Pagina 9 van 11 EersteEerste ... 567891011 LaatsteLaatste
De resultaten 201 tot 225 van 253 worden weergegeven.

Discussie: zavvi.co.uk

  1. #201

    Standaard

    Ik probeer Zavvi foto's te sturen van een beschadigde box, maar zowel de feedback@zavvi als enquiries@zavvi mail adressen werken niet volgens Hotmail (Delivery Fail).
    Iemand die een ander adres weet?

  2. #202

    Standaard

    Wellicht staat het gewoon niet bij je post maar heb je er wel .co.uk (of wat het domein ook is) achter gezet?
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  3. #203

    Standaard

    Moet sowieso .com zijn voor de UK variant en .nl voor de NL, maar heb je al contact gehad via hun website via de button bij je bestelling?
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  4. #204

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Moet sowieso .com zijn voor de UK variant en .nl voor de NL, maar heb je al contact gehad via hun website via de button bij je bestelling?
    Ja. Heb inmiddels weer contact gezocht via de query/messages mogelijkheid op de site. Vrij vervelend hoe veel moeite je moet doen om een vervangend exemplaar te krijgen van een box die compleet verwoest was.
    Laatst aangepast door Jordy van Buel : 07-11-2013 om 14:21

  5. #205

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Ja. Heb inmiddels weer contact gezocht via de query/messages mogelijkheid op de site. Vrij vervelend hoe veel moeite je moet doen om een vervangend exemplaar te krijgen van een box die compleet verwoest was.
    Dat is het nadeel bij zavvi en verwanten, maar het is maar goed dat er nog concurrentie is voor amazon alleen dan wel met een (veel) mindere klantenservice.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  6. #206

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Ja. Heb inmiddels weer contact gezocht via de query/messages mogelijkheid op de site. Vrij vervelend hoe veel moeite je moet doen om een vervangend exemplaar te krijgen van een box die compleet verwoest was.
    Inmiddels bericht ontvangen van ze. Had duidelijke foto's opgestuurd van de beschadigingen (sleeve was gescheurd, pinnetjes aan binnenkant afgebroken etc.), komen ze met een refund van 3 euro "om de cases te vervangen" heb ze terug gemaild dat ik daar dus niet mee akkoord ga en een vervangend exemplaar van ze verwacht. Wat een service zeg.

  7. #207

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Inmiddels bericht ontvangen van ze. Had duidelijke foto's opgestuurd van de beschadigingen (sleeve was gescheurd, pinnetjes aan binnenkant afgebroken etc.), komen ze met een refund van 3 euro "om de cases te vervangen" heb ze terug gemaild dat ik daar dus niet mee akkoord ga en een vervangend exemplaar van ze verwacht. Wat een service zeg.
    Lijkt wel een standaard antwoord van de refund van 3 euro,
    Had een steelbook ontvangen waar een deukje inzat, zelfde antwoord.
    Teruggemailt dat ik hiermee niet akkoord ging.

    Uiteindelijk hebben ze een nieuw exemplaar gestuurd.,

  8. #208

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Puma Bekijk bericht
    Lijkt wel een standaard antwoord van de refund van 3 euro,
    Had een steelbook ontvangen waar een deukje inzat, zelfde antwoord.
    Teruggemailt dat ik hiermee niet akkoord ging.

    Uiteindelijk hebben ze een nieuw exemplaar gestuurd.,
    Ik had dus hetzelfde; ze sturen nu een nieuw exemplaar toe. Dan maak je jezelf wat mij betreft compleet belachelijk.

  9. #209
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Hier ook van dat 3 £ refund gezever ontvangen voor een zwaar beschadigde case. Maar even afwachten of ik nu ook een nieuw exemplaar ontvang. Heb het vroeger ook eens voorgehad maar dan waren ze toch een stuk klantvriendelijker.

    Nu ik stuur iedere keer een foto door, de schade is dan meteen héél duidelijk.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  10. #210
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Snel zijn ze bij Zavvi wel, als je iets besteld, o wee je gebeente let héél goed op. Want een half uur later zal je er niet in slagen de bestelling te annuleren.

    Snel om te verwerken, traag om te versturen. Wat is me dat bij momenten toch een k*t toko pffffttttt
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  11. #211

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Snel zijn ze bij Zavvi wel, als je iets besteld, o wee je gebeente let héél goed op. Want een half uur later zal je er niet in slagen de bestelling te annuleren.

    Snel om te verwerken, traag om te versturen. Wat is me dat bij momenten toch een k*t toko pffffttttt
    Dat was me laatst ook al opgevallen. Ik had daar wat besteld en vervolgens 5 minuten (!) later geprobeerd te annuleren. Dat leek ook te lukken, maar een bevestiging van de annulering bleef uit en vervolgens was de status gewijzigd in "Wordt verwerkt" en kon je helemaal niet meer annuleren. Bizar. Ik vind dat zolang je bestelling nog niet fysiek verzonden is, je deze altijd nog moet kunnen annuleren. Volgens mij is hun bestelproces dusdanig geautomatiseerd dat de status "Wordt verwerkt" al ingaat op het moment dat de order is geregistreerd. Maar ik geloof nooit dat mensen al bezig zijn om mijn bestelling in te pakken, want dan zou die ook dezelfde dag nog verzonden moeten worden, en dat gebeurt nooit.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  12. #212
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Vraag me af of zo'n praktijken wel wettelijk zijn. Zo'n manier van werken zal vroeg of laat zich tegen hen keren. Ja ja je kan het altijd terugsturen maar minstens de verzendkosten zijn voor jezelf, zonder dat 'k de kleine lettertjes heb gelezen wat daar nogal allemaal instaat. Ga die morgen even doornemen.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  13. #213
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    En na meer dan 24 uur nog altijd "wachtend op verzenden". Er nog maar eens een melding aan besteed, met iets meer krachtdaad. Nu eens zien wat ze hiermee aanvangen.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  14. #214
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Tja zoals verwacht geen antwoord meer op mijn laatste melding, buiten deze middag 2 emails dat de spullen verzonden zijn.

    Zavvi nee voor mij hoeft het echt niet meer, of hééééééééél goed opletten voor je op Bestellen klikt bij deze uhhh winkel.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  15. #215

    Standaard

    Nooit problemen met Zavvi gehad hoor.
    Bij een beschadiging gewoon klagen en nooit akkoord gaan met een 3 pound tegoedbon.

    Sturen altijd een nieuw exemplaar

  16. #216

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Tja zoals verwacht geen antwoord meer op mijn laatste melding, buiten deze middag 2 emails dat de spullen verzonden zijn.

    Zavvi nee voor mij hoeft het echt niet meer, of hééééééééél goed opletten voor je op Bestellen klikt bij deze uhhh winkel.
    Mijn bestelling van afgelopen zondag, die ik had geannuleerd maar waarvan de annulering niet verwerkt is omdat de order al de status "Wordt verwerkt" had, is pas vandaag verzonden. Het inpakpapier was zeker op... Dus: inderdaad, denk goed na voordat je op de knop Bestellen drukt bij zavvi.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  17. #217
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Wat mij betreft mag deze toko nadat de laatste bestelling hier is gearriveerd, mijn account verwijderen. Hoe werk je downloaden en VOD opmars in de hand ... run je toko zoals Zavvi dat doet.Ik klink wellicht pissed-off, maar dat ben 'k echt ook wel. Zo ga je echt niet om met klanten
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  18. #218

    Standaard

    Ooit ook een keer meegemaakt, ik heb dan maar uiteindelijk de telefoon ter hand genomen om het op te lossen en toen lukte het bij hen wel.

  19. #219

    Standaard

    Om welke titel(s) ging het concreet, Stefaan?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  20. #220

    Standaard

    Is dit dezelfde klantenservice als de .nl site?

  21. #221

    Standaard

    de .nl site is toch niet meer dan de co.uk site door google translate gehaald? De klantendienst is trouwens niet telefonisch in het Nederlands te bereiken want niemand kan er Nederlands spreken.

  22. #222

    Standaard

    Probleempje: ik bestelde een Blu-ray waarvan duidelijk op de site stond dat deze Nederlandse ondertitels heeft (Revolution 2). Voor alle zekerheid heb ik het vooraf nagevraagd aan de klantenservice, en een zekere Jack heeft mij bevestigd dat deze inderdaad Nederlandse ondertitels bevat. Maar je raadt al waar ik naartoe wil: deze week valt de disk in de bus, en uiteraard zijn de Nederlandse ondertitels in geen velden of wegen te bespeuren. Ik heb op hun pagina een berichtje nagelaten dat ik het item wil terugsturen, maar ik krijg hier geen reactie op. Wat nu?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  23. #223

    Standaard

    Heb je al op je persoonlijke pagina gekeken? Zavvi laat niet via e-mail weten dat ze gereageerd hebben, ze laten alleen een berichtje achter op je persoonlijke pagina.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  24. #224

    Standaard

    Zavvi werkt met een persoonlijk berichtensysteem, te vinden onder het kopje 'Support' in je eigen account. Je kunt ook bij de order zelf een bericht sturen (Contact Us). Je zou dan binnen 24 uur een reply moeten krijgen.

  25. #225

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Heb je al op je persoonlijke pagina gekeken? Zavvi laat niet via e-mail weten dat ze gereageerd hebben, ze laten alleen een berichtje achter op je persoonlijke pagina.
    Ah! Inderdaad, er is gereageerd. Verklaart een hoop!!!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Pagina 9 van 11 EersteEerste ... 567891011 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •