Pagina 44 van 54 EersteEerste ... 34404142434445464748 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.076 tot 1.100 van 1341 worden weergegeven.
  1. #1076

    Standaard

    Ik verbaas me over het het feit dat hier niemand zegt dat hij of zij niet meer naar de bioscoop gaat om wat er in Aurora is gebeurd vorige week. Ik heb daarom alle lol in deze prent verloren. Moet nog even bedenken of ik ga wachten op een blu ray of dat ik in de laatste week toch nog een keer heen ga.

    *edit* en natuurlijk staat deze film ook meteen in de top 10 van de IMDB lijst. Voorspelling toch nog uitgekomen. Even inwendig overgeven*
    Laatst aangepast door Marc T. : 26-07-2012 om 07:44

  2. #1077

    Standaard

    Tja, ik vind het heel erg wat er is gebeurd maar ik vind het zelf los staan van de film zelf. Niemand van de film zelf of aanverwanten zijn erbij betrokken geweest. Je kan hoogstens de bioscoop(keten) boycotten omdat iemand (een medewerker?) hem heeft binnengelaten via de nooduitgang. Ik vind dat als je juist NIET gaat dat je dan toegeeft aan hetgeen wat die idioot verder heeft willen bereiken, namelijk angst en verderf. Gewoon gaan genieten van de film en een avondje uit, dat is de beste manier om de daden van die mongool verder niet het effect te laten hebben wat hij heeft willen bereiken. De slachtoffers en nabestaanden kan je zeker herdenken en steunen, maar niet naar de film gaan draagt daar niet aan bij vind. De slachtoffers hebben em zelf ook willen zien, dus een beter eerbetoon om er juist wel naartoe te gaan is er niet vind ik.

  3. #1078

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Ik verbaas me over het het feit dat hier niemand zegt dat hij of zij niet meer naar de bioscoop gaat om wat er in Aurora is gebeurd vorige week. Ik heb daarom alle lol in deze prent verloren.
    Hard maar waar: life goes on.
    Bij voetbalduels zijn helaas ook vaak zat rellen over de hele wereld; soms met fatale afloop. Desondanks blijf ik gewoon gaan.

    Moet wel zeggen dat ik er voor, tijdens en na de film wel aan gedacht heb.

    Imdb Top 10 is imo wel wat overdreven, maar imo was dit toch wel de beste van de 3.

  4. #1079

    Standaard

    Het is een tragedie, maar de schietpartij heeft toch niks met deze film te maken? Dit soort gekken zoeken een drukbezochte plek.
    Als we ons hierdoor laten afschrikken kunnen we nooit meer met de bus, naar een winkelcentrum, naar de bioscoop etc.

    Sterke gewenst aan de nabestaanden en familie van deze tragedie, maar de film kun je toch wel gewoon kijken.

  5. #1080

    Standaard

    Ik ben dezelfde dag na het vreselijke gebeuren gewoon naar de première geweest. Maar natuurlijk heeft het mij wel bezig gehouden. Ik denk dat de meeste mensen met een beetje gevoel er wel aan gedacht hebben toen ze gingen en of nog gaan. Wij waren wat vroeg en zaten met een aardig groepje mensen lekker even in het zonnetje buiten bij de plaatselijke bios. Dan raak je aan de praat en bijna zonder uitzondering ging het maar over 1 ding: de aanslag. Maar we zaten ook allemaal op 1 lijn, anders hadden we daar sowieso niet gezeten natuurlijk, en dat is dat je juist wel moet gaan. Als je je leven laat gijzelen door de idioten van deze planeet, dan kan je beter thuis onder het bed gaan liggen, gordijnen dicht en deuren op slot. En dan is het nog maar de vraag of je veilig bent. Een beroemde quote uit de sport: "de tour wacht op niemand". Dat lijkt me wel een aardige metafoor voor het leven.

    Dit gezegd hebbende; iedereen moet natuurlijk voor zichzelf uitmaken hoe hier mee om te gaan, en dat moet je ook respecteren. Als iemand zich bezwaard voelt, wie ben ik dan op daar commentaar op te geven. Leven en laten leven...
    Laatst aangepast door Martin van Tuijl : 26-07-2012 om 13:56
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

  6. #1081

    Standaard

    Ik ga lekker zondag heen. Ook al gebeuren er nog 100 van zulke incidenten, nóg ga ik heen!

    Jankerig gedoe.
    Het is al weer erg zat dat films als ganstersquad zich gaat aanpassen omwille dit feit. Met het wtc net zo. Relativeren is moeilijk voor de simpele mens.

  7. #1082

    Standaard

    Ik zou die vrijdag ook gaan, maar ben niet geweest omdat ik er spontaan geen trek meer in had. Maar dat betekent niet dat ik die film helemaal niet ga zien. Per slot van rekening heeft de film totaal niets met wat gebeurd is te maken. De dader kon de film nl. nooit al gezien hebben en dus daardoor beinvloed zijn. Het was nl een eerste vertoning.

    Mijn mening: pas als je door zulke dingen iets gaat laten wint het terrorisme in de wereld.

  8. #1083

    Standaard

    Ik ben vrijdag gewoon naar de premiere gegaan. Ik vond het zeker wel verschrikkelijk wat er gebeurd is in amerika begrijp me absoluut niet verkeerd, maar ik vind dat zo een idioot losstaat van de film.

    Anders kan je ook wel nooit meer naar voetbal gaan omdat er ergens wel een gek is die iets verpest, niet meer gaan winkelen omdat daar mensen neergeschoten zijn, niet meer gaan gamen omdat je psycho's in amerika hebt die zeggen dat het door gamen komt en ga zo maar door.

    Mijn medeleven hebben die mensen 100% dat staat voorop maar je eigen leven er niet op aan passen want dan heeft zo een gek zijn zin
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  9. #1084

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Wat is er eigenlijk gebeurd met het gezin van Gordon? Wordt m.i. nergens uitgelegd?
    Het wordt wel gezegd; hij is gescheiden en zijn familie woont nu ergens anders.

  10. #1085
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pretorian22 Bekijk bericht
    Ik ben vrijdag gewoon naar de premiere gegaan. Ik vond het zeker wel verschrikkelijk wat er gebeurd is in amerika begrijp me absoluut niet verkeerd, maar ik vind dat zo een idioot losstaat van de film.

    Anders kan je ook wel nooit meer naar voetbal gaan omdat er ergens wel een gek is die iets verpest, niet meer gaan winkelen omdat daar mensen neergeschoten zijn, niet meer gaan gamen omdat je psycho's in amerika hebt die zeggen dat het door gamen komt en ga zo maar door.

    Mijn medeleven hebben die mensen 100% dat staat voorop maar je eigen leven er niet op aan passen want dan heeft zo een gek zijn zin
    Ik ben om dezelfde reden ook gewoon gegaan. Maar wat ik wel merkwaardig vond is dat er dit keer nul komma nul controle was en dat de geplaagde gangstersquad trailer incl. schieten in de bioscoop scene, gewoon getoond werd. Zelf had ik er geen moeite mee, maar ik kan me voorstellen dat er mensen not amused waren. Beetje slordig van Pathé Arena.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  11. #1086

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Ik ben om dezelfde reden ook gewoon gegaan. Maar wat ik wel merkwaardig vond is dat er dit keer nul komma nul controle was en dat de geplaagde gangstersquad trailer incl. schieten in de bioscoop scene, gewoon getoond werd. Zelf had ik er geen moeite mee, maar ik kan me voorstellen dat er mensen not amused waren. Beetje slordig van Pathé Arena.

    dit was ook bij Pathe de Kuip het geval. ik was iets later de reclames waren al begonnen maar er stond geeneens iemand bij de deuren om kaarten te controleren en net als bij jou was hier ook de gangstersquad trailer te zien. Dit hadden ze uit respect wel even aan kunnen passen en eruit kunnen halen mijns inziens die trailer.
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  12. #1087

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pretorian22 Bekijk bericht
    dit was ook bij Pathe de Kuip het geval. ik was iets later de reclames waren al begonnen maar er stond geeneens iemand bij de deuren om kaarten te controleren en net als bij jou was hier ook de gangstersquad trailer te zien. Dit hadden ze uit respect wel even aan kunnen passen en eruit kunnen halen mijns inziens die trailer.
    Toch allemaal een berg kwats dat een film aangepast moet worden omdat er toevallig in een bioscoop geschoten wordt. Kunnen ze iedere aankomende film met een schiet partij wel schrappen want mensen die dit mee hebben gemaakt reffereren bij iedere schietpartij naar deze gebeurtenis...

    Ik vind het allemaal wat over de top... gaan we ook niet meer tanken uit respect als er iemand wordt neergeschoten bij een benzine station tijdens een vakantie... nee we tanken lekker door!

    Supermarkt.. zelfde verhaal..

    Op straat... laten we niet meer op straat gaan lopen uit respect voor de mensen die op straat zijn doodgeschoten..

    Wat denk je wat er op dit moment in syrie gebreurd... net zo erg, hier hoor ik geen kip over..

  13. #1088

    Standaard

    Tja, je kan natuurlijk niet in de hoofden van de nabestaanden kijken, en de actie van Warner getuigt wel van respect naar hen. Ik hoop dan iig dat er op de BD de volledige versie staat, want anders vind ik het wel erg zonde....

  14. #1089

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Toch allemaal een berg kwats dat een film aangepast moet worden omdat er toevallig in een bioscoop geschoten wordt. Kunnen ze iedere aankomende film met een schiet partij wel schrappen want mensen die dit mee hebben gemaakt reffereren bij iedere schietpartij naar deze gebeurtenis...

    Ik vind het allemaal wat over de top... gaan we ook niet meer tanken uit respect als er iemand wordt neergeschoten bij een benzine station tijdens een vakantie... nee we tanken lekker door!

    Supermarkt.. zelfde verhaal..

    Op straat... laten we niet meer op straat gaan lopen uit respect voor de mensen die op straat zijn doodgeschoten..

    Wat denk je wat er op dit moment in syrie gebreurd... net zo erg, hier hoor ik geen kip over..


    ik bedoelde niet dat de film aangepast moet worden maar misschien hadden ze even op de dag van de premiere die trailer van het schieten in de bioscoop eruit kunnen laten of andere trailers gebruiken ofzo. dat moet niet zo moeilijk zijn met de huidige technologie lijkt me
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  15. #1090

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pretorian22 Bekijk bericht
    ik bedoelde niet dat de film aangepast moet worden maar misschien hadden ze even op de dag van de premiere die trailer van het schieten in de bioscoop eruit kunnen laten of andere trailers gebruiken ofzo. dat moet niet zo moeilijk zijn met de huidige technologie lijkt me
    Sorry, mijn reactie was niet specifiek tegen jou bedoeld (er even bij moeten zetten) maar gewoon de bombarie rondom deze films.

    Maar ik vind het nergens voor nodig dat die trailer/film aangepast moet worden (in NL dan) en dat heeft niks met respect te maken in mijn ogen.

  16. #1091
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Sorry, mijn reactie was niet specifiek tegen jou bedoeld (er even bij moeten zetten) maar gewoon de bombarie rondom deze films.

    Maar ik vind het nergens voor nodig dat die trailer/film aangepast moet worden (in NL dan) en dat heeft niks met respect te maken in mijn ogen.
    Ben het wel met je eens. Het rare was dat men of steel geen beeld had maar wel geluid. Misschien hadden ze de verkeerde trailer te pakken. De film gangster squad aan passen gaat me ook te ver. Maar de trailer weglaten had ik wel zo netjes gevonden. Niet voor mij, maar om dit soort discussies tegen te gaan. Dat van die Spidey WTC trailer vond ik ook nergens op slaan. Tot op de dag van vandaag staat hij op geen enkele Spiderman versie.

    Aan de andere kant maakte de film zelf zoveel indruk, dat ik die beruchte trailer alweer vergeten was tot iemand dat hier aanhaalde. Voor de rest ben ik het wel eens met het feit dat er zoveel andere ellende gebeurt waar je niemand over hoort. Simpelweg omdat het niet interessant is voor de media.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  17. #1092
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    En dan voor wat lichtere kost.
    Waar was the joker?
    http://www.slashfilm.com/trivia-joke...-knight-rises/

    Wellicht spoiler alert?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  18. #1093

    Standaard

    The Dark Knight Rises
    Toch wel verrassend om eens een keer een trailer van een film te zien die niet liegt: "the epic conclusion".
    Episch was het zeker. Eén van de beste trilogieën ooit krijgt het slotstuk dat het verdiend. Nolan heeft de donkere toon van de eerste twee delen voortgezet met een fantastische Tom Hardy als bad guy Bane.
    Met twee uur en drie kwartier duurt de film wel wat te lang voor een blockbuster en had er best wat geknipt mogen worden (want raar genoeg vond ik de rol van Anne Hathaway maar weinig toevoegen). En hoewel er af en toe (vooral in het eerste deel) iets meer vaart in had gemogen (en voor andere dingen meer tijd genomen had mogen worden) verveelt de film wel nergens.

    Met weer een prachtige muzikale score en een daverende tweede helft krijgen we een geweldige climax, waar helaas ook meteen het (voor mij) enige nadeel van de film zit: het einde. Dat bezorgde me een dikke portie kippenvel (met Caine`s speech als prachtig middelpunt) en als Nolan en de studio echt ballen hadden gehad was het één van de beste en meest memorabele eindes aller tijden geweest.
    Nu krijgen we op het allerlaatst een kleine anti-climax en kun je slechts hopen op dat wat het had kunnen (en misschien wel moeten) zijn...

    Maar zoals Nolan de film nu af heeft geleverd is het nog steeds een meer dan waardig einde aan een geniale trilogie. En wie had gedacht dat ooit te kunnen zeggen over een reeks superhelden films?

    9,0/10
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  19. #1094

    Standaard

    Gisteren de film dan eindelijk gezien, in een halfvolle zaal in Pathe Schouwburgplein.

    En om heel eerlijk te zijn, vond ik (en de mensen met wie ik was) het niet zo'n goede film. Het probleem was meer dat het niet zo'n bijster intelligente film was, met tientallen overduidelijke plotholes of gewoon ronduit debiele plotwendingen.

    De volgende twee links geven een aantal van deze problemen weer, maar lang niet alles wat ik verder nog storend vond:
    http://www.filmschoolrejects.com/fea...fure.php?all=1
    http://www.slashfilm.com/15-bothered...-knight-rises/

    Ik vond zelf Bane wel enorm stoer en manacing en vond zijn stem niet eens heel storend. Bepaalde actiescenes waren ook wel erg stoer, maar verder toch een vrij matige (en veels te lange) en nu al overgewaarde film naar mijn mening.

    Tsja, smaken verschillen zullen we dan maar zeggen.
    **** me gently with a chainsaw.

  20. #1095

    Standaard

    Ook gister gezien, deze keer niet in IMAX.

    Het is een erg goede film met toch een keer paar vervelende foutjes:

    - Dat Miranda Tate Ra's dochter blijkt te zijn doet afbreuk aan Bane motivatie
    - De plotselinge verhuizing van Bruce Wayne naar de andere kant van de wereld, was dat echt nodig?
    - Vorige punt maakt Bruce zijn snelle terugkeer naar Gotham weer minder geloofwaardig
    - Continuiteits fout: Als Gordon en de anderen door Crane (leuke terugkeer) worden berecht zegt Bane: "De girl (Tate) stays here" Het volgende moment dat Bruce bij Fox terecht komt is daar Tate alsnog om vervolgens weer te verdwijnen als Gordon en de anderen te horen krijgen dat ze het ijs op moeten: slordig
    - Waarom moet John Blake dan in het echt Robin heten? Was Dick Grayson (die Robin wordt) wellicht subtieler en leuker geweest
    - Alfred zou Bruce NOOIT in de steek laten


    Is het een slechte film? Zeer zeker niet. Het zal zeker weer in van de beste films van dit jaar worden. Maar BB en met name TDK waren al zo goed dat het bijna onmogelijk is om die te overtreffen. De verwijzing die de overlevende football player Ward heet (Burt Ward speelde Robin in de Batman tv series) vond ik grappig, Catwoman is erg goed. Ondanks gegoochel met het script een zeer goede film, zeker als zomer blockbuster.
    uh, uh, It's a dinosaur

  21. #1096

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    . Je kan hoogstens de bioscoop(keten) boycotten omdat iemand (een medewerker?) hem heeft binnengelaten via de nooduitgang
    dit is pertinente onzin.
    punt 1 staan er nooit medewerkers bij nooduitgangen in de vs,en hij zal iets tussen de deur hebben gelegd om zo weer terug binnen te komen.

    het hele verhaal heeft ook niets met deze bioscoop te maken dus.het is gewoon gigantisch pech dat ook idioten makkelijk wapens kunnen krijgen in de vs.

    trouwens,dat verhaal van die envelop die ie gestuurd heeft aan zijn school-begeleider is ook wel enorm slecht zeg...
    T2: I'll Be Back!

  22. #1097

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Niels Simons Bekijk bericht
    dit is pertinente onzin.
    punt 1 staan er nooit medewerkers bij nooduitgangen in de vs,en hij zal iets tussen de deur hebben gelegd om zo weer terug binnen te komen.

    het hele verhaal heeft ook niets met deze bioscoop te maken dus.
    Ik stel niet dat er medewerkers bij de nooduitgangen hebben gestaan maar er is wel een verhaal de ronde geweest dat iemand, waarna ik tussen haakjes zet "een medewerker..??" waar ik dus opper dat dit WELLICHT een medewerker had kunnen zijn, hem heeft binnengelaten. Dus als je dan een beschuldende vinger wilt wijzen doe het dan naar de bioscoop, want de film zelf treft geen blaam. DAAR ging mijn reactie over, omdat mensen de film zelf willen boycotten.
    Dus je kan wel blazen dat het allemaal onzin is maar je bent zelf ook alleen maar aan het gissen......
    We weten allebei niet zeker wat er gebeurd is om nou zo heel hoog van de toren te blazen dat je het allemaal zo goed weet is een beetje triest.

    EDIT: dit verhaal bedoelde ik dus: http://www.infowars.com/witness-some...movie-theater/
    Of het nu waar is of niet, dat doet er verder niet toe, maar het verhaal gaat wel de ronde.
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 27-07-2012 om 13:53

  23. #1098

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door fonotic Bekijk bericht
    Mijn opmerkingen:
    - De openingsscene vond ik niet heeeel spectaculair (in vergelijking met de eerste verschijning van de Joker in TDK).. Had dit nog spannender verwacht/gewild.
    En ongeloofwaardig (de CIA die Bane naar een vliegtuig brengt, op laat stijgen en er daar pas achterkomen dat hij een van de geblindeerden is, laat staan dat de piloten van het gewone vliegtuig niet doorhebben dat er 10 meter boven hun nog een vliegtuig vliegt)... Ik weet dat het een stripverfilming is, maar de makers vertellen voortdurend hoe zij het icoon Batman zo veel mogelijk in de echte wereld willen zetten..

    Citaat Oorspronkelijk gepost door fonotic Bekijk bericht
    - De stem van Bane vond ik vreselijk. Veel te kinderachtig en daardoor kon ik hem vaak niet serieus nemen. Ik vond hem ook niet ontzettend dreigend overkomen.
    Qua volume ook veel te ver boven de overige stemmen. Het lag nu zo dik bovenop de overige audio, dat het niet voelde alsof Bane ter plekke iets zei.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joslyn Bekijk bericht
    toch een keer paar vervelende foutjes:
    - De plotselinge verhuizing van Bruce Wayne naar de andere kant van de wereld, was dat echt nodig?
    En dan te bedenken dat Bane helemaal meegaat en weer terug. Laat hij alles in Gotham echt over aan die hersenloze terroristen? Alsof Bruce Wayne op dat moment nog een bedreiging is...
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joslyn Bekijk bericht
    Maar BB en met name TDK waren al zo goed dat het bijna onmogelijk is om die te overtreffen.
    Ik begrijp het argument dat The Dark Knight Rises alleen maar kan tegenvallen als je hetzelfde verwacht als The Dark Knight. Maar dat is niet de hoofdreden van mijn teleurstelling: het zijn ook Nolans overige films (Prestige, Memento, Inception) die mijn verwachtingen voor het verhaal zo hoog maakten. Nolan kan verhalen vertellen als geen ander.

  24. #1099

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joslyn Bekijk bericht
    De verwijzing die de overlevende football player Ward heet (Burt Ward speelde Robin in de Batman tv series) vond ik grappig
    Is geen verwijzing. De scene is in Pittsburgh opgenomen en daarom hebben ze NFL-team Pittsburgh Steelers gebruikt voor die scene (zo zie je tijdens het national anthem quarterback Ben Roethlisberger in de rij staan). De football player die overblijft is Hines Ward, één van de beste en snelste spelers van de laatste jaren. http://en.wikipedia.org/wiki/Hines_Ward

  25. #1100

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Goatrider Bekijk bericht
    En dan te bedenken dat Bane helemaal meegaat en weer terug. Laat hij alles in Gotham echt over aan die hersenloze terroristen? Alsof Bruce Wayne op dat moment nog een bedreiging is...
    Is niet aan de andere kant van de wereld, maar speelt in Mexico. Van US naar Mexico is nog te bezien.

Pagina 44 van 54 EersteEerste ... 34404142434445464748 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •