Pagina 1 van 11 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 253 worden weergegeven.

Discussie: zavvi.co.uk

  1. #1

    Standaard zavvi.co.uk

    Heeft iemand ervaringen met deze Engelse webshop? Volgens mij is dit de vervanging van de Virgin Megastore.
    De site ziet er netjes uit, het assortiment volgens mij ook en ook de verzendkosten zijn weer gratis.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  2. #2

    Standaard Zavvi

    Pas op bij www.zavvi.co.uk
    Bij één blu ray geen verzendkosten, voeg je er nog eentje toe dan rekenen ze ineens 6 GBP.
    Waarschijnlijk softwarefout.

  3. #3

    Standaard

    Er staat een melding op hun website dat ze op dit moment geen orders meer aannemen voor DVD's en CD's. Het schijnt dat hun leverancier uitstel van betaling heeft aangevraagd en dat ze dus leveringen niet kunnen garanderen. Mogelijk zijn ook andere internetwinkels hier de dupe van.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  4. #4

    Standaard

    Woolworths heeft Zavvi meegesleept in zijn val. Als gevolg van de problemen bij de toeleverancier is er inmiddels ook surseance van betaling aangevraagd voor Zavvi. Dat kon eigenlijk ook niet uitblijven als je in de belangrijkste verkoopperiode van het jaar in enen zonder handelswaar komt te zitten.

    http://news.bbc.co.uk/2/hi/business/6386153.stm

  5. #5

    Standaard

    Het is jammer dat ze niet meer online bestellingen doen, voor 25pond 2blu-rays had ik er zeker een hoop besteld

  6. #6

    Standaard

    Zavvi is (deels) overgenomen door HMV. De website is weer online en er kan weer besteld worden.

  7. #7

    Standaard

    Het online deel van Zavvi is overgenomen door The Hut. Het lijkt erop dat de prijzen op de Zavvi site over het algemeen hoger uitvallen dan bij thehut.com zelf.

  8. #8

    Standaard Zavvi terug

    www.zavvi.co.uk is weer aktief in DVD en BD, en werkt nu samen met The Hut, hun prijzen komen dan ook vaak overeen- met één verschil: ze berekenen geen verzendkosten naar Nederland, althans als je maar 1 item bestelt.
    Bestel je 2 discs, kan het zomaar 5 GBP extra kosten...
    Zal wel een fout zijn (was in november ook al zo, maar toen gingen ze uit de lucht omdat hun leverancier failliet was).
    Net als The Hut een betrouwbare en snel leverende tent.
    Doe er je voordeel mee!

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door barend Bekijk bericht
    www.zavvi.co.uk is weer aktief in DVD en BD, en werkt nu samen met The Hut, hun prijzen komen dan ook vaak overeen- met één verschil: ze berekenen geen verzendkosten naar Nederland, althans als je maar 1 item bestelt.
    Bestel je 2 discs, kan het zomaar 5 GBP extra kosten...
    Zal wel een fout zijn (was in november ook al zo, maar toen gingen ze uit de lucht omdat hun leverancier failliet was).
    Net als The Hut een betrouwbare en snel leverende tent.
    Doe er je voordeel mee!

    Uit eigen ervaring: deze winkel zit op Guernsey, en valt buiten de EU-douanunie ofwel bij grote bestellingen invoerrechten!
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door barend Bekijk bericht
    www.zavvi.co.uk is weer aktief in DVD en BD, en werkt nu samen met The Hut, hun prijzen komen dan ook vaak overeen- met één verschil: ze berekenen geen verzendkosten naar Nederland, althans als je maar 1 item bestelt.
    Inmiddels worden wel verzendkosten berekend, te weten £0.99 per artikel.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qzyn Bekijk bericht
    Inmiddels worden wel verzendkosten berekend, te weten £0.99 per artikel.
    Weet je dat zeker? Dat stond er laatst ook al en ik heb van de week nog een artikel binnen gekregen zonder verzendkosten.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  12. #12

    Standaard

    Levert zavi snel?
    want bij mij is blah tot nog toe 1 van de snellere samen met amazon een dag of 3 ong.

  13. #13

    Standaard

    Laatst Starsky & Hutch box binnen gekregen binnen 5 dagen, inclusief weekend Maar het kwam wel via SelektVracht...


  14. #14

    Standaard

    Zavi verzendt nu ook uit Nederland....geen verzendkosten dus.

    Eigenlijk in navolging van amazon uk dus, gratis verzenden.

  15. #15

    Standaard

    Even een paar prijzen vergeleken, maar het lijkt wel het Play truukje te zijn, met een ongunstige omrekenfactor.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Zavi verzendt nu ook uit Nederland....geen verzendkosten dus.

    Eigenlijk in navolging van amazon uk dus, gratis verzenden.
    Zijn de blu ray's dan de uk edities of de nederlandse edities?

  17. #17

    Standaard

    Ga maar uit van de UK edities. Ik kreeg vandeweek tot mijn verbazing een nieuwsbrief van zavvi.nl met de melding dat ze vanaf nu dus ook in Nederland zaten. Daarnaast zat er 'n kortingscode bij.

    Hallo,
    Wist jij al dat Zavvi naar Nederland komt? Als Nederlandse klant van The Hut Group maken wij je graag attent op onze nieuwste website www.zavvi.nl. Hier vind je ons bekende uitgebreide assortiment terug en kan je natuurlijk rekenen op onze gebruikelijke lage prijzen. En bovendien kunnen wij vanaf nu via deze site in Nederland je bestellingen gratis bezorgen.
    Op dit moment zitten we in de eerste fase na oplevering en is ons team nog steeds druk aan het werk om verbeteringen door te voeren. Graag nodigen wij je uit om alvast eens een kijkje te nemen op de site. Ter kennismaking kan je profiteren van 10% korting op ons productaanbod. Het enige wat je daarvoor moet doen is de kortingscode NEDERLAND10 toevoegen aan je winkelwagen*.
    Hou ons in de gaten, zoals je weet hebben wij, ook in Nederland, altijd wel een aanbieding die bij je past.
    Met vriendelijke groeten,
    Zavvi Nederland

    *De kortingscode is geldig tot 31 januari 2011 en kan toegepast worden op al onze producten met uitzondering van elektronica, informatica en consoles.

  18. #18

    Standaard

    Heb ik ook gekregen, maar de prijzen zijn niet interessant

  19. #19

    Standaard

    Over het algemeen ben ik dat met je eens. Maar met enig speurwerk zijn er toch best leuke dingen te ontdekken (V seizoen 1 voor iets meer dan een tientje vind ik bijvoorbeeld geen geld)... Verder hou ik 't wel bij play.com en amazon.co.uk...

  20. #20

    Standaard

    Zavvi Engeland blijft gewoon goedkoper, ook al komen er daar steeds 0,99 verzendkosten bij. De prijzen die ze bij deze site hanteren zijn steeds inclusief die 0,99 en dan ook nog eens met een vrij ongunstige koers.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  21. #21

    Standaard

    Ik heb er nu maar een ps3 game besteld omdat ik 10 procent korting kreeg en nieuwsgierig ben naar de levertijd.
    gisteren besteld vandaag verzonden

  22. #22

    Standaard

    Je kan er Finding Nemo op Bluray al aankopen:

    Pre-order now for delivery on 01 January 2020


  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Ik heb er nu maar een ps3 game besteld omdat ik 10 procent korting kreeg en nieuwsgierig ben naar de levertijd.
    gisteren besteld vandaag verzonden

    Nou de post is vandaag al weer langs geweest en nog steeds is er niets binnen.
    Snap niet hoe dat zo lang kan duren als men vanuit nederland verzend.

    Hoopte dat het qua verzending wel intresant zou zijn maar dat valt dus ook tegen tot nog toe.

  24. #24

    Standaard

    Komt denk ik gewoon van de kanaaleilanden af hoor, er staat volgens mij nergens dat ze vanuit NL verzenden.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  25. #25

    Standaard

    De verzendtijd van zavvi is (net als bij play) heel verschillend; de ene keer heb ik het binnen een week, de andere keer duurt het 2 weken. Als je echt iets snel uit de UK wil hebben moet je bij Amazon.co.uk bestellen (3 tot 5 dagen).

    PS voor chev ik lees dat je een PS3 game heb besteld. Let hier wel mee op, want met PS3 games uit de UK kan het gebeuren dat je problemen krijgt met het downloaden van updates.
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

Pagina 1 van 11 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •