Pagina 37 van 54 EersteEerste ... 2733343536373839404147 ... LaatsteLaatste
De resultaten 901 tot 925 van 1341 worden weergegeven.
  1. #901
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  2. #902

    Standaard

    Nog 'n nieuwe, wat grappigere tv-spot.

    En een IMAX-poster:

    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  3. #903

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  4. #904

    Standaard

    Ik heb er echt zin in. Ik blijf bij mijn voorspelling dat Batman verlamd of dood gaat en Joseh Levitt Gordan zijn batman stokje overneemt. Of is dat te gewaagd?

  5. #905

    Standaard

    Ik heb nu al medelijden met de IMDB Top 250 lijst. Waarschijnlijk gaan alle fanboys wederom tienen uitdelen aan deze prent zodat hij binnen 1 dag op 1 staat. Niet dat de Top 250 een betrouwbare lijst is of was, maar het is toch altijd bijzonder om te zien hoe zo'n lijst te manipuleren is en dat het een hele opportunistische manier is om een lijst zo te presenteren (lees: met enorme fouten ingebouwd)

  6. #906

    Standaard

    Waarschijnlijk, maar hoeveel goede films zijn er nou echt het afgelopen jaar geweest die IMDB waardig zijn..ik impliceer niet dat the dark knight rises dit wel is maar het kan wel 1 van de beste dc verfilmingen zijn aller tijden..net zoals the avengers voor velen de beste marvel verfilming is ..Ik geef zelf zelden een tien voor films, fanboy of niet..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  7. #907

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Ik heb nu al medelijden met de IMDB Top 250 lijst. Waarschijnlijk gaan alle fanboys wederom tienen uitdelen aan deze prent zodat hij binnen 1 dag op 1 staat. Niet dat de Top 250 een betrouwbare lijst is of was, maar het is toch altijd bijzonder om te zien hoe zo'n lijst te manipuleren is en dat het een hele opportunistische manier is om een lijst zo te presenteren (lees: met enorme fouten ingebouwd)
    Het is een lijst 'van het volk' toch? Dan moet je dat altijd met een korrel zout nemen. Ik vind het leuker om te kijken naar de oude klassiekers die erin staan, als Casablanca, Il Buono..., Rear Window en M. Dat grote blockbusters er tegenwoordig steeds sneller, hoger en langer in staan is in mijn ogen slechts een logisch gevolg van de huidige internetgeneratie.

  8. #908

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Waarschijnlijk, maar hoeveel goede films zijn er nou echt het afgelopen jaar geweest die IMDB waardig zijn..ik impliceer niet dat the dark knight rises dit wel is maar het kan wel 1 van de beste dc verfilmingen zijn aller tijden..net zoals the avengers voor velen de beste marvel verfilming is ..Ik geef zelf zelden een tien voor films, fanboy of niet..
    Niet echt veel keus. Eigenlijk alleen Superman met Reeves en Batman met Bale en de eerste 2 batman films met Michael Keaton. De rest Catwoman, Green Latern etc. is het niet waard.

  9. #909

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dai Bekijk bericht
    Niet echt veel keus. Eigenlijk alleen Superman met Reeves en Batman met Bale en de eerste 2 batman films met Michael Keaton. De rest Catwoman, Green Latern etc. is het niet waard.
    Je vergeet Watchmen, de beste dc verfilming imo (de director's cut dan).

  10. #910

    Standaard

    Ach.......die imdb lijst is toch niet zo belangrijk.
    Ik gebruik imdb vooral om informatie over films te vinden........wat dat betreft een fantastische site.

    Wat is een fanboy eigenlijk ? Ik vind Nolan op dit moment de beste regisseur die er is, ben je dan gelijk een fanboy ?

    Het probleem is is dat er op de films van Nolan niet zoveel kritiek te leveren valt

  11. #911

    Standaard


    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  12. #912

    Standaard

    Nog een nieuwe clip, samen met een clip die een paar dagen geleden al vrijgegeven werd.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  13. #913

    Standaard

    Wow prachtige poster .... hopelijk ook binnenkort ergens te verkrijgen, heb er enkele dagen 5 besteld en zijn vandaag al aangekomen

  14. #914

  15. #915

  16. #916

    Standaard

    Hier de link naar Rotten Tomatoes:


    http://www.rottentomatoes.com/m/the_...rises/reviews/

    Nu 32 - 3 91%....
    Laatst aangepast door baltar : 17-07-2012 om 08:06

  17. #917

    Standaard

    "The Dark Knight Rises" is emotionally inspiring, aesthetically significant and critically important for America itself - as a mirror of both sober reflection and resilient hope.
    Mooie zin....

  18. #918
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Kan niet wachten tot vrijdag 14.20...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  19. #919

    Standaard

    Echt rot dat hij pas 25 juli uitkomt in België.

  20. #920

    Standaard

    Ik ook niet! Vrijdag om 11:00 's ochtends zit ik bij de eerst mogelijke IMAX vertoning! Na alle reviews is het wachten alleen nog maar moeilijker!
    The future is Blu

  21. #921

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Ik ook niet! Vrijdag om 11:00 's ochtends zit ik bij de eerst mogelijke IMAX vertoning! Na alle reviews is het wachten alleen nog maar moeilijker!

    Ben jaloers............

  22. #922

    Standaard

    ik vrijdag avond helaas, anders was het 6 uur sochtends!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  23. #923

    Standaard

    22 Juli ga ik hem bekijken in Almere en dan later in Augustus wanneer ik in New York ben ga ik hem daar nog een keer bekijken in IMAX, gewoon omdat het kan en omdat ik eindelijk een keer een film echt in IMAX wil zien en niet een film op een scherm dat kleiner is dan het scherm in Almere, ik wil een keer een echte IMAX ervaring.
    Ikran is not horse!

  24. #924

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Ik ook niet! Vrijdag om 11:00 's ochtends zit ik bij de eerst mogelijke IMAX vertoning! Na alle reviews is het wachten alleen nog maar moeilijker!
    Same here jammer voor die mensen die naar de Batman marathon gaan :P 11:00 draait ie tenminste in IMAX.

  25. #925

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door maniac e Bekijk bericht
    Same here jammer voor die mensen die naar de Batman marathon gaan :P 11:00 draait ie tenminste in IMAX.
    Nee hoor om 06.15 is de 1e IMAX vertoning in NL. Daarvoor moet je wel in Rotterdam zijn en niet in Eindhoven

    BTW: om 06.01 begint TDKR tijdens de Batman marathon. Gelijktijdig met de 1e voorstellingen die in de USA beginnen.

Pagina 37 van 54 EersteEerste ... 2733343536373839404147 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •