Pagina 26 van 54 EersteEerste ... 1622232425262728293036 ... LaatsteLaatste
De resultaten 626 tot 650 van 1341 worden weergegeven.
  1. #626

    Standaard

    Voor zover ik het kon zien en volgen zag het er wel ok uit. Ik hoop dat de promo er binnenkort wat beter op komt te staan.

  2. #627

    Standaard

    dit ziet er echt gaaf uit

    de joker was een watje, had leuke plannetjes, that's it, het two-face gedeelte wat magertjes, dhr. dent beetje zouteloos karakter. Bane is baddass. Ik ben sowieso gecharmeerd van Hardy, een brok spieren, maar acteren kan hij echt wel. (bronson, warrior)

  3. #628

    Standaard

    The Dark Knight Rises trailer 2; fuck yeah!! :https://www.facebook.com/video/video...41218005891794

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  4. #629
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    The Dark Knight Rises trailer 2; fuck yeah!! :https://www.facebook.com/video/video...41218005891794
    Die link doet het niet meer. Dit was toch de gelekte bootleg versie?

    Maar... Morgen uiteindelijk de officiële trailer.

  5. #630

    Standaard

    Proloog vond ik tegenvallen (matige kwaliteit ook), vond vooral de stem van Bane wat 'vreemd'. Morgen hopelijk een HD trailer, want die zag er weer wel goed uit wmb

  6. #631

    Standaard

    Die link doet het niet meer. Dit was toch de gelekte bootleg versie?

    Maar... Morgen uiteindelijk de officiële trailer.
    Ja klopt, morgen ind de HD trailer, jammer..zag er echt uber uit!Nog even geduld dus Vind Bane's stem heerlijk,maar wel heel 'zacht',..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  7. #632

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Proloog vond ik tegenvallen (matige kwaliteit ook), vond vooral de stem van Bane wat 'vreemd'. Morgen hopelijk een HD trailer, want die zag er weer wel goed uit wmb
    Dat vond ik dus ook. Ook vond ik het jammer dat e een half gefilmde trailer op het net plaatsen en daar zo'n buzz omheen gooien: zet het er dan ff bij, dan had ik nog even gewacht....

  8. #633

    Standaard

    http://edition.cnn.com/2011/12/15/wo...html?hpt=hp_c1

    http://www.nu.nl/achterklap/2695239/...-activist.html

    Batman/Christian Bale tegengehouden (met video )door de Chinese overheid die notabene de film (The flowers of war) heeft medegefinancierd. Niet echt relevant voor de batman topic maar wist niet zo snel waar ik het kon plaatsen.
    Laatst aangepast door Dai : 16-12-2011 om 12:02

  9. #634

    Standaard

    Dus vandaag komt de HD trailer ?

  10. #635

    Standaard

    Ik dacht gelezen te hebben dat deze pas maandag of dinsdag online zou komen doordat ze eerst deze exclusief bij Sherlock Holmes 2 willen draaien. Wss hopen ze op meer bezoekers.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  11. #636

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Dat vond ik dus ook. Ook vond ik het jammer dat e een half gefilmde trailer op het net plaatsen en daar zo'n buzz omheen gooien: zet het er dan ff bij, dan had ik nog even gewacht....
    Ik denk niet dat het de marketingploeg die die buzz erom heen gooien. Dat doen de fans zelf. Goed stuk marketing. Zet een paar minuten film op internet en zeg in een persconferentie dat die proloog er is (of in een interview). De fans blazen het zelf wel op zodat iedereen gaat kijken. Laat de massa maar voor je werken... Niets werkt zo goed als mond tot mond reclame. En dan maakt het niet eens uit als die proloog wat tegenvalt: het doel is nl al bereikt. NL. dat weer meer mensen weten dat die film eraan komt.

  12. #637

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Ik denk niet dat het de marketingploeg die die buzz erom heen gooien. Dat doen de fans zelf. Goed stuk marketing. Zet een paar minuten film op internet en zeg in een persconferentie dat die proloog er is (of in een interview). De fans blazen het zelf wel op zodat iedereen gaat kijken. Laat de massa maar voor je werken... Niets werkt zo goed als mond tot mond reclame. En dan maakt het niet eens uit als die proloog wat tegenvalt: het doel is nl al bereikt. NL. dat weer meer mensen weten dat die film eraan komt.
    Ik heb het ook niet over de marketingploeg van WB (die het een stuk beter doen), maar van de website die het het stukje film heeft geplaatst; film-book.com. En dat vind ik slechte marketing, want naast het feit dat er slechts TWEE "fans" hebben gereageerd vind ik het erg slechte journalistiek van een website die zo'n slecht en illegaal gemaakt filmpje plaatst om een beetje mee te liften op het succes van de anticipatie op de film. De waarde van mond op mond en massa reclame hoef je me niet uit te leggen, maar dit is goedkoop en sleazy scoren en daar heb ik een hekel aan.
    En daarnaast is het wel zeker belangrijk dat die proloog wel erg goed is, want als niet zo goed werkt als mond op mond reclame dan kan het ook mensen teleurstellen en ze dan minder "hongerig" maken naar de release van de film; en dit ventileren ze naar hun omgeving wat dan weer invloed kan hebben op iemand anders. Persoonlijk vind ik dat mond op mond reclame wel z'n waarde heeft, maar dat de mening van iemand steeds vaker in combinatie met eigen waarneming vastgesteld wordt.
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 16-12-2011 om 16:32

  13. #638

    Standaard

    Die trailer...WOW


  14. #639

    Standaard

    Link trailer: http://www.youtube.com/watch?v=Jv46RdLpO-c

    Wel een cam versie.

    Maar je weet nu nog niet veel over de film.

  15. #640

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deftones Bekijk bericht
    Maar je weet nu nog niet veel over de film.
    Gelukkig niet, wil eigenlijk zo min mogelijk zien/weten maar het is oh zo moeilijk


  16. #641

    Standaard

    Daarom, je bent gewoon benieuwd naar de film, verhaal en personages. Dat je wilt dat de trailer meer laat zien.

  17. #642

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deftones Bekijk bericht
    Link trailer: http://www.youtube.com/watch?v=Jv46RdLpO-c

    Wel een cam versie.
    Dan wacht ik wel op de HD versie
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  18. #643

    Standaard

    na 1 en 2 mag Victor Zsasz nu wel een wat grotere rol spelen dacht ik zo...

  19. #644

    Standaard

    Ik las een tijd geleden stukje op aintitcool omtrent de verstaanbaarheid van Bane (nav imax preview), en dat dat toch wel storend werd ervaren. Nolan kan er wat aan doen tijdens nabewerking, desnoods ondertitelen.

    Zojuist bootleg trailer gezien, en kreeg kippenvel, met name van de muziek/geluid.

  20. #645

    Standaard

    Ik wil zo graag de officiele trailer zien...........wanneer ???

  21. #646

  22. #647

    Standaard

    Wat een prut trailer. Het lijkt wel Transformers...
    Laatst aangepast door Thomas Gabriel : 19-12-2011 om 20:18


  23. #648

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht
    Wat een prut trailer. Het lijkt wel Transformers...
    Spreken we nu over dezelfde trailer ? xD Transformers vergelijken met dit vind ik toch wel ZWAAR overdreven...
    BD (1243) What i Watch

  24. #649

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Spreken we nu over dezelfde trailer ? xD Transformers vergelijken met dit vind ik toch wel ZWAAR overdreven...
    Transformers vergelijken met de serie is inderdaad overdreven, maar niet met deze trailer. Nothing makes sense!


  25. #650

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht
    Transformers vergelijken met de serie is inderdaad overdreven, maar niet met deze trailer. Nothing makes sense!
    hoeft ook niet, de film moet nu toch nog niet aan de hand van de trailer volledig uit de doeken gedaan worden. Laat het maar zo zijn tot we effectief in de zaal zitten zal dan wel sense maken.
    BD (1243) What i Watch

Pagina 26 van 54 EersteEerste ... 1622232425262728293036 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •