Pagina 21 van 54 EersteEerste ... 1117181920212223242531 ... LaatsteLaatste
De resultaten 501 tot 525 van 1341 worden weergegeven.
  1. #501

    Standaard

    De teaser is nog pril en laten ze vast niet in alle landen zien. Denk ik..

  2. #502

    Standaard

    twas volgens mij gewoon een gerucht. volgens mij komt het voor Captain America ofzoiets..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  3. #503

    Standaard

    Alleen in de US ziet ie voor HP.


  4. #504
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik had de teaser hier dus wel gezein, maar zo ontzettend bijzonder was hij ook weer niet. Meer dan de helft bestond uit beelden van Batman Begins and the Dark Knight.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  5. #505

    Standaard

    Nog nooit van een film met zulke hoge verwachtingen, ZO'N slechte teaser gezien idd. De filmmaatschappij zal flink gepusht hebben omdat ze iets naar buiten wilde brengen.

    Nolan: 'But I got squat!'
    Company: 'Just give them something, ****'

  6. #506

    Standaard

    T'is dan ook echt een teaser, de trailers komen veel later...



    Ben erg benieuwd naar de HD versie die eindleijk maandag online komt.


  7. #507

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cor H. Bekijk bericht
    T'is dan ook echt een teaser, de trailers komen veel later...
    Ik hád het ook over de teaser. Er bestaan 34095 betere teasers dan deze.

  8. #508

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Goatrider Bekijk bericht
    Ik hád het ook over de teaser. Er bestaan 34095 betere teasers dan deze.
    Wat vind je er zo slecht aan dan?

  9. #509

    Standaard

    Wacht eerst maar eens op de HD versie ipv. een bootleg.


  10. #510
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Wat vind je er zo slecht aan dan?
    Dat ik niet één glimp van catwomen mocht oppikken, en hij 2/3 bestond uit vorige delen.
    Maar hé, het is maar een teaser..., die ook nog eens van zeer foute kwaliteit was.
    Eigenlijk mag ik daar nog geen oordeel over vellen.

    En hoe fout of slecht de trailer of teaser ook zal zijn, dat ik deze film móet zien was allang duidelijk... Het is nu eenmaal bats.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  11. #511

    Standaard

    Teaser van Dark Knight vind ik wel sterk daar in tegen..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  12. #512

    Standaard

    Ook ik ben niet zo enthousiast over de teaser op zich, hij maakt me niet warm voor 'Rises', mist opbouw en komt op geen enkel vlak in de buurt van de teaser voor TDK. Ik zit vanzelfsprekend in de zaal vanwege mijn blind vertrouwen in Christopher Nolan en een groot deel van de cast. Dat wel.

  13. #513

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Ook ik ben niet zo enthousiast over de teaser op zich, hij maakt me niet warm voor 'Rises', mist opbouw en komt op geen enkel vlak in de buurt van de teaser voor TDK. Ik zit vanzelfsprekend in de zaal vanwege mijn blind vertrouwen in Christopher Nolan en een groot deel van de cast. Dat wel.
    En daarom gaan ze juist niet al te veel prijs geven, zelfs niet in een eerste teaser, iedereen gaat er toch wel naartoe.

  14. #514

    Standaard

    Uiteraard. Mij hoor je trouwens niet klagen over 't feit dat ze (nog) niets uit de doeken doen. Teasers in de ware zin van het woord zijn zeldzaam geworden. Maar dat veranderd niets aan het feit deze het me niets doet.
    Laatst aangepast door Esteban : 17-07-2011 om 23:55

  15. #515

    Standaard

    Er zit een enorme hype rond deze film, vandaar dat iedereen zo enthousaist is over een teaser. Iedereen wilt toch al wel een gilmpse opvangen van Catwoman of Bane. Logisch, de lat is erg hoog gezet met TDK, wat ook echt een standard in comic geschiedenis heeft gezet..Tot nu to zijn alle Nolan films klassiekers, ik denk dat Nolan Rises echt niet zal laten falen..iemand die inception als film bedacht heeft is een ware kunstenaar.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  16. #516

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cor H. Bekijk bericht
    Ben erg benieuwd naar de HD versie die eindleijk maandag online komt.
    Ik kan nergens vinden dat ie vandaag online zou komen.
    Ik hoop dan vanavond ofzo.

  17. #517

  18. #518

  19. #519

    Standaard

    Is het verhaal echt zo simpel? Batman verdwijnt na TDK, Gordon raakt gewond (ziek whatever), Bane komt ten tonele en Batman moet terug komen? Hm....

  20. #520
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Is het verhaal echt zo simpel? Batman verdwijnt na TDK, Gordon raakt gewond (ziek whatever), Bane komt ten tonele en Batman moet terug komen? Hm....
    What the Fuck
    Waar kom deze vette trailer nu opeens vandaan.
    http://www.youtube.com/watch?v=5AP4Z...eature=related
    Dat is toch Robin Williams als Hugo Strange
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  21. #521

  22. #522

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    Er zit een enorme hype rond deze film, vandaar dat iedereen zo enthousaist is over een teaser. Iedereen wilt toch al wel een gilmpse opvangen van Catwoman of Bane. Logisch, de lat is erg hoog gezet met TDK, wat ook echt een standard in comic geschiedenis heeft gezet..Tot nu to zijn alle Nolan films klassiekers, ik denk dat Nolan Rises echt niet zal laten falen..iemand die inception als film bedacht heeft is een ware kunstenaar.
    Nolan zal zelf ook wel weten dat hij de trilogy met een knaller moet afsluiten. Ik heb er alle vertrouwen in.........al zal het moeilijk worden om TDK te overtreffen.

  23. #523

    Standaard

    Wel vetjes. Wie is diegene achter Batman?

  24. #524

    Standaard

    Hm.. Interessant om eens een schurk binnen deze reeks te zien die Batman een fysieke uitdaging gaat geven. Na Batman Begins en The Dark Knight maak ik mij niet zoveel zorgen om deze film. Het zou mij verbazen als hij sterk gaat tegenvallen.

  25. #525

    Standaard

    precies, het lijkt mij niet moeilijk tdk te overtreffen.. wat een knakworst die ledger, saai two-face gedeelte, niks badass (en nee ik ben niet sarcastisch)

Pagina 21 van 54 EersteEerste ... 1117181920212223242531 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •