Pagina 4 van 11 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 253 worden weergegeven.

Discussie: zavvi.co.uk

  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Maar wat was de waarde van de individuele zending?
    Ze kwamen beiden samen aan en de waarde was meer dan 22 euro, maar ondanks dit alles gelukkig geen douanekosten hoeven te betalen.

  2. #77

    Standaard

    Ik kreeg vandaag dit antwoord van Zavvi.co.uk:

    Thank you for your message.


    Orders being placed for delivery outside of the UK may be subject to customscharges or import duties which are charged once the parcel reaches its destination country. These charges must be paid by the recipient of the parcel. Unfortunately, we have no control over these charges, and cannot advise what the cost may be (customs policies and import duties vary widely from country to country) but we will guarantee to cover duty charges on items over £18.00 / €22.00 in value, shipped from our warehouse in the Channel Islands. Please contact our customer service team who will be happy to arrange this for you. Please note we will need a copy of the customs invoice to be able to process a refund for you.

    You may wish to contact your local customs office for current charges before you order, so you are aware of any applicable charges before placing your order with us.

    If there is anything further I can assist you with in the future please do not hesitate to contact me directly. I will always be delighted to personally assist you.

    Happy shopping.

    Kind regards,

    Adam

  3. #78

    Standaard

    Is dit topic ook bedoeld voor discussie over Zavvi.nl?

  4. #79

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Ik kreeg vandaag dit antwoord van Zavvi.co.uk:
    Toch wel een bijzonder antwoord
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  5. #80

    Standaard

    Op hun website wordt iets totaal anders vermeld:

    Orders with a delivery address outside the UK may be subject to import duties and taxes (including VAT) which are levied once a delivery reaches your destination country. Any such additional charges must be borne by you. You should note that customs policies and practices vary widely from country to country. We recommend that you contact your local customs office for information.
    http://help.zavvi.com/index.php?sid=...116&artlang=en

    Deze pagina is recentelijk nog herzien (last update: 2011-11-23), dus is het geen verouderde informatie.
    In de mail wordt overigens nog gerept over een btw-vrijstellingsbedrag van £18, terwijl dat een aantal maanden geleden al is verlaagd naar £15. Die info is dus duidelijk niet up to date.

  6. #81

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Thorndyke Bekijk bericht
    Is dit topic ook bedoeld voor discussie over Zavvi.nl?
    Zavvi.nl heeft een eigen stek op dit subforum:
    http://www.dvd.nl/forum/showthread.p...light=zavvi.nl

  7. #82

    Standaard

    Het prijsverschil tussen de nl en de com site verschuift ook wel heel erg zeg; transformers3 3d op de nl: 21,45(zonder verzendkosten) op de com 26,45 (komt nog verzendkosten bij), real steel 19,95 op de nl, op de com zelfs 23,45, en zo zijn er nog meer .Met een 10% korting heeft het dan nog niet echt zin op de com te bestellen.Trouwens alweer erg lang geleden dat zavvi.nl een kortingscoupon heeft uitgegeven, de laatste was geloof ik die ZNL10 op een maandag.

  8. #83

    Standaard

    prijsverschillen schommelen enorm: blu ray george michael was vorige week GBP 7,45 + shipping, titel was op NL 17,45 EURO (+gratis verzending)

  9. #84

    Standaard

    Ik had van het weekend een bestelling geplaats op de .com versie in euro, en het totaal was met verzendkosten : 17,95 + 1,21 = 19,16 EUR...

    En op mijn credit card historiek zie ik net dat ze maar 17,95 geboekt hebben...

  10. #85

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Ik had van het weekend een bestelling geplaats op de .com versie in euro, en het totaal was met verzendkosten : 17,95 + 1,21 = 19,16 EUR...

    En op mijn credit card historiek zie ik net dat ze maar 17,95 geboekt hebben...

    Verzendkosten worden apart verrekend via cc. Is al eerder hier gemeld.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  11. #86

    Standaard

    Bestel regelmatig bij Zavvi maar heb de laatste tijd last van items die niet aankomen hier; b.v. 1 BR verstuurd op 25/1 van Zavvi.com nog niet binnen en van Zavvi.nl 2 items, verstuurd op 24 en 25/1 ook nog niet binnen

    meestal is een item binnen een week binnen, heb BR's al binnen die b.v. op 8/2 zijn verstuurd en ook item die verstuurd was op 24/1 was binnen een week binnen

    paar weken geleden ook al 2 BR's nooit gekregen, mail gestuurd en netjes nieuwe gekregen (en binnen)

    Weet niet waar het fout gaat, bij Zavvi of hier bij post.nl, ik neig naar post.nl want heb wel vaker last van niet binnengekregen items b.v. laatst nog van Amazon.com

    Vroeg me af of meer mensen last hebben van niet ontvangen items van Zavvi
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  12. #87

    Standaard

    Nog geen last van gehad Peter.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  13. #88

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Nog geen last van gehad Peter.
    misschien heb ik hier in Schiedam een postbode die ook een dvd hobby heeft
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  14. #89

    Standaard

    Voorlopig heb ik er ook nog geen last van gehad en komt alles vijf dagen na versturen aan.

    Echter de dag dat er een BD/DVD niet aankomt schakel ik terug over op Amazon ook al is die dan een pond duurder.

  15. #90

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht

    Echter de dag dat er een BD/DVD niet aankomt schakel ik terug over op Amazon ook al is die dan een pond duurder.
    Als ze hem dan nog een keer naar je sturen is er toch niets aan de hand...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  16. #91

    Standaard

    Tot nu toe 3 maal gehad dat een bestelling bij zavvi niet aankwam. Heb ook netjes na een versturen van een mail nieuwe gekregen, prima service dus.

    Blijf ze gewoon gebruiken hoor, want hun prijzen in combinatie met kortingscode + quidco zijn echt de laagste in de UK.

  17. #92

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    misschien heb ik hier in Schiedam een postbode die ook een dvd hobby heeft

    inmiddels ook 2 Br's van Zavvi.nl en 1 van TheHut na 16 dagen nog niet binnen....
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  18. #93

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    inmiddels ook 2 Br's van Zavvi.nl en 1 van TheHut na 16 dagen nog niet binnen....
    Ik heb alles ontvangen, dit klinkt niet goed
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  19. #94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Tot nu toe 3 maal gehad dat een bestelling bij zavvi niet aankwam. Heb ook netjes na een versturen van een mail nieuwe gekregen, prima service dus.

    Blijf ze gewoon gebruiken hoor, want hun prijzen in combinatie met kortingscode + quidco zijn echt de laagste in de UK.
    welke kortingscodes zijn op het moment nog in gebruik???

  20. #95

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door funkadelic groovestar Bekijk bericht
    welke kortingscodes zijn op het moment nog in gebruik???
    4 pond korting bij besteding van 40 pond : VCUK4OFF40
    10 pond korting bij besteding van 100 pond : ZAVVISAVER

  21. #96

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    4 pond korting bij besteding van 40 pond : VCUK4OFF40
    10 pond korting bij besteding van 100 pond : ZAVVISAVER
    4 pond code werkt bij mij niet ??
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  22. #97

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    4 pond code werkt bij mij niet ??
    Heb je pre-orders er bij zitten?
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  23. #98

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    4 pond code werkt bij mij niet ??
    werkt hier anders prima

    Iemand enige idee wat die Rewardz points ineens zijn?

    edit: http://www.zavvi.com/rewardz.info
    Laatst aangepast door Wieba : 23-02-2012 om 12:40

  24. #99

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Heb je pre-orders er bij zitten?
    crap, had three musketeers 3D erbij gedaan om boven de 40 te komen..
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  25. #100

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht

    Iemand enige idee wat die Rewardz points ineens zijn?

    edit: http://www.zavvi.com/rewardz.info
    Leuk, nog 1 procent korting/cashback
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Pagina 4 van 11 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •