De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard welke (satelliet/sub)speakerset??

    Hoi!

    Ik zou wat hulp kunnen gebruiken bij het kiezen van een aardige speakerset bestaande uit 5 satellietspeakers en een subwoofer. (Omdat ik maar een klein kamertje heb (schatting: 15 m2), is het vrijwel zeker dat het satelliet boxjes worden.)
    Goeie keuze?

    Nu:
    Sony DVP-S336 (instap-DVD-speler)
    Sony 4:3 21inch TV
    Sony eenvoudige stereotoren
    (De keuze voor Sony is vooral vanwege design en niet groot genoeg budget voor dure HT.)

    Binnenkort komt er wat geld vrij (zo'n 1000 euro) dus ben ik van plan een receiver (DD/DTS) en speakerset aan te schaffen. De receiver wordt waarschijnlijk de Sony STR-DE685 of 885.

    Heeft iemand een suggestie voor een setje speakers (5.1)?
    Of heeft iemand positieve of negatieve ervaringen met zo'n setje?
    (Niet veel duurder dan 500 euro.)

    Het is dus voor een behoorlijk klein kamertje waar geen super-HT gerealiseerd kan/hoeft te worden, maar ik gewoon in lekker geluid film en muziek kan beluisteren.

  2. #2

    Standaard

    Als je van Bose houdt:

    Acoustimass® 6 Series II home theater speaker system

    Dit zijn 5 surround speakertjes (10x10x12 cm) + 1 Sub met een adviesprijs van +/- € 575
    [Reserveer hier uw ruimte voor uw reclameteksten]

  3. #3

    Standaard

    Die zien er wel fraai uit.
    Klinken ze ook een beetje?
    En... jaja, ik ga ook zeker zélf luisteren, maar iemand toevallig ervaring?
    Bedankt voor de tip iig!

  4. #4

    Standaard

    Ik heb met deze speakerset geen ervaring maar ik denk dat dit een hele nette set is voor een redelijke prijs.

  5. #5

    Standaard

    En wat van JBL ?
    Heb zelf JBL omdat ik ook niet met een groot budget zat. En het bevalt beter. Voor jou geld, kan je zelfs nog meer kopen dan ik op dit moment heb staan.

    Ken niet de exacte prijs, maar voor 500 Euro kom je er wel.

    succes
    Ik heb er een..... woei

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Youri08
    Heb zelf JBL omdat ik ook niet met een groot budget zat.
    Ik heb je thread gelezen ja... Mag ik vragen welke jij hebt? JBL SCS135SI?? Die ziet er leuk (geprijsd) uit!

    1. Nog meer mensen ervaring?
    2. Weet iemand een handige site met tests/reviews van dit soort setjes?
    3. Ik zoek ook nog een site/online winkel (liefst in Nederland), waar ik een indicatie van de prijzen kan vinden.

  7. #7

    Standaard

    Ik heb ervaring met Bose, aangezien wij dit in de winkel verkopen. In vergelijking met andere satelietspeakers (rond deze prijsklasse uiteraard) vind ik Bose erg goed klinken. JBL is daarbij ook zeker een goed merk in de zuilluidsprekers en satelieten, maar mijn voorkeur gaat dan toch naar Bose uit.

    PS: woon je in de buurt van BCC Beverwijk dan kan ik je wel wat laten horen van JBL en Bose. Een tip: neem altijd je eigen muziek mee...

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sender

    3. Ik zoek ook nog een site/online winkel (liefst in Nederland), waar ik een indicatie van de prijzen kan vinden.

    Kijk even op www.miepkniep.nl daar kan je (hopelijk) een goede speakerset vinden die je wil en dan zoekt die site de goedkoopste prijs voor je in Nederland.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sender
    Weet iemand een handige site met tests/reviews van dit soort setjes?
    www.homecinemachoice.com misschien ? Hier staan veel reviews.


    Citaat Oorspronkelijk gepost door sender
    Ik zoek ook nog een site/online winkel (liefst in Nederland), waar ik een indicatie van de prijzen kan vinden.
    Gebruik www.kieskeurig.nl die filtert de goedkoopste eruit. Ook staan er gebruikerservaringen bij
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •