Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567
De resultaten 151 tot 157 van 157 worden weergegeven.

Discussie: Mad Men (AMCtv)

  1. #151

    Standaard

    Serie is top beëindigt. Ik zal Don Draper en co missen!
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  2. #152

    Standaard

    Mooie finale, met een einde die ik toch niet verwacht had.
    Don die verlossing zoekt, zijn zonden opbiecht, verlossing en innerlijke rust vindt uit (ironisch genoeg) tijdens een bekentenis van een ander (kippenvel moment) en het mooie allerlaatste shot van een bevrijde Don, los van alle lasten van zijn verleden.
    Dus Don gaat toch weer terug naar McCann en bedenkt de bekende Coke advertentie....wie had dat zien aankomen? Ik denk niemand.


    Weer een zeer originele serie die beëindigd is, erg jammer. De spoeling wordt steeds dunner.

  3. #153

    Standaard

    Net de serie uitgekeken, seizoen 7 was over zijn geheel genomen wel weer goed, vond de laatste paar afleveringen iets minder. De laatste vijf minuten vond ik een prima afsluiter.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Mooie finale, met een einde die ik toch niet verwacht had.

    Dus Don gaat toch weer terug naar McCann en bedenkt de bekende Coke advertentie....wie had dat zien aankomen? Ik denk niemand.
    Dat is een invulling die je eraan kunt geven. Dat vond ik juist het goede van einde, dat dit in het ongewisse blijft. Het eind kun je op meerdere manieren interpreteren.

  4. #154

    Standaard

    Zo open vond ik het niet. Fantastisch wel, vooral omdat het zoveel omvattend is ( van Don die eerst nog tegen Stephanie zegt dat hij mensen kent en dat je een enorm drama wel weg kunt stoppen, om vervolgens huilend in de armen van de onzichtbare man te vallen en eindelijk ook zichzelf lijkt te omarmen ) en het wel ruimte voor discussie laat, dus op zich snap ik wel dat het als een open einde gezien wordt. Maar in de aflevering zijn er al een paar stille hints, zoals Stan die zegt dat Don dit al zoveel vaker heeft gedaan en Peggy die nog vraagt: "Don't you wanna do Coke?". En zij is een van de weinigen die Don écht kent, want hun relatie is enorm speciaal. Wat mij betreft is het zo klaar als een klontje dat Don weer terug is gegaan en deze reclame heeft gemaakt. Precies zoals hij dat altijd heeft gedaan. Ik las later ook dat Weiner bevestigt dat dit zijn bedoeling was.

  5. #155

    Standaard

    Er is inderdaad genoeg te vinden over het einde.
    Wat bij mij de doorslag gaf was de overeenkomst die getwitterd werd, tussen het meisje bij de balie en de meisjes uit het spotje:

  6. #156

    Standaard

    Vooruit dan Maar dan is een ding wel minder geloofwaardig: ze zouden hem niet makkelijk terug laten keren daar na zijn plotselinge en langdurige afwezigheid. Juridisch gezien waarschijnlijk zelfs wel een reden om zijn contract te beëindigen en zijn aandeel niet uit te betalen. .

  7. #157

    Standaard

    We hebben het wel over Don, niet zomaar een modale werknemer . Na alle moeite die ze gedaan hadden voor 'm, zullen de plooien weer gladgestreken worden.
    Volgens mij staat mij iets bij dat hij zijn aandeel al kwijt was door zijn afwezigheid , maar ik weet het niet zeker.

Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •