Pagina 28 van 54 EersteEerste ... 1824252627282930313238 ... LaatsteLaatste
De resultaten 676 tot 700 van 1341 worden weergegeven.
  1. #676

    Standaard

    Wat die geluidsmix betreft: het zal allemaal wel. Het valt mij wel op dat sommige mensen echt doof zijn. Je ziet op youtube bijv ook zo vaak van die filmpjes waarbij reacties staan van ik kan het niet verstaan oid . En dat het dan eigenlijk prima te verstaan is als je maar een tikje meer concentreert.
    Bijv die trailer: Bane heeft hier toch gewoon een duidelijke stem. Ja een beetje gemompel vanwege het masker, maar als je een klein beetje je best doet kun je het echt wel verstaan. Maar goed: daar heeft men dan zeker geen zin in als men een avondje weg is.
    Als Nolan dit niet wil wijzigen in zn geheel dan zal hij zn redenen hebben.
    Daarbij kan het ook nog zijn dat het helemaal geen probleem is aangezien er nog geedit moet worden. Het kan ook zijn dat men op een gerucht inspeelt om zo de mensen nog nieuwsgieriger te maken. Ik bedoel dat er dus idd mensen zijn die Bane minder kunnen verstaan, maar dat het wordt uitvergroot (meningsverschil maatschappij en Nolan) terwijl er niet zoveel aan de hand is, ten faveure van de marketing.

  2. #677

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dai Bekijk bericht
    Volgens mij is de verhouding tussen filmaatschappij en regisseur toch simpel. Nolan moet doen wat de opdrachtgever hem vraagt.
    Zo simpel ligt die verhouding meestal niet. Nolan heeft kennelijk het recht bedongen de film te maken zoals hij het wil -zonder inmenging van de filmmaatschappij in welke vorm dan ook. Het oorspronkelijke artikel op Hollywood Reporter verwijst hier ook naar.

    Met andere woorden: Nolan hoeft helemaal niet te doen wat de opdrachtgever hem vraagt.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  3. #678

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Bijv die trailer: Bane heeft hier toch gewoon een duidelijke stem. Ja een beetje gemompel vanwege het masker, maar als je een klein beetje je best doet kun je het echt wel verstaan. Maar goed: daar heeft men dan zeker geen zin in als men een avondje weg is.
    Volgens het artikel zijn de zorgen niet zo zeer ontstaan door de verstaanbaarheid van Bane in de trailer, maar in de proloog van 6 minuten die in de bioscoop te zien is geweest.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  4. #679

    Standaard

    Als ik de trailer op me telefoon afspeel kan ik Bane heel duidelijk verstaan. Maar grappig genoeg heb ik er meer moeite mee als ik de trailer op me HT afspeel.

    Maar inderdaad, overdrijven is ook een vak.

  5. #680

    Standaard

    Heel vaak worden achteraf complete dialogen opnieuw ingesproken wanneer de geluidskwaliteit te wensen overlaat. Volgens mij heb ik dat gezien bij een van de docu's van Lord of the Rings waarin Peter Jackson opmerkt dat het grootste deel van de dialogen later opnieuw is ingesproken.

  6. #681

    Standaard

    Ik vind het juist wel cool dat zijn stem een beetje onduidelijk is. Klinkt wel lekker duister.

  7. #682

    Standaard

    Vind de stem van Bane ook heerlijk en duister, hij behoort ook door een masker te praten..what's wrong with that..misschien dat de decibel wat omhoog zal gaan met de kijkervaring, maar naar mijn weten heeft Nolan een prachtige duistere Bane neergezet, net als zijn Joker..zijn visie is top!

    en de trailer is fantastisch..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  8. #683

    Standaard

    Blijkbaar heeft Nolan toch de audio op aandringen van de studio aangepast.

    http://www.guardian.co.uk/film/filmb...prologue-audio

  9. #684

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dai Bekijk bericht
    Blijkbaar heeft Nolan toch de audio op aandringen van de studio aangepast.

    http://www.guardian.co.uk/film/filmb...prologue-audio
    Klopt niet.

    De Guardian is volgens mij meer een boulevard-krantje. Erg onbetrouwbaar. Collider, de bron die ze aanhalen, heeft het bericht zelf gecorrigeerd. De dag voordat The Guardian dit artikel plaatste. De link in het artikel van The Guardian verwijst helemaal niet meer naar het bewuste artikel, maar naar de rectificatie.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  10. #685

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    Klopt niet.

    De Guardian is volgens mij meer een boulevard-krantje. Erg onbetrouwbaar. Collider, Geende bron die ze aanhalen, heeft het bericht zelf gecorrigeerd. De dag voordat The Guardian dit artikel plaatste. De link in het artikel van The Guardian verwijst helemaal niet meer naar het bewuste artikel, maar naar de rectificatie.
    Geen onzin uitkramen, de Guardian is een absolute kwaliteitskrant. Wellicht hebben ze het mis met Batman. Nou en. The Guardian kan er niks aan doen dat de oorspronkelijke bron het blijkbaar mis heeft en het daarna rectificeert. Is ook niet een groot flater, het betreft de entertainment industrie. Niet een artikel over de gezondheidszorg of wetenschap. Alsof premier Mark Rutte zich plotseling vergist met 50 miljard ... oh wacht verkeerd voorbeeld
    Laatst aangepast door Dai : 08-01-2012 om 00:32

  11. #686

    Standaard

    Ben ik de enige die tot nu toe underwhelmed is met al het nieuws omtrent deze film? Hoezeer ik ook een liefhebber ben van Nolan, op de een of andere manier vrees ik dat dit een tegenvaller gaat worden.

    De trailer was nietszeggend en was zeker niet zo goed als die van TDK, verder kun je een villain als The Joker moeilijk overtreffen denk ik. Het prologue stukje wat online staat vond ik ook niet overtuigend (waar de bankoverval met the Joker dat wel was).

    Ik hoop dat ik ongelijk heb, eerst nog maar even andere trailers afwachten...

  12. #687

    Standaard

    Misschien is je verwachtingspatroon anders? Zoveel is er ook nog niet vrijgegeven..zoals wat eerdere vermeldingen hier al zeiden, Nolan bouwt misschien op die manier de spanning wel op..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  13. #688

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -WH- Bekijk bericht
    Ben ik de enige die tot nu toe underwhelmed is met al het nieuws omtrent deze film? Hoezeer ik ook een liefhebber ben van Nolan, op de een of andere manier vrees ik dat dit een tegenvaller gaat worden.

    De trailer was nietszeggend en was zeker niet zo goed als die van TDK, verder kun je een villain als The Joker moeilijk overtreffen denk ik. Het prologue stukje wat online staat vond ik ook niet overtuigend (waar de bankoverval met the Joker dat wel was).

    Ik hoop dat ik ongelijk heb, eerst nog maar even andere trailers afwachten...
    Trailers kunnen zo misleidend zijn..............ik zou de film afwachten en geen trailers meer kijken
    Het lijkt me sterk dat Nolan na 2 kleine meesterwerkjes een mindere film gaat afleveren. Het kan natuurlijk wel........

  14. #689

    Standaard

    Kan natuurlijk ook nog gebeuren dat de film op zich gewoon goed is, maar dat alles zo gehyped wordt dat het alsnog tegen valt.
    Trailers moet je eigenlijk links laten liggen als het om een film gaat waarvan je al weet dat je die graag wilt gaan zien. Dat stap je lekker blanco de bios in en kun je de film met een open mind over je heen laten komen. Geen valse verwachtingen etc. dus ook minder tegenvallers.

  15. #690

    Standaard

    Is er nog ergens een goede prologue te vinden?


  16. #691

    Standaard

    Er gaan al langer geruchten dat het personage dat Marion Cotillard speelt (Miranda Tate) in werkelijkheid iemand anders is. Nu heeft een jonge actrice die wellicht wat meer losgelaten dan Nolan lief is. Joey King staat weliswaar op de imdb-pagina van de film, maar er staat niet bij welke rol ze speelt. Voor de zekerheid met spoiler-tags: In een interview heeft ze gezegd dat ze een jonge versie van Ra's al Ghul's dochter Talia speelt. Er staat al een acteur in de cast vermeld die de jonge Ra's al Ghul speelt, dus een flashback met deze twee personages krijgen we in ieder geval te zien. Maar waarschijnlijk ook wat meer, van zowel pa als dochter. In de comics is Ra's al Ghul praktisch onsterfelijk dankzij de zogenaamde Lazarus pit. Er zijn eerder al foto's gelekt van opnames van iets wat wel eens deze Lazarus pit is. En Liam Neeson schijnt een korte tijd bij de opnames betrokken te zijn geweest. Marion Cotillard zou volgens de geruchten de volwassen versie van Talia al Ghul spelen.

    Allemaal weinig verrassend als je de nieuwtjes en geruchten hebt gevolgd, maar het bevestigd steeds meer het vermoeden in welk opzicht Nolan met z'n derde Batman-film 'de cirkel rond maakt'.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  17. #692

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  18. #693

    Standaard

    Zijn allebei fanmade.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  19. #694

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  20. #695

    Standaard

    Dat artikel is een jaar oud??

  21. #696

    Standaard

    Stom, ik zie dat nu pas en heb over de datum heen gekeken. De link was vandaag geplaatst in een "Dark Knight Rises" forum. Het is dan wel tegenstrijdig met wat Bale laatsts zei op :http://batman-news.com/2012/01/24/ch...bye-to-batman/

    Ben daarom benieuwd als deel 3 een top succes is; of Bale dan alsnog zich bedenkt om de cape nogmaals te dragen.
    Laatst aangepast door RobinB : 01-02-2012 om 17:32

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  22. #697

    Standaard

    The Dark Knight Rises op CinemaCon: http://batman-news.com/2012/03/27/wa...on-april-24th/
    Laatst aangepast door RobinB : 28-03-2012 om 20:17

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  23. #698

    Standaard

    CinemaCon is niet ComicCon.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  24. #699

    Standaard

    Bedankt..

    Nog 113 dagen en dan kunnen we eindelijk The Dark Knight Rises aanschouwen..

    http://batman-news.com/2012/03/28/wa...-knight-rises/

    (Spoiler is afgeschermd)

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  25. #700

    Standaard

    The Dark Knight Rises krijgt PG-13 rating

    Tweede Paasdag is ondertussen in volle gang en er sijpelt maar weinig groot filmnieuws binnen op de redactie van FilmTotaal.nl. Een klein "nieuwtje" is dat The Dark Knight Rises een PG-13 rating toebedeeld heeft gekregen. Dit is eigenlijk geen nieuws, aangezien dit al werd verwacht omdat de eerdere twee delen The Dark Knight (2008) en Batman Begins (2005) ook een PG-13 rating kregen. Hieronder de tekst die op de afgeschermde Warner Bros website wb411.com staat:

    "PG-13 for Intense Sequences of Violence & Action, Some Sensuality and Language"

    Hieronder een screenshot van de pagina:



    Om de tijd door te komen ook twee fan-made afbeeldingen en foto's van een bestickerde bus van de film van Christopher Nolan:









    En waarom ook niet even de trailer nogmaals bekijken?.

    Bron : Filmtotaal.nl

Pagina 28 van 54 EersteEerste ... 1824252627282930313238 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •