Pagina 34 van 54 EersteEerste ... 2430313233343536373844 ... LaatsteLaatste
De resultaten 826 tot 850 van 1341 worden weergegeven.
  1. #826

    Standaard

    Koop je voor het eerst een filmblad, ben je zowaar € 10,50 kwijt.
    Tja, moeilijk om hier nee tegen te zeggen...

    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  2. #827

    Standaard

    en er zit een poster bij, die krijg je normaal gesproken niet bij Empire

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  3. #828

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door YAH87 Bekijk bericht
    Koop je voor het eerst een filmblad, ben je zowaar € 10,50 kwijt.
    Tja, moeilijk om hier nee tegen te zeggen...

    alleen al voor die ass wil ik de film zien loving it!

  4. #829

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    en er zit een poster bij, die krijg je normaal gesproken niet bij Empire
    In de tijd (ergens jaren 90 tot 2005 ofzo) dat ik het blad maandelijks had hebben er meerdere keren posters bijgezeten. Dit veranderde overigens niets aan de prijs van het blad.

  5. #830

  6. #831

    Standaard

    Waarom wordt zijn naam dan betrokken bij de reboot in 2015? Alleen als schrijver?

    Vanaf morgen kan je bij Pathe voor de Batman Marathon reserveren..ong 22 euro van 19 juli tot 20 juli!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  7. #832

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Waarom wordt zijn naam dan betrokken bij de reboot in 2015? Alleen als schrijver?
    Volgens z'n imdb-pagina als schrijver en producent. Maar dat zegt eigenlijk nog niet zo veel. Schrijver kan betekenen dat je het script tot in de kleinste details schrijft, maar ook dat je alleen de hoofdlijnen uitstippelt of zelfs alleen dat je bepaalde karakters hebt geschreven voor een vorige film die in een nieuwe film worden overgenomen. En voor een producentenrol geldt hetzelfde. Het kan betekenen dat je actief en intensief alle processen van een filmproject aanstuurt, maar het kan ook zijn dat je je beperkt tot het aanstellen van bijvoorbeeld een schrijver en/of regisseur met niet meer dan een globale instructie over hoe je wil dat ze de film maken.

    Ik denk dat hij zich zowel in z'n rol als schrijver als in die van producent wat meer op de achtergrond zal houden, net zoals nu bij de Superman-reboot. Al is het maar omdat hij zich dan intensiever kan bezighouden met de films die hij na de Batman-reeks gaat maken als regisseur/producent.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  8. #833

    Standaard

    Mensen, IMDb is niet feitelijk. Net zoals Wikipedia kan IMDb verbeterd worden door gebruikers die niet direct betrokken bij een zekere productie.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  9. #834

    Standaard

    Ja dat weet ik, maar ik heb dit niet alleen via IMDB gelezen, diverse websites op het internet hebben dit vermeld over Nolan & een Reboot..IMDb heeft dit gewoon klakkeloos gekopieerd..en het is nog steeds een gerucht..

    Zou wel mooi zijn als Nolan nog enig invloedt zal hebben op toekomst projecten..ik bedoel hij heeft Batman een symbol gemaakt..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  10. #835

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Ja dat weet ik, maar ik heb dit niet alleen via IMDB gelezen, diverse websites op het internet hebben dit vermeld over Nolan & een Reboot..IMDb heeft dit gewoon klakkeloos gekopieerd..en het is nog steeds een gerucht..

    Zou wel mooi zijn als Nolan nog enig invloedt zal hebben op toekomst projecten..ik bedoel hij heeft Batman een symbol gemaakt..
    Bob Kane en Tim Burton idem.....

  11. #836

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Ja dat weet ik, maar ik heb dit niet alleen via IMDB gelezen, diverse websites op het internet hebben dit vermeld over Nolan & een Reboot..IMDb heeft dit gewoon klakkeloos gekopieerd..en het is nog steeds een gerucht..

    Zou wel mooi zijn als Nolan nog enig invloedt zal hebben op toekomst projecten..ik bedoel hij heeft Batman een symbol gemaakt..
    Batman WAS al een symbol. Er zijn zoveel incarnaties van Batman. niet voor niets was hij al zo populair VOOR de Nolan-films. Het is echt niet zo dat alleen Nolan een Batmanfilm kan maken. Tim Burton heeft het ook zeer verdienstelijk gedaan al heeft hij een andere batmanwereld neergezet dan Nolan. Joel Schumacher deed het ook wel aardig maar kreeg ontzettend last van het feit dat de filmmaatschappij vond dat er kinderen naar die films moesten kunnen kijken.

    Kortom: er zijn genoeg mensen die het zouden kunnen. Alleen moet DC zn poot stijf houden en de continuiteit in de gaten houden. Net als Marvel doet met zn films.

    Here's a thought: laat Darren aronovski (vast niet goed gespeld) het eens proberen. En dan misschien iemand erbij die ervaring heeft met actiefilms. Qua style komt het m.i. dan helemaal goed.

  12. #837

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Here's a thought: laat Darren aronovski (vast niet goed gespeld) het eens proberen. En dan misschien iemand erbij die ervaring heeft met actiefilms. Qua style komt het m.i. dan helemaal goed.
    Aronofsky heeft rond 2005 een idee gepitcht, obv Batman: Year One, waar bij Warner en DC de haren van overeind gingen staan. Volgens mij zou Clint Eastwood de hoofdrol spelen. In het boek Tales from Development Hell wordt uitgelegd wat voor ogen stond. Als je googlet op 'Darren Aronofsky Batman', kom je genoeg tegen. Oa.:

    Among other things, Bruce flees after his parents are murdered, and goes to live above a car garage with Big Al, and his son Little Al. Big Al eventually dies, and Little Al becomes Bruce's mentor and the "Alfred" figure. Bruce turns a Lincoln Continental into his Batmobile, but he doesn't really set out to be a bat — he disguises himself first with a scar, then with a hockey mask and cape. He is hitting criminals with his father's old signet ring, leaving the initials "TW" on their faces — but everybody thinks this looks like a bat-shape, and they start calling him the Batman. So he finally decides to go with it and dress like a bat. We meet Harvey Dent and Selina Kyle before they become Two-Face and Catwoman, and also glimpse the Joker. Despite these differences, some scenes and strands are lifted directly from Miller's graphic novel

  13. #838

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door gompier Bekijk bericht
    Aronofsky heeft rond 2005 een idee gepitcht, obv Batman: Year One, waar bij Warner en DC de haren van overeind gingen staan. Volgens mij zou Clint Eastwood de hoofdrol spelen.
    Werd Eastwood niet overwogen voor een film die meer gebaseerd was op The Dark Knight Returns? Gezien z'n leeftijd lijkt me dat logischer dan 'origin-story' Year One.

    Edit: Ik heb in al m'n nieuwsgierigheid even gegoogled. Aronofsky noemde inderdaad Eastwood -zij het half serieus. In dit artikel staat de ontwikkeling van de Batman-bioscoopfilms tot Nolan z'n opwachting maakt.
    Laatst aangepast door mark t : 12-06-2012 om 20:04
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  14. #839

    Standaard

    Ieder heeft dat op zijn manier uitgelegd hoe Batman een symbool moest worden, maar als je kijkt naar de vorige generatie Batman films vind ik Batman het beste deel. Het is toch best knap om een Bane en Catwoman opnieuw te introduceren en maar om te kijken hoe dit bevalt in de nieuwe generatie mbt TDKR. Enfin, ik vind Batman Begins de tot op heden de beste Batman film; het gaat dieper in waarom Batman Batman is..en wat de verantwoordelijkheden erbij worden gedragen..ivm de andere Batman films is dit puur alleen actie gericht..(Burton heeft er een hele mooie fantasy/donkere atmosfeer van gemaakt). In mijn ogen wordt batman daarom meer uitgelegd wat zijn verantwoordelijkheden zijn en welke gevolgen het heeft om zijn symbol *het batman* teken te dragen..dat is in mijn ogen oa. de kracht in de films die Nolan tot nu toe heeft gepresenteerd. Darren Aronofsky lijkt mij ook interessant maar ik zie ook wel een Sam Mendes een Batman film regisseren. Hij weet rollen goed neer te zetten..
    Laatst aangepast door RobinB : 12-06-2012 om 20:48

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  15. #840

    Standaard

    Hier is een voorproefje van de soundtrack te vinden (30 sec. per track).
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  16. #841

    Standaard

    Hier zijn een aantal ingescande afbeeldingen te zien uit het boek The Dark Knight Manual: Tools, Weapons, Vehicles & Documents from the Batcave. Alvast twee voorbeelden:



    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  17. #842
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  18. #843
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Er zijn een aantal bioscopen die een marathon verzorgen. Ook ééntje waarbij je om 6:00 Nederlandse tijd naar de bios kunt. Gelijk tegenover de officiele tijd in Amerika. Moet zeggen het heeft toch wel iets.

    http://www.wolff.nl/acties/the-dark-knight-marathon

  19. #844

    Standaard

    Ik zat te denken om een marathon te doen of niet..maar 525 minuten is toch best lang..ik ga liever voor het 3e deel apart naar de film..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  20. #845
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard














    Fanmade or not?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  21. #846

    Standaard

    Ik hoop het wel want ik vind ze wel errug lelijk....

  22. #847

  23. #848

    Standaard

    Wat zijn die posters lelijk.

  24. #849

  25. #850

    Standaard

    De beste tot nu toe, heerlijk


Pagina 34 van 54 EersteEerste ... 2430313233343536373844 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •