Pagina 43 van 54 EersteEerste ... 3339404142434445464753 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.051 tot 1.075 van 1341 worden weergegeven.
  1. #1051

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniel1974 Bekijk bericht
    Als ... deed.
    Dat was wel duidelijk, maar 'dat neemt niet weg' betekent 'laat onverlet'. Je verklaart eerst dat de film foutloos is en legt vervolgens uit dat-ie het juist niet is. 't Kan een beetje verwarrend overkomen.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  2. #1052

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniel1974 Bekijk bericht
    en Bane overtuigde totaal niet en zeker niet op het niveau dat the Joker dat deed.
    Je maakt een beoordelingsfout.

    Je kan Bane helemaal niet vergelijken met The Joker. Ook niet in de comics, games & animatie(films). Beide zijn totaal verschillende villians. Altijd geweest en dat zal altijd zo zijn. Appels met peren vergelijken heet dat.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    * Dat Wayne tegen alle verwachting weet te ontsnappen uit die gevangenis is nog wel te behappen, maar hij weet wel erg snel en makkelijk terug te keren naar een zwaar bewaakt, belegerd eiland, waar hij ook nog eens precies opduikt op de plaats waar Kyle zich van haar beste kant laat zien. .
    Dat laatste heb ik toch wat kanttekingen, want dat is naar mijn mening verkeerd geïnterpreteerd.

    De grap is dat helemaal niet zo zwaar bewaakt belegerd eiland was. Men mocht niet weg, maar je was meer dan welkom. Denk aan de bus scene met Blake. Zij konden gewoon wegkomen althans tot de brug. Dat was een andere verhaal. Dat zwaar bewaakt geld alleen voor de politie bij de tunnels.

    Ook een reminder Gotham werd bevoorraad met voedsel iig voor de politie. Bruce zei tevens dat hij friends in high places had. Voor Bruce was het wel degelijk makkelijk om binnen Gotham te komen.

    Off screen is Bruce vast en zeker Selina eerder gaan stalken voor haar goede daad. Dat is slechts interpretatie, omdat Batman ook in de schaduw wacht op zijn prooi. En warempel Bruce kwam uit het donker en zag het licht van Selina. Toeval hoeft het dus niet te zijn.

  3. #1053

    Standaard

    Zaterdag gzien, geweldige film. Gemekker over joker en bane slaat nergens op gezien de uitvoering: joker was minder fysiek qua dreiging dan bane. Ik bedoel dat joker ook zijn handen vuil maakte maar ook gebruik maakte van verbale dreiging terwijl bane het 100% van zijn fysiek moest hebben. voor alle duidelijkheid: dit is mijn persoonlijke mening.

    alfred werd op gegeven moment weggeserveerd, en dat stukje met die auto pilot zag je wel van ver aankomen evenals eindscene, maar zoals gezegd geweldige film.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  4. #1054

    Standaard

    Zojuist gezien, goede film, wel wat plotholes. The Dark Knight is beter en zat ook beter in elkaar mijns inziens.
    Ik hoop op een extended edition!

  5. #1055

    Standaard

    Christopher Nolan kijkt terug op The Dark Knight trilogie



    Met de première van The Dark Knight Rises afgelopen weekend is er een einde gekomen aan de vier jaar lang speculeren over het plot van de laatste Batman film van regisseur Christopher Nolan. In een uitgebreid podcast interview van Empire met de regisseur komen een aantal aardige onderwerpen aan bod.

    Zo gaat Nolan in op de start van de trilogie in 2003 met Batman Begins, het gat van 8 jaar in de films tussen The Dark Knight en Rises en het gerucht dat er ook een vier uur durende versie zou zijn van TDKR. Ook geeft Nolan een advies aan zijn “opvolger” die mogelijk aan de slag moet met een reboot rond de Caped Crusader.

    Nolan kijkt terug op de start in 2003 met Batman Begins. Wist hij bij aanvang al waar hij aan begon? Nolan:

    ”I certainly wasn't that forward thinking. I really, only dared think about what Batman Begins was going to be just because I'm a bit superstitious and I didn't want to make any assumptions about what people would think of that film, whether people would want to see my take on the character on a longer term.

    So, with each of the three films, we really just tried to tell everything we had to say about that character in that film as if it was the one chance we had to deal with the characters.“

    Ook wordt hem gevraagd waarom hij het risico heft genomen om een gat van 8 jaar tussen The Dark Knight en The Dark Knight Rises te plaatsen:

    ”It's partly about a physical and emotional toll and it's partly about being true to the end of [The Dark Knight]. What you have at the end of The Dark Knight is an ending that hangs very much on substantial sacrifice to achieve a certain end and for that to have meaning, it has to work in some sense, it has to have been successful.

    And I didn't want to just abandon that and pick up a new story with a whole new set of ideas. So for me, that lead to the 8 year gap, it lead to the idea of Bruce Wayne, shut away in self-imposed exile because he's hung up his cape and cowl. He's living in a world, at least superficially, that doesn't need Batman but he hasn't moved on, he hasn't moved on as Alfred points out, he hasn't moved on emotionally or in a practical sense.”

    En wat vond Nolan het meest interessante van het personage Batman:

    ”One of things I find the most interesting about Batman is that because he works on the wrong side of the law, because he's a vigilante, you're never really far of the issue of the means and ends. You're never really far from the idea of what is acceptable in terms of fighting crime, in terms of trying to restore the world to some sense of good.

    And in the first film its very much about corruption about an environment so corrupt that Bruce Wayne couldn't work inside the established structures of the law and he had to move outside it. And that was very important to being able to accept the idea of vigilantism. And I think where we get to, through the next two films, and I think what The Dark Knight Rises really picks up, is the idea of that concept.

    Working outside the law has become more and more acceptable to Commissioner Gordon. It's become institutionalized in a sense with the lie about Harvey Dent and so the film really picks up with saying 'if we did that in the real world, if that where an underlying lie which prosperity is based on, is that really going to work?'”

    En is er een vier uur durende versie van TDKR? :

    ”It's not true at all. [On the internet] you read a lot of crazy things. I don't think I would want to sit through a four hour version of this movie (laughs). As a writer/director, its pretty easy for me to be precise about the running time and length. I think with each film, I told the studio how long the film was going to be 2 years ahead of time and arrived on the money.

    Its because I can work things out on paper which is more efficient than shooting them and then editing them out. Which is why there's no deleted scenes on the DVD's of the film. With Lee Smith, who is a supremely talented editor who can compress and knows about storytelling in a precise space of time, aided considerably by Hans Zimmerand his score.

    What I've demanded of Hans over the years is for him to be able to bind together very disparate threads of narrative so that you can tell a crowded story, frankly, almost as a montage even though there's narrative.”

    En afsluitend, welk advies geeft hij aan de regisseur die het van hem overneemt bij een reboot? Nolan:

    ”The only advice I would have is that...when I first met with Paul Levitz of DC Comics prior to Batman Begins, he explained to me clearly that Batman, of all superheroes, has thrived on reinterpretation and almost is strengthened by it. And I'm talking about over the years in the comic books but also in the movies.

    So when the time is right, whenever someone does whatever the next iteration of the character is, they simply need to be true to whatever it is they want to see, to what they believe in, not worry too much about what everyone else is telling them it should be.”

    Lees hier de FilmTotaal recensie van TDKR en hier meer vragen uit het podcast interview van Empire met Chris Nolan.

    Bron : Filmtotaal.nl

  6. #1056

    Standaard

    Mooie aflsuiter, maar mist net ff iets voor de 5 sterren. Einde zag je al aankomen met die auto pilot en dan ook nog eens in beeld brengen. Zeker omdat de Amerikanen niet zo slim zijn.

    Ook een beetje raar dat mevrouw Cottilard onder de dekens beland met Bruce aangezien ze later "je weet wel"...

    S

  7. #1057

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door godofgamblers Bekijk bericht
    Mooie aflsuiter, maar mist net ff iets voor de 5 sterren. Einde zag je al aankomen met die auto pilot en dan ook nog eens in beeld brengen. Zeker omdat de Amerikanen niet zo slim zijn.

    Ook een beetje raar dat mevrouw Cottilard onder de dekens beland met Bruce aangezien ze later "je weet wel"...

    S
    mbt Cottilard, zou jij Bane op je willen hebben?
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  8. #1058

    Standaard

    Interessant interview. Ben blij date Bale en Nolan beide genoeg ruggegraad tonen en het weigeren ermee verder te gaan. Dat is meer dan we kunnen zeggen dan van andere gasten in Hollywood (Spielberg, Lucas, etc.). Het maken van films is nog steeds een kunstvorm. Denk alleen dat velen dat onder de druk van succes en hebzucht snel vergeten. In Hollywood geldt teveel het motto: 'Greed is good.' Zij hebben hun verhaal gedaan. It was a hell of a ride, maar nu is tijd voor een andere invalshoek. Op naar Man Of Steel ?

  9. #1059

    Standaard

    Ben hem gisteren ook gaan zien en vond hem echt wel goed, voldeed volledig aan mijn verwachtingen maar daarover valt niet te discusieëren, over smaak Vooral toen die dame op 't laatste zei dat ze zijn volledige naam mooier vond .... Robin .... Vond ik ook een prachtig moment

  10. #1060

    Standaard

    Mijn uitgebreide mening.



    De verwachtingen waren na Batman Begins en The Dark Kinght torenhoog. Achteraf bekruipt me een gevoel dat die verwachtingen niet volledig zijn ingelost, maar slecht is het allemaal niet. Het is een beetje hetzelfde als met Inception: goed, misschien wel erg goed, maar door de enorme verwachtingen toch een lichte teleurstelling.

    Beginnend met de mindere punten, vond ik vooral Bane enigszins tegenvallen. Zijn rauwe stem uit de eerste trailers die hem een echte villain maakte is veel verstaanbaarder gemaakt en dat werkt tegen, omdat het veel minder donker wordt en Hardy dankzij het masker beperkt lijkt in zijn gezichtsexpressies. Zijn lichaamstaal en actiescènes zijn daarentegen wel zeer sterk, maar toch vond ik hem de minste villain van de drie films. En dat terwijl hij een behoorlijk voorname rol in de film speelt.

    Er zijn ook net wat teveel voorspelbaarheden, die ik niet zal spoileren. Waar Nolan in Inception net iets teveel uit wilde leggen aan de kijker, gebeurt dat nu weer, gelukkig in mindere mate. Het tekent echter de paar barstjes in het scenario, dat tegen het einde toch moet boeten voor de vele inhoud. Het mag gelukkig niet al te zeer deren, want dit wordt ruimschoots gecompenseerd door de fantastische actie.

    Helaas is de diepgang minder enerverend, vooral omdat het enigszins bekend voorkomt (Batman Begins). Toch is het nog altijd meer dan prima kost over getormenteerde zielen en het laten varen van principes en dat maakt deze trilogie zo sterk. Het duurt even voordat dit goed op gang komt, maar dankzij het sterke samenspel tussen Zimmer en Nolan is de daadwerkelijke wederopstanding toch hét moment van de film.

    Is het dan een slechte film? Nee, totaal niet zelfs. De lat ligt echter extreem hoog en dan mag je best kritisch zijn. De acteurs zetten stuk voor stuk prima rollen neer, een paar hele kleine uitzonderingen daargelaten. Zimmer levert wederom een fantastische score af die je op je IMAX-stoelen doet trillen en Nolan heeft wederom laten zien één van de beste regisseurs van het moment te zijn. En dan zijn er nog de schitterende beelden, en het feit dat deze Batman de inhoudelijk meest intrigerende superheld is en blijft. Dat wordt ‘gewoon’ weer bevestigd.

    Zo is er voor ieder minpunt wel een pluspunt te noemen en weet Nolan de mankementen voldoende te verbergen met zijn bombastische aanpak. Helaas is de diepgang, die van deze Batman een échte superheld maakte, wat minder aanwezig dan bij de eerste twee films. Gelukkig zijn er dan nog de fantastische beelden, de muziek, de acteurs en de twee voorgaande films waarop gebouwd kan worden. Een waardig slot van een fantastische trilogie.

  11. #1061

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniel1974 Bekijk bericht
    Interessant interview. Ben blij date Bale en Nolan beide genoeg ruggegraad tonen en het weigeren ermee verder te gaan. Dat is meer dan we kunnen zeggen dan van andere gasten in Hollywood (Spielberg, Lucas, etc.). Het maken van films is nog steeds een kunstvorm. Denk alleen dat velen dat onder de druk van succes en hebzucht snel vergeten. In Hollywood geldt teveel het motto: 'Greed is good.' Zij hebben hun verhaal gedaan. It was a hell of a ride, maar nu is tijd voor een andere invalshoek. Op naar Man Of Steel ?
    Wat ik me nu afvraag nu Nolan heeft aangegeven geen 4de deel meer te maken:
    Stel dat hij daarop terugkomt en toch een deel 4 maakt, zouden wij als publiek/ filmliefhebbers het hem eerder vergeven (mits het weer een hoogstaande film wordt) dan bijvoorbeeld een Michael Bay die Transformers 4 wilt maken (terwijl hij zelf ook van de daken heeft geschreeuwd geen vervolg meer te maken en daarbij de eerdere delen heeft verpest)?

  12. #1062

    Standaard

    Slashfilm heeft een aardig artikel geschreven waarin ze nog eens terugkijken naar een aantal van de geruchten die in de aanloop naar de film te lezen waren. Ze evalueren in hoeverre het klopt en proberen ook te duiden in hoeverre e.e.a. naar hun mening bevredigend in de film verwerkt is.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  13. #1063

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door godofgamblers Bekijk bericht
    Mooie aflsuiter, maar mist net ff iets voor de 5 sterren. Einde zag je al aankomen met die auto pilot en dan ook nog eens in beeld brengen. Zeker omdat de Amerikanen niet zo slim zijn.

    Ook een beetje raar dat mevrouw Cottilard onder de dekens beland met Bruce aangezien ze later "je weet wel"...

    S
    Spoiler tekst maar even wit gemaakt

    De sex scene met Miranda Tate maakt de latere twist juist emotioneler Wayne zocht juist iemand om te vertrouwen (vandaar dat zij de touwtjes in handen kreeg bij Wayne Enterprises) en wordt dan vervolgens gestoken (wat een mooie referentie naar BB oplevert), zijn vertrouwen is beschaamd en uit wanhoop probeert hij haar ook nog te smeken Gotham niet op te blazen.

    De scène heeft mijn inziens veel functie.

    Wellicht zal ik dan ook dom zijn maar de autopilot zag ik niet aankomen. Zeker niet na Alfred's scène.
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  14. #1064

    Standaard

    Net gezien in het IMAX. Wat kan ik zeggen, ik heb gewoon een geweldige avond gehad. En wauw, in het IMAX beleef je hem wel in het kwadraat hoor. En wat een geluid. Heb zelden zoveel subwoofers zo hard horen werken.....!!
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  15. #1065

    Standaard

    heb em vanmiddag gezien. vond het saai, cliche en veel te lang duren.
    ik vond the dark knight een goede film. dit is gewoon een voorspelbaar filmpje met weinig originaliteit die te lang gerekt wordt. het zal zich waarschijnlijk wel aan het verhaal van de strips houden maar ik vond het niets. zware tegenvaller voor mij

  16. #1066

    Standaard

    Gisteren in IMAX gezien, snap het volgende niet.

    Alfred erft het huis, maar in Bruce Wayne's testament staat dat het (ook) een weeshuis moet worden?? Bovendien zou dat betekenen dat de batcave waar Robin voortaan in losgaat onder een weeshuis ligt?! Of waren er meerdere panden?

    Verder vond ik het een grote domper dat Bane niet de woeste, niets ontziende terrorist is maar gewoon een door kalverenliefde geplaagde, brute kracht (waarmee het karakter weer gevaarlijk dicht bij de Ban uit Batman & Robin komt!) blijkt die dik onder de plak zit bij Miranda. Uiterst zwakke twist die alle dreigende spanning van de villain Bane daaraan voorafgaand ongedaan maakt. Dat de slechterik Miranda zelf letterlijk de hele plottwist en motivaties uitlegt aan de held Batman voordat ze op de rode BOEM-knop drukt is een James Bond-cliché en Nolan-onwaardig.

  17. #1067

    Cool

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Goatrider Bekijk bericht
    Verder vond ik het een grote domper dat Bane niet de woeste, niets ontziende terrorist is maar gewoon een door kalverenliefde geplaagde, brute kracht (waarmee het karakter weer gevaarlijk dicht bij de Ban uit Batman & Robin komt!)
    Ik vond dit juist heel erg sterk en gaf Bane net wat meer diepgang. Voor mij één van de sterkere punten in de film in ieder geval.

    Gisterenavond de film voor het eerst gezien en echt op en top genoten! Heerlijk vermaakt!

  18. #1068

    Standaard

    Kan iemand de bloedtransfusie aan het begin van de film uitleggen? Ik heb het niet begrepen. Zo raar.

  19. #1069

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dai Bekijk bericht
    Kan iemand de bloedtransfusie aan het begin van de film uitleggen? Ik heb het niet begrepen. Zo raar.
    Voor zover ik weet vond de transfusie plaats zodat men zou denken dat het dokter Pavell was die omgekomen zou zijn tijdens de vliegtuig crash, omdat zijn bloed in het lichaam aangetroffen was wat men zou vinden.

  20. #1070

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Goatrider Bekijk bericht
    Gisteren in IMAX gezien, snap het volgende niet.


    Verder vond ik het een grote domper dat Bane niet de woeste, niets ontziende terrorist is maar gewoon een door kalverenliefde geplaagde, brute kracht (waarmee het karakter weer gevaarlijk dicht bij de Ban uit Batman & Robin komt!) blijkt die dik onder de plak zit bij Miranda. Uiterst zwakke twist die alle dreigende spanning van de villain Bane daaraan voorafgaand ongedaan maakt. Dat de slechterik Miranda zelf letterlijk de hele plottwist en motivaties uitlegt aan de held Batman voordat ze op de rode BOEM-knop drukt is een James Bond-cliché en Nolan-onwaardig.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frangster Bekijk bericht
    Ik vond dit juist heel erg sterk en gaf Bane net wat meer diepgang. Voor mij één van de sterkere punten in de film in ieder geval.
    Vond ik ook een domper en een uiterst slechte scriptkeuze. Ik had het veel rauwer gevonden als Bane juist werd uitgelegd met de zin die Alfred in deel 2 uitlegde: "Because some men aren't looking for anything logical, like money. They can't be bought, bullied, reasoned, or negotiated with. Some men just want to watch the world burn." Iets wat ik veel meer op Bane vind slaan dan op de Joker; juist omdat die meer geraffineerd was en minder bruut was dan Bane. Plus omdat Bane geen andere agenda had anders dan dat hij wilde Gotham City letterlijk in de fik zetten. The Joker wilde alleen puur Batman verslaan. Jammer dus dat hij werd gedegradeerd tot een gefrustreerde, opgepompte sidekick van de zgn. Evil Genius.... Gemiste kans IMO.

  21. #1071

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Goatrider Bekijk bericht
    Gisteren in IMAX gezien, snap het volgende niet.

    Alfred erft het huis, maar in Bruce Wayne's testament staat dat het (ook) een weeshuis moet worden?? Bovendien zou dat betekenen dat de batcave waar Robin voortaan in losgaat onder een weeshuis ligt?! Of waren er meerdere panden?

    Verder vond ik het een grote domper dat Bane niet de woeste, niets ontziende terrorist is maar gewoon een door kalverenliefde geplaagde, brute kracht (waarmee het karakter weer gevaarlijk dicht bij de Ban uit Batman & Robin komt!) blijkt die dik onder de plak zit bij Miranda. Uiterst zwakke twist die alle dreigende spanning van de villain Bane daaraan voorafgaand ongedaan maakt. Dat de slechterik Miranda zelf letterlijk de hele plottwist en motivaties uitlegt aan de held Batman voordat ze op de rode BOEM-knop drukt is een James Bond-cliché en Nolan-onwaardig.
    Volgens mij heb je liggen slapen want

    A) De Batcave zal allang gesloten zijn, aan het einde heeft Blake een papiertje met coördinaten waar een ander Batcave te zien is, totaal anders dan datgene in de Bruce Wayne Manor.

    B) Aan het einde in de "Wallstreet" scene slaat Batman op een gegeven moment op het masker van Bane, toen daar een pootje van los zat/bewogen was werdt hij in 1 keer woest (drie keer in een paal slaan) en had hij dat "rage" gevoel..misschien niet goed uitgedrukt maar dit was een "slimme" Bane,..hij had een masterplan mbt tot het leegzuigen van Wayne..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  22. #1072

    Standaard

    Wat is er eigenlijk gebeurd met het gezin van Gordon? Wordt m.i. nergens uitgelegd?

  23. #1073

    Standaard

    Heb de film net gezien. Was een prima film, maar niet zo goed als The Dark Knight..

    Mijn opmerkingen:


    - De openingsscene vond ik niet heeeel spectaculair (in vergelijking met de eerste verschijning van de Joker in TDK).. Had dit nog spannender verwacht/gewild.

    - Ik vond dat er vrij weinig Batman-scenes waren. Hij was maar 1 of 2 keer in beeld tot zijn gevecht met Bane waar ie meteen verslagen was.

    - De stem van Bane vond ik vreselijk. Veel te kinderachtig en daardoor kon ik hem vaak niet serieus nemen. Ik vond hem ook niet ontzettend dreigend overkomen.

    - 'Catwoman' vond ik een erg leuk karakter in de film. Vooral de scene in de kroeg vond ik erg vermakelijk. Vond haar op dat moment net zo doordacht en sneaky als de Joker.

    - De scene waarbij Bane en met z'n helm op dat gebouw binnenstapte om vervolgens ervoor te zorgen dat Bruce blut zou worden vond overdag plaats. Vervolgens vluchten ze op motors (ook overdag), rijden door een parkeergarage. En op het moment dat Batman ze achtervolgt (en Batman wordt achtervolgd door de politie) is het opeens nacht! Dat vond ik heel vreemd en is wat mij betreft echt een movie mistake. Heeft een van jullie dit ook opgemerkt?

    - De rol van Cotillard had van mij niet echt gehoeven. Dan had Catwoman maar wat meer zendtijd gegeven wat mij betreft.


  24. #1074

    Standaard

    GODVERDOMME... De eerste 2 uur waren echt goed. Niet veel op aan te merken, maar het laatste half uur / 3 kwartier zat vol met cliché's. De een na de ander. Ik ga ze niet weggeven, maar dit ging echt nergens over. Hoe heeft Christopher Nolan zijn batman trilogie zo af kunnen sluiten al is er ruimte voor een vervolg . Tijdens de pauze dacht ik nog dat dit zeker een waardige opvolger van The Dark Knight was, maar het einde was echt pure schijt. Kan er echt niets anders over zeggen. Ik ging al niet met al te hoge verwachtingen naar de bios, aangezien ik toch al niet dacht dat deze in de voetsporen van The Dark Knight zou kunnen stappen. De eerste 2 uur vielen me daarom erg veel mee, maar echt diep, heel diep teleur gesteld door het einde. Ik kan niet zeggen dat het een slechte film was, alleen het laatste half uur was de rest van de film en de vorige 2 films echt niet waardig.
    Laatst aangepast door dutchstoner : 25-07-2012 om 23:41

  25. #1075

    Standaard

    Volgende week woensdag EIN-DE-LIJK heen.
    Ben zo benieuwd.
    De 1e 2 vond ik al helemaal geweldig, dus dit moet een waar slotstuk worden
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

Pagina 43 van 54 EersteEerste ... 3339404142434445464753 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •