Pagina 23 van 54 EersteEerste ... 1319202122232425262733 ... LaatsteLaatste
De resultaten 551 tot 575 van 1341 worden weergegeven.
  1. #551

    Standaard

    Anyway this is not Catwoman...misschien dat ze later nog oortjes krijgt. Ik hoop het wel. Nolan heeft er een aardig handje van om de karakters teveel te veranderen...


  2. #552

    Standaard

    De foto's hadden misschien trouwens beter vanuit een ander standpunt genomen kunnen worden.


  3. #553

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cor H. Bekijk bericht
    Nolan heeft er een aardig handje van om de karakters teveel te veranderen...
    Idd: The Joker, Harvey Dent, Rober Angier, wat een miscastings...

    Excuse me, but wtf are you talking about?!

  4. #554

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Goatrider Bekijk bericht
    Idd: The Joker, Harvey Dent, Rober Angier, wat een miscastings...

    Excuse me, but wtf are you talking about?!
    Cor bedoelt dat Nolan zijn karakters wat realistischer heeft gemaakt en wat minder als stripfiguren zoals we ze kennen uit de strips en de vroegere films.

  5. #555

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Barroso Bekijk bericht
    Vind deze nieuwe niet echt een mooie Catwoman.

    Vind dan Michelle Pfeiffer een veel betere Catwoman :



    Al vind ik wel dat ze (bovenstaande) ook niet misstaan had in een goede SM film, maar dat terzijde .

    En vond deze toch ook wel leuk :



    Maar ben wel benieuwd naar de nieuwe film.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 05-08-2011 om 21:58

  6. #556

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Cor bedoelt dat Nolan zijn karakters wat realistischer heeft gemaakt en wat minder als stripfiguren zoals we ze kennen uit de strips en de vroegere films.
    En hij vindt de verandering 'te veel'

  7. #557

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Goatrider Bekijk bericht
    En hij vindt de verandering 'te veel'
    Ja, dat kan toch? Als je liefhebber bent van de wat minder realistische/originele manier waarop de wereld van Batman is gepresenteerd, lijkt me dat heel goed mogelijk.

  8. #558

    Standaard

    Dit soort discussies hebben we al gehad met The Dark Knight. Dit was niet goed of dat straalde niet Batman genoeg uit. Nolan heeft al genoeg bewezen wat hij in zen mars heeft. Voor mij ziet het er tot nu toe nog allemaal goed uit. Ik vond eerst het nieuwe pak van Batman in The Dark Knight ook afschuwelijk toen ik de foto's zag, maar in de film geweldig! Zelfde met Ledger. Die was volgens mij volledig miscast tot ik de film zag. Wat een geweldige performance! Dus ik wacht tot ik de film gezien heb.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  9. #559

    Standaard

    Cor bedoelt dat Nolan zijn karakters wat realistischer heeft gemaakt en wat minder als stripfiguren zoals we ze kennen uit de strips en de vroegere films.
    Zulke films zijn er al in overvloed, kijk maar naar de Batman Anthology en http://www.youtube.com/watch?v=7bfHsOPxSBE

    en anders zijn er nog genoeg tekenfilm verfilimgen..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  10. #560

    Standaard

    Begrijp mij niet verkeerd Nolan maakt de betere Batman films, maar ik zou graag zien dat de karakters wat getrouwer aan die van de strip zouden blijven.


  11. #561
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ben ik het wel mee eens.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  12. #562

    Standaard

    Het ergste zijn nog Detective Flass en Scarecrow.

    Ben trouwens erg benieud naar Batman Year One.


    En Frank Miller's The Dark Knight Returns volgend jaar!


  13. #563
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ja oktober ergens. Jammer dat hij nog niet uit is, want ik zit in de vs.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  14. #564

    Standaard

    Er zijn meerdere Direct to DVD's uitgebracht die zeer de moeite waard zijn.

    The New Frontier is ook een geweldige.


  15. #565

    Standaard

    Nog even over het uiterlijk van Catwoman, in Empire staat: 'Early reports on her costume, too, mention the goggles from the comic book, but no cat ears.' Dus die 'bril' die ze op heeft is wel trouw aan het beeld dat geschetst wordt in de comics, en misschien komen de oren er later ook nog bij. Dat we haar zeg maar langzaam zien transformeren in Catwoman.

  16. #566

    Standaard

    precies ik denk dat Fox wel een leuk pakje voor haar heeft klaarliggen

  17. #567
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Geen oortjes past wel bij de minimale look van Nolan. Het wordt denk ik te kinderachtig in Nolan's wereld. Niet realitisch genoeg denk ik. Aan de andere kant zal haar alterego wel enigzins beschermd moeten zijn.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  18. #568

    Standaard

    Dat ook, maar kom op, Nolan weet echt wel wat die doet, The Joker is uiterst gewaagd en prima gecast geweest. Niemand verwachtte dat Heath zo'n rol zou neerzetten. Catwoman is toch ook gericht op haar acrobatische trekjes, eigenlijk een soort dievegge. We weten nog vrij weinig, bijv hoe ze aan de batpod komt..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  19. #569

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joda Bekijk bericht
    Nog even over het uiterlijk van Catwoman, in Empire staat: 'Early reports on her costume, too, mention the goggles from the comic book, but no cat ears.' Dus die 'bril' die ze op heeft is wel trouw aan het beeld dat geschetst wordt in de comics, en misschien komen de oren er later ook nog bij. Dat we haar zeg maar langzaam zien transformeren in Catwoman.
    Catwoman heette "The Cat" bij haar eerste verschijnen, ze droeg alleen maar een groene jurk en een issue later nog een kattenhoofd als masker. Haar derde verschijnen deed ze al in haar bekende outfit waar ze nu dan inmiddels als sinds 1940 in rond rent (verschillende interpretaties natuurlijk, maar altijd het masker). Al met al heb ik inmiddels wel vertrouwen dat ze alsnog een Catcowl krijgt


  20. #570

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cor H. Bekijk bericht
    Begrijp mij niet verkeerd Nolan maakt de betere Batman films, maar ik zou graag zien dat de karakters wat getrouwer aan die van de strip zouden blijven.
    Nolans keuze was om alles in een zo realistisch mogelijke wereld te vertalen idd. Is een keuze waar je vraagtekens bij kan zetten. Pinguïn-man? Scare-crow? Eigenlijk te absurd voor woorden en beter passend bij een fantasy-achtige film zoals de reeks van Burton. Begrijp je punt.
    Je kunt de comics ook beschouwen als naslagwerk van mytische proporties (zoals historische gebeurtenissen vaak opgeleukt worden in geschriften (door monniken, apostelen, etc :P) en dat de feiten waarschijnlijk meer down-to-earth waren.

    Het blijft een creatieve richting die de regisseurs/schrijvers zelf inslaan en daar mag je best een oordeel over hebben!

  21. #571

    Standaard

    Penguin is in de comics gewoon een klein dikkertje met een lange neus, geen freak zoals Burton hem wegzette. Scare-crow is een lange dunne professor die vanwege een jeugdtrauma gestoord is geworden. Zo fantasy zijn deze karakters niet...

    Neem dan Nolan's versie met een tank die over oude daken rijdt zonder te crashen, een microwave emitter die iedere druppel water verdampt behalve dat van de mensen die eromheen staan. That said, er is weinig mis met Nolan's visie en ik mag zijn films graag zien. Maar ik zou ook graag eens een Batman film willen zie zoals we zagen met Watchmen of Ironman, gewoon veel getrouwer aan de comic en zichzelf wat minder serieus nemend.


  22. #572

    Standaard

    Komt in dit deel ook de penguin voor dan? Dacht alleen catwoman en Bane.

  23. #573

    Standaard

    Nee, geen Penguin.


  24. #574

    Standaard

    Gelukkig maar,

    Cor jij kan beter Batman: Arkham City spelen, dit is meer getrouw aan Batman dan de Nolan reeks dan

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  25. #575

    Standaard

    http://www.dumpert.nl/mediabase/1648...ax_camera.html

    De media blaast het wel enorm op. Overal koppen met IMAX CAMERA destroyed by stunt lady. Come one.. beetje plastic eromheen miskien.
    Laatst aangepast door Mr. Humphries : 10-08-2011 om 15:15

Pagina 23 van 54 EersteEerste ... 1319202122232425262733 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •