De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Commerciele uitingen van de DVD.nl crew:

    Het valt me steeds vaker op dat Arnold van Oostrum in allerlei topics losjes vermeldt dat hij professionele ISF calibratie kan doen, en je hem dan pm-en hiervoor bij belangstelling.

    Niet om het een of ander, maar ik vind het toch erg vreemd dat iemand van de crew (en dan nog de hoofdredacteur) dit her en der post......of Arnold moet het gratis doen, maar dat geloof ik niet, aangezien een calibratie al gauw €150 - €250 kost. Het is dus gewoon een commerciele uiting.

    Laat ik het zo zeggen: als iemand anders dit in diverse topics gaat doen voor zijn eigen gewin, dan wordt er denk ik een stokje voor gestoken.
    Of heb ik het helemaal mis :wink Als het zo is, geen probleem . Maar dan niet met twee maten meten; of allemaal, of niemand.....

  2. #2

    Standaard

    Waarom niet eerst via PM aan Arnold gevraagd ? Lijkt me wel zo netjes.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Het valt me steeds vaker op dat Arnold van Oostrum in allerlei topics losjes vermeldt dat hij professionele ISF calibratie kan doen, en je hem dan pm-en hiervoor bij belangstelling.

    Niet om het een of ander, maar ik vind het toch erg vreemd dat iemand van de crew (en dan nog de hoofdredacteur) dit her en der post......of Arnold moet het gratis doen, maar dat geloof ik niet, aangezien een calibratie al gauw €150 - €250 kost. Het is dus gewoon een commerciele uiting.

    Laat ik het zo zeggen: als iemand anders dit in diverse topics gaat doen voor zijn eigen gewin, dan wordt er denk ik een stokje voor gestoken.
    Of heb ik het helemaal mis :wink Als het zo is, geen probleem . Maar dan niet met twee maten meten; of allemaal, of niemand.....
    Commerciële uitingen zijn toegestaan, mist je hierover vooraf afspraken hebt gemaakt met ons. Om afspraken te maken kun je een mail sturen naar sales-at-dvd.nl. Dus het is niet meten met twee maten. En verder ben ik natuurlijk op een iets andere wijze bij deze site betrokken dan jij . Eens met Herman dat eerst een PM wat netter was geweest
    Laatst aangepast door Arnold van Oostrum : 12-07-2008 om 09:06

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arnold van Oostrum Bekijk bericht
    Commerciële uitingen zijn toegestaan, mist je hierover vooraf afspraken hebt gemaakt met ons. Om afspraken te maken kun je een mail sturen naar sales-at-dvd.nl. Dus het is niet meten met twee maten. En verder ben ik natuurlijk op een iets andere wijze bij deze site betrokken dan jij . Eens met Herman dat eerst een PM wat netter was geweest
    De zin van een pm zie ik niet helemaal; het lijkt me een vraag die over het beleid van het forum gaat, dus die lijkt me gewoon hier kunnen in het kopje "Op- / Aanmerkingen op DV.nl" . Als zulke vragen hier niet gesteld kunnen worden, dan kunnen we alles wel via pm doen ........ Kom op jongens, je mag tegenwoordig al zo weinig zeggen .

    Maar over mijn vraag: je kunt dus commerciele uitingen in overleg doen (= $$$), en voor crewleden is het ook toegestaan, als ze onderling daartoe besloten hebben. Dit klopt zo aardig denk ik ? Zoja, dan is het voor mij wat duidelijker. In ieder geval bedankt voor de snelle reactie!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •