Pagina 11 van 54 EersteEerste ... 78910111213141521 ... LaatsteLaatste
De resultaten 251 tot 275 van 1341 worden weergegeven.
  1. #251

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen vS Bekijk bericht
    [Mijn mening]Helemaal niet. Volledig mee oneens. Katie Holmes vond ik veel beter tot haar recht komen in deze rol dan Maggie Gylenhaal[/Mijn mening]


    Holmes komt veel sterker over dan Gylenhaal en komt inderdaad beter tot haar recht. Verder is recasten iets wat je zo veel mogelijk moet vermijden, vind ik!
    De continuiteit moet zoveel mogelijk bewaard worden. Zie daarom ook liever geen nieuwe Joker op het witte doek.
    The horror...the horror...

  2. #252

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire Hunter D Bekijk bericht
    Volgens mij ben je in de minderheid

    Ik vond Katie Holmes helemaal niet zo slecht in BB maar Maggie vond ik toch stukken beter en geloofwaardiger overkomen in TDK.
    Dan behoor ik ook tot die minderheid, geef mij maar Katie Holmes vond ik veel beter geschikt in die rol.
    BD (1243) What i Watch

  3. #253

    Standaard

    The internet is a flutter today with news from Nikki Finke that David Goyer is leaving his duties as showrunner for ABC’s FlashForward in order to focus on his “feature projects.” This has led to speculation that Goyer is about to start working BATMAN 3 (DARK KNIGHT 2?) now that Nolan’s INCEPTION duties are drawing to a close.
    HOWEVER, it should most definitely be noted that Goyer currently has seven non-Batman related projects in development on IMDB right now, the most noteworthy being SUPER MAX, GHOST RIDER 2 and THE INVISIBILE MAN, so this return to “feature projects” might include any or all of those instead of Batman. We are also overlooking the obvious possibility that he wanted any excuse to bail out of FlashForward because it is an inherently terrible show. Or so the first eight episodes told me.
    I think it’s a bit premature to assume Goyer’s next is going to be Batman, especially with all his other avenues lined up. I also think we should remember that Jonathan and Christopher Nolan had a large chunk of the writing duties on THE DARK KNIGHT, and Goyer is in fact responsible for projects like THE UNBORN, JUMPER and the aforementioned FlashForward, so I think his involvement is secondary to the Nolans’. Just something to keep in mind.
    Jumper was op zich wel goed en vermakelijk, hoe zien jullie dit?

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  4. #254

    Standaard

    Warner Bros. Pictures has set a July 20, 2012 release date for Christopher Nolan's third Batman movie in conventional and IMAX theaters! That is a little over two weeks after Sony Pictures is releasing their Spider-Man reboot on July 3, 2012.

    Nolan's second Batman movie, The Dark Knight opened July 18, 2008 and earned more than $1 billion at the worldwide box office.

    Stay tuned as we'll have lots of news on the Batman and Spidey movies over the next two years!

    http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=65650
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  5. #255

    Standaard

    oehh ik hoop op Killer Croc of Clayface als vijand, gewoon strooien met de special effects
    90 blu-rays in bezit!
    Godz Powerrrrr!

  6. #256

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ferryb86 Bekijk bericht
    oehh ik hoop op Killer Croc of Clayface als vijand, gewoon strooien met de special effects
    Special Effects ... als ik Avatar nog niet had gezien had ik gezegd. Weet wat je zegt (met Episode 1 t/m 3) in gedachten.

    Ik denk overigens niet, dat Clayface in de semi-'realistische' wereld past, die Nolan gecreëerd heeft. Riddler en/of Catwoman zijn natuurlijk wat afgezaagd. Mij lijkt deVentriloquist wel wat.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  7. #257
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen vS Bekijk bericht
    Riddler en/of Catwoman zijn natuurlijk wat afgezaagd.
    En The Joker niet?

  8. #258

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaded Bekijk bericht
    En The Joker niet?
    Tsja, maar die is nou eenmaal al gebruikt, dat kunnen we niet meer terug draaien. Overigens was The Joker wel geniaal in The Dark Knight. Ik was wel blij met Scarecrow in de eerste film, die hadden we nog niet op het witte doek gezien.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  9. #259

    Standaard

    Victor Zsasz zat al voor even in tdk, is misschien wel bruikbaar

    Verder hoop ik op The Mad Hatter en The Penguin

  10. #260

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    Victor Zsasz zat al voor even in tdk, is misschien wel bruikbaar

    Verder hoop ik op The Mad Hatter en The Penguin
    Waar in TDK?
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  11. #261
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen vS Bekijk bericht
    Waar in TDK?
    Google zegt hier.
    Laatst aangepast door Jaded : 01-05-2010 om 21:06 Reden: dvd.nl fucked mijn url up

  12. #262

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaded Bekijk bericht
    Google zegt hier.
    That certainly fits the description. Laat maar komen. Van mij mogen ze nog wel even door gaan met deze serie. Ik heb er alle vertrouwen in, dat deel 3 ook weer een pareltje wordt.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  13. #263

    Standaard

    Geen Joker in nieuwe batman-film
    Uitgegeven: 6 juni 2010 17:20 Laatst gewijzigd: 6 juni 2010 17:20
    AMSTERDAM - De derde Batman-film zal het zonder aartsvijand The Joker moeten doen. Dat zegt regisseur Christopher Nolan in het Britse filmtijdschrift Empire.

    © Wenn.com

    Dit betekent dat er niet op zoek hoeft te worden gegaan naar een vervanger voor wijlen Heath Ledger, de acteur die de rol volgens velen naar geheel nieuwe hoogten tilde en de show stal in 'The Dark Knight'.
    Nolan is vastberaden in zijn onwil om The Joker terug te brengen. "Ik praat er liever niet over", zegt hij. Maar hiermee lijkt de grote vraag of we The Joker ooit nog terug moeten verwachten in de huidige Batman-filmreeks wel beantwoord.
    if (typeof(dartPosition5) != 'undefined') { document.write(''); document.write(dartPosition5); document.write('
    '); document.write(''); }
    Het is nog niet duidelijk wie de grote boef moet worden in de derde film, vooralsnog simpelweg 'Batman 3' getiteld. Noch is duidelijk of Nolan de film überhaupt gaat regisseren.
    Vanwege het enorme succes van Nolans 'The Dark Knight' is men bij producent Warner Bros. echter best bereid nog een paar jaar te wachten.

    Superman

    Momenteel werkt Nolan aan een film over Superman, eveneens bij WB, met zijn broer Jonathan Nolan en David Goyer als scenaristen. Deze film moet de hele filmreeks, die na het tegenvallende 'Superman Returns' uit 2006 in het slop raakte, weer vlot trekken.
    'Batman 3' staat gepland voor 2012, maar het is te verwachten dat deze datum niet gehaald wordt. Voor de nieuwe 'Superman' is nog geen datum geprikt.

  14. #264

    Standaard

    Zijn broer Jonathan Nolan zit toch vast in de gevangenis wegens moord?

  15. #265

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dai Bekijk bericht
    Zijn broer Jonathan Nolan zit toch vast in de gevangenis wegens moord?
    Dat was niet Jonathan, maar weer een andere broer. Jonathan Nolan schrijft lustig verder aan de derde Batman-film en zal daar nog wel even mee bezig zijn. Christopher Nolan is op z'n beurt eerst nog een tijdje bezig met Inception en gaat daarna z'n energie richten op de Superman-reboot, als producent. Naar eigen zeggen werkt-ie aan één film tegelijk, dus het duurt nog wel even voordat hij zich op een derde Batman-film gaat storten -ervan uitgaande dat dat ook daadwerkelijke z'n volgende project als regisseur gaat worden.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  16. #266

    Standaard

    Eindelijk weer wat nieuws, 'betrouwbare' bronnen zouden nu zeker weten dat The Riddler de villain wordt in Batman 3. Joseph Gordon-Levitt, als je het mij vraagt een van de sterkste rollen in Inception, zal hem misschien gaan spelen. Lees maar even:

    We're not officially kicking off Comic-Con until tomorrow, but today we have a huge bit of news regarding aflick that likely doesn't even have a presence at this year's convention. We've gotten word from a reliable inside source with a studio casting grid that The Riddler is listed as a character for Chris Nolan's highly anticipated to the to The Dark Knight, which is still called Batman 3 at Warner Bros. Even more interesting, the actor currently listed in the same grid to play the assumed villain is none other than Joseph Gordon-Levitt, whose status is just listed as "interested." Let's all say it together now: Hell. Yes!
    We'd like to point out that this news should be considered confirmation that The Riddler is the villain in Batman 3 and less confirmation of the recent suggestions/rumors regarding Gordon-Levitt's casting as the enigmatic villain. A casting grid is used in the industry to keep production companies, agencies, etc. in the loop on a project's progress and the roles available for actors to potentially take. These documents are used for business planning in the industry and by no means would use internet speculation to list a character that may not even appear in the film. But when it comes to listing actors, this is info that can change at anytime, and just because an actor or studio is interested in one or the other, does not mean it will actually happen.

    We're also cautious because the age range listed for the character is 35 to 45, and with Gordon-Levitt being 29 years old falls a little short of the mark. Of course, this wouldn't really be a reason for him to be excluded as characters can be modified in the script to accommodate a favored actor. On the lighter side though, the actor is fresh off working with Nolan on the brilliant Inception, so they've surely developed quite a working relationship as Gordon-Levitt called him "the genuine article… a real artist" and "a unique voice." For now we'll consider Gordon-Levitt's involvement a rumor, but seeing The Riddler in a studio casting grid is solid confirmation of Nolan's villain for Batman 3. Hopefully we'll get an official confirmation sooner than later.



  17. #267

    Standaard

    Daar hoopte ik al op sinds zijn casting in Inception, want het is echt een geweldige acteur!

    Hopelijk komt er nog een onbekendere villain bij


  18. #268

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen vS Bekijk bericht
    Special Effects ... als ik Avatar nog niet had gezien had ik gezegd. Weet wat je zegt (met Episode 1 t/m 3) in gedachten.

    Ik denk overigens niet, dat Clayface in de semi-'realistische' wereld past, die Nolan gecreëerd heeft. Riddler en/of Catwoman zijn natuurlijk wat afgezaagd. Mij lijkt deVentriloquist wel wat.
    the ridler past er juist heel goed in, hoeft niet persee iemand te zijn in een groen pak, maar wel iemand die met raadsels onrust veroorzaakt (zoals bv diehard 3)

  19. #269

    Standaard

    Ik vind de keuze voor the Riddler ook erg vet, ben benieuwd wat Nolan allemaal voor criptische hersenspinsels voor hem zal bedenken.

    Persoonlijk hoop ik toch ook dat er nog wat gedaan met Harvey Dent...
    want hij is niet OFFICIEEL dood toch?!
    Laatst aangepast door DAANYEAH : 28-07-2010 om 12:20

  20. #270

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DAANYEAH Bekijk bericht
    Ik vind de keuze voor the Riddler ook erg vet, ben benieuwd wat Nolan allemaal voor criptische hersenspinsels voor hem zal bedenken.

    Persoonlijk hoop ik toch ook dat er nog wat gedaan met Harvey Dent...
    want hij is niet OFFICIEEL dood toch?!
    Zo dood als een pier volgens Aaron Eckhart
    BR: 125/DVD: 542/HD-DVD: 50

  21. #271

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Barroso Bekijk bericht
    Zo dood als een pier volgens Aaron Eckhart
    En ook volgens Christopher Nolan, en die zal het wel weten .
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  22. #272

    Standaard

    Dan kunnen we die dus afschrijven. En The Scarecrow? Als ik me niet vergis werd hij in TDK opgepakt, maar hij kan natuurlijk altijd ontsnappen.... En wat ik me ook afvoeg, is al bekend of Caine, Oldman en Freeman hebben toegezegd terug te keren. Lijkt me wel toch?

  23. #273

    Standaard

    Hoop niet dat ze die nog een keer terugbrengen. In TDK vond ik die sequentie al een verplicht aanvoelende afwikkeling van deel 1. Dat personage is uitgekauwd; kom maar op met nieuwe!

  24. #274

    Standaard

    Hoop ook op the riddler, vooral de casting van Joseph zou het uitermate intressant maken en Nolan is een fantastische regisuer..hij neemt de batman reeks heel serieus..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  25. #275

    Standaard

    Het zijn natuurlijk altijd speculaties zo vroeg, maar aangezien Nolan veel met dezelfde mensen werkt, Caine, Murphy zou het me niet verbazen als Joseph inderdaad gecast wordt voor riddler. Enige 'probleempje' zou de leeftijd zijn, maar ik denk niet dat ik me daar heel erg aan zou ergeren...

Pagina 11 van 54 EersteEerste ... 78910111213141521 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •