Pagina 7 van 11 EersteEerste ... 34567891011 LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 253 worden weergegeven.

Discussie: zavvi.co.uk

  1. #151

    Standaard

    De DVD box staat ook bij amazon uk voor 49 pond. Veel sneller .

    Maar of er op alle seizoenen NL subs zit; ik dacht het niet. En die wilde jij wel geloof ik?

  2. #152

    Standaard

    Oh? Nou bedankt dat je dat even meld rogue. Want dat klopt inderdaad. NL subs bij series zijn wel een must. Omdat Zavvi een .nl heeft staan ging ik ervan uit dat ze ook de NL edities verkopen. Maar dat is dus niet altijd zo?

  3. #153

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    Oh? Nou bedankt dat je dat even meld rogue. Want dat klopt inderdaad. NL subs bij series zijn wel een must. Omdat Zavvi een .nl heeft staan ging ik ervan uit dat ze ook de NL edities verkopen. Maar dat is dus niet altijd zo?
    Nee, ze verkopen de UK versies, geen Nederlandse.

  4. #154

  5. #155

    Standaard

    Het is inderdaad misleidend hoor, door de '.nl'.

    Voor de duidelijkheid: ik weet niet helemaal zeker dat er geen Nederlandse subs opzitten, dat zou iemand misschien kunnen bevestigen?

    Er zijn natuurlijk wel zat andere films/series uit de UK die wel Nederlandse ondertiteling hebben, zie ook dit draadje.

  6. #156

    Standaard Zavvi

    4 Disney blu ray's besteld Donderdag , gisteren 3 van de 4 al binnen.
    Alle 4 op zelfde dag verzonden,dus de vierde zit nog ergens bij de post.

  7. #157

    Standaard

    Box van shrek op blu ray besteld afgelopen weekend en gister ontvangen viel me mee gezien de reacties hier

  8. #158

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door marcus1986 Bekijk bericht
    Box van shrek op blu ray besteld afgelopen weekend en gister ontvangen viel me mee gezien de reacties hier
    Kennelijk zijn alle zes medewerkers van zavvi weer terug van vakantie!

  9. #159

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Kennelijk zijn alle zes medewerkers van zavvi weer terug van vakantie!
    Moet je nu werkelijk op elke reactie in dit topic is gal op deze webwinkel spuwen? Prima dat je er niet meer wilt bestellen, maar laat deze irritante opmerking eens achterwege. je punt heb je al lang gemaakt.

    OT: Kreeg gisteren mijn shrek box ook binnen. Ze zijn aanzienelijk sneller met het versturen via pakketjes via post.nl

  10. #160

    Standaard

    3 weken geleden Indiana Jones boxset besteld, zelfde dag verzonden... nog steeds niets binnen .

  11. #161

    Standaard

    hoe zit het met douane en Zavvi? Als ik bestel via de NL website, dan zijn de verzendkosten gratis.

    Loop ik risico op inklaringskosten of wordt het vanuit een Europese bestemming verzonden (geen channel-Islands).
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  12. #162

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door le-nnart Bekijk bericht
    hoe zit het met douane en Zavvi? Als ik bestel via de NL website, dan zijn de verzendkosten gratis.

    Loop ik risico op inklaringskosten of wordt het vanuit een Europese bestemming verzonden (geen channel-Islands).
    Tegenwoordig allemaal vanuit Engeland en vergeet de 10% kortingscode niet: ZTIEN. Overigens zijn de verzendkosten bij de zustersites zavvi.com en thehut.com ook nul.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  13. #163

    Standaard

    top. Direct besteld. Scheelt nu €10,- met Nederlands laagste prijs. Altijd fijn.
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  14. #164

    Standaard

    En het wachten tot Sint-Juttemis is ook altijd fijn

  15. #165

    Standaard

    Ik ga nooit meer hier iets kopen. Moet nog steeds mijn geld terug krijgen van een geannuleerde bestelling van 24 september. Ze zeggen de hele tijd dat het er aan zit te komen. Wordt hier langzamerhand echt pissig van. Het gaat hier maar om 37 euro mensen. Zo moeilijk is dat toch ook weer niet.

  16. #166

    Standaard

    Is het normaal dat je 30 dagen op je bestelling moet wachten?
    Op 21-10 bericht dat het verzonden was, ik wacht nog steeds.

  17. #167

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door master30 Bekijk bericht
    Is het normaal dat je 30 dagen op je bestelling moet wachten?
    Op 21-10 bericht dat het verzonden was, ik wacht nog steeds.
    Ja, zo gaat het altijd bij Zavvi. Een maand is wel het minimum. Voor die paar euro winst stellen je ze geduld wel op de proef

  18. #168

    Standaard

    Één maand het minimum, wat een onzin. De laatste 2 zendingen binnen 2 weken binnen, daarvoor ongeveer 3 weken tot maximaal 1 maand.
    @master30
    Neem even contact met ze op, kan in je account bij je order.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  19. #169

    Standaard

    Heb contact opgenomen en bericht gehad, ze sturen een nieuw exemplaar toe.

    Valt me niet tegen, zonder gezeur etc.

    Denk dat ik nu de potc box maar bestel met de mega maandag en ZTIEN kortingscode voor 17,36

  20. #170

    Standaard

    Ik ben geduldig (aheum), maar na 4 weken ben ik het beu! Bericht naar zavvi, waar is mijn Moonrise Kingdom?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  21. #171

    Standaard

    Heb nooit problemen gehad met zavvi, maar de laatste tijd is het echt bagger. Ik wacht al een hele tijd op 2 bestellingen. Niks ontvangen, mail gestuurd, vervangend exemplaar opgestuurd, nog steeds niks ontvangen. Het schiet niet bepaald op
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  22. #172

    Standaard

    vreemd ik krijgt juist alles de laatste tijd netjes binnen 2 week binnen, soms wel binnen week...

  23. #173

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    vreemd ik krijgt juist alles de laatste tijd netjes binnen 2 week binnen, soms wel binnen week...
    Ik zit ook steeds op zo'n 2 weken.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  24. #174

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    vreemd ik krijgt juist alles de laatste tijd netjes binnen 2 week binnen, soms wel binnen week...
    Misschien ligt het eraan hoe vaak je bij die club bestelt? Al zou dat wel raar zijn. Volgens mij haal jij daar heel wat vandaan als ik zo zie aan je aankopen. Ik denk ook dat zavvi geen vaste vervoerder voor ons land heeft, maar telkens de goedkoopste (?) zoekt, waardoor levertijden vaak nog langer worden omdat die vervoerders kennelijk minder vaak (niet dagelijks) bezorgen of via een uitzonderlijk omweg via andere landen. Bij het helaas ter ziele gegane PlanetAxel kreeg ik mijn zendingen ook vaak uit Duitsland, België, Frankrijk, UK etc. Dat was iedere keer anders.

  25. #175

    Standaard

    Net weer 1 binnen gekomen op 2.5 week vanaf verz email daarvoor 1 naar friesland in 2 weken.
    Van alle orders tot nu toe nooit 1 onder de 2 weken en max 3 weken.
    Maakt ook helemaal niks uit bij mij gaat prijs boven levertijd.
    Lijkt ook vaak langer maar als je naar de verzenddatum kijkt is het toch maar 2 a 2,5 weken onderweg.
    Bestel er graag ook vanwege de paypal optie.

Pagina 7 van 11 EersteEerste ... 34567891011 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •