Pagina 33 van 54 EersteEerste ... 2329303132333435363743 ... LaatsteLaatste
De resultaten 801 tot 825 van 1341 worden weergegeven.
  1. #801

    Standaard

    Hmm 3 uur is dat misschien niet een beetje teveel van het goede?
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  2. #802

    Standaard

    3 uur is wel ambitieus voor een actiefilm inderdaad, maar heb alle vertrouwen in Nolan, die heeft al meer films van 2,5 uur gemaakt.

    Heb overigens abonnement op Empire, kan niet wachten tot ik bovengenoemd nummer binnen krijg. Die exclusieve covers zijn namelijk alleen voor abonnee's.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  3. #803

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJR Bekijk bericht
    Hmm 3 uur is dat misschien niet een beetje teveel van het goede?
    Voor mij niet. Laat maar komen

  4. #804

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    3 uur is wel ambitieus voor een actiefilm inderdaad, maar heb alle vertrouwen in Nolan, die heeft al meer films van 2,5 uur gemaakt.

    Heb overigens abonnement op Empire, kan niet wachten tot ik bovengenoemd nummer binnen krijg. Die exclusieve covers zijn namelijk alleen voor abonnee's.
    Hmm meen je dat nou? Had graag deze willen kopen..

    Als afsluitende titel zal er waarschijnlijk veel uitgelegd en beantwoord worden..waarschijnlijk is dit ook een full circle film..(als je de geruchten heb gevolgd)..

    3 uur kan mij zeker bekoren, zeker als er een groot gedeelte in IMAX te zien is..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  5. #805

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Hmm meen je dat nou? Had graag deze willen kopen..
    Inhoud is precies hetzelfde, het is echt alleen de cover die anders is.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  6. #806

    Standaard

    Oke, inhoud is toch het aller belangrijkst!

    TV spot 3: http://www.superherohype.com/news/ar...k-knight-rises

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  7. #807

    Standaard

    En tv-spot #4 (de eerste clip die je te zien krijgt is de derde tv-spot, daarna kun je gewoon door met de 4e).
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  8. #808

    Standaard

    En nog 'n tv-spot. Let maar niet op de nummering. Deze spot wordt weliswaar #3 genoemd, maar is anders dan die waarnaar Robin hierboven linkt.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  9. #809

    Standaard

    SPOILERS

    Christian Bale Doesn't Rule Out a Fourth Batman

    This entire time we've all been lead to believe that the upcoming The Dark Knight Rises would be the final entry in Chris Nolan's Batman series, and with good cause because that's what he said.

    But recently in an interview with Empire magazine, Christian Bale isn't ruling out a fourth entry to the series.

    Warning: Potential spoilers for The Dark Knight Rises.

    "My understanding is that this is the last one. I think it's appropriate, I think it's going out at the right time. But...if Chris came to me with a script and said, 'You know what? There is another story' then I would love the challenge of making a fourth one work," he said.

    Is Bale legitimate in his quote? Or is it, as some fans have said, simply said to be misleading due to many rumors that Batman won't make it through the end of the film. Guess we'll have to wait and see.

    The Dark Knight Rises hits theaters on July 20th.
    Ik juich dit alleen maar toe!! Bale = Batman

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  10. #810

    Standaard

    Volgens mij is dit niet echt een aankondiging of hint dat er een vierde Nolan/Bale-Batman aan zit te komen, maar meer een losse flodder in de trant van 'als-ie ooit met een nieuw script op de proppen zou komen, dan zou ik het wel doen'.

    Bovendien zit de voortzetting van Batman in de filmwereld al in de planning... in de vorm van een reboot. Nolan is hierbij wel nog als producent betrokken, maar ik denk dat er weer een nieuwe visie/stijl gaat worden gebruikt. Wellicht een die meer dan de 'Nolan-Batman' bruikbaar is als een set up naar een mogelijke Justice League-film.

    De enige mogelijkheid voor een nieuwe door Nolan geregisseerde Batman lijkt me een t.z.t een verfilming van The Dark Knight Returns, als Bale wat ouder is. Deze kan als stand-alone film prima naast eventuele andere Batman-films bestaan.
    Voorwaarde is natuurlijk wel dat de geruchten dat Batman er niet levend vanaf komt in de The Dark Knight Rises niet kloppen .
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  11. #811

    Standaard

    Volgens mij staan de cast (Bale, Freeman, Oldman) en Nolan onder contract voor de trilogie en niet nog een vierde film. Dat zou dan ook nog een uitdaging zijn.

  12. #812

    Standaard

    Vandaag de trailer in de bioscoop gezien. Kan niet wachten.

  13. #813

    Standaard

    Heeft iemand de nieuwe Empire al?

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  14. #814

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  15. #815

    Standaard

    Bioscopen in Amerika beginnen de film al in hun schema in te plannen... met een duur van 2:45 uur. (O.a. hier).
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  16. #816

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Ik kan er met mijn verstand niet bij, maar deze beelden laten wat mij betreft zien dat dit laatste derde deel misschien nog wel beter zal gaan worden als the Dark Knight. Die vibe is gewoon aanwezig..

  17. #817

    Standaard

    Ik hoop serieus dat Nolan zich in heeft gehouden qua explosies enzo. Meer is niet altijd beter. Het sterke aan TDK vond ik de juiste verhouding tussen verhaal en actie. Het verleidelijke bij een sequel is altijd dat het per se nog groter moet, nog meer actie en nog meer explosies etc, waardoor het verhaal ondergesneeuwd raakt.

    Maar dat zal ook wel de reden zijn dat de film ws. een dikke 2,5 uur duurt. Zo'n trilogie vraagt natuurlijk om een climax op het einde. Ik hoop dat de eerste 2 uur gebruikt worden om het verhaal goed in de verf te zetten zeg maar (met hier en daar een goede actiescene, maar niet overheersend) om daarna in de laatste 3 kwartier compleet alle registers open te gooien.

    1 ding over de trailer: Waar ik erg benieuwd naar ben is dit: hoe komt Bane aan het masker van Batman en waar staan catwoman en hij op dat moment: de batcave? Ik hoop echt dat TDKR aan de verwachtingen kan voldoen. Ik zou het een razendknappe prestatie vinden van Nolan en consorten als ze TDK kunnen evenaren of overtreffen.

  18. #818

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door gompier Bekijk bericht
    Volgens mij staan de cast (Bale, Freeman, Oldman) en Nolan onder contract voor de trilogie en niet nog een vierde film. Dat zou dan ook nog een uitdaging zijn.
    Mwah. Ik denk dat Nolan zich aan een trilogie houdt. Daar is alles nl. blijkbaar op ingericht als je de geruchten moet geloven.

    Mocht er een andere regisseur zich mee gaan bemoeien zonder hulp van Nolan, dan moet ie OF ballen van staal hebben om door te gaan op de Nolan-weg OF hij heeft de common sense om het op zn eigen manier te doen en duidelijk een andere incarnatie te gebruiken van Batman. Want al gaat ie dat niet doen, dan staat ie al met 2-0 achter omdat het publiek zeer, zeer, zeer kritisch zal zijn. Vergelijk het met Terminator 3. T1 en 2 waren subliem en van de hand van James Cameron. Deel 3 kon er niet aan tippen (laat staan deel 4). Dat heb je als je op dezelfde voet wilt doorgaan maar je hebt de kwaliteiten niet als writer/regisseur.

  19. #819

    Standaard

    Ik hoop toch zo dat Nolan zich hierna gaat bezighouden met een nieuwe Bladerunner en/of James Bond film.

    Zal wel niet maar hopen mag toch of niet ?

  20. #820

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Mwah. Ik denk dat Nolan zich aan een trilogie houdt. Daar is alles nl. blijkbaar op ingericht als je de geruchten moet geloven.
    Zie het zelf ook niet gebeuren. Denk ook dat het gewoon netjes wordt afgerond in dit deel

  21. #821

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    1 ding over de trailer: Waar ik erg benieuwd naar ben is dit: hoe komt Bane aan het masker van Batman en waar staan catwoman en hij op dat moment: de batcave?
    In de eerste trailer (maand of 5 oud) zie je Bane en z'n henchmen afdalen door de put uit Batman Begins.

  22. #822

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Mwah. Ik denk dat Nolan zich aan een trilogie houdt. Daar is alles nl. blijkbaar op ingericht als je de geruchten moet geloven.

    Mocht er een andere regisseur zich mee gaan bemoeien zonder hulp van Nolan, dan moet ie OF ballen van staal hebben om door te gaan op de Nolan-weg OF hij heeft de common sense om het op zn eigen manier te doen en duidelijk een andere incarnatie te gebruiken van Batman. Want al gaat ie dat niet doen, dan staat ie al met 2-0 achter omdat het publiek zeer, zeer, zeer kritisch zal zijn. Vergelijk het met Terminator 3. T1 en 2 waren subliem en van de hand van James Cameron. Deel 3 kon er niet aan tippen (laat staan deel 4). Dat heb je als je op dezelfde voet wilt doorgaan maar je hebt de kwaliteiten niet als writer/regisseur.
    Ik verwacht eventueel een open einde in dit laatste deel dus zeg nooit nooit..er worden remakes gemaakt; en remakes van remakes..het is allemaal om geld geld..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  23. #823

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Ik verwacht eventueel een open einde in dit laatste deel dus zeg nooit nooit..er worden remakes gemaakt; en remakes van remakes..het is allemaal om geld geld..
    Een open einde en een remake hebben weinig met elkaar te maken. Een open einde laat de mogelijkheid voor een vervolgfilm open, een remake (en een reboot trouwens ook) heeft geen open einde nodig omdat continuïteit met alle voorgaande films genegeerd wordt.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  24. #824

    Standaard

    Dat klopt, desondanks kan de film alsnog een open einde hebben ala Inception..

    Ing IMDB geeft dat de volgende "Batmanfilm" een reboot zal zijn, dus een gehele nieuwe Batman..

    http://www.imdb.com/title/tt1877830/

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  25. #825

    Standaard

    De makers van de Batman-film The Dark Knight Rises waren van plan Leonardo DiCaprio de rol van The Riddler te laten spelen. Dat schrijft fansite Batman News op basis van het Britse filmblad Empire.

    Volgens producent David Goyer, die samen met regisseur Christopher Nolan het scenario voor de film schreef, waren de bazen van Warner Bros er al uit voor het premièrefeest van The Dark Knight uit 2008. "The Riddler wordt de schurk en we willen dat Leonardo DiCaprio de rol gaat spelen", werd er toen al gezegd.

    Uiteindelijk werd niet The Riddler maar de supergespierde crimineel Bane, gespeeld door Tom Hardy, de schurk in The Dark Knight Rises. Deze derde en laatste Batman-film van Nolan, met wederom Cristian Bale als Batman, gaat op 20 juli in Nederland in première.
    FOK.nl

    Had zeker interessant geweest. DiCaprio in een rol als die van the Riddler..

    In Amerika begint overigens volgende week al de voorverkoop van (marathon) tickets.


Pagina 33 van 54 EersteEerste ... 2329303132333435363743 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •