Pagina 5 van 11 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 253 worden weergegeven.

Discussie: zavvi.co.uk

  1. #101

    Standaard

    For every new customer you recommend to zavvi, you earn 5 Rewardz points for every pound they spend on their first order. For example, if you recommend a friend who spends £50 on their first order, we'll give you a massive 250 Rewardz points! The more people you recommend to zavvi, the more your Rewardz points will rack up, meaning more savings for you.

    In order for us to track who you recommend, it is essential that you insist they input your unique zavvi referral code when they register – if they don't, you will not be entitled to any Rewardz points for recommending them. If they do this, they'll also receive a 5% discount off their first order so it's a win-win!
    maar eens wat vrienden inschaken en via hun mijn bestelling plaatsen WIN WIN!
    Laatst aangepast door Wieba : 23-02-2012 om 13:52

  2. #102

    Standaard

    Ik kreeg vandaag volgende mail:

    Dear Kristof,

    Thank you for shopping with zavvi.com

    We're sorry that your order, ******, for the product(s) below has not yet been sent.

    ********


    Following the continued growth of our business, and to improve our service to you, zavvi.com are in the process of moving into a brand new warehouse. Please bear with us while we are moving stock, as this is delaying some despatches. We expect normal service to resume next week and your order will be with you soon.

    You will also receive a despatch confirmation email once your order is on its way, and you can also check the status of your order by logging into your account. Click here to be taken to the account login page.

    Should you need any further help, you can also contact our team in the following ways: -

    • Call us on 0844 264 0702 between 8am and 8pm weekdays, or 9am and 4pm Saturdays
    • Email us by logging onto your online account. Click here to be taken to the account login page.

    From all the team at zavvi.com, we would like to say thank you, for both your patience and your custom.


    Kind Regards,
    zavvi.com Customer Service Team


  3. #103

    Standaard

    Ik kreeg vandaag van Zavvi eidenlijk een pakje aan dat al twee weken onderweg is. Het werd geleverd door TNT (Postnl) dus in België... Bizar vroeger kwam alles van Zavvi met bpost.

    De afzender is trouwens Comprador, Radiatorenstraat 27, 1800 Vilvoorde. Ik kan over deze onderneming niets vinden op google. Het is een import/export bedrijf maar dat is alles.

    edit: dat adres is het adres van een TNT depot... maar wat de naam Comprador bij komt kijken... dat is om de retour te herkennen.
    Laatst aangepast door kristofke : 18-05-2012 om 14:58

  4. #104

    Standaard

    gisteren ook 2 titels binnen, in bubbeltjes enveloppe (i.p.v. de standaard kartonnen verpakking) en met vreemde sticker erop met een bedrag van 20 $ dollar, als gift gemerkt; zit 1 BR in van 6 pond dus vaag allemaal...
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  5. #105

    Standaard

    Waw een bedrijf dat liegt op zijn CN documenten, ze moeten bij The Hut wel serieus niet meer weten wat ze aan het doen zijn.

  6. #106

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    en met vreemde sticker erop met een bedrag van 20 $ dollar, als gift gemerkt; zit 1 BR in van 6 pond dus vaag allemaal...
    Wel vreemd inderdaad.
    Zouden ze tegenwoordig vanuit de VS of dergelijke verzenden ?, wat ook een verklaring zal zijn over de lange levertijden,..nu Jersey belastingtechnisch niet meer interessant is voor ze kan ik me voorstellen dat ze een nieuwe bestemming hebben gevonden voor hun verzendingen.

    DVD pacific melde ook altijd een vast Dollar bedrag en gift medling op hun zendingen , ongeacht de werkelijke waarde van de zending.
    Daarme voorkwamen ze dat de zending onderschept zou worden door de douane.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  7. #107

    Standaard

    nog steeds een aantal bestellingen niet binnen, o.a. verstuurd op 5-5-2012
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  8. #108

    Standaard

    Tot nog middernacht (dus 25 min.) 10 % op alles.
    Code is ZJULY.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  9. #109

    Standaard

    Ik had een pak dvd's besteld met de vorige 10% code, en alles was zogezegd in stock en zou daags nadien verstuurd worden, er zijn in totaal 5 dvd's van de 20 verstuurd. Ik heb de rest vandaag maar geannuleerd, ik ben het beu met Zavvi. En hun klantendienst, pff, die trekken er zich allemaal geen kl*ten van aan. Stuur je hen een foto van een totaal kapotte dvd box sturen ze leukweg een antwoord "ow sorry, we kunnen u 5 pond terugstorten op uw kredietkaart als geste"... Euh!!?? Stuur zulke foto (of zelfs nog zonder foto) naar Amazon en binnen het uur is er een nieuwe box onderweg met minsten vijfmaal excuses in de gehele antwoordmail.

  10. #110

    Standaard

    Ligt het aan mij of is zavvi niet zo snel qua bezorgen? Wacht echt al een week of 2 op al mijn pakjes!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  11. #111

    Standaard

    Het ligt niet aan jou. Zavvi.nl is niet erg snel. Mijn bestelling kwam pas na ca. 2 weken binnen.

  12. #112

    Standaard

    Ik wacht intussen ook weeral 2 weken op een pakje, en dan had ik nog wel speciaal gekozen voor getraceerde verzending (dewelke me 7 Pond kostte!!), en blijkt dat de tracking niet verder gaat dan de UK grens waarna het pakje niet meer traceerbaar is. De snelheid is dezelfde trouwens, even traag.

    Kortom, het moet nu toch al wel ridicuul laag geprijsd zijn wil ik nog iets van Zavvi kopen.

  13. #113

    Standaard

    Wacht al ruim 3 weken op een verzending! Dit is echt de allerlaatste keer dat ik daar iets gekocht heb, wat een naadjestent! Bij Amazon U.K heb je binnen een week je bestelling in huis, Play.com doet er meestal wel iets langer over, maar dit is echt het toppunt....en je kan pas klagen na 30 (!!!) dagen!!
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

  14. #114

    Standaard

    Vandaag kreeg ik een box van beverly hills aan in een bubblewrap enveloppe die opengescheurd is geweest en terug dicht gedaan met plakband. Ik kan nu niet controleren of er nog een seizoen moest bij zitten, want Zavvi steekt geen blad met de verstuurde artikelen meer mee...

    Nu goed, bij deze Mega Monday waren er enkele grote TV reeksboxen die wel interessant geprijsd waren, toch maar besteld omdat uit ervaring de verzending van grote boxen die niet in enveloppes kunnen toch redelijk goed verpakt worden in kartonnen dozen met luchtkussens. Echter is de vraag wanneer ze gaan aankomen...

  15. #115

    Standaard

    Ik heb mijn twee bestellingen dit maal goed ontvangen in amper 4 dagen, in een kartonnen doos met bescherming en tegen handtekening voor ontvangst. Ditmaal kwam het met bpost ipv TNT. Dat is alvast een hele verbetering. De tracking van Zavvi werkte ditmaal ook (maar één zending op de twee) tot in België. Dit was trouwens gewoon gratis verzending!

    Als je een goede verzending wil moet je blijkbaar grote items kopen die in stock zijn. Kleine items blijven in slecht beschermende enveloppes toekomen. Grote items worden zelfs gratis getraceerd verzonden.

  16. #116

    Standaard

    Zavvi heeft per ongeluk mijn laatste order aangerekend op mijn mastercard in euro maar het zetzelfde bedrag als in Pond... Ik check altijd uit in Ponden en laat mijn bank de wisselkoers omzetten...

    Ik had al 10% op die order gekregen, met de huidige Pondkoers is deze fout nogmaals 25% korting

  17. #117

    Standaard

    ging tijdje redelijk goed met levering (binnen week) maar nu weer 3-tal bestellingen op 11/7 verzonden maar nog steeds niet binnen..

    hebben soms leuke aanbiedingen (vaak in combinatie met vouchers) maar items zijn regelmatig niet in stock en levering is traag.

    Amazon en Play zijn veel beter wat dat betreft
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  18. #118
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Ah denk dat zavvi gewoon alles met paard en kar verstuurd

    Is hier niet anders, mijn bestellingen bij ScreenArchives (US) zijn sneller binnen
    dan die zavvi.com (UK) ... gekker moet het niet worden.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  19. #119

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Ah denk dat zavvi gewoon alles met paard en kar verstuurd

    Is hier niet anders, mijn bestellingen bij ScreenArchives (US) zijn sneller binnen
    dan die zavvi.com (UK) ... gekker moet het niet worden.
    inderdaad, en dan ook nog met die paard en kar op de trekboot vanuit London om vervolgens via de Seine richting NL te bewegen...
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  20. #120

    Standaard

    Er is duidelijk een verschil tussen kleine zendingen die in een enveloppe passen, deze zijn heeeel lang onderweg en komen meestal beschadigd aan.

    Grote verzamelboxen komen meestal in 4 dagen aan na verzending, meestal heeft die doos ook deuk gehad, maar zit er voldoende beschermingsmateriaal in de doos.

  21. #121

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Ah denk dat zavvi gewoon alles met paard en kar verstuurd

    Is hier niet anders, mijn bestellingen bij ScreenArchives (US) zijn sneller binnen
    dan die zavvi.com (UK) ... gekker moet het niet worden.
    Hoelang duurde het bij jou eenmaal het pakje verzonden is naar België?
    Ik wacht nu toch ook al anderhalve week, ben het een beetje beu aan het worden.

  22. #122

    Standaard

    Heeft iemand nog een korting code?

  23. #123

    Standaard

    een vriend bestelde 3 maanden geleden 2visdvd-boxen en die waren er vandeweek nog niet. uiteindelijk kreeg ie zijn geld terug. eergister kreeg ie toch nog onverwacht 1 box binnen. blijft raar.

  24. #124

    Standaard eerste en meteen laatste keer

    5 aug. j.l. Rome (BD) besteld; despatch-bericht gekregen op 7 aug., maar tot op heden nog niet ontvangen.

    't was mijn eerste order bij Zavvi, maar meteen ook mijn laatste.

    Na veel zoeken op hun site inmiddels via mijn account een bericht achtergelaten.

    wordt vervolgd ?

  25. #125

    Standaard

    Verzenden bij Zavvi duurt erg lang Herman, soms inderdaad wel 15 werkdagen. Zou een dezer dagen toch wel moeten arriveren.

Pagina 5 van 11 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •