Pagina 11 van 11 EersteEerste ... 7891011
De resultaten 251 tot 253 van 253 worden weergegeven.

Discussie: zavvi.co.uk

  1. #251

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Als je ze gewoon het goede item had laten opsturen dan had je nu niet zoveel problemen gehad.
    Wat een onzin zeg.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  2. #252
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Alleen reeds het feit dat er zoveel energie moet gestopt worden om een juist item te mogen ontvangen na een FOUT VAN HEN ZELF tja daar zakt mijn broek vanaf

    @Pasticichio, lekker bezig kerel bah
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  3. #253

    Standaard

    Duidelijk en overzichtelijk verhaal Matt !

    Op zich moet ik zeggen dat zavvi nog best wel tijdig gecommuniceerd heeft. Natuurlijk heb je wel diverse malen onnodig opnieuw info moeten geven, maar goed.
    Ik denk nog steeds dat als je na deze: "30/12 mail van zavvi dat ze slechts de kosten willen vergoeden met een max van 15% van waarde van item" nogmaals gereageerd had dat je er niet mee akkoord gaat, het wellicht nog goed gekomen was. Begrijp me goed, ze hadden eigenlijk meteen de volledige vergoeding moeten aanbieden, maar ik heb vaker gelezen dat ze het eerst zo proberen.

    Wat daarna gebeurd is, is eigenlijk geescaleerd door de fout van visa. De reactie van zavvi daarop begrijp ik ook wel.

    Heel vervelend dat het allemaal ontstaat door iets waar je niets aan kunt doet; dit zou je bij amazon nooit overkomen.

Pagina 11 van 11 EersteEerste ... 7891011

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •