Pagina 15 van 28 EersteEerste ... 511121314151617181925 ... LaatsteLaatste
De resultaten 351 tot 375 van 689 worden weergegeven.
  1. #351

  2. #352

    Standaard

    begrijp me niet verkeerd jongens maar zien jullie blurays sparen als een sport?? een verzameling?
    ik bedoel 300/400 bluray's die kijk je niet zomaar tegelijk behalve als je egt veel vrijetijd hebt.
    kopen jullie gewoon impuls 2 a 3 blurays per keer?? en dan heb ik het niet over de koopjeshoek!
    ik merk zelf wanneer ik teveel blurays koop per week/maand ik de helft niet kan kijken of zelfs maanden liggen te wachten!

  3. #353

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ettepet Bekijk bericht
    182 HD-DVD's + 901 Blu-Ray's (7 onderweg)

    ....doe het de laatste tijd wat rustiger aan.
    Van zo'n collectie wil ik wel eens een foto zien.
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  4. #354

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric B. Bekijk bericht
    inmiddels alweer 105 stuks.............gaat veel te snel
    dat was op 01-03-2010


    ik sluit dit jaar af met 137 stuks
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  5. #355

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door derooy Bekijk bericht
    begrijp me niet verkeerd jongens maar zien jullie blurays sparen als een sport?? een verzameling?
    ik bedoel 300/400 bluray's die kijk je niet zomaar tegelijk behalve als je egt veel vrijetijd hebt.
    kopen jullie gewoon impuls 2 a 3 blurays per keer?? en dan heb ik het niet over de koopjeshoek!
    ik merk zelf wanneer ik teveel blurays koop per week/maand ik de helft niet kan kijken of zelfs maanden liggen te wachten!
    In een tijd dat iedereen maar lukraak films illegaal van het internet mag plukken (let op de formulering ) is die vraag misschien lastig te beantwoorden. Ik koop de films in ieder geval omdat:

    1. Ik geen zin heb om de juiste versie te gaan zoeken op het internet, met risico's dat je een aantal malen moet gaan proberen.
    2. Geen duur internet-abbo wil puur om iets te doen wat eigenlijk niet mag/hoort.
    3. Ik zie de films, documentaires enz. als mijn bezit.

  6. #356
    Senior Member
    Registratie datum
    Sep 2003
    Woonplaats
    Wetteren, België

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door misterfun Bekijk bericht
    Van zo'n collectie wil ik wel eens een foto zien.
    ²

    Ik wist begod zelfs niet dat er al zoveel zijn uitgebracht

    Ik zelf sluit het jaar af met 38 Blu-rays. Hierin zitten wel Planet Earth box, X-men trilogy en Firefly die ik als 1 tel.

    Volgend jaar zou ik graag een groot deel van mijn DVD's verkopen om meer plaats te maken voor Blu-rays, maar ik merk zelf dat ik het vaak gewoon niet over mijn hart kan krijgen om DVD's weg te doen Ik zie het dan ook meer als de film alleen.
    Zo vind ik een DVD/Blu-ray collectie enorm mooi ogen.

    Bij DVD's had ik wel meer blinde aankopen (omdat ze zo goedkoop zijn soms) terwijl ik dat bij Blu-ray veel minder heb. Wel merk ik, dat overal waar ik ben ik toch eens moet kijken naar de DVD- of Blu-ray aanbiedingen.

  7. #357

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Einzelgänger Bekijk bericht
    De teller staat nu op 46 Films en 4 series.
    De verzameling is inmiddels weer wat gegroeid naar 56 films, 1 muziek/concert Blu Ray en 4 series.

  8. #358

    Standaard

    Ik sluit het jaar af met 215 Blu-Ray's. Wel heb ik dit jaar een pauze genomen van 7 maanden. Nu verder sparen voor dat HT'tje! En school komt er ook nog eens bij...


  9. #359

    Standaard

    De teller staat hier momenteel op 480 blurays geloof ik .

  10. #360

    Standaard

    357 Bluray films, 21 Bluray Tv-series/seizoenen

  11. #361
    Super Member
    Registratie datum
    Dec 2003
    Woonplaats
    leidschendam-voorburg

    Standaard

    BluRay sinds augustus 2009, De teller staat nu op 193 stuks (de dvd's zijn nog wel in de meerderheid, maar scheelt niet veel meer)
    I'll be back!!

  12. #362

    Standaard

    De stand van zaken op 1 januari 2011: 199 BD's met nog 2 onderweg.

  13. #363

    Standaard

    Tja, ik bezit een bescheiden aantal van 126 Blu Ray's waaronder div. boxen die ik als 1 tel.

  14. #364

    Standaard

    Momenteel 100 Blu Rays en 1 serie.

    Met Dvd's was ik veel impulsiever dan nu met Blu Ray's.

  15. #365
    Member Avatar van SpawnFan1
    Registratie datum
    Mar 2008
    Woonplaats
    Arnhem, Gelderland, Nederland

    Standaard

    Net geteld en zit op de 150 maar heb een aantal nog onderweg en moet straks nog ff 100 euri uitgeven bij amazon.co.uk hehe.
    150 Blu-Ray Discs - Onkyo TX-NR616 - 7.2 THX Certified systeem

  16. #366

    Standaard

    23 blu-rays en op 27 december 2010 begonnen ^^ daarvoor alleen dvd's

  17. #367

    Standaard

    Jeeh ik zit nu op 50 blu-rays. Dat is wel een feestje waard na mijn drie aankopen vandaag dus op 50 nu naar de volgende 50
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  18. #368

    Standaard

    De teller staat inmiddels op 62 films, 1 muziek/concert Blu Ray en 4 TV-series.

  19. #369

    Standaard

    97 Blu Ray's en 2 series.
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  20. #370

    Standaard

    ik heb 70 blu-rays in bezit. ik doe niet aan het zogenaamde 'double dipping'. Als ik dat wel deed had ik er waarschijnlijk 200 ofzo. Ik koop alleen films die ik echt goed vind en herkijkwaarde hebben.
    In mijn opinie hebben mensen met 400+ blu-rays een hoop slechte films in bezit. Er zijn namelijk nog niet zoveel goede films uitgekomen op blu-ray. Ik denk dat het bij zulke aantallen blu-rays in bezit eerder een koopverslaving is dan een hobby en dan heb ik haast de neiging om het zielig te vinden.

  21. #371

    Standaard

    Op 17-12-2010 ( het lijkt allemaal alweer zolang geleden ) stond de teller op 299 en dat zijn het er op dit moment nog steeds 299 veel titels verkocht en dus ook wel weer een aantal binnen gekomen.

    Ben toch maar begonnen met de strepen in de wishlist van titels waar je bij voorbaat al van denk mwa zal het iets zijn! Verder trek ik wat vaker wat van internet om te zien of het wel echt iets is voor er weer genoeg geld opgaat aan miskopen in 2011 Blockbusters en bioscoop releases komen er wel gewoon in als ik het iets vind natuurlijk!

    Dat 2011 een leuk film jaar mag worden :P

  22. #372

    Standaard

    Ik streef er juist na om het aantal blu-ray's zo klein mogelijk te houden.

    Dezelfde situatie als ik toen met DVD's had (op een gegeven moment 1500 stuks) wil ik dus niet meer; ik schat dat ik zo'n 10% daarvan nog een keer uit de kast had gehaald. Erg zonde dus.
    Gelukkig is die collectie nu aanzienlijk kleiner geworden, en het streven is dus om niet opnieuw zo te eindigen.

    Daarom is bij mij de herkijkwaarde van een blu-ray allesbepalend of hij in de collectie blijft of niet; het komt dus voor dat hele goede films verkocht worden, en mindere films erin blijven, omdat daar bepaalde scenes in zitten die mooi zijn om opnieuw te bekijken.

  23. #373

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik streef er juist na om het aantal blu-ray's zo klein mogelijk te houden.

    Dezelfde situatie als ik toen met DVD's had (op een gegeven moment 1500 stuks) wil ik dus niet meer; ik schat dat ik zo'n 10% daarvan nog een keer uit de kast had gehaald. Erg zonde dus.
    Gelukkig is die collectie nu aanzienlijk kleiner geworden, en het streven is dus om niet opnieuw zo te eindigen.

    Daarom is bij mij de herkijkwaarde van een blu-ray allesbepalend of hij in de collectie blijft of niet; het komt dus voor dat hele goede films verkocht worden, en mindere films erin blijven, omdat daar bepaalde scenes in zitten die mooi zijn om opnieuw te bekijken.

    Juist dat heb ik dus ook. Er zijn zoveel dvds die ik nooit meer aanraak puur omdat de films niet super waren of leuk waren voor 1 keer.
    Bluray is een mooi medium alleen met zoveel troep dat verkocht wordt als bluray is het vaak zonde er zoveel geld in te steken.

  24. #374

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Deerect2007 Bekijk bericht
    ik heb 70 blu-rays in bezit. ik doe niet aan het zogenaamde 'double dipping'. Als ik dat wel deed had ik er waarschijnlijk 200 ofzo. Ik koop alleen films die ik echt goed vind en herkijkwaarde hebben.
    In mijn opinie hebben mensen met 400+ blu-rays een hoop slechte films in bezit. Er zijn namelijk nog niet zoveel goede films uitgekomen op blu-ray. Ik denk dat het bij zulke aantallen blu-rays in bezit eerder een koopverslaving is dan een hobby en dan heb ik haast de neiging om het zielig te vinden.
    Wat is in jouw definitie een goede film dan?

  25. #375

    Standaard

    Ben januari 2009 begonnen en 2 jaar later staat de teller op 236 stuks (boxsets/series geteld als 1).
    Watched it

Pagina 15 van 28 EersteEerste ... 511121314151617181925 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •