Pagina 10 van 11 EersteEerste ... 67891011 LaatsteLaatste
De resultaten 226 tot 250 van 253 worden weergegeven.

Discussie: zavvi.co.uk

  1. #226

    Standaard

    Iemand anders al de nieuwe website gezien? Ik moet even wennen....al ziet het er al een stuk beter uit.

  2. #227

    Standaard

    Niet alleen zavvi.com, maar ook de .nl site ziet er nu zo uit. Effe wennen, maar best okee.

  3. #228

    Standaard

    en terug een winkel minder...

    was een zeer regelmatige klant bij zavvi (diverse keren per maand) maar nu is de maat vol. wil toch even mijn laatste slechte ervaring hier delen

    kreeg vorige week een verkeerd item toegestuurd (t-shirt) dat totaal niet overeenkwam met het bestelde item. wou een refund van zavvi en volledige terugbetaling van de kosten voor terugsturen vanuit belgië gezien zij een fout hebben gemaakt. blijkt dat ze nu voor slechts 15% van de waarde van het bestelde product willen tussenkomen. 15% op 8 pond om terug te sturen, dat lukt me nooit. soit, de 8 pond op zich verlies is geen ramp maar het gaat me om een elementaire vorm van respect ten opzichte van een trouwe klant. mij zien ze er niet meer in ieder geval. een gewaarschuwd man of vrouw...

  4. #229

    Standaard

    Betaald met een VISA of MasterCard? Zo ja, gewoon een klacht indienen, dat doet ze veel pijn zo een chargeback.

    Ik zou zelfs gewoon niet reageren op die voorstellen, de moment dat zij de EU wetgeving zo met voeten treden, zou ik meteen na dat voorstel al een klacht bij mijn bank indienen voor terugbetaling door niet levering van het bestelde goed.

    Als iedereen dat zou doen, zullen ze wel wat sneller met een fatsoenlijk wettelijk antwoord komen want elke chargeback kost hen tientallen euro's aan kosten.

  5. #230

    Standaard

    Klein vraagje: in hoeverre is de internethandelaar verplicht een blu-ray te leveren die exact overeenkomt met de afbeelding die zij tonen op hun website? Voorbeeld: de blu-ray wordt afgebeeld met een slipcover. Zijn zij dan verplicht om de blu-ray met slipcover te leveren als nergens staat dat de oplage van deze slipcover beperkt is?

  6. #231

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eli05 Bekijk bericht
    Klein vraagje: in hoeverre is de internethandelaar verplicht een blu-ray te leveren die exact overeenkomt met de afbeelding die zij tonen op hun website? Voorbeeld: de blu-ray wordt afgebeeld met een slipcover. Zijn zij dan verplicht om de blu-ray met slipcover te leveren als nergens staat dat de oplage van deze slipcover beperkt is?
    Denk dat dit een beetje vergezocht is eerlijk gezegd. Je weet dat slipcovers vaak beperkt zijn, en je kunt niet verwachten van een webshop dat ze alle afbeeldingen gaan vervangen zodra de slipcovers op zijn.

  7. #232

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC Bekijk bericht
    Denk dat dit een beetje vergezocht is eerlijk gezegd. Je weet dat slipcovers vaak beperkt zijn, en je kunt niet verwachten van een webshop dat ze alle afbeeldingen gaan vervangen zodra de slipcovers op zijn.

    Ok, dat is wat ik moest weten! Bedankt!

  8. #233

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eli05 Bekijk bericht
    Klein vraagje: in hoeverre is de internethandelaar verplicht een blu-ray te leveren die exact overeenkomt met de afbeelding die zij tonen op hun website? Voorbeeld: de blu-ray wordt afgebeeld met een slipcover. Zijn zij dan verplicht om de blu-ray met slipcover te leveren als nergens staat dat de oplage van deze slipcover beperkt is?
    Ja, zij hebben namelijk geen voorbehoud gemaakt. in elk geval is er geen wilsovereenstemming over de aankoop van het product, zodat je zonder kosten het wel geleverde product terug moet kunnen sturen. En dit is overigens niet vergezocht, maar gewoon je recht als koper. Bovendien is dit een online aankoop en mag je daar binnen een termijn (?) altijd op terugkomen.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  9. #234

    Standaard

    Vergeet niet dat zavvi niet onder het Nederlandse recht valt.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  10. #235
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Ben helemaal geen jurist, maar 'k vraag me dan af hoe het zit met Zavvi NL en Nederlands recht, iemand die hier een licht op kan werpen ?
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  11. #236

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Ben helemaal geen jurist, maar 'k vraag me dan af hoe het zit met Zavvi NL en Nederlands recht, iemand die hier een licht op kan werpen ?
    Zie hun algemene voorwaarden, o.a. artikel 11, 12 en 14. Je hoeft geen jurist te zijn om de voorwaarden te lezen waar je mee akkoord gaat als je een koop afsluit bij zavvi...Het is een Britse webwinkel en zo staat het ook in de voorwaarden.

    En als het geleverde product niet aan de eisen voldoet die je had kunnen verwachten kun je de koop annuleren, het item retourneren en een refund krijgen, dat is wettelijk verplicht bij webwinkels en dus ook bij zavvi in de retourbeleidsvoorwoorden opgenomen, zie hier. Je kunt ze niet dwingen om de versie met slipcase alsnog te leveren natuurlijk.
    Laatst aangepast door Oakey : 08-01-2015 om 18:44

  12. #237

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Zie hun algemene voorwaarden, o.a. artikel 11, 12 en 14. Je hoeft geen jurist te zijn om de voorwaarden te lezen waar je mee akkoord gaat als je een koop afsluit bij zavvi...Het is een Britse webwinkel en zo staat het ook in de voorwaarden.

    En als het geleverde product niet aan de eisen voldoet die je had kunnen verwachten kun je de koop annuleren, het item retourneren en een refund krijgen, dat is wettelijk verplicht bij webwinkels en dus ook bij zavvi in de retourbeleidsvoorwoorden opgenomen, zie hier. Je kunt ze niet dwingen om de versie met slipcase alsnog te leveren natuurlijk.

    nog even een update van deze soap:

    - heb refund aangevraagd via visa
    - nadat onderzoek bij visa gestart was heb ik zavvi hiervan op de hoogte gebracht en gevraagd op basis van welke wet of op basis van welk punt in hun algemene voorwaarden ze meenden het recht te hebben om niet de volledige kost voor terugzending te vergoeden + hen duidelijk gemaakt dat ik van plan was om klacht in te dienen bij de Britse consumentenbescherming.
    - na 2-tal dagen krijg ik antwoord van zavvi dat ze toch alles gaan terugbetalen. ik laat visa weten dat alles werd opgelost en dat de klacht mag worden afgesloten. eind goed al goed?
    - visa stuurt 2 dagen dagen erna een bericht dat ze het bedrag hebben teruggestort zolang het onderzoek loopt. ik reageer nog eens en geef hen alle uitleg die ik ontving van zavvi. (oa dat zavvi zelf ging bedrag terugstorten)
    - vorige week krijg ik plots een mail van zavvi waarin ze stellen dat ik het volledige aankoopbedrag had teruggevraagd via visa en ze vinden dit niet kunnen.... (de bestelling ging over 2 items, er was een probleem met slechts 1 item en ik heb dit ook zo duidelijk gezegd aan visa) en ze besluiten daarom om mijn account te blokkeren.... als ik hen wil contacteren moet ik het op de gebruikelijke manier doen wat uiteraard niet lukt gezien mijn account geblokkeerd werd...


    hen berichten gestuurd via twitter en facebook maar nog altijd geen oplossing. ze hebben niet gereageerd op de lange mail met de ganse uitleg die ik hen gestuurd heb op het feedback@zavvi adres . uiteindelijk zelf ondertussen visa op de hoogte gebracht van hun vergissing (enerzijds het ganse bedrag ipv deel van bedrag + feit dat zavvi ook zelf had terugbetaald na veel vijven en zessen) en het geld werd terug aan zavvi vrijgegeven. nog altijd geen excuses van zavvi en nog altijd een geblokkeerde account. ik was niet van plan om er nog te bestellen maar ik vind het schandalig dat ze er op die manier voor zorgen dat je zelf geen toegang meer hebt tot je gedane bestellingen. wat als ik toevallig nog een probleem had met een andere bestelling?

    soit het is een ***winkel met 0,0 aan service.

  13. #238

    Standaard

    ik word kwader en kwader, wat gesurf leerde mij dat het echt een strategie is van zavvi, vond diverse verhalen van mensen die geklaagd hadden over verkeerd ontvangen dingen en die dan plots geconfronteerd werden met afgesloten accounts. opletten met deze bedriegers

  14. #239

    Standaard

    Je moet ook geen berichten via facebook, twitter of feedback sturen, maar via je profiel op Zavvi zelf. Daarbij blokkeren ze niet zomaar een account, dus er zal wel wat voorgevallen zijn wat je voor het gemak weglaat.

  15. #240

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Matt D Bekijk bericht
    ik word kwader en kwader, wat gesurf leerde mij dat het echt een strategie is van zavvi, vond diverse verhalen van mensen die geklaagd hadden over verkeerd ontvangen dingen en die dan plots geconfronteerd werden met afgesloten accounts. opletten met deze bedriegers
    Dus ze sturen verkeerde spullen om accounts te kunnen sluiten?Wat een onzin.Ik bestel regelmatig bij zavvi.Bij alle bestellingen is een keer wat fout gegaan en dat is netjes opgelost.
    Een blu-ray box van Toy Story was niet aangekomen:na een mailtje kon ik een refund krijgen of een vervangend exemplaar.
    Binnen een week had ik deze binnen.

  16. #241

    Standaard

    Ik heb een aantal bestellingen bij zavvi gedaan en nooit problemen gehad. Zelfs de tinbox van The Pacific kwam deukloos aan. Moet wel even afkloppen want er zijn er nog een paar onderweg, maar naar mijn mening is dit gewoon een prima shop...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  17. #242

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Je moet ook geen berichten via facebook, twitter of feedback sturen, maar via je profiel op Zavvi zelf. Daarbij blokkeren ze niet zomaar een account, dus er zal wel wat voorgevallen zijn wat je voor het gemak weglaat.
    waar haal je het lef en de arrogantie vandaan om mij te beschuldigen? ik kan alles zwart op wit bewijzen.
    en lees nog eens mijn berichten voor je stupide opmerkingen geeft als "het moet via profiel van zavvi zelf"

  18. #243

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roger B. Bekijk bericht
    Dus ze sturen verkeerde spullen om accounts te kunnen sluiten?Wat een onzin.Ik bestel regelmatig bij zavvi.Bij alle bestellingen is een keer wat fout gegaan en dat is netjes opgelost.
    Een blu-ray box van Toy Story was niet aangekomen:na een mailtje kon ik een refund krijgen of een vervangend exemplaar.
    Binnen een week had ik deze binnen.
    ze sturen niet bewust verkeerde dingen. ze sluiten wel bewust account als je het aandurft om te klagen.

  19. #244

    Standaard

    De manier van klagen zal wel niet goed zijn bevallen, via twitter en facebook is het meer een 'zie mij klagen' manier. Dan kan ik het mij wel voorstellen.

  20. #245

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr. Humphries Bekijk bericht
    De manier van klagen zal wel niet goed zijn bevallen, via twitter en facebook is het meer een 'zie mij klagen' manier. Dan kan ik het mij wel voorstellen.
    *zucht* ik heb beroep gedaan op facebook en twitter NA het afsluiten / blokkeren van account. als je account is afgesloten dan kan je hen niet op de gebruikelijke manier contacteren (ook al zetten ze het zelf nog standaard onder hun mail)

    mail van 8 januari
    Just to let you know we have received a chargeback from your bank.

    However you have claimed for the full amount of your order, as previously discussed in your contacts it was just the one item you have not received which you have already been refunded for.

    We will therefore be defending the chargeback with your bank and your account will be on hold why the investigation takes place.

    Regards
    Jackie
    If you have any further questions, please login to Your Account where you will be able to request more information.
    We try to make contacting us as easy and convenient as possible and want to answer all your questions fully. Our Frequently Asked Questions may be able to provide you with the answer you are looking for.
    To respond to this thread, please log into your online account and reply through the message centre.
    Many Thanks,
    Jacqueline Coyne
    zavvi Team

    ---------------

    ik heb onmiddellijk de dag zelf contact opgenomen met visa om HUN fout te laten rechtzetten. ik heb nooit een volledige refund gevraagd en hen onmiddellijk gewaarschuwd dat zavvi een terugstorting ging doen van zodra zavvi mij dit bevestigde, heb hier ook de bewijzen van. het geld werd de dag zelf nog vrijgegeven door visa dus het probleem van "zavvi" was opgelost..

    ik heb tevens chronologisch alle info aan zavvi verstuurd op het feedback e-mail adres. ik sta recht in mijn schoenen en als zij dan 12 dagen lang niets laten weten, niet reageren en mijn account geblokkeerd houden ondanks jarenlang klant geweest te zijn....

    ik ga niet meer reageren op dit topic, mods mogen voor mijn part alle berichten verwijderen. ik kwam hier om mensen te waarschuwen hoe slecht de service van zavvi is. ik heb geen tijd of zin om me bezig te houden met forumtrollen en mensen die niet in staat zijn om dingen te lezen of te begrijpen. (en ik heb het nu niet op de heer Humphries)

  21. #246

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Matt D Bekijk bericht
    waar haal je het lef en de arrogantie vandaan om mij te beschuldigen? ik kan alles zwart op wit bewijzen.
    en lees nog eens mijn berichten voor je stupide opmerkingen geeft als "het moet via profiel van zavvi zelf"
    Dat is geen 'stupide' opmerking. Bij Zavvi loopt communicatie altijd via je account/profiel. Ze reageren niet op e-mails, maar wel als je via je account berichten stuurt.
    Daar reageren zij dan wel altijd op.
    Je geeft dat zelf ook al aan.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  22. #247

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Dat is geen 'stupide' opmerking. Bij Zavvi loopt communicatie altijd via je account/profiel. Ze reageren niet op e-mails, maar wel als je via je account berichten stuurt.
    Daar reageren zij dan wel altijd op.
    Je geeft dat zelf ook al aan.
    het is me dunkt wel een stupide opmerking als er al diverse keren is aangegeven dat het niet kan via profiel wegens profiel geblokkeerd. soit, ik geef er de brui aan. het zal wel aan mij liggen als domme Belg

  23. #248

    Standaard

    Matt, ik heb even een tijdslijntje gemaakt, gebaseerd op je posts. Het is in een paar minuten in elkaar geflanst, dus ik ben benieuwd of het een beetje klopt qua data?

    di 23-12-2014 verkeerd item ontvangen
    wo 24-12-2014 verzoek bij zavvi om refund
    do 25-12-2014 kerst
    vr 26-12-2014 kerst
    za 27-12-2014
    zo 28-12-2014 zondag
    ma 29-12-2014 antwoord zavvi: vergoeding verzendkosten 15%
    di 30-12-2014 1e post dvd.nl
    wo 31-12-2014 refund aangevraagd visa
    do 1-1-2015 nieuwjaarsdag
    vr 2-1-2015 onderzoek visa start / zavvi hiervan op de hoogte gebracht
    za 3-1-2015
    zo 4-1-2015 zondag
    ma 5-1-2015 antwoord zavvi terugbetaling / visa hiervan op de hoogte gebracht
    di 6-1-2015
    wo 7-1-2015 visa geeft bericht dat bedrag wordt teruggestort / contact met visa gehad
    do 8-1-2015 bericht van zavvi: account geblokkeerd / contact met visa omtrent hun vergissing
    vr 9-1-2015 contact gezocht met zavvi via twitter/facebook/lange mail
    za 10-1-2015 contact gezocht met zavvi via twitter/facebook
    zo 11-1-2015 zondag
    ma 12-1-2015
    di 13-1-2015 2e post dvd.nl


    Volgens mij zijn de twee grootste problemen (naast het feit dat je gewoon het verkeerde item ontvangen hebt natuurlijk):
    - naast het eerste antwoord van zavvi, heb je geen antwoord/tegenvoorstel gegeven maar meteen een refund aangevraagd bij visa
    - visa heefft ten onrechte het gehele bedrag teruggeboekt

    Zavvi heeft binnen een redelijke tijd antwoord gegeven (ook rekening houdend met de feestdagen en zondagen), niet zo snel als amazon dat doet, maar nog wel binnen een redelijke termijn. Alleen nadat het acoount geblokkeerd werd, was het dan minder, maar dat komt dus ook omdat het (verplicht) via andere kanalen loopt.

    Begrijp me goed: de communicatie van zavvi kan echt beter, maar het lijkt toch dat er 3 partijen hier schuld hebben?

  24. #249

    Standaard

    Hoi Rogue, had me voorgenomen om niet meer te reageren maar gelet op het werk dat je in uw post gestoken hebt lijkt het mij niet meer dan elementaire beleefdheid om het toch nog te doen. bedankt in ieder geval voor je moeite

    Misschien even snel wat background info meegeven over mezelf: zoals mijn registratiedatum misschien doet vermoeden ben ik al eventjes actief op het internet (maar quasi nooit meer op dit forum) en niet meer piepjong. Ik ben een verzamelaar van oa films, muziek en boeken. Met een collectie van 9000+ films( en de vaak povere kwaliteit van benelux releases) spreekt het voor zich dat ik al heel wat op het internet heb gekocht (indertijd tegen de 1000 bestellingen bij play.com, honderden items bij amazon en ruw geschat wellicht 300 plus items bij zavvi) De "relatie" met zavvi was er 1 met vallen en opstaan met soms foute items of bestellingen die in een (zeer) slechte staat toekwamen maar gezien ik geen fetisj heb voor verpakkingen of steelbooks heb, heb ik slechts heel zelden contact voor gehad met de klantendienst. De voorbije maanden was mijn tevredenheid van zavvi terug een stukje minder naar aanleiding van twee voorgaande feiten:

    - het zonder boe of ba cancellen van een bestelling die blijkbaar niet meer geleverd kon worden (niet de moeite voor gedaan om dit de klantendienst nadien te laten weten)
    - de release van nekromantik . zoals eerder aangegeven lig ik door de band niet echt wakker van een deuk meer of minder in een verpakking, de release van nekromantik was echter een uitzondering (design door een vriend etc). gezien mijn ruime ervaring met zavvi had ik deze keer preventief contact opgenomen om te vragen of het mogelijk was om deze keer een stevige verpakking te gebruiken. ik kreeg een standaardantwoord waarin gesteld werd dat alles altijd zeer goed verpakt verzonden wordt (hahaha) Tot mijn niet al te grote verrassing kreeg ik de release uiteindelijk gedeukt binnen, verzonden in een gewone enveloppe. ik heb nadien een bericht gestuurd waarin ik aangaf dat ik geen compensatie wou of terugbetaling maar dat ik het toch spijtig vond dat er opnieuw op een dergelijke manier werd verstuurd (zeker ondanks mijn vraag en het antwoord van de helpdesk). Ik kreeg enkel een standaardantwoord dat ik een review kon achterlaten op trustpilot. weinig klantvriendelijk maar soit.

    ik heb even op basis van mijn mailbox geprobeerd om de contacten te reconstrueren met zavvi:

    23/12 ontvangst verkeerde item

    23/12 via webformulier gevraagd of ik hiervoor een refund kan krijgen na terugsturen van item

    23/12 mail van zavvi waarin gezegd wordt dat ik info zal ontvangen in verband met terugsturen van item

    23/12 via webformulier bevestiging gevraagd van volledige terugbetaling verzendingskosten

    27/12 mail van zavvi om nog eens te vragen wat er verkeerd was met item (terwijl dit al duidelijk gemaakt werd in eerste contact)

    27/12 via webformulier nog eens de info doorgegeven

    29/12 mail van zavvi met info over terugsturen item

    29/12 mail van zavvi waarin stond dat ik een mail ging krijgen met instructies (had die ontvangen, geen info over terugbetaling kosten)

    29/12 via webformulier nogmaals laten weten dat ik een refund wil voor de volledige kosten terugzending

    30/12 mail van zavvi dat ze slechts de kosten willen vergoeden met een max van 15% van waarde van item

    30/12 klacht bij visa

    30/12 twee x bericht gestuurd naar zavvi via webformulier. melding gemaakt van klacht bij visa + gevraagd op basis van welke wetgeving en welk artikel uit hun algemene voorwaarden ze menen recht te hebben de terugzending niet volledig te vergoeden.

    2/01 mail van zavvi dat ze concerned zijn blablabla "escalated to customer relations team"

    4/01 mail van zavvi over volledige refund van item, niet moeten terugsturen wegens waarde item tov kosten terugsturen

    4/01 mail van zavvi met bevestiging van refund

    4/01 mail gestuurd naar visa om aan te geven dat probleem werd opgelost, ze moeten geen verder gevolg aan klacht geven

    6/01 visa laat weten dat de terugbetaling gebeurde "onder voorbehoud van onderzoek dat momenteel loopt"

    6/01 ik stuur nogmaals de info door naar visa dat alles is opgelost

    8/01 mail van zavvi (die hierboven werd gepost) over de blokkering van mijn account.

    8/01 over en weer gemaild naar visa om het probleem op te lossen. geld wordt dezelfde dag nog teruggestort aan zavvi.

    8/01 lange mail naar zavvi met volledige informatie, nooit antwoord op gekregen

    berichten om oplossing te vinden via twitter en facebook (private message) gezien ik hen niet meer kan contacteren via webformulier. deze contacten brachten niets op.

    ik vind het niet kunnen dat zij mij iets verkeerd toesturen en mij dan wilden laten opdraaien voor de kosten voor terugsturen. dit is niet conform hun algemene voorwaarden. slechts na diverse keren aandringen (en de visa procedure) hebben ze uiteindelijk beslist om mij niet te laten opdraaien voor de kosten voor terugzending. als trouwe klant die er voor minstens een paar duizend euro heeft "geshopt" lijkt me een betere service op zijn plaats. dat ze nu 14 dagen later nog altijd mijn account geblokkeerd houden vind ik schandalig. ik heb geen ambitie om er ooit nog iets te kopen maar het gaat mij om het principe. ik word het zwijgen opgelegd onder het mom van een onderzoek terwijl het blijkbaar zo is dat ze gewoon afwillen van klanten die het lef hebben om op te komen voor hun rechten. Stel dat ik nog bestellingen had openstaan en die niet zou ontvangen dan heb ik geen enkel manier blijkbaar om dat op te lossen, een schandalige manier van handelen.

    Als er dan hier gasten zijn die menen mij te moeten behandelen als een idioot of een leugenaar, ja daar word ik helemaal pissig van. (en heb het nu of course niet op u Rogue)

  25. #250

    Standaard

    Als je ze gewoon het goede item had laten opsturen dan had je nu niet zoveel problemen gehad.

Pagina 10 van 11 EersteEerste ... 67891011 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •