbij gaan. Hij komt vanzelf wel op BR uit: kun je zelf bepalen hoe lang je kijkt.
    Inception duurde ook veel te lang, en ook in TDK had hij stukken kunnen en moeten weglaten. Verhaal uitdiepen en de tijd voor nemen is ok, maar moet niet te gek worden.

  2. #877

    Standaard

    Weet er iemand iets over een marathon hier in België ? Van Harry Potter tot Pirates en tot Twilight kunnen ze wel alle films tonen voor de nieuwe film en van Batman weer niet typisch!!

  3. #878

    Standaard

    In Royal, de mooiste bioscoop van Nederland, komt er een nacht-marathon met alle 3 de delen. Deze zal plaatsvinden in de nacht van 19 op 20 juli.

    https://www.royaltheaters.nl

  4. #879

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tyler_Durden Bekijk bericht
    Inception duurde ook veel te lang, en ook in TDK had hij stukken kunnen en moeten weglaten. Verhaal uitdiepen en de tijd voor nemen is ok, maar moet niet te gek worden.
    Mijn punt: waarom ga je er heen als je van te voren weet dat je je er aan gaat irriteren dat het een lange film is? Beter wacht je dan op de BR.

  5. #880

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Mijn punt: waarom ga je er heen als je van te voren weet dat je je er aan gaat irriteren dat het een lange film is? Beter wacht je dan op de BR.
    Zo erg is het nou ook weer niet, ik ga me niet irriteren hoor.

  6. #881

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tyler_Durden Bekijk bericht
    Zo erg is het nou ook weer niet, ik ga me niet irriteren hoor.
    Ik was al bang

  7. #882

    Standaard

    Nog een nieuwe tv-spot.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  8. #883
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #884

    Standaard

    Speciale IMAX-trailer.

    En wat nieuwe afbeeldingen:















    Laatst aangepast door mark t : 06-07-2012 om 21:40
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  10. #885

    Standaard

    Gaafe tv spot!!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  11. #886

    Standaard

    Pfft...$250 miljoen budget en ze laten Nolan nog steeds 't miezerige werk doen.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  12. #887

  13. #888

    Standaard

    Dat is al op pagina 34 vermeld DVD Watcher...

  14. #889

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X Bekijk bericht
    Dat is al op pagina 34 vermeld DVD Watcher...
    Nou sorry hoor, kijk alleen laatste pagina, maar het is al weggehaald door me

  15. #890

    Talking

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jan_tran Bekijk bericht
    Pfft...$250 miljoen budget en ze laten Nolan nog steeds 't miezerige werk doen.
    Dat stoepkrijt? Volgens mij wilde hij dat zelf doen..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  16. #891

    Standaard

    Nieuwe featurette van zo'n 13 minuten. Typisch promotie-filmpje waarin de betrokkenen mogen zeggen hoe geweldig het allemaal gaat worden en hoe geweldig de andere betrokkenen zijn. Voornamelijk beelden die we al in de trailers en tv-spots gezien hebben, aangevuld met wat schaarse nieuwe stukjes uit de film en wat beelden van de opnames. Wat verhaal betreft geen wezenlijke informatie die we niet al hebben kunnen opmaken uit de trailers, tv-spots en berichtgeving tot dusverre.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  17. #892

    Standaard

    Geweldige featurette !! Dit word volgens mij een knaller van een film !

  18. #893

    Standaard

    Hier een eerste review:

    http://manarchymag.com/core/2012/07/...-sneak-review/

    alhoewel in het commentaar eronder door iemand in twijfel wordt getrokken of de reviewer de film wel gezien heeft.

    Gezien de review hoop ik van wel want dan is het een fantastische film geworden en gok ik op een Oscar voor beste film (of loop ik nu te hard van stapel)

  19. #894

  20. #895

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door baltar Bekijk bericht
    Hier een eerste review:

    http://manarchymag.com/core/2012/07/...-sneak-review/

    alhoewel in het commentaar eronder door iemand in twijfel wordt getrokken of de reviewer de film wel gezien heeft.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Klinken allebei nep. Er staan alleen heel algemene opmerkingen in die je zonder de film te hebben gezien ook kunt maken. Niets specifieks waar ze laaiend over zijn.
    Laatst aangepast door mark t : 09-07-2012 om 19:26
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  21. #896

    Standaard

    Misschien om spoilers te voorkomen? Er zullen vast wel al pers-screenings zijn geweest deze week dus ik sluit het niet uit hoor.

  22. #897

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Misschien om spoilers te voorkomen? Er zullen vast wel al pers-screenings zijn geweest deze week dus ik sluit het niet uit hoor.
    Ik sluit het ook niet 100% uit, maar deze besprekingen bevatten uitsluitend informatie die je uit de trailers kon halen. Ik had op z'n minst wel wat (verwijzingen naar) nieuwe informatie verwacht. Al te rigoureuze spoilers kunnen in zo'n bespreking makkelijk van spoilertags kunnen worden voorzien of in ietwat cryptische termen kunnen worden beschreven.

    In het geval van deze twee besprekingen lees je alleen dat ze de film goed vonden, maar wat ze precies goed vonden of waarom wordt zelfs in bedekte bewoordingen nauwelijks toegelicht.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  23. #898

    Standaard

    Ok. Hier dan een link die er betrouwbaar uitziet naar reacties van enkele gelukkigen die de film gezien hebben tijdens een 'early screening':

    http://www.guardian.co.uk/film/2012/...arly-screening


  24. #899

  25. #900

    Standaard

    Weet er iemand mss waar je in Antwerpen filmposters van The Dark Knight Rises kan vinden? Op play.com zijn er prachtige posters maar deze worden enkel in de UK zelf verstuurd

Pagina 36 van 54 EersteEerste ... 2632333435363738394046 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •