Pagina 1 van 54 123451151 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 1341 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard The Dark Knight Rises (Batman 3 - 2012)



    David Goyer knows Batman 3 Theme & Villain

    Whether you agree or not, judging from both fan reaction and near universal critical acclaim, “The Dark Knight” will almost certainly go down as the greatest comic book movie of all-time, with a performance from Heath Ledger that is being hailed as one of the greatest on-screen villains ever.

    Now all Christopher Nolan, his brother Jonathan, David Goyer, and an as yet unnamed villain have to do is top it.

    “I think that’s the scariest thing – to think, could we come up with a third movie that was as good as the first two? Can we top ourselves?” screenwriter David Goyer asked aloud, almost rhetorically, in a recent conversation with MTV News. “Doing it a third time would be a big proposition.”

    Make no mistake about it, though, a third film HAS been discussed, Goyer confessed, revealing that, while nothing is concrete, both a villain and a theme have been bandied about.

    “We’ve only talked loosely about it, though, Chris and I,” Goyer said.
    Interestingly, it’s the theme, and not the villain, that most interests me, especially given how the latter seems inexorably tied to the former in this new modern Batman universe. (Fear the predominant issue in “Begins” precipitating the introduction of Scarecrow, escalation in “Knight” similarly calling for The Joker.

    The fact that Goyer has a theme he wants to keep in mind for a possible “Batman 3” means he also has a direction, a crisis, and, yes, a villain.
    So what is it?
    “I have one,” Goyer said laughing. “But I’m not going to tell you. Chris is very particular about that.
    “I do think, though, that if there’s not a third film – these two movies stand on their own,” he added. “I think it could go either way.”

    bron: http://moviesblog.mtv.com/2008/07/21...-for-batman-3/
    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

  2. #2

    Standaard

    Voor mij hoeft een derde niet. Het lijkt onmogelijk om TDK te toppen, dus kunnen ze beter nu stoppen. Don't ruin a good thing.

    Als ze hem wel gaan maken, hoop ik natuurlijk dat ze hem we gaan toppen. Ik zal er zeker naar uit kijken als iets zeker is

    Als ze maar niet iemand anders gaan casten voor The Joker. En blijkbaar is Two-Face al dood gegaan in TDK (tenminste, daar lijkt het op), dus die zullen we hoogstwaarschijnlijk ook niet zien. Ik ben benieuwd wat het volgende nieuws is over deze eventuele derde film.


  3. #3

    Standaard

    Als er een 3de komt zal ongetwijfeld Selina Kyle (Catwoman) ergens erin voorkomen. Met de dood van Dawes (Gyllenhaal) moet er eenmaal een vrouwelijke rol worden vervult, lijkt me stug voor een film van dit formaat dat het een all-man-show wordt.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  4. #4

    Standaard

    Ik ben benieuwd welke opponenten zullen worden gebruikt in een deeltje drie. Ik zie wel iets in een combinatie Bane en Talia al Ghul die de resten van de League of Shadows aanvoert. Beide zijn gemakkelijk realistisch te maken en bovendien zorg een encounter met Talia al Ghul voor een mooie link naar batman begins.

    Hoe dan ook een derde deel zal moeilijk zijn met het oog om TDK te evenaren. Zowel de film als de lading eromheen (heath ledger). Maar we wachten af, het zal sowieso waarschijnlijk weer een aantal jaren duren voordat we zover zijn.

  5. #5

    Standaard

    Hoezo ben je zo zeker van Catwoman? is die al voorbij gekomen in een eerder deel dan??
    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

  6. #6

    Standaard

    Kom maar op met de derde! Hij zal wss The Dark Knight niet overtreffen, maar ik wil van deze toch graag een trilogy. Vooral nu dat ze de jacht geopend hebben op Batman. Ik wil toch graag weten hoe dit verder gaat.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  7. #7

    Standaard

    Ja, ze kunne het niet maken om nu te stoppen, het smaakt naar meer, meer en MEER!

    en please, bring two face back!


  8. #8

    Standaard

    Meestal zijn derde delen vaak van erg matige kwaliteit (uitzonderingen zoals Return of the King en Bourne Ultimatum daargelaten), maar als Nolan besluit een derde Batman te maken, zal het ongetwijfeld weer een briljante film worden.

    De villain in deel 3 zou wel moeten passen in de realistische wereld die Nolan geschapen heeft. Dus geen Penguin ofzo. Mij lijkt The Riddler het meest op zijn plaats en de meest interessante tegenstander voor Batman.

    In dat geval hoop ik wel dat Two-Face echt dood is, anders lijkt het natuurlijk te veel op Batman Forever.
    Laatst aangepast door Mr. Incredible : 27-07-2008 om 13:35
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pokalapoketl Bekijk bericht
    Ik hoop alvast dat Nolan het wel aandurft.
    Misschien liever een ander genre aanpakken dan Batman?
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr. Incredible Bekijk bericht

    De villain in deel 3 zou wel moeten passen in de realistische wereld die Nolan geschapen heeft. Dus geen Penguin ofzo. Mij lijkt The Riddler het meest op zijn plaats en de meest interessante tegenstander voor Batman.
    Weet niet of je wel eens Batman comics leest. Maar daarin wordt de Penguin vaak als een corrupt evenbeeld van Bruce Wayne neer gezet. Dus ook een rijke zakenman, maar dan een die zich wel met de onderwereld en wapenhandel in laat. Dit is een andere Penguin dan zoals wij hem kennen uit o.a. Returns. Juist nu Batman opgejaagd wordt door de politie en inwoners van Gotham, zou de Penguin wel eens de ideale villain kunnen zijn om Batman te verleiden een andere richting in te slaan.

    Uiteraard zou Catwoman ook een goede tegenstander kunnen zijn. En daar wordt (bedoeld of onbedoeld) al een beetje naar gehint door Lucius Fox in TDK wanneer hij zegt dat het nieuwe pak van Batman zeer goed bestand is tegen katten.
    Architect: Denial is the most predictable of all human responses.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas 32PW9527 Bekijk bericht
    Weet niet of je wel eens Batman comics leest. Maar daarin wordt de Penguin vaak als een corrupt evenbeeld van Bruce Wayne neer gezet. Dus ook een rijke zakenman, maar dan een die zich wel met de onderwereld en wapenhandel in laat. Dit is een andere Penguin dan zoals wij hem kennen uit o.a. Returns. Juist nu Batman opgejaagd wordt door de politie en inwoners van Gotham, zou de Penguin wel eens de ideale villain kunnen zijn om Batman te verleiden een andere richting in te slaan.

    Uiteraard zou Catwoman ook een goede tegenstander kunnen zijn. En daar wordt (bedoeld of onbedoeld) al een beetje naar gehint door Lucius Fox in TDK wanneer hij zegt dat het nieuwe pak van Batman zeer goed bestand is tegen katten.
    Die hint over Catwoman had ik nog niet eens opgepikt

    Het probleem met de Pinguin is meer dat die wel erg cartoonesk is, het lijkt me lastig om die in te passen in het Batman-universum van Nolan.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Het probleem met de Pinguin is meer dat die wel erg cartoonesk is, het lijkt me lastig om die in te passen in het Batman-universum van Nolan.
    Dat was inderdaad waar ik op doelde. Thanks
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Die hint over Catwoman had ik nog niet eens opgepikt
    Ik weet zelf wel niet of het echt een hint was. Honden waren een groot thema in dit deel. Vaak werd gerefereerd naar honden en Batman werd herhaaldelijk aangevallen door honden. Wellicht was dit gewoon een grap grap van Lucius. Maar met Nolan kun je nooit zeker zijn. Ook zag ik dat toen Dent/Two-Face viel op het einde er een tussenshot inzat van de munt die neerviel en hij lag volgens mij op de goeie kant. Wat kan betekenen dat hij dus idd nog leeft en de vermoedelijke dood die we moeten uit de speech van Gordon halen een leugen is om de schijn op te houden.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  14. #14

    Standaard

    Laat het uitmelken maar beginnen .

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Misschien liever een ander genre aanpakken dan Batman?
    Ik zie liever ook een paar films van Nolan uit een ander genre en in de loop van de tijd pas alsnog een Batman deel 3.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Ook zag ik dat toen Dent/Two-Face viel op het einde er een tussenshot inzat van de munt die neerviel en hij lag volgens mij op de goeie kant. Wat kan betekenen dat hij dus idd nog leeft en de vermoedelijke dood die we moeten uit de speech van Gordon halen een leugen is om de schijn op te houden.
    Dit denk ik zelf ook... Daarnaast hoop ik dat hij zo spoedig mogelijk een nieuw deel maakt, tussendoor kan hij wel een ander iets schieten ( zie The Prestige ). Ook dit derde deel moet gewoon gemaakt worden door Nolan..


  17. #17

    Standaard

    ALS er nog een derde deel komt hoop ik eigenlijk op "eco-terrorist" Ra's al Ghul als tegenstander. Hij is een van de weinige tegenstanders die ècht gevaarlijk is voor Batman omdat hij zijn ware identiteit kent en omdat ze een lange familiegeschiedenis hebben. Batman trouwt in de comic book serie zelfs met zijn dochter Talia. Maar Een goeie Catwoman is natuurlijk ook nooit weg
    * Just because I don't care doesn't mean I don't understand *

  18. #18

    Standaard

    Ik zet mijn geld op the riddler, en ik zie het jim carrey ( met een serieuzere benadering ) ook nog wel een 2e x doen!
    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

  19. #19

    Standaard

    Hmm, Guy Pearce als de Riddler lijkt mij wel wat. Een van mn favoriete acteurs en heeft bovendien al eens met Nolan samengewerkt. Aangezien Nolan vaker met dezelfde acteurs werkt, zie ik dit ook nog wel gebeuren.

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Knoop Bekijk bericht
    Ik zet mijn geld op the riddler, en ik zie het jim carrey ( met een serieuzere benadering ) ook nog wel een 2e x doen!
    Ik denk niet dat Nolan dat zou doen. Volgens mij had ik een keer gelezen dat ie had gezegd dat hij geen acteurs wou hebben die al in de vorige Batman films hadden gespeeld.


  21. #21

    Standaard

    Oud nieuws, en meer een open sollicitatie dan iets concreets, but any way:

    David Tennant craves 'Batman' villain role

    Wednesday, September 26 2007, 22:21 BST

    Playing Batman's arch nemesis The Riddler would reportedly be a "boyhood dream come true" for David Tennant.

    "I'd love to play the Riddler and be bad to Batman," the Doctor Who star told the Daily Express.

    Explaining his love of the 1960's television serial that starred Adam West as the caped crusader, Tennant added: "It was so much fun to watch. I thought The Riddler was one of the most freakish villains, especially with that wild laugh.

    "Every morning there would be a new villain - Eartha Kitt as Catwoman with that gurgling meow, Cesar Romero as the frenzied Joker and Burgess Meredith's 'quack-quacking' penguin."



  22. #22

    Standaard

    The Penguin is niet cartoonesk, je moet het figuur zien als een soort mix tussen Truman Capote en Al Capone. Die Burton versie is niet hetzelfde als uit de comics . Een 3e film a la The Untouchables zie ik best zitten.

    Ik vraag me af of die Mr. Reese (Mysteries) een manier was om een evt. Riddler in deze franchise te schrijven. Want verder begrijp ik zijn rol in The Dark Knight niet helemaal.

    Een derde film is bijna onvermijdelijk, er moet toch een soort catharsis komen voor het feit dat Batman op de vlucht is voor de politie

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BobT Bekijk bericht
    The Penguin is niet cartoonesk, je moet het figuur zien als een soort mix tussen Truman Capote en Al Capone. Die Burton versie is niet hetzelfde als uit de comics . Een 3e film a la The Untouchables zie ik best zitten.
    Exact. En wie zou dat nou beter kunnen spelen dan onze grote vriend...



    Dit werd trouwens voordat de productie van TDK begonnen was ook al gespeculeerd.
    Architect: Denial is the most predictable of all human responses.

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas 32PW9527 Bekijk bericht
    Exact. En wie zou dat nou beter kunnen spelen dan onze grote vriend...



    Dit werd trouwens voordat de productie van TDK begonnen was ook al gespeculeerd.
    Heb gelezen ook al eerder dat Penguin een wapendealer dan zou zijn... En wat speelde PSH in MI:3.....

  25. #25

    Standaard

    Ik las net dit op de IMDb boards:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roger_Donaldson
    I think the Riddler was already cast -- and that he was in The Dark Knight.

    Mr. Reese (a very common name -- much more common than the obvious Nygma) is a Very Greedy man. $10 Million a Year for the Rest of his Life to not give away Batman's secret identity??? Sounds grandiose to me.

    And then he went on Television to reveal Batman's identity?? Sounds like someone who Craves Attention.

    And he seems to be someone who hates to be made a fool of, to appear stupid.

    And someone smart enough to do the Numbers for Wayne Enterprises.

    (And someone smart enough to figure out Batman's secret identity)!

    And he has red hair.


    And his name happens to be Mr. Reese (Mysteries)
    Click (onderaan)

    Klinkt best wel logisch eigenlijk Maja, we zullen zien Alles wat je leest is maar speculatie


Pagina 1 van 54 123451151 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •