Pagina 25 van 54 EersteEerste ... 1521222324252627282935 ... LaatsteLaatste
De resultaten 601 tot 625 van 1341 worden weergegeven.
  1. #601
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    De scans:







  2. #602

  3. #603

    Standaard

    Christian Bale klaar met Batman

    Christian Bale zegt dat hij zijn Batman-cape voorgoed aan de wilgen heeft gehangen...



    De acteur is net klaar is met de opnames van zijn derde Batman-film. "Dat was de laatste keer dat ik mijn kostuum uit heb getrokken", vertelt Christian in een Amerikaans interview. "De hele productie is klaar, dat was het. Het einde van dit Batman-tijdperk."

    Christian was te zien in Batman Begins (2005), The Dark Knight (2008) - waarvoor Heath Ledger als Joker postuum een Oscar won - en The Dark Knight Rises, met regisseur Christopher Nolan. De film verschijnt volgend jaar. In eerste instantie zou Nolan twee Batman-rolprenten maken, maar ging toch overstag voor deel 3.

    Bron : Telegraaf.nl

  4. #604

    Standaard

    waarschijnlijk een goedmakertje voor al die slechte superheldenfilms van dit jaar! kijk er naar uit

  5. #605

    Standaard

    Trouwens, wat zien ik?? Harvey Dent op een plakkaat wat Bane vasthoudt....???

  6. #606
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Opzicht jammer. Heb net met de kids alle batman films weer eens gekeken. We lusten er wel pap van. Maar we kunnen altijd weer voor de re-reboot gaan straks. Of de games weer eens opnieuw spelen. De oudste is net als ik een echte fan geworden. Hij is nu into de graphic novels. Eerst de frank Miller's en nu de Batman Hush. Grappig waar ik vroeger in elke boekenwinkel mijn DC en Marvel strips kon kopen, moet je er nu echt flink naar op zoek.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  7. #607
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Trouwens, wat zien ik?? Harvey Dent op een plakkaat wat Bane vasthoudt....???
    Zal een heche zijn omdat Batman verantwoordelijk zou worden gehouden voor zijn dood.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #608

    Standaard

    Officieel



  9. #609

    Standaard

    wow

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  10. #610

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cor H. Bekijk bericht
    Officieel

    Impressive. Lijkt er toch op dat het echt een showdown gaat worden tussen Bane en Batman. en dat Batman zijn worst enemy ooit gaat krijgen van alle films en series die er gemaakt zijn.

    Mooi gemaakte poster. Ademt 1 en al stijl. Mag van mij meteen de cover zijn voor de dvd/BR

  11. #611

    Standaard

    Strakke poster!
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  12. #612
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Nou ik wil uiteraard de film eerst zien, maar kan me toch niet voorstellen dat hij de joker gaat overtreffen. Worst case scenario is dat batman stopt, sterft of whatever om de saga ten ruste te leggen. "The legends ends" word ik iig niet vrolijker van. Maar hé, eerst de film zien dan oordelen. De poster vind ik eigenlijk niet zo bijzonder, maar dat heeft meer te maken met Bane en de sublieme Dark Knight posters die ik echt 100x mooier vindt.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 11-12-2011 om 22:01
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  13. #613

    Standaard

    Misschien is dit wel minderfuckerig bedoeld, of om discussie op te wekken. Aan goede marketing geen gebrek bij de Batman-films van Nolan, dus ik zou er niet van opkijken als termen als 'The Legend Ends' puur marketingtechnisch gekozen zijn en slechts gebaseerd zijn op het einde van de Batman-reeks in deze opzet (Nolan+Bale en de rest van de vaste cast etc.).

    Ik hoop overigens ook niet dat het met een doos o.i.d. eindigt, maar enigszins open, en verwacht ook niet dat TDK overtroffen gaat worden. Maar dat deed Batman Begins ook niet en dat is nog steeds een dijk van een film.

  14. #614

    Standaard

    Leuke speculaties, kan het ook niet duiden naar de 8 jaar verschil, misschien dat Bane daar wat te maken heeft en na 8 jaar crime dat Batman weer terug komt maar helemaal uit fysieke vorm is..?

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  15. #615

    Standaard

    Tja, natuurlijk jammer dat "The legend ends" maar ik heb liever een dijk van een trilogie dan halfslachtige vervolgen wat alleen maar afbreuk doetbaan de eerdere delen. Daarom ben ik ook erg huiverig voor Bourne 4, waar zelfs de oorspronkelijke makers niet aan meewerken. Dus; dan echt liever een mooi afgesloten geheel....wat niks garandeert, want er zijn altijd idioten die willen cashen aan vervolgen, ook al gemaakt zonder de oorspronkelijke makers....

  16. #616

    Standaard

    Het lijkt mij dat dit slaat op dat Batman zijn cape neerlegt, dat zit er natuurlijk in de hele opbouw van deel 1 naar 2 richting het einde van 2 (en dus het begin van 3) al aan te komen (gevoelsmatig). Sterven lijkt me onwaarschijnlijk, maar zou wel een gewaagde keuze zijn.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  17. #617

    Standaard

    Ohja, daar dacht ik inderdaad ook aan. Vooral in deel twee heb je natuurlijk de overpeinzing of Batman wel zo goed is als wordt gedacht, zoals de hele film natuurlijk het vraagstuk goed vs. kwaad centraal staat. Ik hoop dat op dit morele dilemma, wat van deze Batman ongeveer de enige superheld met diepgaande zelfreflectie maakte, voortgeborduurd kan worden.

  18. #618

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Sterven lijkt me onwaarschijnlijk, maar zou wel een gewaagde keuze zijn.
    Tja, toch bekruipt me dan een beetje het Matrix gevoel hierbij....en ik vind het ook wel een beetje een "makkelijke" keuze... Ik hoop op een wat diepere keuze, bijvoorbeeld: in deel 1 gaat hij van man naar held, in deel 2 gaat hij van held naar legende, wellicht in de derde weer van legende naar man... Dan kan je nog zeggen: "the legend ends"....

  19. #619
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    It's probably just the symbol that dies...

    But don't worry. All it needs is a new config.sys, autoexec.bat while @echo off en we will be back on track rebooting...

    Met andere woorden: Ondanks dat ik deze serie zeer waardeer, heb ik straks totaal geen moeite met een nieuwe kijk op de Bat. Al zal deze serie eindigen, de vraag naar een nieuwe serie is over een paar jaar waarschijnlijk hoger dan ooit.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #620

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Tja, toch bekruipt me dan een beetje het Matrix gevoel hierbij....en ik vind het ook wel een beetje een "makkelijke" keuze... Ik hoop op een wat diepere keuze, bijvoorbeeld: in deel 1 gaat hij van man naar held, in deel 2 gaat hij van held naar legende, wellicht in de derde weer van legende naar man... Dan kan je nog zeggen: "the legend ends"....
    Kan ook zijn dat we er allemaal veel te moeilijk over doen en dat de tagline the legend ends gewoon slaat op het einde van de trilogy. Omdat iedereen weet dat dit Nolans laatste Batman film is.

  21. #621

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Kan ook zijn dat we er allemaal veel te moeilijk over doen en dat de tagline the legend ends gewoon slaat op het einde van de trilogy. Omdat iedereen weet dat dit Nolans laatste Batman film is.
    Precies. Nogmaals de bevestiging dat men een puik stel marketeers aan de slag heeft gezet.

  22. #622

    Standaard

    Heb de proloog gezien en ik moet zeggen dat ik niet wachten op de zomer. Begrijp eigenlijk waarom er nog geen nieuwe trailer is, want aan het einde van de proloog wordt je getrakteerd op een soort van trailer.

  23. #623

    Standaard

    Hierbij voor degene die de prologue nog niet gezien hebben: http://film-book.com/the-dark-knight...opening-scene/

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  24. #624

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Heb de proloog gezien en ik moet zeggen dat ik niet wachten op de zomer. Begrijp eigenlijk waarom er nog geen nieuwe trailer is, want aan het einde van de proloog wordt je getrakteerd op een soort van trailer.
    Ik snap het wel. Nu komen ze met de proloog. Over een maandje of wat een trailer. Maandje daarna duikt er ineens een interview op waarin ze net even hinten naar bepaalde gebeurtenissen in de film, etc. Het is gewoon goede marketing: je moet niet alles in 1 keer weggeven. Mensen moeten geïnteresseerd blijven tot aan de premiere.

  25. #625

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vinnypassy Bekijk bericht
    Precies. Nogmaals de bevestiging dat men een puik stel marketeers aan de slag heeft gezet.
    Als het hetzelfde team is als bij TDK heeft Nolan idd een superteam. Marketing is het halve werk. Als die niet goed is kun je nog zon goede film maken: er komt geen hond kijken.

    Voorbeeld (jammergenoeg): The tree of life. Superfilm (kwalitatief gezien: over smaak valt te twisten, maar over vakmanschap niet..) Slechte marketing, dus weinig te zien in bioscopen en weinig bezoekers. En dat vertaalt zich dan weer in het feit dat er in Nld niet eens een BR uitkomt. Heeft niets met Batman te maken maar het toont aan hoe belangrijk marketing is.

Pagina 25 van 54 EersteEerste ... 1521222324252627282935 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •