Pagina 3 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 157 worden weergegeven.

Discussie: Mad Men (AMCtv)

  1. #51

    Standaard

    Ik ga deze serie binnenkort toch maar eens aanschaffen.. seizoensboxen kosten vrijwel niets (euro of 13) bij Amazon.co.uk

  2. #52

    Standaard

    Ga dan zeker voor de blu-rays, op die manier komt de serie het beste tot zijn recht.

    Zelf moet ik alleen de finale en de extra's van seizoen 2 nog zien. Seizoen 3 ligt gelukkig al klaar. Daarna wordt het lang wachten. Ik ben nu zo verwend door de blu-rays, dat ik eigenlijk wil wachten tot seizoen 4 op die manier te zien is.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  3. #53

    Standaard

    Seizoen drie gister uitgekeken, zeker nog een stuk beter dan de eerste twee seizoenen. Met name de laatste drie afleveringen vond ik zeer sterk. Wel een klein beetje jammer dat je nogal wat dezelfde plotontwikkelingen voorbij ziet komen als in de Sopranos.

  4. #54

    Standaard

    Voor de geïnteresseerden; Seizoen 4 is begonnen!

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Don van Straalen Bekijk bericht
    Voor de geïnteresseerden; Seizoen 4 is begonnen!
    Ik heb de eerste aflevering gezien van Seizoen 4. Erg goed weer.
    Het blijft echt mijn favorite serie.
    Echt super.

    Ook heb ik voor mijn verjaardag seizoen 3 op blu ray gekregen. Ga binnenkort seizoen 1,2 &3 maar weer eens herkijken.

    Ben heel blij dat de serie weer verder aan het gaan is!!!!
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  6. #56

    Standaard

    Het was echt een fantastische opening die meteen de toon zet voor het nieuwe seizoen. Ik voorspel dat ze een aantal interessant richtingen zullen inslaan en ik ben ook benieuwd of we de mensen van het oude Sterling Cooper nog zullen zien, zoals Ken Cosgrove en dergelijken.

  7. #57

    Standaard

    Nog nooit had ik er iets van gezien, ook niet van de serie The Sopranos. Nu de eerste 2 afleveringen gezien van seizoen één van Mad Men de A-film, blu ray uitgave. Iedereen is zeer te spreken over de serie en het is inderdaad leuk. Had geen idee dat er vroeger zo veel gerookt en gedronken werd op kantoor, niet te zuinig? Dames op kanoor met sjaaltjes gehuld in strakke tailles en opgestoken haar, geweldig. Ook mooi is het spanningsveld wat opgebouwd wordt tussen bepaalde karakters, je wordt in heerlijk wandeltempo de serie ingezogen.
    http://www.whatiwatch.net/collection.php?ov=3795
    Bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla.

  8. #58

    Standaard



    Nog mensen naast mij en Bettina die momenteel de beste show op tv kijken?

  9. #59

    Standaard

    Ik kijk het ook met veel plezier, maar ben nu zo verwend geraakt door de kwaliteit van de blu-rays dat ik wacht totdat seizoen 4 ook verkrijgbaar is.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  10. #60

    Standaard

    Ahja, dat snap ik wel. Niet dat de HDTV uitzendingen zo slecht zijn, maar natuurlijk niet zo mooi als de blu-ray. Zelf moet ik Seizoen 3 nog eens ergens aanschaffen.

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Don van Straalen Bekijk bericht


    Nog mensen naast mij en Bettina die momenteel de beste show op tv kijken?
    Ik vond dit zo grappig, dat hoofd van Peggy dat boven de muur uitsteekt haha.

    Heb je Bert cooper ook zien zitten in de gang op een bank, toen Peggy daar langs kwam met haar vrienden, toen die haar ophaalden voor de lunch? ik vond dat echt erg grappig. IK vroeg me ook af wat hij daar aan het doen was.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  12. #62

    Standaard

    ik kijk de serie nu gedowload geen blu ray kwaliteit maar zo weet ik tenminste hoe het verder gaat.
    Als het seizoen uitkomt op blu ray koop ik het alsnog en kijk ik het in volle glorie.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bettina Bekijk bericht
    IK vroeg me ook af wat hij daar aan het doen was.
    Hij zat gewoon lekker een appeltje te eten

    Leuk om te weten is dat die aflevering geregisseerd is door John Slattery, die dus Roger Sterling speelt in de show.

  14. #64

    Standaard

    Gisteren seizoen 1 aangeschaft op dvd. Eigenlijk geen idee wat ik ervan moet/kan verwachten, maar we gaan er binnenkort maar eens mee beginnen.

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burkie Bekijk bericht
    Gisteren seizoen 1 aangeschaft op dvd. Eigenlijk geen idee wat ik ervan moet/kan verwachten, maar we gaan er binnenkort maar eens mee beginnen.
    Hier precies hetzelfde. Ga eerst 'Waking the dead' nog ff afkijken, en dan hiermee beginnen, ben heel benieuwd.

  16. #66

    Standaard

    ook aflevering 5 van seizoen vond ik weer geweldig!

    Ik wou dat ik aflevering 6 ook maar vast kon kijken. Het is spannend.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  17. #67

    Standaard

    Jezus, laatste episode (07) was gewoon perfect. Als ze daar volgend jaar geen Emmy's mee in de wacht gaan slepen is mijn hoop in de mensheid verloren.


  18. #68

    Standaard

    Ik probeer te wachten totdat het hele seizoen erop zit, kan ik het lekker snel achter elkaar kijken. Ga niet op de blu-ray wachten, dat duurt me te lang. Wellicht dat ik hem dan nog een keer kijk.

  19. #69

    Standaard

    Wow! 4.07 was echt fantastisch! Ik dacht dat het na de seizoens finale van seizoen 3 niet beter zou kunnen; maar dit was van een nog hoger niveau! Kan niet wachten tot volgende week.
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  20. #70

    Standaard

    Weer een steengoede aflevering, dit is echt mijn meest favoriete show ooit. Nog maar 2 episodes dit seizoen! Aargh! Het lijkt naar een enorme climax toe te werken.

  21. #71

    Standaard

    Erg goede aflevering weer gisteren!

    Volgende week de finale al weer van seizoen 4 helaas.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bettina Bekijk bericht
    Erg goede aflevering weer gisteren!

    Volgende week de finale al weer van seizoen 4 helaas.
    Helemaal mee eens, de finale komt ook weer te snel.

    Jammer is wel dat Mad Men een beetje andere tv series voor me verpest heeft, want alles valt tegen na het kijken van Mad Men.

  23. #73

    Standaard

    Na alle goede verhalen moet ik hier echt eens aan beginnen. Eerst Fringe season 1 afkijken, dan True Blood deel 2 soldaat maken...wat een weelde, maar wat een tekort aan tijd

    Schande dat seizoen 1 en 2 alweer een half jaar onbekeken in de kast staan; de blu rays wel te verstaan
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  24. #74

    Standaard

    Nog steeds me in kunnen houden, over een paar maandjes genieten van dit nieuwe seizoen op blu-ray!
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Nog steeds me in kunnen houden, over een paar maandjes genieten van dit nieuwe seizoen op blu-ray!
    En hoe onwaarschijnlijk het ook lijkt, dit seizoen is weer sterker dan het vorige. Maandag voor de internet-kijkers de finale!

Pagina 3 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •