Pagina 16 van 54 EersteEerste ... 612131415161718192026 ... LaatsteLaatste
De resultaten 376 tot 400 van 1341 worden weergegeven.
  1. #376

    Standaard

    Mogelijk plot:

    Badass Digest had some words with a good source near the Batcamp about THE DARK KNIGHT RISES. Devin at Badass Digest feels pretty confident that the info is solid, but with all Bats related rumors you never know. Nolan and his people like to throw everyone off course, keeping the goods all to themselves.
    Here comes the possible plot. Devin states that it could technically be a MAJOR SPOILER if it turns out to be true. So if you want to be left in the dark don't read the red text:


    As she herself confirmed, Anne Hathaway will be Catwoman in the movie. I can’t tell you what role she has in the beginning, but by the end of the story Catwoman isn’t a villain but rather an ally of Batman. And who are they teaming up to take out?"
    "The League of Shadows."

    "Headed by Talia Al’Ghul. With Bane, who is her muscle/possible love interest. And with Joseph Gordon-Levitt in tow. Is he playing Black Mask? My source didn’t know, but did know that Levitt is certainly an antagonist and involved with the League of Shadows.



    When it comes to Talia and Bane, as far as I know that was a love connection that was set up by Daddy al Ghul. He thought Bane could lead the League of Shadows, but she wasn't into him so Ra's gave that idea up. I know for a fact that Black Mask and Catwoman have crossed paths. However, I don't remember if Batman interfered or not. Still, Catwoman does go after Black Mask and Nolan could have Batman help her out.
    Wat vinden jullie hiervan?
    Laatst aangepast door Jordy van Buel : 04-03-2011 om 08:15

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  2. #377

    Standaard

    Wat ik me heel erg afvraag is heeft deze Batman wel een medespeler nodig zoals Catwoman wat zou zij toevoegen?

  3. #378

    Standaard

    Aaron Eckhart geeft een dubbelzinnig antwoord op de vraag of Harvey Dent definitief niet te zien zal zijn in de nieuwe film. Zie hier.
    't Kan zijn dat hij de interviewer in de maling neemt, maar het kan ook iets anders betekenen...
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  4. #379

    Standaard

    Zou een heel tof element zijn als Harvy Dent terug kwam. Vond de rol van Eckhart erg goed.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  5. #380

    Standaard

    Nu.nl:

    Gordon-Levitt speelt Holiday Killer in Batman-film

    Uitgegeven: 20 maart 2011 15:51 Laatst gewijzigd: 20 maart 2011 15:50
    AMSTERDAM - Joseph Gordon-Levitt kruipt voor de nieuwe Batman-film in de huid van Alberto Falcone, ook bekend als de Holiday Killer. Dat vertellen ingewijden aan filmvakblad Variety. Over de rol die Gordon-Levitt zou vertolken werd al een tijd gespeculeerd.

    © Getty Images

    Lang werd hij genoemd voor de rol van The Riddler.
    Alberto Falcone is de zoon van maffiabaas Carmine Falcone, die in Batman Begins uit 2005 gespeeld werd door Tom Wilkinson.

    Of Wilkinson terugkeert in de nieuwe Batman-film The Dark Knight Rises is niet bekend. Falcone krijgt de bijnaam Holiday Killer omdat hij moordt op feestdagen.
    Regisseur Christopher Nolan wil voor de nieuwe Batman-films, waarvan The Dark Knight Rises de derde is, realistischere vijanden.

    Joker

    Zo nam Batman het in Batman Begins op tegen vechtmeester Ra's al Ghul. In The Dark Knight kreeg de superheld het aan de stok met de doorgedraaide Joker, de laatste rol van de in 2008 overleden Heath Ledger.
    Nolan liet eerder doorschemeren dat Batman het in zijn films niet opneemt tegen schurken als ijsman Mr. Freeze of de giftige Poison Ivy. Beide vijanden waren te zien in Batman & Robin uit 1997, tot nu toe de minst succesvolle uit de Batman-reeks. Arnold Schwarzenegger speelde Mr. Freeze, Uma Thurman tekende voor de rol van Poison Ivy.

    Reünie

    The Dark Knight Rises, die volgend jaar vanaf 19 juli in de Nederlandse bioscopen draait, lijkt een reünie voor de acteurs uit Inception te worden. Nolan regisseerde ook de dromenthriller, die vorige maand vier Oscars won.
    Gordon-Levitt was in die film te zien en ook Tom Hardy had een rol. Hij speelt schurk Bane in de nieuwe Batman-film. Michael Caine, die in Inception een kleine rol had, keert in The Dark Knight Rises opnieuw terug als butler Alfred.
    Geruchten gaan dat ook Inception-actrice Marion Cotillard in de Batman-film speelt, maar welke rol zij zou krijgen is niet bekend.

    Morgan Freeman

    Christian Bale neemt voor de derde keer de dubbelrol van Batman en Bruce Wayne voor zijn rekening. Ook Morgan Freeman en Gary Oldman keren terug, zij spelen Batmans hulpje Lucius Fox en politiechef Jim Gordon. Anne Hathaway speelt in The Dark Knight Rises de dubbelrol van Catwoman en Selina Kyle.

  6. #381

    Standaard

    Jammer, ik had liever The Riddler gezien in een Nolan film des ondanks blijf ik benieuwed!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  7. #382

    Standaard

    Over realistischere vijanden gesproken, kan je Catwoman dan niet beter wisselen voor The Riddler.

  8. #383
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Catwoman wordt geloof ik ook niet als nemesis gezien.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #384

    Standaard

    Gotham Police Vehicle Spotted in Chicago
    http://www.superherohype.com/news/ar...ted-in-chicago
    Sonny: "What the hell is this?"
    Clemenza: "It's a Sicilian message. It means Luca Brasi sleeps with the fishes."
    - The Godfather (1972) -


    whatiwatch

  10. #385

  11. #386

    Standaard

    Beetje hypen we zullen wel zien wat Nolan er van bakt

  12. #387

    Standaard

    Ik snap niet waarom veel mensen zo uitkijken naar die zielloze wanproducten van Nolan. Die man lijkt het altijd zo serieus te nemen, er valt weinig (niets?) te lachen en alles is gelikt of 'mooi lelijk'. Behalve de actie-scènes dan, die kloppen van geen kant.
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  13. #388

    Standaard

    Volgens mij is Nolan de eerste die een superheld serieus heeft neergezet. Weg van het campy. Niets liever zou ik zeggen.

  14. #389

    Standaard

    Misschien iets te serieus, maar de films blijven vermakelijk. Desalniettemin ben ik ontzettend benieuwd naar wat een andere regisseur met Batman kan doen, nadat Nolan klaar is met zijn trilogie.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  15. #390

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Misschien iets te serieus, maar de films blijven vermakelijk. Desalniettemin ben ik ontzettend benieuwd naar wat een andere regisseur met Batman kan doen, nadat Nolan klaar is met zijn trilogie.
    Batman Begins en The Dark Knight zijn zo perfect, ik denk niet dat een andere regisseur nog betere films kan maken.

  16. #391

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire Hunter D Bekijk bericht
    Batman Begins en The Dark Knight zijn zo perfect, ik denk niet dat een andere regisseur nog betere films kan maken.
    Dat komt waarschijnlijk doordat je niet weet wat er nog meer kán. Ik bedoel: toen Nolan nog niet bezig was met Begins kon het volgens velen ook niet beter dan Burton gedaan had.
    Alien kon ook niet beter eerst, tot James Cameron langskwam en Aliens deed (vind ik persoonlijk net wat beter). James Bond is ook zon voorbeeld: tig films door verschillende regisseurs, maar de laatste 2 zijn toch echt een stuk beter dan Tomorrow Never Dies, etc. Terwijl je anders ook dacht van: alles is er al uitgehaald wat erin zit.

    Nolan is goed, maar niet heilig ofzo.

  17. #392

    Standaard

    idd Nolan is goed maar idd niet heilig.

  18. #393

    Standaard

    Voor mij wel
    The future is Blu

  19. #394

    Standaard

    Zo goed waren Batman Begins en the Dark Knight niet. Hopelijk wordt deze interessanter.

  20. #395
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dat is hetzelfde als zeggen dat rood geen mooie kleur.
    Puur een persoonlijke mening, en dat mag ook als zijnde vermeld worden.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  21. #396

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Dat is hetzelfde als zeggen dat rood geen mooie kleur.
    Puur een persoonlijke mening, en dat mag ook als zijnde vermeld worden.
    Dan moeten we allemaal als signature nemen dat alles wat we hier zeggen onze eigen mening is. Altijd dat geleuter over The Dark Knight. Nou, zo bijzonder is en was de film niet. Dat er dan niet uit geconcludeerd kan worden dat het iemands persoonlijke opvattingen en of meningen zijn dat is niet de schuld van de poster. Ik ga niet achter elke post rare internettaal als 'imo' of 'imho'. Dat moeten mensen onder de 14 jaar maar doen.

  22. #397

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Dan moeten we allemaal als signature nemen dat alles wat we hier zeggen onze eigen mening is. Altijd dat geleuter over The Dark Knight. Nou, zo bijzonder is en was de film niet. Dat er dan niet uit geconcludeerd kan worden dat het iemands persoonlijke opvattingen en of meningen zijn dat is niet de schuld van de poster. Ik ga niet achter elke post rare internettaal als 'imo' of 'imho'. Dat moeten mensen onder de 14 jaar maar doen.
    Ik denk niet dat het daarom gaat. Maar als je zegt dat je een film niet zo bijzonder vind (inderdaad persoonlijke mening) dan wil ik wel weten WAT je er dan niet zo bijzonder aan vind. Niet om je te moeten verantwoorden ofzo, maar das gewoon interesse.
    Ik vond ze trouwens zelf wel goed, maar dan wel in het licht gezien van het feit dat de meeste van dat soort films tot dan toe niet echt denderend waren. Maar goed: heeft ook allemaal te maken met de mogelijkheden qua special effects enzo om het geloofwaardig te laten overkomen. En dan nog kan het zijn dat het niet je ding is. Persoonlijk is het voor mij een guilty pleasure al die films als Iron Man, Batman, Spiderman etc. Kan het niet eens uitleggen. Met name Spiderman en Iron Man zijn niet echt goede films in de zin van goed verhaal etc (allemaal een beetje simpel.., gebakken lucht) maar toch vind ik het wel leuk om te zien.
    In dat licht gezien is TDK een erg goede film in zijn soort. Gewoon vanwege het sterke verhaal en de acteerprestaties icm de muziek ook en de regie. Maar als het bijvoorbeeld niet je ding is dan verandert zo'n film daar niets aan.
    For instance: Alien en Aliens staan bekend als goede films. Maar als je niet van scifi houdt zal het je toch weinig doen.

  23. #398

    Standaard

    Alleen al de openingsscene van TDK was briljant.......

    Nolan vind ik op dit moment gewoon de beste regisseur die er is.
    Hij maakt echt werk van zijn films en het zijn daarom geen films die na 5 jaar iedereen alweer vergeten zijn. Kleine meesterwerkjes zijn het

  24. #399

    Standaard

    Precies, die openingsscene was super

    Nolan maakte van een sprookje (Burton) een Actiefilm. Robocop is ook misschien ietwat te lollig en zou met dezelfde formule een topfilm worden, mits het serieus blijft.

  25. #400

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC. Bekijk bericht
    Ik snap niet waarom veel mensen zo uitkijken naar die zielloze wanproducten van Nolan. Die man lijkt het altijd zo serieus te nemen, er valt weinig (niets?) te lachen en alles is gelikt of 'mooi lelijk'. Behalve de actie-scènes dan, die kloppen van geen kant.
    Ik vroeg me bij deze opmerking af of je alleen de Batman films bedoelt of het hele oevre van Nolan?

    Ieder zijn smaak wat betreft superhelden films maar in dat genre staan Nolans Batman films toch echt in de top.
    uh, uh, It's a dinosaur

Pagina 16 van 54 EersteEerste ... 612131415161718192026 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •