Pagina 1 van 7 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 157 worden weergegeven.

Discussie: Mad Men (AMCtv)

  1. #1

    Thumbs up Mad Men (AMCtv)

    Eergisteren ontvangen op Blu-Ray (regiovrij, Amazon), deze nieuwe serie van AMC gaat over de boom in de reclamewereld in het New York van de jaren '60.

    Ik heb net de eerste 3 afleveringen gezien. Prachtige setting, goed geacteerd en trouwens een paar Golden Globes op het palmares.

    Zeker aanschaffen als je een liefhebber bent van kwaliteitsseries in de stijl van wat HBO maakt. 12 afleveringen van ongeveer 50 min.

    Usualsuspect

  2. #2

    Question

    Ik heb nu 8 afleveringen gezien en het wordt steeds beter.
    Niemand die deze serie kent? Gezien heeft?

  3. #3

    Standaard

    Eerste drie afleveringen gezien, Hamm is uitstekend maar plot kabbelt iets te sloom door. Maar interessant genoeg om nog doorheen te gaan en de 16 Emmy Award nominaties zijn ook veelbelovend.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  4. #4

    Standaard

    ZESTIEN EMMY NOMINATIES VOOR ‘MAD MEN’

    MAD MEN is genomineerd voor maar liefst zestien Emmy Awards. De veelgeprezen Amerikaanse serie van bedenker Matthew Weiner (The Sopranos) dingt onder andere mee in de categorieën beste drama, beste regie en beste mannelijke hoofdrol.

    MAD MEN toont de levens en liefdes van een groep ambitieuze en competitieve mannen en vrouwen die in de Amerikaanse reclamewereld werken. De serie speelt zich af op het Madison Avenue van de jaren 60, de bakermat van de New Yorkse reclamebureaus.
    We maken kennis met de snelle wereld van Don Draper, de grootste reclameman en womanizer in de business. Don heeft de regie in de vergaderkamer en de slaapkamer stevig in handen. De snel veranderende tijden en zijn jonge ambitieuze collega’s zorgen er echter voor dat hij altijd scherp moet blijven.

    MAD MEN wordt beschouwd als de natuurlijke opvolger van The Sopranos. Eerder dit jaar werd de serie bedolven onder prijzen en sleepte twee belangrijke Golden Globes in de wacht: beste drama en beste mannelijke hoofdrol.

    De Emmy Awards worden op 21 september uitgereikt in Los Angeles en live uitgezonden door de Amerikaanse zender ABC.

    Het is nog niet bekend op welke Nederlandse zender MAD MEN vertoond zal worden.

  5. #5

    Standaard

    Gisteren seizoen 1 afgekeken, uitstekende serie. Vanavond maar aan seizoen 2 beginnen!

  6. #6

    Standaard

    Heb inmiddels ook het eerste seizoen ten einde gezien, werkelijke een briljante serie! Komt bij mij met stip op nummer een als favoriete serie. Nadeel van het kijken op dvd is altijd dat je weer zolang moet wachten op het tweede seizoen......Over de dvd-box ben ik trouwens ook dik tevreden. Goed verzorgde uitgave.

  7. #7

    Standaard

    Ik ben ondertussen al een tijdje klaar met seizoen twee. Ondanks dat het een hele goede serie is heb ik toch het gevoel dat er te weinig gebeurd ofzo.. ik weet niet precies hoe ik het moet uitleggen, maar de serie heeft geen spannende momenten of cliffhangers ofzo.

  8. #8

    Standaard

    Ik ga er binnenkort ook maar aan beginnen. Ben momenteel nog ergens anders mee bezig, maar hij staat al klaar.

  9. #9
    Super Member
    Registratie datum
    Oct 2003
    Woonplaats
    In de buurt van 026

    Standaard

    Gister de eerste aflevering gezien en was meteen goed vandaag maar effe nog een paar afleveringen kijken.

  10. #10

    Standaard

    Wordt alleen maar beter! Superserie !

  11. #11

    Standaard

    heb heel erg veel zin in het vervolg van de serie. hij komt eindelijk op gang

  12. #12

    Standaard

    Heb hier de pilot van gezien maar die kon me niet echt boeien waardoor ik er nog niet verder mee ben gegaan. Wellicht later nog eens een kans geven.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  13. #13

    Standaard

    is wel een serie die ik graag wil zien.
    Maar ik wacht tot ik de blu ray ergens voor een mooie prijs kan vinden
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  14. #14

    Standaard

    Weet iemand wanneer seizoen 3 begint in Amerika?
    Ik las in de nieuwste Empire wel dat de opnames waren gestart.
    En had zelf eigenlijk gehoopt dat het vrijwel direct na het net afgelopen 2e seizoen van Breaking Bad zou komen.
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  15. #15

    Standaard

    The third season is scheduled to begin in August, 2009.

    Wikipedia.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Divius Bekijk bericht
    The third season is scheduled to begin in August, 2009.

    Wikipedia.
    Thanks!
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  17. #17

    Standaard

    Ik heb sinds kort de DVD van seizoen 1, nu de eerste vier afleveringen gezien en bevalt me zeer. Ik was dan al wel een grote Sopranos fan, dus had hier sowieso grote verwachtingen van. Ok, de serie komt wat langzaam op gang maar als je erin zit blijf je kijken..

    Komt nu trouwens ook op tv, gister de eerste twee afleveringen bij de Vara.

  18. #18

    Standaard

    Heb de 2 afleveringen opgenomen. De Sopranos kon mij niet echt boeien. Toch ben ik hier benieuwd naar.

    Ik lees ook dat de VS al aan seizoen 3 toe is? Wat lopen wij dan weer achter....

    Groeten Peter

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Guidinho Bekijk bericht
    Ik heb sinds kort de DVD van seizoen 1, nu de eerste vier afleveringen gezien en bevalt me zeer. Ik was dan al wel een grote Sopranos fan, dus had hier sowieso grote verwachtingen van. Ok, de serie komt wat langzaam op gang maar als je erin zit blijf je kijken..

    Komt nu trouwens ook op tv, gister de eerste twee afleveringen bij de Vara.

  19. #19

    Standaard

    Afgelopen woensdag op TV gezien, (woensdag ned2, dus geen reclame!). Ik ben echt superenthousiast! Het verhaal is inhoudelijk sterk, interessante karakters, mooie subtiele setting, goed acteerwerk. Ben benieuwd naar het vervolg!

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Shadow010 Bekijk bericht
    Afgelopen woensdag op TV gezien, (woensdag ned2, dus geen reclame!). Ik ben echt superenthousiast! Het verhaal is inhoudelijk sterk, interessante karakters, mooie subtiele setting, goed acteerwerk. Ben benieuwd naar het vervolg!
    3 afleveringen ver en kan me hier helemaal in vinden.
    De oog voor details vind ik erg sterk en daarom ademt het ook de sixties.
    Jon Hamm (nooit van gehoord voor deze serie) heeft een goede kop vind ik en soms heeft 'ie wel wat weg van Robert De Niro.
    Ik kijk uit naar de volgende afleveringen.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  21. #21

    Standaard

    ik heb net seizoen 1 gezien up blu ray!

    Wat een geweldige serie zeg. De serie heeft wat mij betreft echt alles. Goede acteurs, prachtige aankleding en het verhaal. Het is echt spannend.
    En het gaat vaak net anders dan je denkt!
    Echt geweldig.
    Ben ik blij dat ik seizoen 2 ook al heb liggen. Daar ga ik morgen zeker mee verder!
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  22. #22

    Standaard

    [quote=spookje8;1588470]De Sopranos kon mij niet echt boeien./quote]

    Ofwel heb je maar de eerste 4 afleveringen bekeken (doorkijken!!!), ofwel ben je gek. De sopranos zorgt ervoor dat ik constant tv kijk . Zeker het 2de seizoen is echt goed

    Mad Men komt traag op gang, juist eerste 3 afleveringen bekeken en ik hoop dat het ook zo goed komt als Sopranos.

  23. #23

    Standaard

    bijna bijna bijna bijna!

    *herkijkt seizoen 1 en 2*

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Divius Bekijk bericht
    bijna bijna bijna bijna!

    *herkijkt seizoen 1 en 2*
    Ik ook, ik baal zo dat we seizoen 3 hier voorlopig nog niet te zien krijgen. Ik hoop maar dat ik de eerste aflevering op youtube kan zien.

    Ik wil zo graag weten hoe het verder gaat. Het is echt een geweldige serie, ik heb geen spijt van mijn blu ray set uit de UK
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  25. #25

    Standaard

    nog even zo de finale kijken van S02, en dan snel de nieuwe ep kijken

Pagina 1 van 7 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •