Pagina 22 van 54 EersteEerste ... 1218192021222324252632 ... LaatsteLaatste
De resultaten 526 tot 550 van 1341 worden weergegeven.
  1. #526

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    precies, het lijkt mij niet moeilijk tdk te overtreffen.. wat een knakworst die ledger, saai two-face gedeelte, niks badass (en nee ik ben niet sarcastisch)
    En nu maar wachten op de reacties als je dit in dit specifiek topic plaatst .

  2. #527

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deftones Bekijk bericht
    Wel vetjes. Wie is diegene achter Batman?
    Wij zien de screencap/foto net zo scherp en helder als jou, hoor
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  3. #528

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    What the Fuck
    Waar kom deze vette trailer nu opeens vandaan.
    http://www.youtube.com/watch?v=5AP4Z...eature=related
    Dat is toch Robin Williams als Hugo Strange
    Ernstig, herkende bijna iedere andere film die er in verwerkt zit. Voor de Hugo Strange die jij bedoelt zie deze trailer: http://www.youtube.com/watch?v=R-OYltrLxfY

  4. #529

    Standaard

    Ok, de film (en Bane) is voor mij nu officieel verkloot door deze ene opmerking op een ander forum. Geen spoiler, maar ik zet 'em wel tussen tags.

    BEWARE

    [=Banana-Hotdog;20930481]Yeah, I don't see predator, either. However, I read someone else mention it looked like a vertical goatse and now I can't un-see it.[/QUOTE]



  5. #530

    Standaard

    hmmm.. of frenzy, om het wat 'luchtiger' te maken, snap je, luchtig.. ah nevermind

  6. #531

    Standaard

    [=Banana-Hotdog;20930481]Yeah, I don't see predator, either. However, I read someone else mention it looked like a vertical goatse and now I can't un-see it.
    Ja flauw hoor.. Ik moet sowieso zeggen dat ik het een lelijk ding vind. Het komt totaal niet dreigend op mij over. Vooral ook omdat zijn ogen te zien zijn. Dat hij fysiek zoveel groter en sterker dan Batman is, dat vind ik wel interessant. Maar dat masker ziet er debiel uit.

  7. #532

    Standaard

    Als ik moest kiezen tussen de gothic acthige spiderman Bane en deze, vindt ik wat ik tot nu toe heb gezien deze Bane iets specteculaire


    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  8. #533

    Standaard

    Hij oogt enger, terwijl hij uit een film komt die kan worden gezien als de meest waardeloze der Batman films. Ik ben erg benieuwd wat ze met die Bane in the Dark Knight Rises gaan doen, want tot nu toe ben ik niet van hem onder de indruk. Grootte wel, maar die kop, kom op..

  9. #534

    Standaard

    Volgens mij heeft Nolan al aangegeven dat hij Bane ook zal gaan gebruiken voor zijn criminele meesterbrein naast de brute krachtpatser die hij is. Ik hoop dus ook weer wat mooie plot twist te zien zoals in the Dark Knight.

  10. #535

    Standaard

    On set photos:






    Set Photos From The Dark Knight Rises
    Source: Millionaire Playboy , CBS Pittsburgh July 29, 2011

    Arriving in Pennsylvania with much fanfare, Warner Bros.' production of The Dark Knight Rises has officially begun filming a scene at a small home in Lawrenceville. Millionaire Playboy was there and managed to snap a few photos from the set, including Christopher Nolan himself looking over the location.

    Details of the scene are few, but the site notes that a small amount of fake snow was spotted on the ground (and can be seen in the images below). This news certainly fits with yesterday's report that said we'd be seeing Gotham City in the wintertime.

    Set for release on July 20, 2012, The Dark Knight Rises will complete Nolan's Batman trilogy and will feature the return of Christian Bale, Michael Caine, Gary Oldman, Morgan Freeman, along with new roles for Tom Hardy, Anne Hathaway, Joseph Gordon-Levitt, Marion Cotillard, Juno Temple and many more.

    UPDATE: CBS Pittsburgh has posted a video shot at the Lawrenceville location that indicates that the scene being filmed involves "fast cars pulling up" to the home in question. Check out the network's report in the player at the bottom of the page.
    Read more: Set Photos From The Dark Knight Rises - ComingSoon.net http://www.comingsoon.net/news/movie...#ixzz1Tbe2Jug6

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  11. #536

    Standaard

    Alleen de laatste 30 seconden was ook genoeg geweest. Toch wel jammer als Nolan er na deze film mee stopt. Wanneer komt er eens zo'n franchise als Bond op gang voor een character als dit. Verhalen zijn er genoeg.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  12. #537

  13. #538

    Standaard

    Wennen aan deze Bane. Meerendeel wat ik gewend was was meer zoals de comics. Zelfs in Young Justice ziet hij er naar mijn mening toch beter uit dan hier.

  14. #539

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deftones Bekijk bericht
    Wennen aan deze Bane. Meerendeel wat ik gewend was was meer zoals de comics. Zelfs in Young Justice ziet hij er naar mijn mening toch beter uit dan hier.
    Misschien ziet Bane er in eerste instantie zo uit en verandert hij later. Of wellicht wordt er nog digitaal iets gedaan?
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  15. #540

    Standaard

    Nog meer photo's:










    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  16. #541

    Standaard

    Het ziet er naar uit dat Bane het leger onder z´n hoede heeft? Met name Wayne Enterprises?

  17. #542

    Standaard

    Ik vind het vreemd dat Batman overdag op tonele verschijnt. Is in de vorige delen nooit gebeurd. Ben eens benieuwd wat de reden ervoor zal zijn, want Bruce zei zelf in The Dark Knight dat met de Thumbler overdag rondrijden niet echt subtiel was. Dat is nu blijkbaar veranderd.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  18. #543

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Ik vind het vreemd dat Batman overdag op tonele verschijnt. Is in de vorige delen nooit gebeurd. Ben eens benieuwd wat de reden ervoor zal zijn, want Bruce zei zelf in The Dark Knight dat met de Thumbler overdag rondrijden niet echt subtiel was. Dat is nu blijkbaar veranderd.
    't Kan een scene zijn die 'day for night' is geschoten. Ik kan me niet voorstellen dat het Batman-kostuum in de film zo duidelijk in daglicht te zien is. 't Ziet er nogal knullig uit.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  19. #544

    Standaard

    BR: 125/DVD: 542/HD-DVD: 50

  20. #545

    Standaard

    cool!

    iedereen negeert deze topic vanwege spoilers?
    Laatst aangepast door RobinB : 05-08-2011 om 16:24

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  21. #546

    Standaard

    Cool? Nou valt mij erg tegen dat lijkt wel een foto uit spykids...waar zijn haar oren.


  22. #547

    Standaard

    Begrijp me niet verkeerd, ik vind de Catwoman suite uit Batman Returns er beter uit zien. Berry's suite uit Catwoman afschuwelijk, maar hierien zie ik meer een realistische aanpak naar Catwoman toe (en dan met name de mooie uitstaling van Anne) is niet verkeerd. De foto zegt nog niks, misschien krijgt ze nog oren misschien niet..Batman AA City laat ook een Catwoman met goggles en oortjes zien..ergens waren geruchten dat de personages uit dat spel ook voorkwamen of gerelateerd waren met de characters in Dark Knight Rises.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  23. #548

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cor H. Bekijk bericht
    Cool? Nou valt mij erg tegen dat lijkt wel een foto uit spykids...waar zijn haar oren.
    Deze stijl past niet in Nolans wereld. In de Tim Burton versie zijn ze wel toepasselijk.

  24. #549

    Standaard

    Ik vind deze foto ook wat tegenvallen, maar gelukkig zien dingen er vaak beter uit op het grote scherm dan op een stilstaand plaatje. Laten we daar dan dus maar op hopen.

  25. #550
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik vind alle foto's wat tegenvallen. Ook omdat het wel lijkt of Bats een kop groter dan Bane is. En er weinig Batman sfeer in zit. Maar dat zal vooral door het daglicht komen. Catwomen vind ik wel redelijk cool. Maar ik vertrouw er wel op dat het eindproduct zal bevallen.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 05-08-2011 om 20:43
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 22 van 54 EersteEerste ... 1218192021222324252632 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •