Pagina 10 van 28 EersteEerste ... 6789101112131420 ... LaatsteLaatste
De resultaten 226 tot 250 van 689 worden weergegeven.
  1. #226

    Standaard

    139 BD's en 9 in bestelling, denk niet dat ik de 150 haal voor het eind van het jaar, heb al zoveel gekocht.....
    Vervang de DVD;s die ik al in bezit heb, koop blind wat me goed lijkt en ook films die ik al wel gezien heb maar niet op DVD bezit.

  2. #227

    Standaard

    90 plus 2 onderweg. Hier heb ik dan twee jaar over gedaan. Ik heb ondertussen ook al weer een kleine 15 blu-rays doorverkocht en ook alweer een stuk of 5 vervangen voor een andere uitgave. De doelstelling is om iedere aankoop een winnaar te laten zijn maar dat lukt dus niet altijd. Ik verwacht komend jaar dat de verzameling met maximaal met 30 zal stijgen ten zij de studios als een idioot de grote titels waar de meeste opzitten te wachten allemaal gaan uitbrengen.
    Laatst aangepast door homernt : 12-12-2009 om 11:59

  3. #228

    Standaard

    362 Blu-ray´s
    287 HD-DVD´s
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  4. #229

    Standaard

    Ik heb atm op BR:
    Wall-E
    Ratatouille
    Gladiator 2-disc
    Star Trek
    State of Play
    Coraline
    Drag me to Hell
    UP 4-disc Superset
    Fight Club
    Forrest Gump 2-disc
    El Orfanato
    Public Enemies

    Heb sinds half oktober een BR speler dus heb er nog niet zo veel, maar er komt komend jaar absoluut nog veel bij.
    Nieuw: This is It (BR), The Hurt Locker (BR), Requiem for a Dream, Trainspotting, Haunting in Connecticut.

    Marcellus Wallace (Ving Rhames) in Pulp Fiction:
    "You hear me talkin', hillbilly boy? I ain't through with you by a damn sight. I'ma get medieval on your ass."

  5. #230

    Standaard

    102 blu-ray discs (op dit moment).

  6. #231

    Standaard

    211 en er zijn nog een aantal in bestelling. Dacht een maand geleden niet dat ik de 200 voor het eind van het jaar zou halen, maar heb weer eens teveel gekocht.
    Panasonic 50G20 Silver/ Onkyo TX-SR 508 Black/ Klipsch home theater HD500/ Philips BDP9500/ Playstation 3 Slimline 120 gig/ Logitech Harmony One

    http://www.whatiwatch.net/overview.php?ov=2881

    http://www.whatiwatch.net/collection.php?ov=2881

  7. #232

    Standaard

    Ik ben lekker bezig zit op 58 met nog 6 onderweg!

    Wat me wel opvalt is dat iemand er al 700+ heeft and i find that hard to believe! Als je het mij vraagt en gevalletje grootspraak!

    Zullen er eerder 70 zijn aangezien hij niet ingaat op het feit dat mensen vragen of hij er een foto van wil maken!

  8. #233

    Standaard

    Zit nu op 206 blurays en 26 hddvds....

  9. #234

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door gafietsuh Bekijk bericht
    Zit nu op 206 blurays en 26 hddvds....

    Maar goed dat je geen hoogtevrees hebt:razz:

  10. #235

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Maar goed dat je geen hoogtevrees hebt:razz:
    haha lolbroek

  11. #236
    Super Member
    Registratie datum
    Dec 2003
    Woonplaats
    leidschendam-voorburg

    Standaard

    Totaal 450 dvd's, waarvan 82 in Blu ray (Blu ray speler sinds afgelopen zomer)

    Laatste aanschaffingen: Stargate, Warlords, Public Ennemies en the International.
    I'll be back!!

  12. #237

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Ik ben lekker bezig zit op 58 met nog 6 onderweg!

    Wat me wel opvalt is dat iemand er al 700+ heeft and i find that hard to believe! Als je het mij vraagt en gevalletje grootspraak!

    Zullen er eerder 70 zijn aangezien hij niet ingaat op het feit dat mensen vragen of hij er een foto van wil maken!

    Ach, ik denk dat je er redelijk zeker vanuit gaan dat dat verhaal gewoon klopt. Is niet zo heel moeilijk hoor. Ik ben ook in minder dan een jaar tijd gegaan van 250+ HD DVD's naar 500+ Blu rays. Oftewel de HD DVD's de deur uit, zoveel mogelijk vervangen door Blu-rays, plus nog wat extra. Ook ik besef dat dat waarschijnlijk niet voor ieder mogelijk is, maar daar prijs ik dan mijzelf gelukkig dat dat wel kan.

  13. #238

    Standaard

    Er was al eerder iemand in dit topic met 900+ HD titels (meesten op HD-DVD). Kwestie van vroeg ermee beginnen, en stug doorkopen... (zit inmiddels op 730 BD's, 25 onderweg)

  14. #239

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ettepet Bekijk bericht
    Er was al eerder iemand in dit topic met 900+ HD titels (meesten op HD-DVD). Kwestie van vroeg ermee beginnen, en stug doorkopen... (zit inmiddels op 730 BD's, 25 onderweg)
    Dat blijkt dan wel :P haha

    Maar dan geef je echt bakken met geld uit aan blu-rays/hd-dvd's ongeacht of je ze in de UK/USa koopt of in NL!

    Ik geef al een 250a300 euro in de maand uit aan dvd's/blu-ray's maar ik ga er even mee stoppen de kijk achterstand wordt alleen maar groter :P haha

  15. #240

    Standaard

    194 blu rays en 181 HD-DVD's.
    Ik ga de 200 voor blu rays dit jaar nog wel halen denk ik.

    2200+ DVD's en dat lijkt nu gestagneerd te zijn; ik koop alleen nog af en toe wat TV-series op DVD. Films al een hele tijd niet meer (behalve kinder DVD's voor de kleine).

    Ik heb sinds vorig jaar november een blu ray speler en hd-dvd speler. Collectie groeit gestaag. Ik probeer wel zo weinig mogelijk DVD's te vervangen door blu ray maar voor een aantal films is dat uiteraard niet acceptabel (bijvoorbeeld Braveheart). Soms verkoop ik ze ook wel weer dus niet alles wat ik koop blijft in de kast (ongeveer 10 - 15% gaat de deur weer uit).


    Zo, nu lekker ff internetshoppen van mijn kerstbonus
    Amazon.co.uk zal weer blij met me zijn
    Co-Startrader **Mijn DVD Collectie**
    Beeld: Panasonic PT AX-200E+Beamax A-Serie | plasma TV:Panasonic TH-42PX60E Blu Ray spelers: Marantz BD-5004 | PS3 HD-DVD Spelers: Toshiba EP-30 | XboX 360 Receiver: Onkyo TX SR-605
    Speakers: Magnat Quantum/Betasub | Wharfedale Diamons Series | KEF 2005.1 Mediaspeler : Emtec Moviecube S800 PVR (750 GB) WiFi
    Blu Raqy: 199 HD-DVD 164 DVD: 1899

  16. #241

    Standaard

    172 blu-rays en 0 hddvd`s (vorig jaar allemaal weggedaan), en 500 dvd`s

    Gaat momenteel iets langzamer dan het medium dvd, dat kocht ik toch wat vlotter....

    Mvrg,
    Raymen
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  17. #242

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric B. Bekijk bericht
    hmm.......89 stuks alweer


    ik wil het jaar eindigen met precies 90 Blu-Ray's dus een dezer dagen bij de MM mijn laatste Blu-Ray van het jaar aanschaffen

    aangezien ik er inmiddels 97 heb en dat dus niet meer lukt, ga ik voor de 100
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  18. #243

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric B. Bekijk bericht
    aangezien ik er inmiddels 97 heb en dat dus niet meer lukt, ga ik voor de 100
    Haha, ik schreef op 12-12-09 ook dat ik de 150 niet zou halen, lol, daar ben ik echt wel overheen....

  19. #244

    Standaard

    Momenteel 98. Ben benieuwd of ik dit jaar de 100 zal halen. Als ik deze week nog naar de stad ga, dan haal ik dit zeker (ken mezelf) .
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  20. #245

  21. #246

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seus Bekijk bericht
    Momenteel 98. Ben benieuwd of ik dit jaar de 100 zal halen. Als ik deze week nog naar de stad ga, dan haal ik dit zeker (ken mezelf) .
    Citaat Oorspronkelijk gepost door maniac e Bekijk bericht
    90 + 4 onderweg
    Ga voor die 100.
    Tip: kijk eens op amazon.co.uk daar hebben ze veel onder de 10 pond staan

  22. #247

    Standaard

    112 met nog 2 onderweg. Waarvan ik er 1 nog wel voor 31-12 krijg!
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  23. #248

    Standaard

    91+ 4onderweg vandaag Corpse Bride gehaald die 100 gaat wel lukken!

  24. #249

    Standaard

    op dit moment 6

    Ben ook pas sinds 18 december begonnen dus vind het nog eigenlijk best wel snel
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  25. #250

    Standaard

    49 Blu Ray's, 3 in bestelling
    BLU-RAY: 49 | DVD: 257

Pagina 10 van 28 EersteEerste ... 6789101112131420 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •