Pagina 18 van 54 EersteEerste ... 814151617181920212228 ... LaatsteLaatste
De resultaten 426 tot 450 van 1341 worden weergegeven.
  1. #426

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Iedereen die reageert moet toch eens de veel geciteerde zin van Jordy nog eens goed doorlezen:



    Hier zit echt geen tegenspraak in, want die twee gaan heel goed samen, al moest ik het wel drie/vier keer lezen voordat ik het door had.

    Tevens ben ik het met Patrick eens dat Jordy's moderator zijn hier niets mee te maken heeft.

    @ Marc T.: Bij elke discussie die je zelf steeds uitlokt, kom je iedere keer weer aan dat je naar de ander zijn pijpen moet dansen of zoiets. Dat wilde ik even kwijt, want dat valt me erg op.
    Elke keer als ik hier een film niet goed vind of niet loop te kwijlen zoals de massa hier wordt er een enorme heisa van gemaakt. Ik zou haast zeggen dat het voor de mensen hier belangrijker is dat IK de film goed vind dan zijzelf. Mensen zijn hier pas tevreden als iedereen zo goed als dezelfde mening heeft. The Dark Knight was is en blijft in mijn opinie een simpele middelmatige film. Hoef je helemaal geen lange discussie over te voeren. Ik loop ook niet te mekkeren wanneer iemand een film wel helemaal geweldig vind.

  2. #427
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Elke keer als ik hier een film niet goed vind of niet loop te kwijlen zoals de massa hier wordt er een enorme heisa van gemaakt. Ik zou haast zeggen dat het voor de mensen hier belangrijker is dat IK de film goed vind dan zijzelf. Mensen zijn hier pas tevreden als iedereen zo goed als dezelfde mening heeft.

    .... (lees:mekkeren)

    Ik loop ook niet te mekkeren wanneer iemand een film wel helemaal geweldig vind.

    Zie je zelf de contradictie in deze post, Als jouw posts hier niet in deze draad zouden staan was de hele discussie een non issue. Neemt niet weg dat je niet mag vinden wat je vind! Maar om dan iedereen hier voor 'de massa' uit te maken is gewoon erg kortzichtig, en denigrerend.

    Alles kan met één zin worden weerlegt. Jij vind deze film minder, wat de rest vind is niet belangrijk.

    Althans zo zie ik het! En daar mag je het van mij zonder te reageren geheel mee oneens te zijn. Maar ik lees liever interessante berichten over TDKR dan dit!

    Dus met alle respect, bij deze zijn we er denk ik klaar mee...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #428

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Zie je zelf de contradictie in deze post, Als jouw posts hier niet in deze draad zouden staan was de hele discussie een non issue. Neemt niet weg dat je niet mag vinden wat je vind! Maar om dan iedereen hier voor 'de massa' uit te maken is gewoon erg kortzichtig, en denigrerend.

    Alles kan met één zin worden weerlegt. Jij vind deze film minder, wat de rest vind is niet belangrijk.

    Althans zo zie ik het! En daar mag je het van mij zonder te reageren geheel mee oneens te zijn. Maar ik lees liever interessante berichten over TDKR dan dit!

    Dus met alle respect, bij deze zijn we er denk ik klaar mee...
    Doe effe normaal joh.

  4. #429

    Standaard

    er zijn trouwens 3 partijen

    * de mensen die het bewust niet leuk vinden
    * de mensen die het bewust leuk vinden
    * de massa

  5. #430

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC. Bekijk bericht
    Ik stoor me aan het gebrek aan humor, het strakke, de slechte actie-scènes (je kan zeggen wat je wil, maar vergelijk een willekeurige Bay actiescène met een van Nolan en je ziet het verschil) en het feit dat zijn film altijd in elkaar gestoken zijn: het spreekt enkel het verstand aan, niet het gevoel (Inception).
    Aah OK, hier lees ik verschil van smaak. Ik kijk liever 10x Memento dan 1x Bad Boys.
    uh, uh, It's a dinosaur

  6. #431
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik denk alleen maar "Why so serious"
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  7. #432

    Standaard

    Mensen die Nolan niets vinden ; prima.
    Mensen die Nolan kunnen waarderen ; prima.

    Nog nieuwtjes over TDKR ?

  8. #433

    Standaard

    Was dit al bekend:

    Just how paranoid is Chris Nolan about any details of THE DARK KNIGHT RISING worming their way onto their internet? So much so that he's gone to incredible lengths to secure the script, and according to star Gary Oldman, the ending hasn't even been written down yet.
    “To get into the production office, you have to have someone meet you and there are keys and various doors that lock. The script you read in the production office, and there is no ending because [Nolan] tells you the ending so that it doesn’t leak and get out, and people spoil it on the internet.”
    Iemand een speculatie over een einde?

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  9. #434

    Standaard

    Wellicht inspiratie gehaald uit de recente comics van Grant Morrison R.I.P. waarbij Bruce Wayne als Batman stopt of zelfs dood gaat. Ik heb het zelf niet gelezen maar misschien wil Nolan echt zijn Batman Trilogie laten eindigen. Dan kan er voor de reboot en JLA film echt een andere Batman zijn.
    uh, uh, It's a dinosaur

  10. #435

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    Iemand een speculatie over een einde?
    Behalve welke karakters er (mogelijk) in zullen zitten is er nog geeneens een algemene plot bekendgemaakt, wat valt er dan al te speculeren over 't einde?
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  11. #436

    Standaard

    Ik denk dat in Nolan's films de dood van Batman zeker tot de mogelijkheden behoort... Ik ben razend benieuwd!
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  12. #437

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Ik denk dat in Nolan's films de dood van Batman zeker tot de mogelijkheden behoort... Ik ben razend benieuwd!
    Ik verwacht een open einde, waarin het lot van Batman niet zeker zal zijn = voer voor speculatie en de mogelijkheid voor Nolan om weer die "Nolanesque" mindfucks uit te gaan halen misschien?

  13. #438

    Standaard

    Ik verwacht juist een zeer gesloten einde (hoeft niet per se Batman's dood te betekenen) aangezien het beslist een trilogie gaat worden. Denk dat het script nauw verweven zal zijn met de eerdere delen en een gevoel van afsluiting gaat geven, de cirkel rond maakt...
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  14. #439

    Standaard

    The Dark Knight Rises has announced plans to film in Pittsburgh, PA this summer. The city's own Pittsburgh Post Gazette offers up confirmation from Nolan himself.

    "Pittsburgh is a beautiful city," he says, "We have been able to find everything we were looking for here and I am excited to spend the summer in Pittsburgh with our final installment of Batman."

    Though it remains to be seen what specific elements of the Steel City will manage to make their way into Gotham, the director of the Pittsburgh Film Office, Dawn Keezer, has been working to make sure that the big-budget production finds everything it needs.

    "[T]hey really fell in love with was the diversity of architecture and the gorgeous buildings that we still have in Downtown Pittsburgh and the surrounding areas," she says.
    Comingsoon.net

  15. #440

    Standaard

    Denk niet dat het een gesloten einde word, de films levert miljoenen zo niet miljarden op, waarom dan Batman dood laten gaan. Denk eerder dat hij een zoon krijgt en dat de zoon dan verder gaat als Batman. Zo kan Bale dan uit het project stappen.

    Als de reboot er toch komt (in mijn ogen is Batman Begins al de reboot geweest voor Batsman) zal ik dat zeer jammer vinden. In mijn ogen zal de lijn welke Nolan nu uitgezet heeft, zeker gevolgd mogen worden!

  16. #441

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joslyn Bekijk bericht
    Wellicht inspiratie gehaald uit de recente comics van Grant Morrison R.I.P. waarbij Bruce Wayne als Batman stopt of zelfs dood gaat. Ik heb het zelf niet gelezen maar misschien wil Nolan echt zijn Batman Trilogie laten eindigen. Dan kan er voor de reboot en JLA film echt een andere Batman zijn.
    Ik zie niet in waarom batman dood moet of moet stoppen zodat een andere regisseur zijn film kan maken. Het HOEFT toch geen reboot te zijn? Wat bijvoorbeeld James Bond betreft stoort toch ook niemand zich eraan dat die steeds door een ander gespeeld wordt? Je moet alleen bij de casting iemand zoeken die qua eigenschappen niet te ver uit de buurt ligt van in dit geval Bale's Batman. Ik zou er iig totaal geen moeite mee hebben als Batman door een ander gespeeld wordt. Als ie maar goed acteert.

  17. #442

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door snakeplahah Bekijk bericht
    Denk niet dat het een gesloten einde word, de films levert miljoenen zo niet miljarden op, waarom dan Batman dood laten gaan. Denk eerder dat hij een zoon krijgt en dat de zoon dan verder gaat als Batman. Zo kan Bale dan uit het project stappen.

    Als de reboot er toch komt (in mijn ogen is Batman Begins al de reboot geweest voor Batsman) zal ik dat zeer jammer vinden. In mijn ogen zal de lijn welke Nolan nu uitgezet heeft, zeker gevolgd mogen worden!
    Ze gaan in de laatste film nog even vlug zorgen voor een zoon van Bruce Wayne?
    Nolan's films zijn op zich goed, maar ze zijn absoluut niet de ultieme Batmanverfilmingen. Er is altijd ruimte voor een andere regisseur om zijn visie te geven, en aangezien Nolan na deze film stopt, is daar ook alle ruimte voor.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  18. #443

    Standaard

    Maar hoeveel Batman films moeten er nog komen ? Na TDKR hoeven er wat mij betreft geen delen meer bij.

  19. #444
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Waarom niet...?
    Een andere kijk, een andere visie, vind ik persoonlijk geen probleem.
    Kan altijd nog beslissen om ze niet te kijken.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #445

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire Hunter D Bekijk bericht
    Maar hoeveel Batman films moeten er nog komen ? Na TDKR hoeven er wat mij betreft geen delen meer bij.
    Tja, Nolan blijft niet echt heel trouw aan de comics, waarbij het vooral zo ontzettend nodig realistisch moet zijn. Ik zie niet in waarom niemand anders een Batman-film zou mogen maken. Alsof dat de films van Nolan minder maakt? Ik kijk ook nog steeds graag naar de Burton films, en een derde persoon zal misschien weer een heel andere versie voor ogen hebben. Met een comicfiguur dat zo oud is, kun je zo veel verschillende kanten op dat het jammer zou zijn dat slechts 1 iemand zijn visie mag laten zien.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  21. #446

    Standaard

    Josh Pence Joins The Dark Knight Rises

    Source: The Hollywood Reporter
    April 8, 2011



    A surprise bit of casting has placed Josh Pence in a supporting role in The Dark Knight Rises. The Hollywood Reporter claims that Pence will play Ra's al Ghul in the conclusion of Christopher Nolan's Batman trilogy.

    The original story suggests that al Ghul, who was played in Batman Begins by Liam Neeson, will appear in flashbacks that are set three decades in the past.

    Pence, who appears in the upcoming Battleship (opposite Neeson), also appeared in last year's The Social Network as the body of Tyler Winklevoss (his face was digitally replace with that of Armie Hammer).

    Though unconfirmed, the appearance of the character would support rumors that Talia al Ghul, his daughter, may be a featured villain.

    The Dark Knight Rises will enter production shortly in Pittsburgh and is set to feature the return of Christian Bale, Michael Caine and GaryOldman, along with roles for Tom Hardy, Anne Hathaway, Joseph Gordon-Levitt and Juno Temple. It is set for release on July 20, 2012.
    Comingsoon.net
    Sonny: "What the hell is this?"
    Clemenza: "It's a Sicilian message. It means Luca Brasi sleeps with the fishes."
    - The Godfather (1972) -


    whatiwatch

  22. #447

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC. Bekijk bericht
    Ik snap niet waarom veel mensen zo uitkijken naar die zielloze wanproducten van Nolan. Die man lijkt het altijd zo serieus te nemen, er valt weinig (niets?) te lachen en alles is gelikt of 'mooi lelijk'. Behalve de actie-scènes dan, die kloppen van geen kant.
    Moet er dan altijd wat te lachen zijn? vaak is er zo veel kritiek dat superhelden films niet serieus genomen worden. Nu gebeurt `t wel en is `t weer niet goed??
    en hoezo kloppen de actie scenes van geen kant?
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  23. #448

    Standaard

    Niets te lachen in de Nolan-Batmanfilms? Man, elke keer dat Bale zijn mond opendoet wanneer hij verkleed is als Batman lig ik in een deuk van het lachen!
    **** me gently with a chainsaw.

  24. #449

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor Bekijk bericht
    Niets te lachen in de Nolan-Batmanfilms? Man, elke keer dat Bale zijn mond opendoet wanneer hij verkleed is als Batman lig ik in een deuk van het lachen!
    Wat een flauwe opmerking zeg.........heb je nu echt niets zinnigs te melden ?

  25. #450

    Standaard

    Ik vond Batman Begins leuk omdat Liam neeson in de film zat. Ik vind de man gewoon een genot om naar te kijken

    Bale is een erg goed acteur maar ook ik moet toegeven dat zijn Diepe stem die hij ook al opzette in T Salvation aardig aan het vervelen is. Die man kan VEEL beter en met Batman heb je gewoon een karakter waar vrij weinig emotie in te vinden is ( even daar gelaten wat het karakter allemaal mee maakt voordat hij Batman wordt ). Ik vond zijn acteerprestaties in Reign of Fire en Equelibrium stukke beter, maar dat is natuurlijk smaak.

    Hetzelfde met de Joker: dat is nooit echt mijn favo batman villian geweest. Ik vond Catwoman altijd heel stoer en ik had eigenlijk ook geen hekel aan Robin. De relatie tussen Batman en Robin deed me in de andere filmserie trouwens wel denken aan de relatie die Obi Wan en Anakin met elkaar hadden; ze konden niet met elkaar, maar ook niet zonder elkaar. Dat is een mooie balans in een film.

Pagina 18 van 54 EersteEerste ... 814151617181920212228 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •