Pagina 53 van 54 EersteEerste ... 343495051525354 LaatsteLaatste
De resultaten 1.301 tot 1.325 van 1341 worden weergegeven.
  1. #1301

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  2. #1302

    Standaard

    Jonathan Nolan On Constructing The Dark Knight Rises, Robin, Justice League And What’s Next...:http://www.empireonline.com/intervie...w.asp?IID=1609

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  3. #1303

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Precies. Lui/slecht scriptschrijven vind ik het.

    Wat ik zeg, onwaarschijnlijkheden gaat het me niet om. Ik kijk een comicverfilming niet met dezelfde blik als dat ik naar een autobiografie kijk of iets dergelijks. Het zijn stuk voor stuk dingen me opvielen en tegen vielen...
    net gezien en ook vielen mij de vele onlogische voorvallen op; naast het lijstje van Coen wil ik nog toevoegen:



    -Als Gordon voor de rechter komt krijgt ie de keuze death or exile: Gordon is heel stellig: DEATH om vervolgens later doodleuk het ijs op te stappen

    - als de gehele politiemacht weer vrij is gaan ze als een soort Romeis legioen op de bad guys af, Bane zegt nog, schiet ze neer en vervolgens krijg je een of ander onzinnig gladiatoren gevecht te zien terwijl iedereen machinegeweren heeft en waarom gebruikt Batman niet 1 van ze vele toys om Bane te verslaan win je een hoop tijd mee

    - en die ontsnapping van Bruce uit de gevangenis, tja ik snap de symboliek maar als ie zonder touw de sprong gaat maken is het een beetje raar dat er in de film via muziek en toejuichen gevangen de indruk gewekt wordt dat ie het misschien ook niet zou kunnen halen, hallo hij zal niet te pletter storten hoor.

    - op het eind is het bewonderenswaardig dat Batman zich opoffert door de bom aan een kabel naar zee te brengen maar niemand komt op het idee om de kabel boven de zee los te koppelen en de bom in het water te laten vallen, heb je ook geen last van fallout



    had hoge verwachtingen maar viel helaas tegen, 6.5/10
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  4. #1304

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    The Dark Knight Rises zojuist gezien, blijft episch, groter en de gevechten zijn vele malen bruter. Daarnaast had Catwoman al veel eerder in de films mogen komen. Ras Al Guhl vind ik 1 van de betere en sterke rollen gedurende de hele dark knight tilrogy en Bane vond ik toch meer dreigender dan The Joker. Het epische slot gevecht gedurende de dag ziet er fenomenaal uit op Bluray. Mijn dark knight trilogy favorieten op volgorde is dan ook als volgt; Batman Begins, The Dark Knight Rises gevolgd door The Dark Knight (the Dark Knight heeft maar echt 3 scenes die mij konden bekoren terwijl de andere films een vele hogere tempo hebben in mijn ogen..). Het einde smaakt naar meer ...hopelijk komt er ooit nog een Nolan Batman film..
    ziet er inderdaad goed uit maar episch slot gevecht ??
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  5. #1305

    Standaard

    Her ergste vond ik nog ;

    Batman heeft z'n rug naar de kloten, hij traint, klimt uit de grot (wie had anders verwacht) en komt terug en verslaat Bane zomaar even......ongelovelijk slecht gedaan

    Nolan heeft een blackout gehad tijdens het maken van deze film. Hopelijk maakt Man of Steel dit weer goed

  6. #1306

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Her ergste vond ik nog ;

    Batman heeft z'n rug naar de kloten, hij traint, klimt uit de grot (wie had anders verwacht) en komt terug en verslaat Bane zomaar even......ongelovelijk slecht gedaan

    Nolan heeft een blackout gehad tijdens het maken van deze film. Hopelijk maakt Man of Steel dit weer goed
    Je staat bij deze film te vaak stil bij gebeurtenissen,moet je niet doen bij dit soort films.Misschien is een leuk waargebeurd verhaal iets voor je.

  7. #1307

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Her ergste vond ik nog ;

    Batman heeft z'n rug naar de kloten, hij traint, klimt uit de grot (wie had anders verwacht) en komt terug en verslaat Bane zomaar even......ongelovelijk slecht gedaan

    Nolan heeft een blackout gehad tijdens het maken van deze film. Hopelijk maakt Man of Steel dit weer goed
    Batman z'n rug was eigenlijk niet gebroken. Er was een ruggenwervel verschoven. Dat is nog iets anders dan gebroken. Volgens mij kan je onmogelijk revalideren zoals Batman deed als je rug gebroken is. Zo dom is Nolan nu ook weer niet.

  8. #1308

    Standaard

    Maar vond je het niet raar dan dat

    Batman Bane zo makkelijk versloeg toen hij terug was ? Er word de hele film zo'n ophef gemaakt over het gevaar wat Bane is en dan verslaat Batman hem zo ?

  9. #1309

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Je staat bij deze film te vaak stil bij gebeurtenissen,moet je niet doen bij dit soort films.Misschien is een leuk waargebeurd verhaal iets voor je.
    Dit was TE ongeloofwaardig, sorry.

  10. #1310

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    net gezien en ook vielen mij de vele onlogische voorvallen op; naast het lijstje van Coen wil ik nog toevoegen:



    -Als Gordon voor de rechter komt krijgt ie de keuze death or exile: Gordon is heel stellig: DEATH om vervolgens later doodleuk het ijs op te stappen



    had hoge verwachtingen maar viel helaas tegen, 6.5/10
    Er wordt bepaald dat het Death by exile wordt, dus dit klopt wel .

  11. #1311

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    net gezien en ook vielen mij de vele onlogische voorvallen op; naast het lijstje van Coen wil ik nog toevoegen:



    1 Als Gordon voor de rechter komt krijgt ie de keuze death or exile: Gordon is heel stellig: DEATH om vervolgens later doodleuk het ijs op te stappen

    2 als de gehele politiemacht weer vrij is gaan ze als een soort Romeis legioen op de bad guys af, Bane zegt nog, schiet ze neer en vervolgens krijg je een of ander onzinnig gladiatoren gevecht te zien terwijl iedereen machinegeweren heeft en waarom gebruikt Batman niet 1 van ze vele toys om Bane te verslaan win je een hoop tijd mee

    3 en die ontsnapping van Bruce uit de gevangenis, tja ik snap de symboliek maar als ie zonder touw de sprong gaat maken is het een beetje raar dat er in de film via muziek en toejuichen gevangen de indruk gewekt wordt dat ie het misschien ook niet zou kunnen halen, hallo hij zal niet te pletter storten hoor.

    4 op het eind is het bewonderenswaardig dat Batman zich opoffert door de bom aan een kabel naar zee te brengen maar niemand komt op het idee om de kabel boven de zee los te koppelen en de bom in het water te laten vallen, heb je ook geen last van fallout



    had hoge verwachtingen maar viel helaas tegen, 6.5/10
    Ik heb even jouw opsomming genummerd om erop te reageren:

    1 Zoals iemand anders al eerder zei: Gordon werd veroordeeld tot de doodstraf d.m.v. verbanning. Scarecrow en de bad guys wisten dat bijna niemand het zou overleven om over het ijs te lopen.

    2 Zoals jij het beschrijft houden we er geen film meer aan over... In het kader van de dramatiek is denk ik voor deze optie gekozen, maar ik kan me voorstellen dat het een beetje ongeloofwaardig overkomt. Misschien moet je het niet vergelijken met de Romeinen maar meer met de Amerikaanse revolutie waarbij gewapende legers tegenover elkaar stonden en mekaar rij voor rij afknallen (zie de film The Patriot met Mel Gibson)

    3 Hij zal niet te pletteren vallen nee, maar er was eerder een scène te zien waarbij een gevangene probeerde te ontsnappen maar bij zijn val de rug brak doordat het toch om zijn middel zat.

    4 Ook dit is mijns inzien een simpele oplossing waarbij er dan geen dramatiek meer aan te pas komt (paddestoelwolk). Het moet nou net overkomen dat een held zijn leven wil geven ten koste van alles. Dat Bruce Wayne achteraf het toch nog voor mekaar heeft gekregen om de auto-pilot in werking te krijgen moet leiden tot een happy end.




    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Her ergste vond ik nog ;

    Batman heeft z'n rug naar de kloten, hij traint, klimt uit de grot (wie had anders verwacht) en komt terug en verslaat Bane zomaar even......ongelovelijk slecht gedaan

    Nolan heeft een blackout gehad tijdens het maken van deze film. Hopelijk maakt Man of Steel dit weer goed

    Mijn indruk was dat Bruce Wayne in het begin van de film zijn taak als Batman had laten liggen omdat de politie en Dent Act zijn werk deden. Daardoor was Batman niet meer fit. Op het moment dat hij in The Pit herstelt van zijn rug, gaat hij ook intensief trainen en zichzelf psychologisch voorbereiden (zijn angst onder ogen zien). Dit is volgens mij het omslagpunt dat hij dan gelijkwaardig of zelfs sterker wordt dan Bane.


    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Maar vond je het niet raar dan dat

    Batman Bane zo makkelijk versloeg toen hij terug was ? Er word de hele film zo'n ophef gemaakt over het gevaar wat Bane is en dan verslaat Batman hem zo ?

    Zoals ik hierboven aangaf: flinke fysieke en psychologische training met het doel om Bane uit te schakelen. Ik geef wel toe dat het eindgevecht iets langer en spannender had mogen gebeuren en dat Batman Bane zelf uitschakelde i.p.v. Catwomen met de Batpod.

  12. #1312

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    ziet er inderdaad goed uit maar episch slot gevecht ??
    Het was een kort durende gevecht, maar in mijn ogen echt geweldig in beeld gebracht. Wat mij betreft hadden deze scenes wel wat langer mogen duren..tja slot gevecht..enigzins..

    Maar vond je het niet raar dan dat

    Batman Bane zo makkelijk versloeg toen hij terug was ? Er word de hele film zo'n ophef gemaakt over het gevaar wat Bane is en dan verslaat Batman hem zo ?
    Volgens mij heb je een gedeelte gemist in de film. Batman raakte het masker van Bane, hierdoor werd hij krank (ademhalingsmasker) en kon toen niet meer gefocussed klappen uitgeven; hij raakte ook die paal die hij helemaal aan diggelen kapot ramde; waarbij Batman niet iets sneller reageerde..Batman is nooit sterker geweest; Bane had al de opperhand aan het begin van het gevecht want elke klap wist Bane te counteren en had Batman toch wel bijna een paar keer knock out geslagen...

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  13. #1313

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Er wordt bepaald dat het Death by exile wordt, dus dit klopt wel .
    I know, maar waarom lopen ze dan het ijs op, ze kunnen dan toch gewoon proberen de bad guys aan te vallen als ze toch doodgaan
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  14. #1314

    Standaard

    Volgens mij heb je een gedeelte gemist in de film. Batman raakte het masker van Bane, hierdoor werd hij krank (ademhalingsmasker) en kon toen niet meer gefocussed klappen uitgeven; hij raakte ook die paal die hij helemaal aan diggelen kapot ramde; waarbij Batman niet iets sneller reageerde..Batman is nooit sterker geweest; Bane had al de opperhand aan het begin van het gevecht want elke klap wist Bane te counteren en had Batman toch wel bijna een paar keer knock out geslagen... [/QUOTE]

    Klopt, dat speelde natuurlijk ook een rol.
    Toch heb ik ook de indruk dat de training in de gevangenis Batman fysiek en psychologisch sterker hebben gemaakt.

  15. #1315

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door NickM Bekijk bericht
    Ik heb even jouw opsomming genummerd om erop te reageren:

    1 Zoals iemand anders al eerder zei: Gordon werd veroordeeld tot de doodstraf d.m.v. verbanning. Scarecrow en de bad guys wisten dat bijna niemand het zou overleven om over het ijs te lopen.

    2 Zoals jij het beschrijft houden we er geen film meer aan over... In het kader van de dramatiek is denk ik voor deze optie gekozen, maar ik kan me voorstellen dat het een beetje ongeloofwaardig overkomt. Misschien moet je het niet vergelijken met de Romeinen maar meer met de Amerikaanse revolutie waarbij gewapende legers tegenover elkaar stonden en mekaar rij voor rij afknallen (zie de film The Patriot met Mel Gibson)

    3 Hij zal niet te pletteren vallen nee, maar er was eerder een scène te zien waarbij een gevangene probeerde te ontsnappen maar bij zijn val de rug brak doordat het toch om zijn middel zat.

    4 Ook dit is mijns inzien een simpele oplossing waarbij er dan geen dramatiek meer aan te pas komt (paddestoelwolk). Het moet nou net overkomen dat een held zijn leven wil geven ten koste van alles. Dat Bruce Wayne achteraf het toch nog voor mekaar heeft gekregen om de auto-pilot in werking te krijgen moet leiden tot een happy end.







    Mijn indruk was dat Bruce Wayne in het begin van de film zijn taak als Batman had laten liggen omdat de politie en Dent Act zijn werk deden. Daardoor was Batman niet meer fit. Op het moment dat hij in The Pit herstelt van zijn rug, gaat hij ook intensief trainen en zichzelf psychologisch voorbereiden (zijn angst onder ogen zien). Dit is volgens mij het omslagpunt dat hij dan gelijkwaardig of zelfs sterker wordt dan Bane.





    Zoals ik hierboven aangaf: flinke fysieke en psychologische training met het doel om Bane uit te schakelen. Ik geef wel toe dat het eindgevecht iets langer en spannender had mogen gebeuren en dat Batman Bane zelf uitschakelde i.p.v. Catwomen met de Batpod.
    over punt 1, zie eerdere post

    over punt 2: vergelijking met Patriot is oke, alleen ik vind het een probleem dat ze dus bijna niet schieten maar met elkaar op de vuist gaan

    over punt 4; gaat mij dus om autopilot, maar om het feit dat je gewoon de kabel kunt losmaken om de bom in zee te kunnen laten vallen, toch niet al te lastige oplossing

    over gevecht met Bane: plausibele verklaring, had er op zich weing moeite mee hoewel Batman in principe genoeg speeltjes zou moeten hebben om Bane te verslaan zonder z'n vuisten, maar ja dat is saai
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  16. #1316

    Standaard

    Jullie noemen zeker punten waar ik nog niet aan gedacht had maar het eindgevecht had toch wel wat spectaculairder gemoeten.

    de film was ineens zo snel afgelopen, het voelde echt aan of de film moest eindigen, beetje afgeraffeld

  17. #1317

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Jullie noemen zeker punten waar ik nog niet aan gedacht had maar het eindgevecht had toch wel wat spectaculairder gemoeten.

    de film was ineens zo snel afgelopen, het voelde echt aan of de film moest eindigen, beetje afgeraffeld
    Sorry hoor,maar dit is een belangrijke productie waar de beste mensen op zitten
    dan kan je niet zeggen dat het afgeraffeld is.

    Er zit gewoon een goede flow in de film.

  18. #1318

    Standaard

    Natuurlijk kan ik zeggen dat het einde afgeraffeld is........waarom niet ? Mijn mening

  19. #1319

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Natuurlijk kan ik zeggen dat het einde afgeraffeld is........waarom niet ? Mijn mening
    Dat is ook zo.

    De discussies zullen met Man of steel niet mis zijn,Superman kan wel eens dingen gaan doen waar de logica ver te zoeken is.[Team dat ook aan TDKR werkte]

    Ik probeer dit soort films luchtig te bekijken.

  20. #1320

    Standaard

    Zo afgerafeld is het eind niet infeiten.Dat dacht ik ook toen ik de film voor het eerst zag.
    Na de 2de kijkbeurt vond ik het wel meevallen eigenlijk.

  21. #1321

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BatMotor Bekijk bericht
    Zo afgerafeld is het eind niet infeiten.Dat dacht ik ook toen ik de film voor het eerst zag.
    Na de 2de kijkbeurt vond ik het wel meevallen eigenlijk.
    ja,soms ontdek je de kracht van de film pas na een paar keer kijken.
    Misschien komt er de 1ste keer wel te veel op je af.Ik kijk films graag een paar keer.

  22. #1322

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Natuurlijk kan ik zeggen dat het einde afgeraffeld is........waarom niet ? Mijn mening
    Citaat Oorspronkelijk gepost door BatMotor Bekijk bericht
    Zo afgerafeld is het eind niet infeiten.Dat dacht ik ook toen ik de film voor het eerst zag.
    Na de 2de kijkbeurt vond ik het wel meevallen eigenlijk.
    Ik denk dat we hier met 2 verschillende eindes te maken hebben:
    Jeroen D doelt meer op het (veel te korte en niet zo spannende) eindgevecht tussen Batman en Bane, terwijl BatMotor meer het einde als geheel bedoeld vanaf het moment dat Batman terugkomt van de gevangenis en alles gericht is op het onschadelijk maken van de bom

  23. #1323

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    over punt 1, zie eerdere post

    over punt 2: vergelijking met Patriot is oke, alleen ik vind het een probleem dat ze dus bijna niet schieten maar met elkaar op de vuist gaan

    over punt 4; gaat mij dus om autopilot, maar om het feit dat je gewoon de kabel kunt losmaken om de bom in zee te kunnen laten vallen, toch niet al te lastige oplossing

    over gevecht met Bane: plausibele verklaring, had er op zich weing moeite mee hoewel Batman in principe genoeg speeltjes zou moeten hebben om Bane te verslaan zonder z'n vuisten, maar ja dat is saai
    Punt 1: ik weet helaas niet op welke post jij doelt. Kun je het misschien toelichten?
    Punt 2: waarom vind jij het niks dat ze op de vuist gaan i.p.v. dat ze schieten?
    Punt4: dus jij wil open en bloot duidelijk op beeld zien dat Batman het zich gemakkelijk van af maakt en dat die desbetreffende scene 0% spanning bevat?! Goh zo zouden heel wat films flink ingekort kunnen worden en recht toe recht aan zonder zinderende finale getoond kunnen worden. Maar of mensen dan nog films gaan kijken...?!

  24. #1324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door NickM Bekijk bericht
    Punt 1: ik weet helaas niet op welke post jij doelt. Kun je het misschien toelichten?
    Punt 2: waarom vind jij het niks dat ze op de vuist gaan i.p.v. dat ze schieten?
    Punt4: dus jij wil open en bloot duidelijk op beeld zien dat Batman het zich gemakkelijk van af maakt en dat die desbetreffende scene 0% spanning bevat?! Goh zo zouden heel wat films flink ingekort kunnen worden en recht toe recht aan zonder zinderende finale getoond kunnen worden. Maar of mensen dan nog films gaan kijken...?!
    punt 1, post 1313

    punt 2: gaat er niet om wat ik vind, is gewoon niet logisch dat je iemand, die sterker is dan jij in hand to hand combat, op deze manier te lijf gaat, verzin iets anders, gebruik je fantasie

    punt 4 en algemeen; gaat erom dat de getoonde acties onlogisch zijn en je snapt zelf ook wel dat de keuzemogelijkheden voor scriptschrijvers enorm zijn; ik zelf ben voorstander van minder Hollywood einde, b.v. dat de bom iets dichterbij afgaat en toch schade aanricht
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  25. #1325

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Batman z'n rug was eigenlijk niet gebroken. Er was een ruggenwervel verschoven. Dat is nog iets anders dan gebroken. Volgens mij kan je onmogelijk revalideren zoals Batman deed als je rug gebroken is. Zo dom is Nolan nu ook weer niet.
    Juist in één van de meest spraakmakende Batman comics (Batman #497) wordt Batman's rug gebroken door Bane, op dezelfde wijze als in de film. Ga maar eens googlen, ook in de film is dat zo.
    Natuurlijk is zijn herstel dan ook niet realistisch .

Pagina 53 van 54 EersteEerste ... 343495051525354 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •