Pagina 32 van 54 EersteEerste ... 2228293031323334353642 ... LaatsteLaatste
De resultaten 776 tot 800 van 1341 worden weergegeven.
  1. #776

    Standaard

    En blijkbaar een heel afwijkende smaak

    Mvrg,
    Raymen
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  2. #777

    Standaard

    Vind het maar een saaie trailer. Lijkt er wel op dat dit het niveau van The Dark Knight gaat halen.
    Helaas, want ik vond Batman Begins vele malen beter.
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  3. #778

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HBx2000 Bekijk bericht
    Vind het maar een saaie trailer. Lijkt er wel op dat dit het niveau van The Dark Knight gaat halen.
    Helaas, want ik vond Batman Begins vele malen beter.
    Ik ben zelf niet zo'n fan van The Dark Knight, Batman Begins vind ik echt absoluut top.
    Toen de trailer afgelopen was dacht ik ook of dit wel het niveau kan halen van de eerste maar dat is natuurlijk even afwachten maar...
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  4. #779

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Citaat Oorspronkelijk gepost door YAH87 Bekijk bericht
    Vind je de Nolan films echt stagneren? Over welke films spreek je dan?

    Ik ben namelijk van mening dat zijn films juist per film beter worden. Van Following tot aan Inception vind ik ze kwalitatief beter worden. Uiteraard spelen factoren als financiën en technologieën hierin een rol in de loop der jaren, maar toch weet hij steeds weer hoogwaardige films af te leveren en is men nog lang niet uitgekeken op Nolan.
    Je zou zijn eerste korte film eens moeten bekijken (die staat op een verzamel dvd); die is ook al uiterst origineel en nu terugkijkend een groot teken aan de wand vwb zijn talent. Wel hoop ik dat hij tussendoor weer eens een kleinere film gaat maken à la Memento. Een film die puur wordt gedreven door de karakters en narratie en niet persé de hulp nodig heeft van grote actiesets en visuele effecten.
    Je hebt het dan over Doodlebug neem ik aan? Zal ik zeker nog eens doen aangezien dat de enige prent is die ik nog niet heb gezien van zijn huidige oeuvre.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  5. #780

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  6. #781

  7. #782

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door YAH87 Bekijk bericht
    Je hebt het dan over Doodlebug neem ik aan? Zal ik zeker nog eens doen aangezien dat de enige prent is die ik nog niet heb gezien van zijn huidige oeuvre.
    Klopt idd, dat is em.

  8. #783

    Standaard

    Dark Knight was toch wel een erg goede film.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  9. #784

    Standaard


    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  10. #785

    Standaard

    hop:


    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  11. #786
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Nice
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  12. #787

    Standaard

    Nog wat one sheets:





    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  13. #788

    Standaard

    Gaaf zeg, nog maar 2 maandjes!

  14. #789

    Standaard

    En hetzelfde trio op andere posters via facebook:





    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  15. #790

    Standaard

    Nice..zeer mooi!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  16. #791
    Laatst aangepast door mark t : 24-05-2012 om 09:33
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  17. #792

    Standaard

    Gaafe tv spots..ziet er echt fantastisch uit

    Binnekort Dark Knight Rises Empire special

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  18. #793

    Standaard

    Wow nice ... waar kan je die bestellen? amazon?

  19. #794

    Standaard

    Eind mei bij de Selexyz of Bruna. Het is een "Engelse" filmblad..genaamd Empire.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  20. #795

    Standaard

    Meer foto's (uit Empire).





    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  21. #796

    Standaard

    zal je wss geen los nummer van kunnen bestellen zeker?

  22. #797

    Standaard

    Tommy, je kan gewoon een los nummer kopen!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  23. #798
    Laatst aangepast door Jordy van Buel : 24-05-2012 om 20:41

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  24. #799

    Standaard

    Nog twee banners:



    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  25. #800

    Standaard

    Enige tijd geleden meldden we al dat The Dark Knight Rises mogelijk zo'n 160 minuten zou gaan duren. Comic Book Movie komt nu met het bericht dat de laatste Batman film van Christopher Nolan misschien wel eens meer dat 3 uur in beslag zou kunnen gaan nemen.

    In een door hemzelf verwijderde tweet schreef Roger Nail, baas van het VFX bedrijf MediaWorks, dat zijn vrouw een laatste versie van de superheldenfilm heeft gezien:

    Nail verwijst met "The Dark One" naar alle waarschijnlijkheid naar TDKR. Dit wordt nog waarschijnlijker doordat zijn vrouw Francie Brown, een coach in dialecten, al geruime tijd samenwerkt met hoofdrolspeler Christian Bale. In een eerder interview liet Brown al weten dat het beoordelen en soms aanscherpen van een "definitieve" eindversie van een film één van haar taken is.

    Dit is uiteraard een hoop gespeculeer, maar met het zou zomaar kunnen. We zien het vanaf 20 juli 2012 in de Nederlandse (IMAX) bioscoop.

    Via een QR code op de bioscoopposter (alleen op de daadwerkelijke poster in de bioscoophal) heeft een fan onderstaande uiterst fraaie poster ontdekt van Catwoman. Of beter gezegd, de hak van Catwoman:


Pagina 32 van 54 EersteEerste ... 2228293031323334353642 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •