Pagina 15 van 54 EersteEerste ... 511121314151617181925 ... LaatsteLaatste
De resultaten 351 tot 375 van 1341 worden weergegeven.
  1. #351

    Standaard

    Wie zegt dat hij een villain wordt? Daar lees ik nog niets over...
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  2. #352

    Standaard

    Nog niet nee maar we zullen het zien..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  3. #353

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Wie zegt dat hij een villain wordt? Daar lees ik nog niets over...
    Hij wordt geen villian,dat weet ik wel zeker.Terminste niet 1 van de grote villians zoals bv Black Mask,Hugo Strange enz enz.The Riddler is ook al uitgesloten en Robin ook.Mischien de nieuwe technicus zoals fox was.Maar 't zou zomaar ook 'Nightwing' kunnen worden,Dan skipt Nolan dat hele Robin verhaal gewoon (da's best mogelijk.)

  4. #354

    Standaard

    Nolan gaat geen Robin doen inderdaad, dat durf ik bijna wel met zekerheid te zeggen.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  5. #355

    Standaard

    Pfister over het script.

    Plain and simple — he's done it. It's a phenomenal script. He's still in the process of cutting it back because it's a very long script right now, but it's really phenomenal. And he actually had me go back and wanted me to watch, in IMAX, Batman Begins and The Dark Knight again. When I watched those I had read the script for The Dark Knight Rises and was like, 'dude, it is a perfect trilogy.' I think that was his intent, to work of those two pictures — and they are very different pictures. And it's funny, we all had different opinions about which picture we like better.

    Our goal is to shoot as much in IMAX as we can. We're going to put in on the screen, and put it on the screen big. And I really encourage everyone to see it in IMAX if they can because we're really going for it this time. In terms of the action, we are all scratching our heads right now trying to figure out how we're going to do it; how we're going to do it in the amount of time we're going to do it in. The opening scene of the movie will blow your mind.
    Voor mijn part besluiten ze om dit op de iPhone te schieten, zolang het script maar net zo strak in elkaar zit als bij de voorgaande delen.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  6. #356

    Standaard

    The opening scene of the movie will blow your mind.
    Hype hype hype, heerlijk..het begint al..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  7. #357

  8. #358

    Standaard

    Uit dat bericht is dat helemaal niet op te maken, pure speculatie. Ik denk dat het beter is gewoon even de berichtgeving af te wachten..

  9. #359

    Standaard

    Tja, zolang er weinig of geen berichtgeving is mijd ik dit soort topics altijd, er staat altijd weinig tot geen nieuws in en wel erg veel speculatie....

  10. #360

    Standaard

    Ik vind dat Nolan het aan alle fans verplicht is om nog een heleboel vervolgen
    gaan maken, niemand zou dat nog beter kunnen.
    Ik hoop er stiekem wel op iig.

  11. #361

    Standaard

    Als Nolan met deze 3e film een mooi afgerond einde kan geven ben ik tevreden, dan hoeven er voor mij helemaal geen Batman films meer te komen

  12. #362

    Standaard

    ik denk dat je daar in de toekomst wellicht nog anders over zal denken

  13. #363

    Standaard

    Nu.nl:

    Marion Cotillard in Batman-film

    Uitgegeven: 14 februari 2011 13:07 Laatst gewijzigd: 14 februari 2011 13:07
    AMSTERDAM - De Franse actrice Marion Cotillard speelt in de nieuwe Batman-film. De zwangere actrice heeft dit weekeinde getekend voor een rol in The Dark Knight Rises, meldt de Franse krant Le Parisien.

    © Wenn

    De film wordt geregisseerd door Christopher Nolan, die vorig jaar succes boekte met de dromenthriller Inception waarin Cotillard ook speelde.
    De 35-jarige Française kreeg in 2008 een Oscar voor haar vertolking van Edith Piaf in de film La Vie en Rose en is sindsdien een veelgevraagd actrice in Hollywood. Ze is in verwachting van haar eerste kindje van acteur Guillaume Canet.

    Christian Bale

    Naast Cotillard zijn nog enkele Inception-acteurs in de nieuwe Batman-film te zien. Tom Hardy speelt de slechterik Bane en ook Joseph Gordon-Levitt heeft een rol, mogelijk die van The Riddler. Christian Bale neemt weer de dubbelrol van Bruce Wayne en Batman voor zijn rekening en Anne Hathaway speelt zijn aartsrivale Catwoman. Welke rol Cotillard speelt is nog onduidelijk. The Dark Knight Rises verschijnt op 19 juli volgend jaar in de Nederlandse bioscopen, een dag voor de Amerikaanse première.

  14. #364

  15. #365

  16. #366

  17. #367

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroentjuh1980 Bekijk bericht
    Kijk... en daar hebben we Catwoman
    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    of Harley Quinn!
    Nee en nee. Catwoman wordt al vertolkt door Anne Hathaway en Cotillard zal waarschijnlijk Talia al Ghul (de dochter van) gaan spelen. Verder is ook speculatie ontstaan over de mogelijke rol van Joseph Gordon-Levitt, hij gaat wellicht de zoon van maffiabaas Maroni uit TDK spelen.

  18. #368

    Standaard

    Nu alleen Leonardo DiCaprio nog, en we hebben zo'n beetje alle acteurs uit Inception .
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  19. #369

    Standaard

    Ik stoor me een beetje aan je reactie Jordy, met nee en nee.
    Wellicht interpreteer ik het verkeerd, maar toch.

    Niet iedereen weet al dat Catwoman door Hathaway zal worden gespeeld en niemand sluit Harley Quinn uit, alleen Talia Al Ghul is benoemd als een karakter.

    Dat neemt niet weg dat er nog steeds een mogelijkheid bestaat op Harley Quinn, JIJ weet het alleen niet net zomin als ik dat weet.

    Dus ook al is het waarschijnlijker dat ze Talia gaat spelen, mensen gelijk afbranden is iets te makkelijk vind ik.
    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

  20. #370

    Standaard

    Je interpreteert het inderdaad volkomen verkeerd Paul, want mijn post was totaal niet bedoeld om mensen af te branden.

  21. #371

    Standaard

    Eerste setfoto The Dark Knight Rises
    Ondanks dat de regisseur zoveel als mogelijk geheim probeert te houden, zie je hieronder een vermoedelijk eerste setfoto van Christopher Nolans The Dark Knight Rises. Op de foto zien we de voorkant van de Arkham Asylum op een opnamelocatie. De foto werd geplaatst op JoBlo message board en degene die het plaatste zegt er het volgende over: “my good mate who is working on set at cardington where it’s being shot sent me this.”

    Overigens kan dit een overblijfsel zijn uit een van de eerdere twee films. Dat de set nog aanwezig is, zou er mogelijk op kunnen wijzen dat we Arkham personages in TDKR gaan terugzien.

    Bron:Filmtotaal.nl

  22. #372

    Standaard

    Op diverse sites was vandaag al te lezen dat die foto van een set van Batman Begins is - en dus niet van de nieuwste film.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  23. #373

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Knoop Bekijk bericht
    Dat neemt niet weg dat er nog steeds een mogelijkheid bestaat op Harley Quinn, JIJ weet het alleen niet net zomin als ik dat weet.
    Maarja dan lijkt het ook dat ze op de 1 of andere manier de joker probeert te wreken/redden of een hele andere input van het verhaal te geven.

    Als arkham prominenter wordt dan worden we nog niets wijzer want de meeste villains hebben in arkham gezeten

  24. #374

    Standaard

    Het zou wel geweldig zijn, misschien dat Harley van The Joker al opdrachten had gekregen als de aanslag mislukt was in the dark knight, dat er een soort kat van muis spel volgt waarbij andere villians betrokken raken..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  25. #375

Pagina 15 van 54 EersteEerste ... 511121314151617181925 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •