Pagina 27 van 54 EersteEerste ... 1723242526272829303137 ... LaatsteLaatste
De resultaten 651 tot 675 van 1341 worden weergegeven.
  1. #651

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    hoeft ook niet, de film moet nu toch nog niet aan de hand van de trailer volledig uit de doeken gedaan worden. Laat het maar zo zijn tot we effectief in de zaal zitten zal dan wel sense maken.
    Bij TDK was dat inderdaad zo. De trailer zelf vond ik al een oscar waard. Ik geloof natuurlijk niet in een slechte film van Nolan Ik vind de trailer gewoon niet goed.


  2. #652

    Standaard

    Trailer brengt allesinds een mooie sfeer weer. Maar één zinnetje in de trailer doet me denken dat de film gaat gaan over Batman vs the 99%.

    Verder zie ik veel inception acteurs. Nooit fijn als ze teveel aan actor-recycling doen, ook al zijn het allemaal top-acteurs.

  3. #653

    Standaard

    Praat Bane nou moeilijk en met Zuid-Amerikaans accent? Vind het beetje vaag. Ik ga hem zeker zien, dit omdat de vorige delen mij ook zeer bevielen.

  4. #654

    Standaard

    Ik kijk nog steeds enorm uit naar deze film maar de trailer is inderdaad niet echt super. Beetje een rommeltje.

  5. #655

    Standaard

    Hoop wel dat ze de special effects nog even op gaan poetsen.

  6. #656

    Standaard

    Ik zat (eigenlijk tegen beter weten in) te hopen dat de proloog ook in Nederland te zien zou zijn voor de IMAX versie van MI4:Ghost Protocol. Helaas alleen de teaser.

  7. #657

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Hoop wel dat ze de special effects nog even op gaan poetsen.
    Tja idd, ik vond die hele American Football scene er wel erg green screen uitzien.... De grond onder zijn voeten begint al te scheuren als hij erop stapt dus normaliter zou de beste man allang gevallen of uit evenwicht geweest zijn. In ieder geval hattie het wel gemerkt....

  8. #658

    Standaard

    Maar goed dat dit de laatste is in de serie. Wat een matige trailer. De film zal wel niet zoveel om handen hebben. Gemiste kans.

  9. #659

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Maar goed dat dit de laatste is in de serie. Wat een matige trailer. De film zal wel niet zoveel om handen hebben. Gemiste kans.
    Altijd verbazingwekkend dat mensen hun mening van een gehele film staven op een trailer van een paar minuten....

  10. #660

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Altijd verbazingwekkend dat mensen hun mening van een gehele film staven op een trailer van een paar minuten....
    En kun je nagaan: het beste zit vaak zelfs in de trailer verwerkt...

  11. #661

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    En kun je nagaan: het beste zit vaak zelfs in de trailer verwerkt...
    Hahahaha, als dat zo zou zijn kan Nolan wel inpakken... Maar toegegeven: ik vind de trailer ook niet sterk.... de dialoog van Bane en ook Selina is nauwelijks te verstaan, en de trailer heeft niet echt een cliffhanger. Maar IK heb wel vertrouwen in de uiteindelijke film...

  12. #662

    Standaard

    Ach.......een trailer zegt niet zoveel.
    Kan me niet voorstellen dat Nolan na 2 sublieme films met een slechte film komt aanzetten. Helemaal niet omdat het een afsluiter van een trilogy is.

    We zullen zien

  13. #663

    Standaard

    Deel 1 en 2 waren top. Heb er alle vertrouwen in dat deel 3 zelfde niveau gaat halen.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  14. #664

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    En kun je nagaan: het beste zit vaak zelfs in de trailer verwerkt...
    Jij hebt overduidelijk erg weinig trailers van Nolan's films gezien.

  15. #665

    Standaard

    Dit is dus wat een trailer m.i. moet doen: me naar nog meer laten verlangen! ziet er alvast geweldig uit, en dat zal de film vast ook worden.

    In Nolan We Trust
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  16. #666

    Standaard

    Die trailer is gewoon een zoethoudertje. Er wordt iig niets weggegeven van het verhaal. Al laten ze m.i. toch nog te veel zien.
    Vind Bane er nog niet echt eng ofzo uitzien. Maar misschien is dat ook niet echt de bedoeling. Ra''hs al Guhl zag er in Batman Begins ook uit als een gentleman. Maar op een gegeven moment was toch echt wel duidelijk dat ie de leider was en een echte villain.

    Het stukje van "Now I allow you to die" is in ieder geval al hoopgevend. Ergens lijkt het erop dat het een aparte sfeer gaat worden in de film: de mensen die denken dat het ''vrede'' is terwijl er in feite "oorlog" voor de deur staat.
    Lijkt erop dat Joker in TDK gelijk heeft gekregen: dat ie maar een voorloper is. Maar das maar een gevoel.

  17. #667

    Standaard

    Gelukkig geven ze niet te veel weg van het verhaal. Dat vind ik alleen maar positief
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  18. #668

    Standaard

    Het zal mij benieuwen wat catwoman toe kan voegen aan deze film. Catwoman staat voor verleiding, maar hatteway is niet echt een sexbomb. Bane is bruut en doet de joker eruit zien als een voorgerecht, een amuse. Kippenvel bij de batwing, ook al zag ik hoe ze het maakten.

    Ik denk dat dit tdk gaat overtreffen, maar batman begins niet.
    Laatst aangepast door Mr. Humphries : 21-12-2011 om 14:00

  19. #669

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Gelukkig geven ze niet te veel weg van het verhaal. Dat vind ik alleen maar positief
    Daar waakt Nolan gelukkig altijd voor. Bij de trailers van The Prestige en Inception dacht ik al: 'Wow! Spanning, spektakel! ... Maar waar kijk ik eigenlijk naar?' Hier zit enkel de introductie van Bane en zijn dreiging in, als een schijnbare aankondiging van het 'einde' van Batman, hoe dat ook geïnterpreteerd moet worden. Wel mis ik in deze trailer een beetje de epische schaal (op de slechte CGI in het footballstadion na dan).

  20. #670
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    The Dark Knight Rises heeft een geluidsprobleem

    The Dark Knight Rises heeft een geluidsprobleem. Dat meldt The Hollywood Reporter vandaag. Het vakblad meldt dat verschillende fans na het vertonen van de eerste zes minuten van de film klagen dat Bane, de schurk, niet te verstaan is.

    Bane, gespeeld door Tom Hardy, mompelt nogal (wat we ook konden zien in de trailer die we gisteren plaatsten) en dat heeft gevolgen voor de verstaanbaarheid.

    Bronnen melden aan THR dat mensen bij Warner zich zorgen maken over dit probleem en regisseur Christopher Nolan op het hart drukken om een nieuwe geluidsmix te maken. Nolan zou hier echter niet toe bereid zijn en zou slechts details willen aanpassen. Wordt ongetwijfeld vervolgd
    http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=24289

    Je moet het Bane stukje wel 2x bekijken wil je het goed horen.

    En wat keul argument door te zeggen die ie een masker op heeft. Nou de Clowns in Dark Knight hadden ook allemaal een masker en dat was veel beter te verstaan.

  21. #671

  22. #672

    Standaard

    Benieuwd hoe onze vertalers dit gaan oppakken

  23. #673

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Nou de Clowns in Dark Knight hadden ook allemaal een masker en dat was veel beter te verstaan.
    Da's niet helemaal hetzelfde. Een masker zit los voor je gezicht. Wat Bane draagt is meer een beademingsapparaat dat de mond en neus volledig omsluit.

    Wat mij betreft mag Nolan voet bij stuk houden. Als hij er tenminste bewust voor heeft gekozen om Bane moeilijk te verstaan te maken. Ik neem aan dat hij er in dat geval wel voor zorgt dat de cruciale zaken wèl te volgen/verstaan zijn.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  24. #674

    Standaard

    Kenny kun je ook niet verstaan, maar je weet precies wat hij zegt. Net als Donald Duck en Johan Boskamp

  25. #675

    Standaard

    Volgens mij is de verhouding tussen filmaatschappij en regisseur toch simpel. Nolan moet doen wat de opdrachtgever hem vraagt. Zijn "artistieke" vrijheid wordt niet aangetast, Warner Bothers gaat niet in de film lopen knippen. Vraagt alleen om een goed verstaanbaar stem. Is toch redelijk vind ik.

Pagina 27 van 54 EersteEerste ... 1723242526272829303137 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •